Προς το περιεχόμενο

Toyota - 6ετής εγγύηση ελληνικής αντιπροσωπείας και όροι εγγύησης


kostasgr78

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Στις 20/12/2023 στις 9:52 ΠΜ, kostasgr78 είπε

Έπεσα στο παρακάτω άρθρο και μού έχουν κάνει εντύπωση αρκετές αναφορές ιδιοκτητών που δεν έλαβαν κάλυψη εντός εγγύησης.

https://cartalk.gr/giati-toyota-hellas-avee-thavetai-stis-aksiologiseis-tis-google/

Έχω σκαλίσει λίγο αυτές τις μέρες τις αξιολογήσεις της ΤΟΥΟΤΑ ΕΛΛΑΣ Α.Β.Ε.Ε. στο Google, και πραγματικά είναι απίστευτο το πόσες αξιολογήσεις έχει με 1/5 αστέρια, ειδικά αν το αναλογιστούμε σε σύγκριση με τη φήμη που απολαμβάνει η Toyota στην Ελλάδα.

Έχει ιδιαίτερη σημασία ότι γράφουν για απίστευτα τραγελαφικές καταστάσεις και αντιμετωπίσεις που είχαν από την ελληνική αντιπροσωπεία σε προβλήματα που θα περίμενε κανείς αυτονόητα να καλύπτονται από την 6ετή εγγύηση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 171
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

37 λεπτά πριν, kostasgr78 είπε

Έχω σκαλίσει λίγο αυτές τις μέρες τις αξιολογήσεις της ΤΟΥΟΤΑ ΕΛΛΑΣ Α.Β.Ε.Ε. στο Google, και πραγματικά είναι απίστευτο το πόσες αξιολογήσεις έχει με 1/5 αστέρια, ειδικά αν το αναλογιστούμε σε σύγκριση με τη φήμη που απολαμβάνει η Toyota στην Ελλάδα.

Έχει ιδιαίτερη σημασία ότι γράφουν για απίστευτα τραγελαφικές καταστάσεις και αντιμετωπίσεις που είχαν από την ελληνική αντιπροσωπεία σε προβλήματα που θα περίμενε κανείς αυτονόητα να καλύπτονται από την 6ετή εγγύηση.

Το θέμα δεν  έχει να κάνει τόσο με την αντοχή στο χρόνο των toyota. Εγώ έχω καλή αντιμετώπιση στα service και δεν υπάρχουν περίεργες χρεώσεις και πρόσθετες χρεώσεις, όπως σε παλιότερα αυτοκίνητα που είχα. Απλώς η  toyota έχει ρίξει την ποιότητα σε υλικά και συναρμολόγηση. Ακούς πολύ συχνά τριγμούς, πράγμα αδιανόητο σε προηγούμενο corolla που είχα.

Σκεφτείτε ότι έχω ένα ibiza 2020 και ένα corolla 2022 και στο seat δεν ακούγεται κανένας τριγμός. Γενικά η εταιρεία έχει δώσει όλο το βάρος στην υβριδική τεχνολογία και τα τελευταία μοντέλα της αποπνέουν μια αίσθηση φθήνιας, με κακή ηχομόνωση, λεπτή λαμαρίνα, χαμηλή ποιότητα βαφής.  

  • Like 2
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 ώρες πριν, kostaras76 είπε

Το θέμα δεν  έχει να κάνει τόσο με την αντοχή στο χρόνο των toyota. Εγώ έχω καλή αντιμετώπιση στα service και δεν υπάρχουν περίεργες χρεώσεις και πρόσθετες χρεώσεις, όπως σε παλιότερα αυτοκίνητα που είχα. Απλώς η  toyota έχει ρίξει την ποιότητα σε υλικά και συναρμολόγηση. Ακούς πολύ συχνά τριγμούς, πράγμα αδιανόητο σε προηγούμενο corolla που είχα.

Σκεφτείτε ότι έχω ένα ibiza 2020 και ένα corolla 2022 και στο seat δεν ακούγεται κανένας τριγμός. Γενικά η εταιρεία έχει δώσει όλο το βάρος στην υβριδική τεχνολογία και τα τελευταία μοντέλα της αποπνέουν μια αίσθηση φθήνιας, με κακή ηχομόνωση, λεπτή λαμαρίνα, χαμηλή ποιότητα βαφής.  

Υπαρχουν και παραυπαρχουν προσθετες χρεωσεις και διαφορετικές τιμές καταλόγου απο αυτές που τελικα πληρωνεις, τα συνεργεία γενικώς ειναι άστα να πάνε.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 30/12/2023 στις 10:12 ΠΜ, kostasgr78 είπε

Έχω σκαλίσει λίγο αυτές τις μέρες τις αξιολογήσεις της ΤΟΥΟΤΑ ΕΛΛΑΣ Α.Β.Ε.Ε. στο Google, και πραγματικά είναι απίστευτο το πόσες αξιολογήσεις έχει με 1/5 αστέρια, ειδικά αν το αναλογιστούμε σε σύγκριση με τη φήμη που απολαμβάνει η Toyota στην Ελλάδα.

Έχει ιδιαίτερη σημασία ότι γράφουν για απίστευτα τραγελαφικές καταστάσεις και αντιμετωπίσεις που είχαν από την ελληνική αντιπροσωπεία σε προβλήματα που θα περίμενε κανείς αυτονόητα να καλύπτονται από την 6ετή εγγύηση.

Αν κάποιος περιμένει οτι επειδή θα πάρει Τογιοτα δε θα του βγάλει καμια βλάβη, τότε ζει στο ροζ συννεφάκι του (και το λέω ως κάτοχος Τογιοτα). Οποιοδήποτε περίπλοκο προϊόν μαζικής παραγωγής έχει μια πιθανότητα να βγει ελαττωματικό, χωρίς να πιάσουμε τις σχεδιαστικές αστοχίες που μπορεί να συμβούν, όπως με τον κινητήρα 1.33 που έκαιγε λάδι. Η φήμη για τα Τογιότα προέρχεται κυρίως απο κατόχους παλιότερων οχημάτων (Yaris, Corolla, Carina, Avensis κλπ) που ηταν απλούστερα και τα οποία δεν τους κρέμαγαν παρότι τους έκαναν σέρβις στην καλυτερη περίπτωση κάθε Ολυμπιάδα. 

Απο εκεί και πέρα, η φήμη αυτή οδηγεί πολύ κόσμο στο να αγοράζει Τογιότα τυφλά (αφήνω στην άκρη αυτους που ξημεροβραδιάζονται σε άλλα φόρα ποστάροντας κάθε διαδρομή τους για το πόσο έκαψε το υβριδικό). Γνωρίζω τουλάχιστον 2 άτομα που αγόρασαν πρόσφατα χωρίς καν να οδηγήσουν το αυτοκίνητο με την αναμονή ~1 χρόνο. Επειδή υπάρχει αυτή η μανία ενός μεγάλου ποσοστού του αγοραστικού κοινού με τα Τογιότα, η Τογιότα Ελλάδας το έχει πάρει πάνω της. Μια επίσκεψη στην Πόλις ηταν αρκετή για να το καταλάβεις, η προσέγγιση τους ήταν "αυτό είναι κι αμα σ' αρέσει και μη με ενοχλείς πολύ γιατι έχω άλλους δύο να κλείσουν αμάξι τώρα". Κι αν δε νοιάζονται όταν προσπαθούν να πουλήσουν, σκέψου πόσο (δεν) ενδιαφέρονται για το after-sales. 

Προσωπικά έχω περίπου 2.5 χρόνια το αυτοκίνητο με <30,000 χλμ. Δε θα πω οτι έχω αγοράσει κάτι που είναι απο το πάνω πάνω ράφι σε θέματα ποιότητας. Χαζοτρίζουν τα πλαστικά, τα παράθυρα του τρίζουν όταν είναι μισάνοιχτα (ένα θέμα για το οποίο η Πόλις προσπάθησε να με πείσει πως είναι νορμάλ και όλα τα αυτοκίνητα τρίζουν γιατι θα έσπαγαν αλλιώς - βέβαια στο Τογιότα 15ετίας της οικογένειας δεν έτριζαν αλλά anyway) και επίσης θέλουν αλλαγή οι γρύλοι και στα δύο μπροστινά παράθυρα γιατί τρίζουν και στο ανεβοκατέβασμα (γενικά με τα παράθυρα δεν το έχουν). Από την άλλη έχει εξαιρετική μηχανή και κιβώτιο, έχει κορυφαία ποιότητα κύλισης που είναι σημαντική στους άθλιους ελληνικούς δρόμους και ήταν 2,500 φθηνότερο απο το αντίστοιχο Golf. Οπότε η ζυγαριά γέρνει στα θετικά. 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Νομίζω πώς όλοι που διαβάζουμε αυτοκίνηση από χρόνια (όπως είμαστε οι περισσότεροι εδώ μέσα σε αυτή την κατηγορία) και μάς αρέσει να συζητάμε από γούστο προς το αντικείμενο (και όχι μόνο όταν είναι να κάνουμε επιλογή αγοράς, όπως προσπαθούν μερικοί εδώ μέσα να μάς υποδείξουν ότι πρέπει να γίνεται κατά τη δική τους ερμηνεία ανύπαρκτων κανόνων του φόρουμ /// κλείνει η παρένθεση, ξέρουν αυτοί) ...

... έχουμε την ίδια αίσθηση. Ότι η ποιότητα σε όλους τους παραδοσιακούς κατασκευαστές φθίνει με τα χρόνια. Ακόμα και στους premium.

Είμαι σίγουρος ότι και η Toyota είναι χειρότερη από τον παλιό καλύτερο εαυτό της, όπως συμβαίνει σε όλους, χωρίς να χρειαστεί να διαβάσω κριτικές ιδιοκτητών.

Εδώ ακούω μέχρι και κατόχους Mercedes να έχουν δώσει παχυλά ποσά για να πάρουν αυτοκίνητα κουδούνια.

Εδώ το παρόν θέμα το είχα ανοίξει γιατί ήθελα να δω τί συμβαίνει με τις εξαιρέσεις της - φημισμένης - 6ετούς εγγύησης και όχι με το σκεπτικό αν βγάζουν βλάβες τα Toyota ή όχι. Σαφώς και θα βγάζουν. Το ερώτημα είναι αν είναι «τυφλή» η 6ετής τα πάντα όλα ή έχει εξαιρέσεις.

Οι αρχικές σελίδες συζήτησης εδώ μάς έδειξαν μέσα από αναφορές ότι η 6ετής αφορά μόνο μηχανικά μέρη και όχι ηλεκτρονικά και άλλα «μπλιμπίκια», όπου ισχύει η 3ετής.

Το ιδιαίτερο με τις αξιολογήσεις της ΤΟΥΟΤΑ ΕΛΛΑΣ Α.Β.Ε.Ε. στο Google, είναι ότι αναφέρονται για μη κάλυψη ΟΥΤΕ όλων των μηχανικών βλαβών μέσα στην 6ετία, το οποίο είναι ιδιαίτερα ανησυχητικό για έναν υποψήφιο αγοραστή. Το χειρότερο είναι ότι δεν υπάρχει σαφής λίστα, φαίνεται να το δουλεύουν κατά το δοκούν ποιά καλύπτουν και ποιά όχι. Αυτό δεν το λες και εικόνα σοβαρής αντιπροσωπείας.

 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 3 μήνες μετά...

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...