Προς το περιεχόμενο

Εκτόξευση τιμών καινούριων και μεταχειρισμένων αυτοκινήτων και δικύκλων


kostasgr78

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
30 λεπτά πριν, andreas-d είπε

Κοίτα στο θέμα εργασίας και διαβίωσης δε θα επεκταθώ γιατί θα βγούμε εκτός τοπικ. Αλλά ένα μόνο θα πω δεν είναι πλέον ρόδινα στην Ευρώπη η μικρομεσαίες οικογένειες έχουν τα ίδια προβλήματα με την Ελλάδα, τα αυτοκίνητα όμως είναι φθηνότερα στην Ελλάδα και η αναμονή είναι ακριβώς παρόμοια 12-14 μήνες και βάλε. Με επιτόκια από 7% και πάνω πλέον. Εννοειτε οτι έχουν φτάσει στο Θεό οι τιμές αλλά όχι μόνο στα αυτοκίνητα!

Άκυρη η συγνώμη είμαστε σε μια ηλικία πλέον που καταλαβαίνουμε κατανοούμε και δεν και δεν παρεξηγουμε!

Η γνώμη η δικιά μου, είναι πως πλέον η αγορά κινητήρων εσωτερικής καύσης οδεύει προς το τέλος της. Πλέον θα κοστίζουν 40.000-50.000 ευρώ ένα αυτοκινητάκι 1.0-1.3 κυβικών και θα αγοράζεις αμιγώς ηλεκτρικό με 25.000 ευρώ. Ας μην ξεχνάμε την φήμη της Tesla για αμάξι με 25.000 ευρώ, τη στιγμή που άλλες αυτοκινητοβιομηχανίες τα κοστολογούν πάνω από 45, οπότε ναι η αυτοκίνηση όπως τη γνωρίζουμε πλέον αλλάζει και αργά ή γρήγορα όλες οι αυτοκινητοβιομηχανίες θα αναγκαστούν να ρίξουν τις τιμές και στα ηλεκτρικά τους πολύ. Τα ηλεκτρικά δεν είναι όπως ήταν παλιά που φόρτιζαν σε 14 ώρες και είχαν αυτονομία 75km. Πλέον πολλά από αυτά βγάζουν αυτονομία άνω των 600km. Η δικιά μου η συμβουλή εάν κάποιος είναι να αγοράσει αμάξι πλέον, είναι να περιμένει. Σε λίγο θα μπουν αυστηρότερα κριτήρια στις μετακινήσεις εντός πόλεων ακόμα και για τις βενζίνες. Πλέον δεν θα κυκλοφορεί τίποτα κάτω από euro 5 και όλα αυτά τα μεταχειρισμένα ή θα καταλήξουν στα σκουπίδια ή θα είναι ασύμφορο να τα κρατήσεις. Όλα αυτά με ορίζοντα 3ετιας.

Επεξ/σία από tilaverboy
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 971
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

54 λεπτά πριν, tilaverboy είπε

Η γνώμη η δικιά μου, είναι πως πλέον η αγορά κινητήρων εσωτερικής καύσης οδεύει προς το τέλος της. Πλέον θα κοστίζουν 40.000-50.000 ευρώ ένα αυτοκινητάκι 1.0-1.3 κυβικών και θα αγοράζεις αμιγώς ηλεκτρικό με 25.000 ευρώ. Ας μην ξεχνάμε την φήμη της Tesla για αμάξι με 25.000 ευρώ, τη στιγμή που άλλες αυτοκινητοβιομηχανίες τα κοστολογούν πάνω από 45, οπότε ναι η αυτοκίνηση όπως τη γνωρίζουμε πλέον αλλάζει και αργά ή γρήγορα όλες οι αυτοκινητοβιομηχανίες θα αναγκαστούν να ρίξουν τις τιμές και στα ηλεκτρικά τους πολύ. Τα ηλεκτρικά δεν είναι όπως ήταν παλιά που φόρτιζαν σε 14 ώρες και είχαν αυτονομία 75km. Πλέον πολλά από αυτά βγάζουν αυτονομία άνω των 600km. Η δικιά μου η συμβουλή εάν κάποιος είναι να αγοράσει αμάξι πλέον, είναι να περιμένει. Σε λίγο θα μπουν αυστηρότερα κριτήρια στις μετακινήσεις εντός πόλεων ακόμα και για τις βενζίνες. Πλέον δεν θα κυκλοφορεί τίποτα κάτω από euro 5 και όλα αυτά τα μεταχειρισμένα ή θα καταλήξουν στα σκουπίδια ή θα είναι ασύμφορο να τα κρατήσεις. Όλα αυτά με ορίζοντα 3ετιας.

Αντιθέτως, εγώ θα έλεγα αν κάποιος ενδιαφέρεται για αγορά αυτοκινήτου με κινητήρα εσωτερικής καύσης, τώρα είναι η καλύτερη περίοδος (όχι απαραίτητα σήμερα, αλλά από σήμερα μέχρι τα επόμενα 1-2 χρόνια), δεδομένου ότι μιλάμε για νέο αυτοκίνητο με τα τελευταία πρότυπα Euro. Όσο περιμένει κάποιος, λογικά τόσο πιο ακριβά θα γίνονται τα αυτοκίνητα, και πιο αργά θα πέφτουν σε τιμές τα ηλεκτρικά, με δεδομένο τον ορίζοντα που έχει θέσει η ΕΕ για τη πλήρη μεταφορά σε ηλεκτρικά, σε λιγότερο από 15 χρόνια... Οπότε αν κάποιος έχει σκοπό να κρατήσει αυτοκίνητο τόσα χρόνια, θα καταλήξει σε μια εποχή όπου τα ηλεκτρικά και αρκετά δοκιμασμένα θα είναι, και με καλύτερες επιδόσεις σε μπαταρίες, και περισσότεροι φορτιστές παντού κλπ... 

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, tilaverboy είπε

Η γνώμη η δικιά μου, είναι πως πλέον η αγορά κινητήρων εσωτερικής καύσης οδεύει προς το τέλος της. Πλέον θα κοστίζουν 40.000-50.000 ευρώ ένα αυτοκινητάκι 1.0-1.3 κυβικών και θα αγοράζεις αμιγώς ηλεκτρικό με 25.000 ευρώ. Ας μην ξεχνάμε την φήμη της Tesla για αμάξι με 25.000 ευρώ, τη στιγμή που άλλες αυτοκινητοβιομηχανίες τα κοστολογούν πάνω από 45, οπότε ναι η αυτοκίνηση όπως τη γνωρίζουμε πλέον αλλάζει και αργά ή γρήγορα όλες οι αυτοκινητοβιομηχανίες θα αναγκαστούν να ρίξουν τις τιμές και στα ηλεκτρικά τους πολύ. Τα ηλεκτρικά δεν είναι όπως ήταν παλιά που φόρτιζαν σε 14 ώρες και είχαν αυτονομία 75km. Πλέον πολλά από αυτά βγάζουν αυτονομία άνω των 600km. Η δικιά μου η συμβουλή εάν κάποιος είναι να αγοράσει αμάξι πλέον, είναι να περιμένει. Σε λίγο θα μπουν αυστηρότερα κριτήρια στις μετακινήσεις εντός πόλεων ακόμα και για τις βενζίνες. Πλέον δεν θα κυκλοφορεί τίποτα κάτω από euro 5 και όλα αυτά τα μεταχειρισμένα ή θα καταλήξουν στα σκουπίδια ή θα είναι ασύμφορο να τα κρατήσεις. Όλα αυτά με ορίζοντα 3ετιας.

Συμφωνώ αλλά με ορίζοντα το 2035+ μέχρι τότε χρειάζομαι ένα αυτοκίνητο που να μπορώ να κατέβω οδικώς Ελλάδα και με ηλεκτρικό είναι πολύ δύσκολο που θα φορτίσω Σερβία Σκόπια η Εγνατία? Μετά από αυτή τη χρονολογία θα χρειάζομαι ένα μικρό να πηγαίνω για ψάρεμα στο Ρίο και για κάνα σουβλάκι.

Euro 4-5 είναι πεθαμένα είδη Euro 6 έχει μέλλον ακόμα ηλεκτρικό θα πάρω στο μέλλον όχι τώρα δεν είναι ώριμα ακόμα ούτε τα αυτοκίνητα ούτε οι υποδομές.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ θα έλεγα χωρίς να απευθύνομαι σε κανέναν προσωπικά να μην βιαζόμαστε. Θα καταργηθούν οι κινητήρες εσωτερικής, τα παλιά αρχαία θα πάνε πρέσα γιατί δεν θα κυκλοφορούν σε μεγάλες πόλεις ή τα τέλη θα είναι ασύμφορα κτλ είναι σκέψεις και σχέδια άντε και εν μέρει ψηφισμένα. Όλα όμως αλλάζουν στην στιγμή σε ένα μπαμ που λέμε. Το μπαμ άλλωστε το είδαμε όλοι δυστυχώς και πως ο λιγνίτης που μας είχε τελειώσει επέστρεψε.

Μην βιάζεστε και μην είστε απόλυτοι. Όποιος θέλει βενζίνη σήμερα απλά παίρνει βενζίνη.

Τέλος δεν ζούμε όλοι σε μεγάλα αστικά κέντρα. Υπάρχει και η επαρχία.

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 ώρες πριν, andreas-d είπε

Εγώ έγραψα ότι σε σχέση με την Ευρώπη οι τιμές είναι χαμηλές! Είσαι από τούς τυχερούς που αγόρασες το 21 μέσα στον κορονοιο και πριν ξεκινήσει η άνοδος των τιμών και των  επιτοκίων  εγώ αγόρασα το c-hr gr sport το Πάσχα και σε μια μόνο ημέρα το επιτόκιο πήρε 1,5 μονάδα. Αρχική τιμή 42.000€ για κοίτα πόσο κάτω έχει στην Ελλάδα.

inbound7590601529932629827.jpg

Μου εκανε εντυπωση αυτο που γραφεις και μπηκα ετσι απο περιεργεια στο mobile.de να δω.

2 vw ειχε πανω πανω ενα taigo r line και ενα  T-Cross style.

Στο 1ο εβγαινε φτηνοτερο στην γερμανια η r line απο οτι η style στην ελλαδα.Την R line δεν την φερνουν καν σε εμας.

Στο 2ο ειναι 1-2 χιλιαρικα φτηνοτερα η γερμανια για την ιδια εκδοση αυτοκινητου.

Σε ποια χωρα εισαι και ειναι ακριβοτερα και απο ελλαδα?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
18 ώρες πριν, andreas-d είπε

Κοίτα στο θέμα εργασίας και διαβίωσης δε θα επεκταθώ γιατί θα βγούμε εκτός τοπικ. Αλλά ένα μόνο θα πω δεν είναι πλέον ρόδινα στην Ευρώπη η μικρομεσαίες οικογένειες έχουν τα ίδια προβλήματα με την Ελλάδα, τα αυτοκίνητα όμως είναι φθηνότερα στην Ελλάδα και η αναμονή είναι ακριβώς παρόμοια 12-14 μήνες και βάλε. Με επιτόκια από 7% και πάνω πλέον. Εννοειτε οτι έχουν φτάσει στο Θεό οι τιμές αλλά όχι μόνο στα αυτοκίνητα!

Άκυρη η συγνώμη είμαστε σε μια ηλικία πλέον που καταλαβαίνουμε κατανοούμε και δεν και δεν παρεξηγουμε!

Peugeot το επιτόκιο πλέον είναι 8,5% για καινούργιο αυτοκίνητο. 

Επεξ/σία από james01gr
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Seldon68 είπε

Μου εκανε εντυπωση αυτο που γραφεις και μπηκα ετσι απο περιεργεια στο mobile.de να δω.

2 vw ειχε πανω πανω ενα taigo r line και ενα  T-Cross style.

Στο 1ο εβγαινε φτηνοτερο στην γερμανια η r line απο οτι η style στην ελλαδα.Την R line δεν την φερνουν καν σε εμας.

Στο 2ο ειναι 1-2 χιλιαρικα φτηνοτερα η γερμανια για την ιδια εκδοση αυτοκινητου.

Σε ποια χωρα εισαι και ειναι ακριβοτερα και απο ελλαδα?

Άσε το mobile.de αντιπροσωπεία κοίτα το taigo style  έχει 29.465€ γερμανια και 27.200€ Ελλάδα σε bmw audi toyota και άλλες οι τιμές γερμανια ειναι ποιο ακριβές. Το επιτόκιο στην vw.gr ειναι 3,9% ενώ γερμανια έχει φύγει από το 7,8% πλέον. Γερμανια μένω και πριν το Πάσχα τα έψαξα όλα και κατέληξα στο toyota σαν δεύτερο αμάξι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

30Κ για polo, corolla και τέτοια? Χαχαχχα. Προτιμώ να δώσω 8Κ να πάρω μια μερσεντες του 7-8 και να πληρώνω παραπάνω βενζίνη και κάνα 1000 τέλη κυκλοφορίας, παρά να πάρω αυτές τις πλαστικούρες, μην πω καλύτερα καμία Πόρσε από αυτές του 3-4 από την Λάρισα κας ας δίνω 1500 ευρώ τέλη. Νομίζω ότι η κατάσταση έχει ξεφύγει, δεν φτάνει που στην Αθήνα βλέπεις κατά 80% αυτοκίνητα 20 ετών και πάνω, σε λίγο που θα λιώσουν και αυτά, το αυτοκίνητο θα γίνει αντικείμενο πολυτελείας 

Επεξ/σία από Macosj
  • Like 9
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, Macosj είπε

30Κ για polo, corolla και τέτοια? Χαχαχχα. Προτιμώ να δώσω 8Κ να πάρω μια μερσεντες του 7-8 και να πληρώνω παραπάνω βενζίνη και κάνα 1000 τέλη κυκλοφορίας, παρά να πάρω αυτές τις πλαστικούρες, μην πω καλύτερα καμία Πόρσε από αυτές του 3-4 από την Λάρισα κας ας δίνω 1500 ευρώ τέλη. Νομίζω έχει η κατάσταση έχει ξεφύγει, δεν φτάνει που την Αθήνα βλέπεις κατά 80% αυτοκίνητα 20 ετών και πάνω, σε λίγο που θα λιώσουν και αυτά το αυτοκίνητο θα γίνει αντικείμενο πολυτελείας 

θα μας σώσουν τα ηλεκτρικά των 30Κ. 🤣

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
15 ώρες πριν, dtk-386 είπε

θα μας σώσουν τα ηλεκτρικά των 30Κ. 🤣

Χωρίς αστεία, αυτό το πράγμα της Citroën, νομίζω ami λέγεται, αν είχε περισσότερο μέταλλο και AC θα ήταν μια χαρά για μετακινήσεις εντός πόλεως, η τιμή δε αν ήταν κάτω από 8Κ πιστεύω θα ήταν ότι καλύτερο υπάρχει. Θα πρέπει να αφήσουμε τους Κινέζους να έρθουν στην αγορά, προσφέρουν πολύ περισσότερα με πολύ μικρότερη τιμή, η ποιότητα ίδια είναι, όλα τα σημερινά αυτοκίνητα πλαστικά είναι. Φυσικά εξαιρούνται premium εταιρείες ή μοντέλα 

 

Και προφανώς η ταχύτητα να ήταν έως 80 Km, μέσα στην πόλη δεν χρειάζονται περισσότερα. Αν είχαν όλοι τέτοια θα είχε ανασάνει η Αθήνα, εκτός του ότι επειδή δεν θα έτρεχαν θα μειώνονταν τα θανατηφόρα ατυχήματα. Πάω στο κέντρο και βλέπω ο άλλος έχει κατεβάσει την X5 ή την GLA μέσα στα στενά. Ο Έλληνας μόνο για επίδειξη είναι 

 

Οσο αφορά την αγορά καινούριου, αντικειμενικά πιστεύω ότι το τεσλα στα 34 είναι η καλύτερη επιλογή αυτή τη στιγμή, μόνο και μόνο επειδή θα τα βγάλει τα λεφτά του λόγω κατανάλωσης και ταυτόχρονα είναι ένα αυτοκίνητο με επιδόσεις πού μπορεί να κάνει κάποιος ταξίδι ( με στάσεις βέβαια). Όταν το ριμαδογιαρις έχει φτάσει τα 20Κ, τότε τα 34 για τεσλα είναι το απόλυτο vfm

Επεξ/σία από Macosj
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Τα πλαστικά είναι για να προστατεύουν τους ανθρώπους μέσα στο όχημα σε περίπτωση σύγκρουσης. Εάν δείτε σε ατυχήματα μετωπικά, η δύναμη μεταβαίνει στις κολόνες του αμαξιού και από εκεί μπορεί η δύναμη να μεταφερθεί πίσω στο αμάξι. Με αποτέλεσμα οι άνθρωποι να προστατεύονται.

Η ζωή του ανθρώπου έχει μεγαλύτερη αξία από τα 15,20,30 χιλιάδες ευρώ. 

Επεξ/σία από tilaverboy
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
15 ώρες πριν, tilaverboy είπε

Η γνώμη η δικιά μου, είναι πως πλέον η αγορά κινητήρων εσωτερικής καύσης οδεύει προς το τέλος της. Πλέον θα κοστίζουν 40.000-50.000 ευρώ ένα αυτοκινητάκι 1.0-1.3 κυβικών και θα αγοράζεις αμιγώς ηλεκτρικό με 25.000 ευρώ. Ας μην ξεχνάμε την φήμη της Tesla για αμάξι με 25.000 ευρώ, τη στιγμή που άλλες αυτοκινητοβιομηχανίες τα κοστολογούν πάνω από 45, οπότε ναι η αυτοκίνηση όπως τη γνωρίζουμε πλέον αλλάζει και αργά ή γρήγορα όλες οι αυτοκινητοβιομηχανίες θα αναγκαστούν να ρίξουν τις τιμές και στα ηλεκτρικά τους πολύ. Τα ηλεκτρικά δεν είναι όπως ήταν παλιά που φόρτιζαν σε 14 ώρες και είχαν αυτονομία 75km. Πλέον πολλά από αυτά βγάζουν αυτονομία άνω των 600km. Η δικιά μου η συμβουλή εάν κάποιος είναι να αγοράσει αμάξι πλέον, είναι να περιμένει. Σε λίγο θα μπουν αυστηρότερα κριτήρια στις μετακινήσεις εντός πόλεων ακόμα και για τις βενζίνες. Πλέον δεν θα κυκλοφορεί τίποτα κάτω από euro 5 και όλα αυτά τα μεταχειρισμένα ή θα καταλήξουν στα σκουπίδια ή θα είναι ασύμφορο να τα κρατήσεις. Όλα αυτά με ορίζοντα 3ετιας.

Ακριβώς ότι γράφω και εγώ σε διάφορα thread οπότε πάει η κουβέντα εδώ. Το ηλεκτρικό αμάξι είτε με τον έναν είτε με τον άλλον τρόπο θα έρθει, το υπόλοιπα με μηχανές εσωτερικής καύσης οδεύουν προς το τέλος τους. Όσα έμειναν τώρα και κυκλοφορούν θα γίνουν ασυμφορα λόγω κόστους συντήρησης βλαβών κτλ. Συμφωνώ όσο μπορεί κάποιος να περιμένει οι τιμές θα πέφτουν. 

Επεξ/σία από Basilhs23___
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, Basilhs23___ είπε

Ακριβώς ότι γράφω και εγώ σε διάφορα thread οπότε πάει η κουβέντα εδώ. Το ηλεκτρικό αμάξι είτε με τον έναν είτε με τον άλλον τρόπο θα έρθει, το υπόλοιπα με μηχανές εσωτερικής καύσης οδεύουν προς το τέλος τους. Όσα έμειναν τώρα και κυκλοφορούν θα γίνουν ασυμφορα λόγω κόστους συντήρησης βλαβών κτλ. Συμφωνώ όσο μπορεί κάποιος να περιμένει οι τιμές θα πέφτουν. 

Το τέλος θα έρθει αλλά σε πόσα χρόνια; η Γερμανία πχ ήδη κέρδισε στην ΕΕ την παράταση ζωής των εσωτερικής καύσης καθώς θα δουλεύουν με συνθετικά καύσιμα και όχι ορυκτά. Πιστεύεις πως σε 10 χρόνια θα είναι οκ να έχεις ηλεκτρικό από άποψη υποδομών; κάθε καλοκαίρι μας λένε να κλείνουμε τα κλιματιστικά το μεσημέρι και ξαφνικά θα ενισχύσουν τόσο πολύ το δίκτυο που μισό εκατ. οχήματα θα μπορούν να φορτίζουν με άνεση στην Αττική; πως σε κάθε εταιρία θα υπάρχουν θέσεις φόρτισης; πως σε κάθε πολυκατοικία θα ενισχυθούν οι γραμμές ώστε να μπορούν να φορτίζουν 5 & 6 αυτοκίνητα συγχρόνως το βράδυ; ή θα βάζουν ξυπνητήρι γερμανικό νουμερο να σηκώνονται το βράδυ να φορτίζει εναλλάξ ο καθένας το δικό του; 

Το τελως των εσωτερικής καύσης έχει έρθει. Τα ηλεκτρικά είναι μεταβατικό στάδιο. Ο νικητής θα ειναι το υδρογόνο. Που λογικά σε 15 χρόνια θα βρίσκεται εκεί που βρίσκονται σήμερα τα ηλεκτρικά. 

Επεξ/σία από james01gr
  • Like 1
  • Thanks 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...