Προς το περιεχόμενο

Κόστος καυσίμων Diesel vs Φόρτισης Ηλεκτρικού οχήματος


techPro

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, korakios είπε

δεν τζογάρω , ευχαριστώ

επέκταση εγγύησης μπαταρίας όμως θα έκανα , μέχρι τότε τα λέμε

Γιατί ο συνφορουμίτης που του πρότεινες να κάνει ασφάλιση επέκτασης εγγύησης τζογάρει?

Δεν μας τα λες καλά.

Edit: Πάντως η απάντηση σου με κάλυψε απόλυτα, από τη στιγμή που το θεωρείς τζόγο είναι προφανές πως δεν είσαι σίγουρος ότι η μπαταρία θα χρειαστεί αλλαγή σε 8 ή 10 χρόνια, ενώ από τα προηγούμενα post σου φαινόταν πως θεωρούσες δεδομένο ότι θα πρέπει να αλλαχτεί.

Επεξ/σία από Joshua21
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 64
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

δύσκολο το ερώτημα... 

εξαρτάται α) πόσα λεφτά έχεις β) για πόσα χρόνια θες το αυτοκίνητο..

Αν έχεις οικονομική άνεση θα σου έλεγα να πας κατευθείαν σε ένα Tesla και να μην κοιτάξεις ποτέ ξανά τα εσωτερικής καύσης.

Αν δεν ανήκεις στην πάνω κατηγορία αλλά αλλάζεις αυτοκίνητο κάθε 4-5 χρόνια, πιστεύω ότι (για Ελλάδα) σε συμφέρει να μείνεις σε εσωτερικής καύσης. Αν τώρα θέλεις να το κρατήσεις 10+ χρόνια, θα σου έλεγα να πας απευθείας σε ηλεκτρικό.

Ενας θεός ξέρει πόσο θα κάνουν (αν υπάρχουν) ανταλλακτικά σε 10-15 χρόνια για εσωτερικής καύσης οχήματα και πόσο θα κοστίζουν. Το μόνο σίγουρο είναι σε αυτό το διάστημα, ότι οι τιμές των μπαταριών θα έχουν υποτετραπλασιαστεί και οι τιμές μεταπώλησης των εσωτερικής καύσης θα είναι τιμές-απόσυρσης.

Συμβουλή μου: Αν δεν έχεις άμεση ανάγκη για καινούργιο αυτοκίνητο, θα σου έλεγα να περιμένεις 1-2 χρόνια.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

29 λεπτά πριν, hyperspaced είπε

 

Συμβουλή μου: Αν δεν έχεις άμεση ανάγκη για καινούργιο αυτοκίνητο, θα σου έλεγα να περιμένεις 1-2 χρόνια.

 

κ εγω αυτό θα ελεγα αν πας σε ηλεκτρικο υπομονη 1 2 ετη ακόμα θεωρώ θα αλλάξουν αρκετά πράγματα στο θεμα μπαταρίας κ αυτονομίας + νεοι παιχτες 

βεβαια οι τιμες δε ξερω που θα βρισκονται γτ τωρα τα 8000 που πανε να δώσουν ειναι άκρως δελεαστικά + οτι αμα  εχεις επιχείρηση κ το παρεις εκει τα κέρδη είναι πολλαπλάσια 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, Bitbit είπε

Καταλαβαίνετε ότι αυτές οι συζητήσεις αφορούν τη χώρα μας διότι αγοράζουμε αυτοκίνητο με σκοπό να το κρατήσουμε 15 χρόνια+

Σε άλλες χώρες πάνω που θα λήξει η εγγύηση της μπαταρίας θα το έχουν αλλάξει οπότε δε τους ενδιαφέρει το κόστος της μπαταρίας

Δεν νομιζω οτι κανενα από τα υπερφορτωμένα με ηλεκτρικά και ηλεκτρονικά συστήματα  (ασφάλειας, υποβοήθησης,ανεσης κλπ)  αυτοκινητο παραγωγής από το 2021 και μετά θα αντέξει 15+ χρόνια πραγματικής χρήσης (εκτός αν το εχουμε μόνο για τις Κυριακές) . Αν τα συγκρινετε με τα Corolla των μπαμπάδων ή των παππούδων σας κακώς πράττετε..

Οταν αρχισουν να σκανε εκτός εγγύησης  (περα από τα κλασσικά αναλωσιμα) τα EBS/ESP, εγκεφαλοι, οθόνες, ταμπλώ, BILS, auto parking assist, κάμερες,  βαλβίδες EGR, συμπλέκτες διπλού βολάν, ουρίες, ADBlue συστήματα  και δεν συμμαζεύεται, τότε θα δούμε το θεμα συντήρησης με αλλα μάτια. 

Το κόστος συντήρησης στα νεα αυτοκίνητα θα αυξάνεται συνέχεια (αναφερομαι στα θερμικά, δεν έχω άποψη για τα ηλεκτρικά)

Oσο για τα καύσιμα το βαρέλι πάει για τα 95 δολάρια αβάδιστα

Επεξ/σία από prometheas
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...