Προς το περιεχόμενο

Εγγύηση κονσολών


leodary

Προτεινόμενες αναρτήσεις

1 λεπτό πριν, SabotazNic είπε

Το ίδιο συμβαίνει με apple. Και ο νόμος της EU δεν αναφέρει πουθενά ότι πρέπει να εμπλακεί ο κατασκευαστής :)

 

 

Δεν είπα ότι δε συμβαίνει ,είπα ότι δεν έχω αγοράσει κάτι και να μου έχει τύχει κάτι παρόμοιο.Στα λόγια μου έρχεσαι αφού συμβαίνει και στη Apple,στο ίδιο γκρουπ ανθρώπων απευθύνεται με την ίδια νοοτροπία προς την εταιρία που είναι πελάτες..Δε μου κάνει εντύπωση λοιπον

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 175
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Στις 3/9/2022 στις 1:58 ΠΜ, cuculos είπε

Καλησπέρα σας, θα ήθελα να αναφέρω την εμπειρία μου σχετικά με το PS5 που αγόρασα από μεγάλη αλυσίδα καταστήματων με είδη τεχνολογίας και ηλεκτρικές συσκευές και τί συνέβη όταν στους 14 μήνες η κονσόλα εμφάνισε κάποια βλάβη.

Προς mediamarkt

Συσκευή: PS5 CFI-1016A  SERIAL NUMBER:  .......

Ημερομηνία αγοράς: 8/6/21

 

8/6/21 αγόρασα ένα ps5. Την προηγούμενη εβδομάδα εμφάνισε κάποιο πρόβλημα (σταμάτησε να λειτουργεί ξαφνικά) και η συσκευή δεν ενεργοποιείται. Αμέσως ήρθα σε επικοινωνία τόσο με τα mediamarkt όσο και με το εξουσιοδοτημένο service της Sony την cometron. Μου είπανε να στείλω την κονσόλα στην cometron μέσω courier για έλεγχο όπως και έκανα την ίδια κιόλας ημέρα Παρασκευή 26 Αυγούστου. 

Την Δευτέρα το service της cometron ήρθε σε επικοινωνία μαζί μου για να με ενημερώσει σχετικά με την εξέλιξη. Επιβεβαίωσαν ότι υπάρχει πρόβλημα στη συσκευή και ότι δεν επισκευάζεται αλλά χρήζει αντικατάστασης. Όμως, η Sony μου είπε ως κατασκευαστής καλύπτει μόνο ένα έτος εγγύηση και η κονσόλα έχει κλείσει 14 μήνες από την ημερομηνία αγοράς σύμφωνα με το παραστατικό αγοράς που τους έστειλα από το mediamarkt. Έτσι, μου είπαν ότι δεν μπορούν να κάνουν κάτι και ότι θα πρέπει να συνεννοηθώ με τον πωλητή (mediamarkt) ώστε να καλύψει το ίδιο την αντικατάσταση στα πλαίσια των 24μηνών εγγύησης. 

Κατόπιν, επικοινώνησα με τα mediamarkt τηλεφωνικώς, τους εξήγησα τί μου είπαν από το service της Sony και μου επιβεβαίωσαν ότι θα αναλάβει το κόστος της επισκευής ή αντικατάστασης το mediamarkt στα πλαίσια της εγγύησης 24 μηνών. Μίλησα με πολλούς εκπροσώπους τηλεφωνικά και όλοι μα όλοι μου είπαν να μην ανησυχώ και ότι είναι εντός εγγύσης 24 μηνών αρκεί να πάω την κονσόλα στο σέρβις κάποιου καταστήματός τους. Τους ρώτησα επανειλημμένα αν με καλύπτει η εγγύση 24 μηνών και η απάντηση όσες φορές επικοινώνησα μαζί τους ήταν: ΑΣΦΑΛΩΣ!!!!! Μου ζήτησαν να τους πάω την κονσόλα αλλά τους εξήγησα ότι διαμένω στην επαρχία και δεν έχω πρόσβαση ούτε σε κατάστημα mediamarkt ούτε στο service της Sony. Άλλωστε η κονσόλα βρισκόταν ήδη στο service της Sony. Με διαβεβαίωσαν ότι θα επικοινωνήσει το κατάστημα με το service για να γίνει η συνεννόηση μεταξύ τους ώστε να προχωρήσουν στα προβλεπόμενα (επισκευή ή αντικατάσταση αν χρειαστεί). Μάλιστα μου είπαν ότι το αίτημα θα γινόταν ύπο τη μορφή του κατεπείγοντος ώστε η επικοινωνία με το service της Sony να γίνει άμεσα αυθημερόν ώστε να μην χρειαστεί να επιστραφεί η χαλασμένη κονσόλα σε εμένα πάλι πίσω. Η Sony εξέτασε την κονσόλα και έβγαλε και αναφορά βλάβης την οποία μου έστειλε μέσω email και αναφέρει το πρόβλημα και ότι δεν επιδιορθώνεται αλλά χρήζει αντικατάστασης. (Το email τους το προώθησα).    

Κάπου εκεί χάθηκε η εξέλιξη του αιτήματος και η επικοινωνία που περίμενα να έχω από τα mediamarkt. Oυδέποτε επικοινώνησε ο πωλητής (mediamarkt) μαζί μου μέχρι που από το service της Sony και πιο συγκεκριμένα ο υπεύθυνος του τμήματος PlayStation με ενημέρωσε ότι ακόμη τα mediamarkt δεν έχουν έρθει σε επικοινωνία μαζί τους για να προχωρήσει η διαδικασία. Οπότε μου επέστρεψαν πίσω την κονσόλα ώστε να την πάω ο ίδιος σε κάποιο κατάστημα mediamakrt αυτοπροσώπως. 

Και από εκεί ξεκινάει ο 2ος γολγοθάς. Επισκέφτηκα ένα κατάστημα mediamarkt της θεσσαλονίκης (έκανα 300 χιλιόμετρα πήγαινε έλα για αυτήν τη δουλεία) για να τους παραδώσω την κονσόλα και να συζητήσω μαζί τους τί γίνεται από εδώ και πέρα. Άκουσα απίστευτα πράγματα από τους υπευθύνους του service του καταστήματος, μεταξύ των οποίων: π.χ. ότι μ' ενημέρωσαν λάθος όλοι οι συνάδελφοί τους από τα κεντρικά των mediamarkt (τους ανέφερα μάλιστα και κάποιο από τα ονόματα διότι κράτησα στοιχεία με όσους επικοινωνησα). Επίσης, ότι γιατί πήγα σε αυτούς αφού την κονσόλα την αγόρασα online και θα έπρεπε να την πάω στην Αθήνα.... Ακόμη, ότι θα έπρεπε να γνωρίζω ότι η sony καλύπτει με 1 χρόνο εγγύηση παρότι αυτοί στη σελίδα τους δεν αναγράφουν πουθενά ότι πρόκειται για εγγύση 1 έτους.... πράγμα το οποίο είναι εξαπάτηση διότι θα έπρεπε να αναφέρουν αν η εγγύση είναι 1 έτος, όπως επίσης και στην απόδειξη αγοράς. Η απόκρυψη αυτής της  πληροφορίας για τον πελάτη τόσο στην απόδειξη αγοράς όσο και στην σελίδα του καταστήματος καθιστά εξαπάτηση. Toυς έδειξα μάλιστα και επικοινωνία που είχα με εκπρόσωπο των καταστημάτων mediamarkt μέσα από το chat της ιστοσελίδας τους, όπου είχα κάνει screenshot την συζήτηση ώστε να έχω ντοκουμέντα αν χρειαστεί. Στην επικοινωνία μάλιστα που είχα μαζί του στο chat του ζήτησα και link για να μου δείξει πού φαίνεται ότι καλύπτεται η κονσόλα με 24 μήνες και μου είπε αυτολεξεί: ότι είναι 24 μήνες!!! και ότι επείδη στα mediamarkt δεν έχουν διαθεσιμότητα αυτή τη στιγμή θα μου στείλει link από τα public όπου αναγράφεται ξεκάθαρα εγγύηση 24 μηνών. Στην ερώτησή μου αν είναι public και mediamarkt το ίδιο μου απάντησε: είναι το ίδιο!!! (σύμφωνα με τα λεγόμενά του). Αφού ανέβηκαν οι τόνοι πήραν τη συσκευή για να κάνουν όλη τη διαδικασία από την αρχή όπως μου είπαν (να την στείλουν δηλαδή πάλι στη sony κλπ κλπ να περνάει ο χρόνος...) λέγοντας μου χαρακτηριστικά ότι είναι δύσκολο να γίνει η δουλειά μου....

Τους ενημέρωσα πως την επόμενη φορά που θα έρθω στο κατάστημα θα έιναι για να πάρω την κονσόλα επισκευασμένη ή ανακατασκευασμένη ή καινούργια... Τους ανέφερα ότι η sony είναι ο κατασκευαστής/προμηθευτής και ότι μπορεί να καλύπτει 1 έτος εγγύηση αλλά εγώ την συσκευή την αγόρασα από τα mediamarkt!!! Αυτοί ειναι οι πωλητές και όχι η sony και υποχρεούνται να ακολουθούν την ευρωπαϊκή νομοθεσία δηλαδή 2 χρόνια εγγύηση (π.χ. δείτε τί αναγράφει ένα άλλο γνωστό κατάστημα στα προϊόντα της apple που πουλάει! 1 χρόνο εγγύηση από apple + 1 χρόνο από το κατάστημα!!!!!!!)

Εννόειται πως αν δεν γίνει επισκευή ή αντικατάσταση θα κινηθώ με σύνηγορο του καταναλωτή και νομικά με δικηγόρο.

Αναμένω ενημέρωση για την εξέλιξη από το κατάστημα. Στη συνέχεια θα ενημερώσω και εδώ για να γνωρίζει ο κόσμος, αναλόγως αποτελέσματος, πού αφήνει τα χρήματά του ειδικά αυτούς τους δύσκολους καιρούς και τί συμπεριφορά και τί aftersale τον περιμένει αν προκύψει κάποια βλάβη.

Η συνέχεια λοιπόν προσεχώς.... 

Υ.γ.: οποιαδήποτε πληροφορία ή συμβουλή καλοδεχούμενη

 

1.png

2.png

3.png

4.png

5.png

6.png

7.png

 

 

 

Στιγμιότυπο 2022-09-03, 02.25.26.png

Τελικά έβγαλες άκρη;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 28/3/2023 στις 1:35 ΜΜ, SabotazNic είπε

Το ίδιο συμβαίνει με apple. Και ο νόμος της EU δεν αναφέρει πουθενά ότι πρέπει να εμπλακεί ο κατασκευαστής :)

 

 

Οχι,δε συμβαινει.Συνεβαινε.
 

2 ώρες πριν, Bourdoulas είπε

Τελικά έβγαλες άκρη;

Εβγαλα εγω στους 14 μηνες,απο Κωτσοβολο.

Οποτε μην ακουτε τι λενε.

Πιεση θελουν.
Εχω γραψει πιο πισω τι εγινε στη δικη μου περιπτωση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το χειρότερο είναι πως το επίσημο Service δεν αναλαμβάνει επισκευή. Πχ αν έχει "απλά" καεί το τροφοδοτικό που δεν έχει πάνω από 40-50€ σαν ανταλλακτικό χονδρική και αλλάζει και εύκολα, δεν μπαίνουν καν στην διαδικασία. Σου προτείνουν να στείλεις την κονσόλα για έλεγχο και να αντικατασταθεί με refurbished.

Και το κόστος της refurbished για Digital που ρώτησα... 299€

Άρα ξεκάθαρη πολιτική να οδηγηθείς εκεί από την στιγμή που θα προκύψει πρόβλημα.

Επεξ/σία από VeRDe
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 ώρες πριν, VeRDe είπε

Το χειρότερο είναι πως το επίσημο Service δεν αναλαμβάνει επισκευή. Πχ αν έχει "απλά" καεί το τροφοδοτικό που δεν έχει πάνω από 40-50€ σαν ανταλλακτικό χονδρική και αλλάζει και εύκολα, δεν μπαίνουν καν στην διαδικασία. Σου προτείνουν να στείλεις την κονσόλα για έλεγχο και να αντικατασταθεί με refurbished.

Και το κόστος της refurbished για Digital που ρώτησα... 299€

Άρα ξεκάθαρη πολιτική να οδηγηθείς εκεί από την στιγμή που θα προκύψει πρόβλημα.

Πάντα έτσι ήταν απο 2007 και εποχές PS3

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για μένα, δεν αξίζει κάποιος να ασχοληθεί με μεταχειρισμένα PS4/PS5 που δεν έχουν έξτρα εγγύηση. Η Cometron μόλις δει στην απόδειξη ότι έχει περάσει ένας χρόνος, σου ανακοινωνεί απλά ένα ποσό επισκευής και σου δίνει refurbished

  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Astra service πλέον. Με αυτούς μιλάς.

15 ώρες πριν, ParafronGR είπε

Για μένα, δεν αξίζει κάποιος να ασχοληθεί με μεταχειρισμένα PS4/PS5 που δεν έχουν έξτρα εγγύηση. Η Cometron μόλις δει στην απόδειξη ότι έχει περάσει ένας χρόνος, σου ανακοινωνεί απλά ένα ποσό επισκευής και σου δίνει refurbished

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 8 μήνες μετά...

Αντιμετώπισα και εγώ πρόβλημα με την κονσόλα μου. Ps5. Ήταν ελαττωματική με το που την άνοιξα. Δυστυχώς είχε περάσει 1 βδομάδα και μου είπαν να την στείλω στο σέρβις.

Πηγές στο σέρβις, astra service. Και μου είπαν θα μου στείλουν refurbished κονσόλα. 

Κανονικά δεν θα έπρεπε να πάρω καινούργια κονσόλα ή να επισκευασουν την δική μου; Μου είπαν ότι είναι refurbished εργοστασιακρς αλλά δεν το πιστεύω. Στην εγγύηση δεν γράφει για refurbished

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν υπαρχει επισκευαστικο κεντρο και ανταλλακτικα στην Ελλαδα για κονσολες σονυ.Εχουν refurbished κονσολες να τις δινουν αντι για επισκευη.Οπτικα ειναι σαν καινουργια μη νομιζεις οτι θα σου δωσουν χρεπη κονσολα.Ξερω ειναι ξενερα και σε καταλαβαινω αλλα ετσι λειτουργει η σονυ χρονια τωρα με το σερβις της για video κονσολες.

  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δεν θα είναι χρεπη όπως αναφέρεις αλλά σίγουρα είναι προβληματική και επισκευασμενη, με ότι αυτό συνεπάγεται. 

Και η εγγύηση αναφέρει καινούργια η επισκευή της δικής μου. 

Δπισησ, έχει 12 μήνες το προϊόν ή 24 σύμφωνα με την οδηγία της Ευρωπαϊκής Ενωσης;

Επεξ/σία από Nicolas26
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Οι κονσολες της σονυ εχουν 12 μηνες εγγυηση.Θα βρεις απειρα θεματα με τις εγγυησεις της σονυ σε κονσολες.Απο εκει και περα η πας στο καταστημα που αγορασες την κονσολα και ζητας καινουργια επειδη ειναι προσφατη αγορα οπως λες.Η παιρνεις αυτη που σου δινει η αστρα σερβις.Αυτες ειναι οι επιλογες που εχεις.

Τι βλάβη σου έβγαλε η κονσόλα;Δεν διαβάζει δισκάκια;

Επεξ/σία από Mr_Terror
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναι δεν διαβάζει δισκάκια. Η astra χωρίς να με ενημερώσει μου έστειλε κονσόλα. Βρίσκομαι εκτός Αθηνών. Από  Κωτσοβολο  αγορασα το μηχάνημα.

Πρέπει να πάρω την Sony η να πάω στο κωτσοβολο να τους πω να πάρω άλλο μηχανημα;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κοίτα μιλάς με κωτσο τους εξηγείς την περίπτωση και ζητάς νέα κονσόλα.Προσπαθεια κάνεις να στην αλλάξουν με καινούργια δεν είναι υποχρεωμένοι να το κάνουν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σύμφωνα με το βιβλιαράκι της εγγύησης είναι υποχρεωμένοι να μου δώσουν νέα κονσόλα ή να επισκευασουν την ίδια. Όχι να μου δώσουν refurbished.

Βέβαια εδώ είμαστε μπανανια και το κατάστημα σε στέλνει στην αντιπροσωπεία και η αντιπροσωπεία στο σέρβις που είναι συνεργάζομαι μαγαζι και κάνεις δεν είναι υπεύθυνος ποτε.

Θα δείξει...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...