Προς το περιεχόμενο

Εκτόξευση τιμών καινούριων και μεταχειρισμένων αυτοκινήτων και δικύκλων


kostasgr78

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Υπάρχει πωλητής που κινδυνεύει η θέση του αν δεν πουλήσει και δεν θα κάνει τεμενάδες σε όποιον μπει στο κατάστημα; Όχι, τουλάχιστον η πλειονότητα (εντάξει υπάρχουν και κακοί πωλητές ή που βαριούνται να δουλέψουν αλλά είναι η εξαίρεση)

Σήμερα μπαίνεις σε αντιπροσωπεία και επι της ουσίας δεν τους ενδιαφέρει να κάνουν την πώληση. Τρελάθηκαν οι πωλητές ή έγιναν αναίσθητοι; Τίποτα από τα δυο, απλά δεν έχουν πολύ ανάγκη τους λιανικούς και το δείχνουν. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 971
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Peugeot 308 κυκλοφόρησε αν θυμάμαι καλά στα 20κ κοιταγαμε με την γυναίκα το αυτόματο και έβγαινε στα 25κ. Μπαίνω σημερα να το χαζέψω μετα από μια εβδομάδα βλεπω την έκδοση κυκλοφορίας στα 25κ και την αυτόματη στα στα 30κ σχεδόν.

Οκ ενταξει έχουν επισήμως ξεφύγει η εταιρειες.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Βγήκαν πριν λίγες μέρες οι τιμές για το νέο Opel Astra. Όποιος θέλει να γελάσει ή να κλάψει μπορεί να  δοκιμάσει τον διαμορφωτή. Εγώ κατάφερα και έφτασα τα 40.000€ με τον απλό όχι υβριδικό κινητήρα των 130 ίππων, χειροκίνητο κιβώτιο και όχι όλα τα extra. Ακρίβεια, απάτη, κλεψιά, αισχροκέρδεια όλα ταιριάζουν.

  • Like 3
  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
16 ώρες πριν, liakinen είπε

Βγήκαν πριν λίγες μέρες οι τιμές για το νέο Opel Astra. Όποιος θέλει να γελάσει ή να κλάψει μπορεί να  δοκιμάσει τον διαμορφωτή. Εγώ κατάφερα και έφτασα τα 40.000€ με τον απλό όχι υβριδικό κινητήρα των 130 ίππων, χειροκίνητο κιβώτιο και όχι όλα τα extra. Ακρίβεια, απάτη, κλεψιά, αισχροκέρδεια όλα ταιριάζουν.

Απλά τραγικό. Βρήκα την προσφορά που μου είχε κάνει η Volvo τον Γενάρη του 2020.

31.024,80€ είχε τότε η βασική έκδοση του XC40 T3 Momentum Pro Geartronic (!). O T3 δε διατίθεται πια και το Momentum Pro ήταν ένα σκαλί πιο πάνω σε εξοπλισμό από τη βασική Momentum. Έβαλα έξτρα (μεταλλικό χρώμα, κάμερα 360, διζωνικό κλιματισμό με εξόδους πίσω, πανοραμική οροφή, προβολείς ομίχλης, παιδικό κλείδωμα, BLIS, ηλεκτρικά καθίσματα, έξτρα αποθηκευτικούς χώρους), μου έκανε και 5300 ευρώ έκπτωση και τελικά το πήρα λίγο πάνω από 35000. Πλέον το ίδιο μοντέλο με τα χιλιόμετρα που έχω κάνει μπορώ να το πουλήσω μεταχειρισμένο άνετα 38-39000. Δεν υπάρχει καμία λογική.

Επεξ/σία από Speculoos
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δυστυχώς πιστεύω ότι όλα αυτά που βλέπουν τα μάτια μας ήρθαν για να μείνουν και κακός πιστεύουν αρκετοί ότι τελειώνοντας ο πόλεμος θα γυρίσουμε στα παλιά. Αυξήσεις σε κάποιο βαθμό οκ τις καταλαβαίνω αλλά περιπτώσεις όπως πχ του Astra απλά είναι γελοίες. 

Αμάξι μεταχειρισμένο σε αγγελία μάντρας - αντιπροσωπείας που το Δεκέμβριο είχε 8700€ του έχει ξεμείνει (περίεργο) και η νέα του τιμή 12400€. Δεν είναι αισχροκέρδεια αυτό; Σκατά χρόνια ζούμε.

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

απο το να δωσω 30κ για αμαξια επιπεδου αστρα, παιρνω μια 5αρα μπέμπα δεκαετίας 2λιτρη φορτωμένη και τα δίνω στα τέλη+φορο. θα εχω και αμαξάρα χωρίς να πληρώσω ντούκου.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, basilis_k6 είπε

απο το να δωσω 30κ για αμαξια επιπεδου αστρα, παιρνω μια 5αρα μπέμπα δεκαετίας 2λιτρη φορτωμένη και τα δίνω στα τέλη+φορο. θα εχω και αμαξάρα χωρίς να πληρώσω ντούκου.

Κόστος συντήρησης όμως; δεν είναι και τρομερά αξιόπιστα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ήθελα και εγώ να αναφέρω για αυτήν την κατάσταση που επικρατεί τελευταία με τις αυξήσεις.Ενα αμάξι που το πήρα 17000 τέλη του 2018 τώρα το δίνουν 21000. Εάν scooter που το πήρα 4000 πέρσι τώρα έχει 4800.Αυτην την περίοδο δεν ξέρω εάν θα μπορούσα να αγοράσω αυτοκίνητο η μηχανή.Δεν ξέρω τι θα γίνει όταν τελειώσει ο πόλεμος αλλά δεν βλέπω να γυρνάμε στα παλιά δεδομένα.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

19 λεπτά πριν, XronisR είπε

Ήθελα και εγώ να αναφέρω για αυτήν την κατάσταση που επικρατεί τελευταία με τις αυξήσεις.Ενα αμάξι που το πήρα 17000 τέλη του 2018 τώρα το δίνουν 21000. Εάν scooter που το πήρα 4000 πέρσι τώρα έχει 4800.Αυτην την περίοδο δεν ξέρω εάν θα μπορούσα να αγοράσω αυτοκίνητο η μηχανή.Δεν ξέρω τι θα γίνει όταν τελειώσει ο πόλεμος αλλά δεν βλέπω να γυρνάμε στα παλιά δεδομένα.

Η ιστορία έχει δείξει πως στο οικονομικό σύστημα που έχουμε υιοθετήσει ό,τι ανεβαίνει τιμολογιακά δεν κατεβαίνει και αν παρ'ελπίδα κατέβει θα ρυθμιστεί πάντα προς τα πάνω, μέχρι την επόμενη ανατίμηση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 10/5/2022 στις 10:34 ΠΜ, Dantε είπε

Η μεταβαση απο ιδιοκτησια σε σταθερο δανεισμο προωθειται εμμεσα στα παντα.

Στα ακινητα,στο αυτοκινητο και γενικα παντου.

Θα δουλευεις για να πληρωνεις συνδρομες και να χρησιμοποιεις με το μηνα αλλα δε θα ειναι τιποτα δικη σου ιδιοκτησια.

Πρόσφατα (άργησα) εξοικειώθηκα και με την ορολογία "serviced apartments"...και τσουπ διαφήμιση για το πόσο μας συμφέρει..

https://www.news247.gr/oikonomia/akinita/h-nea-tasi-ton-serviced-apartments-pos-mporoyn-na-sas-apallaxoyn-apo-kosti-kai-kopo.9488727.html

...σε ένα από τα πολλά πρόσφατα άρθρα που διάβασα γι αυτό, οι εταιρείες είχαν και τη πιασάρικη φράση "από το μοντέλο της ιδιοκτησίας, στο μοντέλο των 'εμπειριών'" ή κάπως έτσι...fovero...

Με τόσα ακίνητα που έχουν αλλάξει χέρια μέσα στη κρίση και τη πρόσβαση κεφαλαίων σε αυτά, το "real estate securitization" δίνει και παίρνει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

24 λεπτά πριν, definitio είπε

Πρόσφατα (άργησα) εξοικειώθηκα και με την ορολογία "serviced apartments"...και τσουπ διαφήμιση για το πόσο μας συμφέρει..

https://www.news247.gr/oikonomia/akinita/h-nea-tasi-ton-serviced-apartments-pos-mporoyn-na-sas-apallaxoyn-apo-kosti-kai-kopo.9488727.html

...σε ένα από τα πολλά πρόσφατα άρθρα που διάβασα γι αυτό, οι εταιρείες είχαν και τη πιασάρικη φράση "από το μοντέλο της ιδιοκτησίας, στο μοντέλο των 'εμπειριών'" ή κάπως έτσι...fovero...

Με τόσα ακίνητα που έχουν αλλάξει χέρια μέσα στη κρίση και τη πρόσβαση κεφαλαίων σε αυτά, το "real estate securitization" δίνει και παίρνει.

Φτερό στον άνεμο. Όπου γης και πατρίς. Οπότε θα σου λέει τώρα δουλεύεις εδώ, για τα επόμενα χρόνια θα πας 300χιλ μακρυά αφού δεν έχεις κάτι να σε κρατάει πίσω συναισθηματικά και οικονομικά. Και μερικά χρόνια μετά θα σου πει τράβα στην άλλη μεριά της Ευρώπης έχουν ανάγκη την ειδικότητά σου. Αυτοκίνητο εκεί σπίτι εκεί σχολείο για το παιδί εκεί..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Με ανθρώπους της αγοράς που μίλησα εκ νέου αυτές τις μέρες, έτσι κι αλλιώς τέλος οι παλιές τιμές. Και όχι μόνο οι παλιές τιμές, αλλά δεν θα έρθουν καν μειώσεις έστω και μικρές. Μέχρι το καλοκαίρι αναμένεται κι άλλη αύξηση (και βλεπουμε και γι' άλλο στην πορεία), λόγω των ανατιμήσεων στα υλικά παντού.

Επίσης, υπάρχει η εκτίμηση ότι και να πατούσαμε το κουμπί μια μέρα να τελείωναν πανδημίες, πόλεμοι, και άλλες επιρροές ... θα χρειαστούμε χρόνια για να ομαλοποιηθεί η εξυπηρέτηση της ήδη ζήτησης σε αναμονή, εκείνη τη στιγμή.

Εν ολίγοις, κλάφτα. Όποιος δεν θέλει να αλλάξει αμάξι μετά από πολλά χρόνια και απλά περίμενε λίγο να δει τί θα γίνει, ίσως είναι σκόπιμο να κινηθεί το συντομότερο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πλεον, θα γινει 'ειδος πολυτελειας'.

Αφου ελαχιστοι θα μπορουν να αγορασουν, συντηρησουν;

Ποσοι ειχαν πχ αμαξια στην Ελλαδα, το 1960; Οι πραγματικα ευκαταστατοι. Ο μεσος Ελληνας οχι. Οι γονεις μου πχ, οπως και πολλοι Ελληνες, αγορασαν το πρωτο τους αμαξι, τελος δεκαετιας του 70.

Γυρναμε τωρα πισω στο 1960, αφου οι περισσοτεροι πλεον δεν θα μπορουν χρονο με το χρονο, να αγορασουν νεο αμαξι, νεο ή μεταχειρισμενο.

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 ώρες πριν, kostasgr78 είπε

Με ανθρώπους της αγοράς που μίλησα εκ νέου αυτές τις μέρες, έτσι κι αλλιώς τέλος οι παλιές τιμές. Και όχι μόνο οι παλιές τιμές, αλλά δεν θα έρθουν καν μειώσεις έστω και μικρές. Μέχρι το καλοκαίρι αναμένεται κι άλλη αύξηση (και βλεπουμε και γι' άλλο στην πορεία), λόγω των ανατιμήσεων στα υλικά παντού.

Επίσης, υπάρχει η εκτίμηση ότι και να πατούσαμε το κουμπί μια μέρα να τελείωναν πανδημίες, πόλεμοι, και άλλες επιρροές ... θα χρειαστούμε χρόνια για να ομαλοποιηθεί η εξυπηρέτηση της ήδη ζήτησης σε αναμονή, εκείνη τη στιγμή.

Εν ολίγοις, κλάφτα. Όποιος δεν θέλει να αλλάξει αμάξι μετά από πολλά χρόνια και απλά περίμενε λίγο να δει τί θα γίνει, ίσως είναι σκόπιμο να κινηθεί το συντομότερο.

Ταυτόχρονα, ποιός είναι ο χρόνος αναμονής για παραλαβή/παράδοση νέου αυτοκινήτου; Όπου διαβάζω σε φόρουμ βλέπω αναφορές σε αναμονές μηνών αλλά και ελλείψεις/καθυστερήσεις σε νέα ανταλλακτικά.

...που σημαίνει, όπως το καταλαβαίνω εγώ, ότι η επένδυση σε καινούριο αυτοκίνητο, για το οποίο δεν υπάρχει ήδη πληθώρα ανταλλακτικών (νέων κ μεταχειρισμένων) στην αγορά, μπορεί να είναι παγίδα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...