Προς το περιεχόμενο

Εκτόξευση τιμών καινούριων και μεταχειρισμένων αυτοκινήτων και δικύκλων


kostasgr78

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Εγώ το λέω, πυρηνική καταστροφή να γίνει μόνο κατσαρίδες, το starlet και μία Ελληνίδα μαυροφορεμένη γιαγιά θα επιβιώσουν 😋 

Ίσως και ένας Παοκτσής Σαλονικιός 😁

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 971
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Επισκέπτης
Στις 10/3/2023 στις 6:28 ΜΜ, kostasgr78 είπε

Η πραγματικότητα είναι μία και μοναδική πλέον στην τοπική αγορά.

Τα ελάχιστα σοβαρά και αξιόπιστα μεταχειρισμένα είναι σε τόσο υψηλές τιμές που πραγματικά συμφέρει κανείς να πιεστεί λίγο παραπάνω να πάρει καινούριο.

 

Καλησπέρα! Ταυτίζομαι με την τοποθέτηση σου και αν το αγοράσεις κούτα ,να μην προτιμήσεις τη βασική έκδοση που είναι τελείως γυμνό. Παρεμπιπτόντως για το kia stonic ,τι άποψη έχεις;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 5 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Γινεται να αγορασεις με λιγοτερα απο 1500 ευρ οχημα;

Και ομως γινεται. Πριν λιγες εβδομαδες αγορασα ενα saxo 1.1 με ολα τα ηλεκτρικα καλουδια και 196Κ. Μηχανικα ειναι πολυ καλο (και καινουργια λαστιχα) αλλα θα ασχοληθω και εγω με αναβαθμισεις*. Στο ταξιδι της αγορας συναντησα

1) δεν ασχοληθηκα καθολου με μαντρες γιατι σε αυτα τα χρηματα φανταστηκα οτι θα πουλαγαν οτι αχρηστο υπηρχε

2)Αρκετοι ιδιοκτητες τα ειχαν σε χαμηλη τιμη ειτε λογω αγνοιας ειτε λογω οικον αναγκης

3)Υπηρχαν και λαμογια με παραδειγμα ενα "μαστορα ηλεκτρολογο" που κυριολεκτικα το ειχε αποθηκη πενταβρομικο με σαπια εξατμιση που το πουλαγε σε τρελη τιμη και χωρις παζαρια...

4)Ασχοληθηκα μονο με ατομα που εδιναν σαφες απαντησεις σε απλα ερωτηματα για τη συντηρηση και ιστορικο και ειχαν βιβλιο service

*φωτο στο αντιστοιχο θεμα

Επεξ/σία από vamvakoolas
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

16 ώρες πριν, vamvakoolas είπε

Γινεται να αγορασεις με λιγοτερα απο 1500 ευρ οχημα;

Και ομως γινεται. Πριν λιγες εβδομαδες αγορασα ενα saxo 1.1 με ολα τα ηλεκτρικα καλουδια και 196Κ. Μηχανικα ειναι πολυ καλο (και καινουργια λαστιχα) αλλα θα ασχοληθω και εγω με αναβαθμισεις*. Στο ταξιδι της αγορας συναντησα

Και τα χρέπια έχουν πάρει προς τα πάνω, μην ανησυχείς. Saxo VTS 1.6 είχε πουλήσει ένας συμφοιτητής μου πριν κάποια χρόνια προς 900€. Άριστο επίσης μηχανικά, αν και όχι με καινούρια, αλλά πολύ φρέσκα λάστιχα (< 6 mo). Τώρα τα 1.500 που γράψεις είναι περισσότερο από +50%, οπότε μάλλον τα συγκεκριμένα αμάξια πήραν ακόμα πιο πολύ απ' το μέσο όρο. 

:P

Στο car.gr που κοιτάω γι' αντίστοιχα με κάτω από το ψυχολογικό όριο των 999€, είναι μόνο 2. Ένα τρακαρισμένο που θέλει τα κέρατά του, και ένα παρατημένο σε χωράφι, χωρίς προφυλακτήρα, πιθανότατα κι αυτό τρακαρισμένο (αλλά δε το γράφει). 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

18 ώρες πριν, vamvakoolas είπε

Γινεται να αγορασεις με λιγοτερα απο 1500 ευρ οχημα;

Και ομως γινεται. Πριν λιγες εβδομαδες αγορασα ενα saxo 1.1 με ολα τα ηλεκτρικα καλουδια και 196Κ. Μηχανικα ειναι πολυ καλο (και καινουργια λαστιχα) αλλα θα ασχοληθω και εγω με αναβαθμισεις*. Στο ταξιδι της αγορας συναντησα

1) δεν ασχοληθηκα καθολου με μαντρες γιατι σε αυτα τα χρηματα φανταστηκα οτι θα πουλαγαν οτι αχρηστο υπηρχε

2)Αρκετοι ιδιοκτητες τα ειχαν σε χαμηλη τιμη ειτε λογω αγνοιας ειτε λογω οικον αναγκης

3)Υπηρχαν και λαμογια με παραδειγμα ενα "μαστορα ηλεκτρολογο" που κυριολεκτικα το ειχε αποθηκη πενταβρομικο με σαπια εξατμιση που το πουλαγε σε τρελη τιμη και χωρις παζαρια...

4)Ασχοληθηκα μονο με ατομα που εδιναν σαφες απαντησεις σε απλα ερωτηματα για τη συντηρηση και ιστορικο και ειχαν βιβλιο service

*φωτο στο αντιστοιχο θεμα

τι αναβαθμισεις θα κανεις σε οχημα 1.1 και αξιας 1500 ευρω? 

ελπιζω οχι εξατμιση και led στα μπεκ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

17 λεπτά πριν, kapodistrias είπε

Έχουμε καμία αίσθηση αν θα πέσουν οι τιμές πιο μετά στο χρονο;

Βάσει διεθνούς κατάστασης και των επιμέρους λόγων που οφείλεται η συνεχής αύξηση τιμών, ακόμα κι αν πατούσαμε ένα κουμπί να σταματήσουν οι ριζικές αιτίες, θα χρειάζονταν μερικά χρόνια για να επανέρθει η παλιότερη κατάσταση.

Εν ολίγοις, είναι ένα ενδεχόμενο εξαιρετικά μικρής πιθανότητας.

Οι μόνοι 2 παράπλευροι τρόποι να μειωθούν οι τιμές παραμένουν - μετά το παραπάνω - οι εξής:
(α) Να έρθει ξαφνικά ένας κατασκευαστής και να ρίξει τιμή και περιθώριο κέρδους, για λόγους που πιστεύει αυτός.
(β) Να μειωθεί στη χώρα η φορολόγηση.

Στο (α), ποιός κατασκευαστής θα ρίξει τιμές όταν δεν μπορεί να ανταποκριθεί στη ζήτηση; (άλλη η ανάλυση αν μιλήσουμε για ηλεκτρικά, εδώ αναλύουμε τα θερμικά που κυρίως πωλούνται τώρα)

Στο (β), το ελληνικό κράτος δεν έχει δείξει ως τώρα ότι θα μείωνε τους φόρους-στανταράκια που του φέρνουν αρκετά έσοδα, χωρίς κόπο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 λεπτά πριν, kostasgr78 είπε

Βάσει διεθνούς κατάστασης και των επιμέρους λόγων που οφείλεται η συνεχής αύξηση τιμών, ακόμα κι αν πατούσαμε ένα κουμπί να σταματήσουν οι ριζικές αιτίες, θα χρειάζονταν μερικά χρόνια για να επανέρθει η παλιότερη κατάσταση.

Εν ολίγοις, είναι ένα ενδεχόμενο εξαιρετικά μικρής πιθανότητας.

Οι μόνοι 2 παράπλευροι τρόποι να μειωθούν οι τιμές παραμένουν - μετά το παραπάνω - οι εξής:
(α) Να έρθει ξαφνικά ένας κατασκευαστής και να ρίξει τιμή και περιθώριο κέρδους, για λόγους που πιστεύει αυτός.
(β) Να μειωθεί στη χώρα η φορολόγηση.

Στο (α), ποιός κατασκευαστής θα ρίξει τιμές όταν δεν μπορεί να ανταποκριθεί στη ζήτηση; (άλλη η ανάλυση αν μιλήσουμε για ηλεκτρικά, εδώ αναλύουμε τα θερμικά που κυρίως πωλούνται τώρα)

Στο (β), το ελληνικό κράτος δεν έχει δείξει ως τώρα ότι θα μείωνε τους φόρους-στανταράκια που του φέρνουν αρκετά έσοδα, χωρίς κόπο.

γ να σταματησουμε να αγοραζουμε.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εάν αρχίσουν να φέρνουν αυτοκίνητα δεν θα αυξηθεί και η προσφορά;

Δεν έχω καταλάβει πλήρως τους λόγους της μειωμένης προσφοράς. Η έλλειψη chip δεν είμαι σίγουρος αν ισχύει. Μερικοί κατασκευαστές δεν έχουν πλέον τόσο χρόνο αναμονής.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ένας λόγος με το που έσκασε η πανδημία, ήταν το ευρύτερο πρόβλημα στην εφοδιαστική αλυσίδα, μέσα στην οποία δεξαμενή ανήκει και το θέμα με τα chip.

Από εκεί και πέρα, αυτή η μειωμένη προσφορά-παραγωγή, συσσώρευσε τη ζήτηση σε μια ουρά αυξανόμενη, που όπως και να έχει, έχει φτάσει σε ένα υψηλό νούμερο. Αυτό για να μαζευτεί ανάποδα, χρειάζεται κάποια χρόνια για να εξυπηρετηθούν όλοι αυτοί που περιμένουν.

Ακόμα κι αν αυτό λυθεί με τον καιρό, οι ίδιοι οι κατασκευαστές αναφέρουν αυξημένο κόστος παραγωγής για τα θερμικά, λόγω των αυστηρότερων ορίων εκπομπών. Αυτό σε ένα βαθμό σίγουρα ισχύει, αλλά και σε ένα βαθμό μπορεί να είναι και μια πίεση της βιομηχανίας προς τους policy makers, γιατί με όλα αυτά που συμβαίνουν στην αυτοκίνηση, τους μαντρώνει σε ένα βαθμό περισσότερο από παλιά και τους οδηγεί σε μειωμένα κέρδη, ρίσκο μεταβάσεων σε άλλες τεχνολογίες, κα.

Εν ολίγοις, έχουμε μια δεξαμενή λόγων είτε πραγματικών είτε τεχνητών, που δεν βλέπω να οδηγούν σε αποσυμπίεση τιμών, όταν τόσος κόσμος παγκοσμίως περιμένει να παραλάβει το προϊόν που αγόρασε.

Έχει σημασία το «παγκοσμίως» γιατί πρέπει να βλέπουμε τη συνολική ζήτηση διεθνώς και όχι της χώρας μας, που είναι ένας μικρός καταναλωτής προϊόντων.

Όσο για τους κατασκευαστές που δεν έχουν πλέον τόσο χρόνο αναμονής, είναι πιθανότατα αυτοί της πιο μειωμένης ζήτησης από τους καταναλωτές.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε πρόσφατη βόλτα σε όλες τις μεγάλες αντιπροσωπείες, όταν οι περισσότεροι για καινούριο όχημα λένε αναμονές πάνω από 6 μήνες, σημαίνει ότι σίγουρα δε πρόκειται να αλλάξει κάτι στο άμεσο μέλλον όσον αφορά τη βελτίωση της αγοράς… Από το 2024 και βλέπουμε, μήπως και αρχίσει η προσφορά οχημάτων να αυξάνεται.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Επειδή αναφέρετε αν θα πέσουν οι τιμές (των καινούργιων), θεωρώ πως δεν θα πέσουν. Θεωρώ πως η αδυναμία του να παραδώσουν αυτοκίνητα με παράλληλη αύξηση τιμών, είναι μια παπατζα που περίμεναν χρόνια για να αυξήσουν τις τιμές. 

Στο μεταξύ η μόνη εταιρεία που ρίχνει τιμές είναι η tesla. Πλέον έχει φτάσει στα 34.000€ το model 3.

Παράλληλα η a class ξεκινάει από 40.000€ (ξεκίναγε από 22.000€) και τα Astra, golf, corolla από 28.000€ τα οποία ήταν αυτοκίνητα που ξεκινούσαν από 17.500€

Τώρα με 17.500€ παίρνεις το πιο φθηνό yaris με μανιβέλα στα τζάμια, λες κ είμαστε στο 90.

Επεξ/σία από sphinxgr
  • Like 7
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, sphinxgr είπε

Στο μεταξύ η μόνη εταιρεία που ρίχνει τιμές είναι η tesla. Πλέον έχει φτάσει στα 34.000€ το model 3.

Αναγραμματισμο εχεις κανει ?

https://www.tesla.com/el_gr/inventory/new/m3

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...