Προς το περιεχόμενο

Ξεθάμπωμα φαναριων


villasg

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 49
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

19 ώρες πριν, original911 είπε

Σε φινιστρινια Seat Leon που είναι πλαστικά κ έχουν ξεθωριάσει μπορεί να γίνει κάτι ή πάνε για αλλαγή; Σε έναν που είχα ρωτήσει μου είχε πει δεν γίνεται πάνε για αλλαγή. 

Αν φτιάχνεται προτιμώ να το φτιάξω αλλιώς  να τα αλλάξω, γιατί μου κόβουν ορατότητα κ μου την δίνει.

Τα φινιστρίνια συνήθως πάνε φιξ με το εξωτερικό πλαστικό άρα πρεπει να βρεις καινούργιο. Μου έσπασε το ένα κομμάτι από το πίσω παμπρίζ από φορτηγάκι , λίγο πιο μεγάλο από φινιστρίνι ,δεν υπήρχε ανταλλακτικό μου έλεγαν όλο φιξ με πατέντα αλλά πολύ δουλειά το έβγαλα με κατσβίδια και άλλα μυτερά εργαλεία βρήκα πλέξι γκλάς ίδιο πάχος το έκοψατο πέρασα μέσα έβαλα σιλικόνη γύρω γύρω και έγινερ τέλειο. Βαριέμαι να κατέβω να βγάλω φωτο. Αν επιμένεις αύριο μεθαύριο.

Πάντως εμένα στο opel μετά το τρίψιμο αλοιφή και γυάλισμα με έκεντρο που είχα πάνω μαλακό μαλλιαρό τροχό έγιναν τέλεια εδώ στη φωτο φαίνεται το ένα.

IMG-20240215-085123.jpg

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, papoys1 είπε

Τα φινιστρίνια συνήθως πάνε φιξ με το εξωτερικό πλαστικό άρα πρεπει να βρεις καινούργιο. Μου έσπασε το ένα κομμάτι από το πίσω παμπρίζ από φορτηγάκι , λίγο πιο μεγάλο από φινιστρίνι ,δεν υπήρχε ανταλλακτικό μου έλεγαν όλο φιξ με πατέντα αλλά πολύ δουλειά το έβγαλα με κατσβίδια και άλλα μυτερά εργαλεία βρήκα πλέξι γκλάς ίδιο πάχος το έκοψατο πέρασα μέσα έβαλα σιλικόνη γύρω γύρω και έγινερ τέλειο. Βαριέμαι να κατέβω να βγάλω φωτο. Αν επιμένεις αύριο μεθαύριο.

Πάντως εμένα στο opel μετά το τρίψιμο αλοιφή και γυάλισμα με έκεντρο που είχα πάνω μαλακό μαλλιαρό τροχό έγιναν τέλεια εδώ στη φωτο φαίνεται το ένα.

IMG-20240215-085123.jpg

Το πρόβλημα είναι ότι μπαίνει λίγο προς τα μέσα μιας κ εκεί είναι κ το χερούλι της πόρτας είναι έτσι δηλαδή , οπότε δεν μπορώ να πάω σε κάτι custom.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 28/3/2024 στις 5:28 ΜΜ, papoys1 είπε

Τα φινιστρίνια συνήθως πάνε φιξ με το εξωτερικό πλαστικό άρα πρεπει να βρεις καινούργιο. Μου έσπασε το ένα κομμάτι από το πίσω παμπρίζ από φορτηγάκι , λίγο πιο μεγάλο από φινιστρίνι ,δεν υπήρχε ανταλλακτικό μου έλεγαν όλο φιξ με πατέντα αλλά πολύ δουλειά το έβγαλα με κατσβίδια και άλλα μυτερά εργαλεία βρήκα πλέξι γκλάς ίδιο πάχος το έκοψατο πέρασα μέσα έβαλα σιλικόνη γύρω γύρω και έγινερ τέλειο. Βαριέμαι να κατέβω να βγάλω φωτο. Αν επιμένεις αύριο μεθαύριο.

Πάντως εμένα στο opel μετά το τρίψιμο αλοιφή και γυάλισμα με έκεντρο που είχα πάνω μαλακό μαλλιαρό τροχό έγιναν τέλεια εδώ στη φωτο φαίνεται το ένα.

IMG-20240215-085123.jpg

το θέμα είναι οτι δεν εχουν καποια προστασια πανω. Οποτε σε ενα 3μηνο θα ξανα κιτρινισουν. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, futureshock είπε

το θέμα είναι οτι δεν εχουν καποια προστασια πανω. Οποτε σε ενα 3μηνο θα ξανα κιτρινισουν. 

Εχεις να προτεινεις καποιο καλο οικονομικο βερνικι σε σπρει?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 ώρες πριν, futureshock είπε

HB body και motip που  εχω χρησιμοποιησει ημουν ευχαριστημενος. 

Καλη προετοιμασια να γινει και θα βγει πολυ καλο το αποτελεσμα. 

Σε ρωταω να μου προτεινεις γιατι σε πολλα διαβαζω οτι δεν στεγνωνουν ή δεν γυαλιζουν-καθαριζουν..

Πονταρω οτι κατι δεν κανουν σωστα αυτοι πουν εχουν παραπονα.

Κατι βασικο, θελουν καλο κουνημα 2-3λεπτα πριν το ψεκασμα!

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 3/4/2024 στις 11:27 ΠΜ, tzotzo είπε

Παιδιά δεν μπαίνει βερνίκι σε γυαλισμένο φανάρι. τρίψιμο έως 800 και μετά βερνίκι.

Γιατι μερχι 800??? Δεν θελει μεγαλυτερα νουμερα και μετα βερνικι?  Για να ειναι αγριο να πιασει καλυτερα..???

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 hours ago, PLACEBO_89 said:

Γιατι μερχι 800??? Δεν θελει μεγαλυτερα νουμερα και μετα βερνικι?  Για να ειναι αγριο να πιασει καλυτερα..???

Όσο πιο μικρό είναι το νούμερο τόσο πιο άγριο είναι. Το 800 είναι ιδανικό για να ρίξεις βερνίκι.

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, tzotzo είπε

Όσο πιο μικρό είναι το νούμερο τόσο πιο άγριο είναι. Το 800 είναι ιδανικό για να ρίξεις βερνίκι.

Εχεις εμπειρια,γνωση..?

Διαβαζω προβληματα οτι δεν στεγνωνει το σπρει ή μπορει να μην καθαρισει σωστα στα επιθυμητα επιπεδα. Αυτα γιατι συμβαινουν?

Επισης λενε καλυτερα  με αλοιφη και συντηρηση γιατι το βερνικι εχει κοπο για να βγει..

Με αλοιφη τοσο ευαλωτο ειναι στον ηλιο??? 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 hours ago, PLACEBO_89 said:

Εχεις εμπειρια,γνωση..?

Διαβαζω προβληματα οτι δεν στεγνωνει το σπρει ή μπορει να μην καθαρισει σωστα στα επιθυμητα επιπεδα. Αυτα γιατι συμβαινουν?

Επισης λενε καλυτερα  με αλοιφη και συντηρηση γιατι το βερνικι εχει κοπο για να βγει..

Με αλοιφη τοσο ευαλωτο ειναι στον ηλιο??? 

Τα μπροστινά φανάρια από εργοστασίου έχουν μια προστατευτική μεμβράνη. Δεν είναι αυτοκόλλητη είναι κατά την διαδικασία κατασκευής. Αυτή με τον καιρό και τον ήλιο φθείρεται και θαμπώνει. Και δεν θαμπώνει το ίδιο σε όλο το φανάρι.

Αν πεις ότι θα επαναφέρεις με γυάλισμα το φανάρι πρέπει να το τρίψεις με 400-600-800-1000-1500-2000-25000 grit για να αφαιρέσεις αυτή την χαλασμένη μεμβρανη.Ανάλογα με την κατάσταση του Φαναρίου ίσως να μην χρειάζεται κάποιο grit. Μετά γυαλίζεις, με αλοιφαδορο, με χοντρη και μεσαία αλοιφή. Το αποτέλεσμα αυτής της διαδικασίας λοιπόν μπορεί να διαρκέσει μέχρι τρία χρόνια πάνω κάτω.

 

Αν πεις ότι θα το βερνικωσεις το φανάρι το τρίβεις 400-600-800 , περνάς πλαστικοποιητή και μετά βερνίκι. Το πόσο κρατάει ή τι αποτέλεσμα θα έχει εξαρτάται πάλι από την προετοιμασία και τα υλικά.

 

Απλά να έχεις υπόψιν σου πως αν γυαλίζεις το φανάρι δεν κάθεται βερνίκι πάνω. Επίσης το καθάρισμα το κάνει το γυαλοχαρτο.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

20 ώρες πριν, tzotzo είπε

Τα μπροστινά φανάρια από εργοστασίου έχουν μια προστατευτική μεμβράνη. Δεν είναι αυτοκόλλητη είναι κατά την διαδικασία κατασκευής. Αυτή με τον καιρό και τον ήλιο φθείρεται και θαμπώνει. Και δεν θαμπώνει το ίδιο σε όλο το φανάρι.

Αν πεις ότι θα επαναφέρεις με γυάλισμα το φανάρι πρέπει να το τρίψεις με 400-600-800-1000-1500-2000-25000 grit για να αφαιρέσεις αυτή την χαλασμένη μεμβρανη.Ανάλογα με την κατάσταση του Φαναρίου ίσως να μην χρειάζεται κάποιο grit. Μετά γυαλίζεις, με αλοιφαδορο, με χοντρη και μεσαία αλοιφή. Το αποτέλεσμα αυτής της διαδικασίας λοιπόν μπορεί να διαρκέσει μέχρι τρία χρόνια πάνω κάτω.

 

Αν πεις ότι θα το βερνικωσεις το φανάρι το τρίβεις 400-600-800 , περνάς πλαστικοποιητή και μετά βερνίκι. Το πόσο κρατάει ή τι αποτέλεσμα θα έχει εξαρτάται πάλι από την προετοιμασία και τα υλικά.

 

Απλά να έχεις υπόψιν σου πως αν γυαλίζεις το φανάρι δεν κάθεται βερνίκι πάνω. Επίσης το καθάρισμα το κάνει το γυαλοχαρτο.

Πλαστικοποιητης τι ειναι? Σε diy δεν το κανει κανεις αυτο περναει κατευθειαν βερνικι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 hours ago, PLACEBO_89 said:

Πλαστικοποιητης τι ειναι? Σε diy δεν το κανει κανεις αυτο περναει κατευθειαν βερνικι

Πλαστικοποιητής είναι το ασταρι πλαστικού, στην ελληνική αργκό των φανοβαφεων. Βοηθάει στο να έχει καλύτερη πρόσφυση το βερνίκι και να μην ξεφλουδίσει.

Κοίταξε τα βήματα για σωστή επαναφορά Φαναρίου είτε με γυάλισμα είτε με βερνικωμα είναι αυτά που περιεγραψα παραπάνω.

Από εκεί και πέρα αν είσαι Αθήνα και θες βαφέα να στα κάνει καινούρια στείλε μου ένα πμ να σου προτείνω.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 ώρες πριν, tzotzo είπε

Πλαστικοποιητής είναι το ασταρι πλαστικού, στην ελληνική αργκό των φανοβαφεων. Βοηθάει στο να έχει καλύτερη πρόσφυση το βερνίκι και να μην ξεφλουδίσει.

Κοίταξε τα βήματα για σωστή επαναφορά Φαναρίου είτε με γυάλισμα είτε με βερνικωμα είναι αυτά που περιεγραψα παραπάνω.

Από εκεί και πέρα αν είσαι Αθήνα και θες βαφέα να στα κάνει καινούρια στείλε μου ένα πμ να σου προτείνω.

Εχω δει σπρει να γραφει 2 σε 1 βερνικι διαφανες ασταριου! Το σωστο δηλαδη ειναι πρωτα να πεσει αυτο και μετα το διαφανες με εφε γυαλιστερο?

Προσφατα μιλησα με εναν ιδιωτη που αλλαζε μπροστινο φαναρι επειδη ηταν θαμπωμενο αλλα καθαρο λευκο!Μου κανει ''Χαλασε..το ετριψα μετα του βαζω αλοιφη καθαριζει και μετα θαμπωνει''  Και του κανω μπορει να φταιει η αλοιφη και καλυτερα να το παει σε φανοποιο για βερνικι με σκληρυντη και μου κανει τωρα πληρωσα το καινουργιο 160ευρω!!!

Γι αυτο εχω ανασφαλειες και ρωταω..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...