Προς το περιεχόμενο

Εγγύηση κονσολών


leodary

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα σε όλους,

Μια ερώτηση. Το Xbox Controller παρουσίασε πρόβλημα και χρειάζεται αντικατάσταση. Προφανώς θα πάρω το πρωί και το κατάστημα να ρωτήσω αλλά από περιέργεια είχε κανεις άλλος παρόμοιο θέμα και να του αντικατέστησαν το Controller που είχε έρθει με την συσκευασία; Είναι υποχρεωμένοι;

Μπορώ να κάνω την διαδικασία και μέσω Microsoft, αλλά κοιτάω μήπως αποφύγω την ταλαιπωρία (αποστολή δέματος, αναμονή μέχρι να δουν τι θα γινει, αναμονή παραλαβής κτλ.)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 175
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 9/7/2022 στις 4:21 ΜΜ, stcp είπε

Τελικα σε τι φαση ειναι το θεμα σου? Ειχες καποια εξελιξη? Εβγαλες ακρη?

Σορρυ,ξεχαστηκα προχθες.

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ PS5 ΠΟΥ ΧΑΛΑΣΕ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ ΧΡΟΝΟ.

Πριν καμια βδομαδα ελαβα sms οτι η κονσολα ειναι στο σταδιο ελεγχου.
Επιτοπου πηρα τηλεφωνο,για να μου πουν οτι η κονσολα επιστρεφει πισω ως ανεπισκευαστη.

Ο τυπος δεν νοιαστηκε καν για οσα ειχα να πω,ελεγε απλα οτι δεν ξερει τιποτα αυτος απο τη θεση που ειναι.
Οταν με πηραν απο το καταστημα της Καλαματας για να με ενημερωσουν για το κοστος αντικαταστασης ΕΚΤΟΣ ΕΓΓΥΗΣΗΣ,το οποιο νομιζω ηταν 370,τους ειπα οτι εγω πληρωνω για να εχω 2 χρονια εγγυηση και οτι θελω αντικατασταση εντος εγγυησης.

Με ρωτησαν ποσο καιρο εχω την κονσολα,τους ειπα ενα χρονο και οτι αν δεν την αντικαταστησουν θα κανω καταγγελια στον ΣΤΚ και μετα θα μιλησουν και με το δικηγορο μου.

Μου ειπαν οτι θα προωθησουν το αιτημα μου,τους ευχαριστησα και κλεισαμε.

Αναμενω.

Επεξ/σία από StamTheMan
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators
59 minutes ago, StamTheMan said:

τους ειπα οτι εγω πληρωνω για να εχω 2 χρονια εγγυηση και οτι θελω αντικατασταση εντος εγγυησης.

Ενημερωτικά και μόνο, μια παρατήρηση: δεν είναι υποχρεωμένοι να σου παρέχουν αντικατάσταση εντός εγγύησης, είναι υποχρεωμένοι να σου παρέχουν επισκευή εντός της νόμιμης εγγύησης. Πράγμα που φυσικά και είναι υποχρεωμένοι να σου παρέχουν και εκτός εγγύησης στο επίσημο σέρβις, ενημερώνοντάς σε αναλυτικά για το κόστος των ανταλλακτικών και της εργασίας σε αυτή την περίπτωση.

Αυτό το κόλπο με τις ανακατασκευασμένες κονσόλες αγνώστου προελεύσεως που κάνει το εξουσιοδοτημένο σέρβις της Sony δεν μπορεί να συνεχίσει να γίνεται ανεκτό από τους owners, γνώμη μου.

1 hour ago, BlueBlade said:

Καλησπέρα σε όλους,

Μια ερώτηση. Το Xbox Controller παρουσίασε πρόβλημα και χρειάζεται αντικατάσταση. Προφανώς θα πάρω το πρωί και το κατάστημα να ρωτήσω αλλά από περιέργεια είχε κανεις άλλος παρόμοιο θέμα και να του αντικατέστησαν το Controller που είχε έρθει με την συσκευασία; Είναι υποχρεωμένοι;

Μπορώ να κάνω την διαδικασία και μέσω Microsoft, αλλά κοιτάω μήπως αποφύγω την ταλαιπωρία (αποστολή δέματος, αναμονή μέχρι να δουν τι θα γινει, αναμονή παραλαβής κτλ.)

Από ποιο κατάστημα έκανες την αγορά και πόσος καιρός έχει περάσει από τότε;

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Just now, Malthador said:

Ενημερωτικά και μόνο, μια παρατήρηση: δεν είναι υποχρεωμένοι να σου παρέχουν αντικατάσταση εντός εγγύησης, είναι υποχρεωμένοι να σου παρέχουν επισκευή εντός της νόμιμης εγγύησης. Πράγμα που φυσικά και είναι υποχρεωμένοι να σου παρέχουν και εκτός εγγύησης στο επίσημο σέρβις, ενημερώνοντάς σε αναλυτικά για το κόστος των ανταλλακτικών και της εργασίας σε αυτή την περίπτωση.

Αυτό το κόλπο με τις ανακατασκευασμένες κονσόλες αγνώστου προελεύσεως που κάνει το εξουσιοδοτημένο σέρβις της Sony δεν μπορεί να συνεχίσει να γίνεται ανεκτό από τους owners, γνώμη μου.

Βασικά δεν θα έπρεπε η Sony να δίνει έναν χρόνο εγγύηση και θα έπρεπε να ακολουθεί πιστεύω την τακτική της MS. Αλλά όσο βλέπει πως ο καταναλωτής αγοράζει το προιόν της και δεν ανοίγει μύτη δεν πρόκειται να γίνει κάτι. Αν είσαι σοβαρή εταιρεία κοιτάς και το after sales κομμάτι σου να είναι σοβαρό.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 λεπτά πριν, Malthador είπε

Από ποιο κατάστημα έκανες την αγορά και πόσος καιρός έχει περάσει από τότε;

Κωτσό,

Περίπου τέλος του 2021 το πείρα. Το Controller είναι κανονικά εντός εγγύησης. Έβαλα τον σειριακό στο Site της MS και φαίνεται κανονικά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators
25 minutes ago, VonLoutsos said:

Βασικά δεν θα έπρεπε η Sony να δίνει έναν χρόνο εγγύηση και θα έπρεπε να ακολουθεί πιστεύω την τακτική της MS. Αλλά όσο βλέπει πως ο καταναλωτής αγοράζει το προιόν της και δεν ανοίγει μύτη δεν πρόκειται να γίνει κάτι. Αν είσαι σοβαρή εταιρεία κοιτάς και το after sales κομμάτι σου να είναι σοβαρό.

Δεν έχει τύχει να στείλω κονσόλα ποτέ σε σέρβις της ΜS, για να έχω ιδία άποψη, αλλά έχει τύχει να στείλω κονσόλες προς επισκευή στο σέρβις της Nintendo, τόσο εντός της νόμιμης διετούς εγγύησης (όπου επισκευάζονταν δωρεάν), είτε εκτός εγγύησης, όπου με ενημέρωναν για το κόστος και προχωρούσαν κατόπιν έγκρισης. Δύο περιπτώσεις που μου έρχονται στο μυαλό:

- Είχα ένα Nintendo DS Lite που έσπασε το power button του, μετά από πτώση, προφανώς βλάβη που δεν καλυπτόταν από εγγύηση. Το έστειλα, μου το κόλλησαν και το έστειλαν πίσω χωρίς χρέωση,.

- Στο Wii U είχε χώσει ένα παιχνίδι μέσα στο οπτικό drive ο γιος μου και αχρηστεύτηκε. Το έστειλα, με ενημέρωσαν ότι πρέπει να αλλαχτεί το drive και θα κοστίσει 25 ευρώ, τους έδωσα έγκριση και το έφτιαξαν.

Αυτό το πράγμα με την Sony που εκτός εγγύησης σου λένε πρακτικά «δώσε μας τα λεφτά που κοστίζει μια καινούρια κονσόλα για να σου στείλουμε ανακατασκευασμένη» είναι εντελώς σαχλό και πρέπει να τους τα χώνετε όταν το προτείνουν. Έχουμε δικαίωμα στην επισκευή και έχουν υποχρέωση στην επισκευή.

18 minutes ago, BlueBlade said:

Κωτσό,

Περίπου τέλος του 2021 το πείρα. Το Controller είναι κανονικά εντός εγγύησης. Έβαλα τον σειριακό στο Site της MS και φαίνεται κανονικά.

Οκ, η εμπειρία μου είναι από Public, ο Κώτσος μπορεί να σε ζορίσει περισσότερο, μπορεί και όχι. Είχα ακριβώς το ίδιο πρόβλημα, μου χάλασε το gamepad που ήρθε στο κουτί της κονσόλας. Παίρνω στην ΜS και πούλαγαν τρελίτσα, ότι και καλά το gamepad έχει ένα έτος εγγύηση, όχι δύο. Οπότε και πήγα στο κατάστημα, αφού αυτό φέρει την ευθύνη της εγγύησης απέναντι στο προϊόν που αγόρασα.

Αρχίζει ο υπάλληλος να μου λέει τις ίδιες τρίπλες, του λέω χωρίς πολλά πολλά ότι «το gamepad ήταν μέσα στο κουτί της κονσόλας και όλο το πακέτο είχε δύο χρόνια και δεν σηκώνω κουβέντα επί του θέματος». Τελοσπάντων, το παίρνει και με βάζει να υπογράψω στο αποδεικτικό ότι ο έλεγχος από την ΜS μπορεί να πάρει μέχρι και ένα μήνα. Του το υπέγραψα με επιφύλαξη παντός νομίμου δικαιώματος και την επόμενη μέρα με πήρε τηλέφωνο για να μου πει να περάσω από το κατάστημα και να πάρω νέο gamepad από το ράφι.

Ελπίζω να σε βοηθάει η εμπειρία μου.

  • Like 2
  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, Malthador είπε

Ελπίζω να σε βοηθάει η εμπειρία μου.

Απόλυτα, σε ευχαριστώ πολύ.

Αύριο θα πάρω ένα τηλέφωνο και ελπίζω για το καλύτερο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

36 λεπτά πριν, Malthador είπε

Ενημερωτικά και μόνο, μια παρατήρηση: δεν είναι υποχρεωμένοι να σου παρέχουν αντικατάσταση εντός εγγύησης, είναι υποχρεωμένοι να σου παρέχουν επισκευή εντός της νόμιμης εγγύησης.

Το γνωριζω,δε με ενδιαφερει αν θα γινει επισκευη ή αντικατασταση,απλα μου ειπαν οι ιδιοι οτι δεν επισκευαζεται και οτι το κοστος αντικαταστασης ειναι 370.
Γιατι ειναι αυτο το κοστος αντικαταστασης ομως;

Κατι σαν χαρη,επειδη ψωνισα απο αυτους;

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators
1 minute ago, StamTheMan said:

Το γνωριζω,δε με ενδιαφερει αν θα γινει επισκευη ή αντικατασταση,απλα μου ειπαν οι ιδιοι οτι δεν επισκευαζεται και οτι το κοστος αντικαταστασης ειναι 370.
Γιατι ειναι αυτο το κοστος αντικαταστασης ομως;

Κατι σαν χαρη,επειδη ψωνισα απο αυτους;

Φαντάζομαι για να μην κάνει ποτέ κανείς αντικατάσταση. Όταν με 30 ευρώ παραπάνω αγοράζεις νέα κονσόλα, απλά θα πας και θα αγοράσεις νέα κονσόλα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

34 λεπτά πριν, Malthador είπε

Φαντάζομαι για να μην κάνει ποτέ κανείς αντικατάσταση. Όταν με 30 ευρώ παραπάνω αγοράζεις νέα κονσόλα, απλά θα πας και θα αγοράσεις νέα κονσόλα.

130 εννοεις;

Με ποιο σκεπτικο ομως εχω αυτη την "εκπτωση" ;
Πως το δικαιολογουν;

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators
6 minutes ago, StamTheMan said:

130 εννοεις;

Με ποιο σκεπτικο ομως εχω αυτη την "εκπτωση" ;
Πως το δικαιολογουν;

400 κάνει το PS5 digital. Ποιος θα δώσει 370 για ανακατασκευασμένο physical, όταν με 400 παίρνει digital του κουτιού;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

31 λεπτά πριν, Malthador είπε

400 κάνει το PS5 digital. Ποιος θα δώσει 370 για ανακατασκευασμένο physical, όταν με 400 παίρνει digital του κουτιού;

Αυτος που εχει δισκους να βαλει!

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Malthador είπε

400 κάνει το PS5 digital. Ποιος θα δώσει 370 για ανακατασκευασμένο physical, όταν με 400 παίρνει digital του κουτιού;

Ενας νορμαλ ανθρωπος,που εχει συλλογη με δισκακια ps4/ps5 :P

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...