Προς το περιεχόμενο

Marvel’s Spider-Man Remastered [PC]


Psycho_Warhead

Προτεινόμενες αναρτήσεις

4 ώρες πριν, Psycho_Warhead είπε

Στο PS4 όταν το έπαιξα δεν είχα ασχοληθεί καθόλου με τα side quests και απ' ότι βλέπω καλώς δεν, κάτι με κυνήγια περιστεριών κλπ έχει. Busy work απλά για να μετράμε ανούσιες ώρες, μείνετε στο main objective και κάντε κάμια βάση αν θέλετε έξτρα gameplay ώρες.

Όπως και ξανά είπα κανεις ότι side βρεθεί στον δρόμο σου καθώς πηγαίνεις στο main quest. Έτσι δεν καταντούν βαρετά imho. Τα DLC τα βρήκα λίγο αδιάφορα. Επίσης pre-DLC η MJ είναι για μπάτσες. Με τα DLC ευτυχώς στρώνει.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 283
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Με κάνει να θέλω νέο Batman το οποίο προτιμώ λόγω του ότι είναι πιο dark προφανώς. Κατά τα άλλα η Insomniac έχει κάνει πολύ καλή δουλειά και ευελπιστώ να δούμε αντίστοιχη δουλειά και στο Wolverine που ετοιμάζουν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Βρέθηκε τρόπος για απενεργοποίηση του sharpening για όποιον ενδιαφέρεται. Αρκετά πιο ''κινηματογραφική'' η εικόνα χωρίς αυτό, αν και το ιδανικό είναι να βάλουν slider.

 

Επεξ/σία από Psycho_Warhead
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 16/8/2022 στις 8:17 ΜΜ, pirmen56 είπε

Θα δοκιμάσω και με το macro πλήκτρο πίσω από τη ροδέλα. Πατώντας τα πλαϊνά χάνεται κάπως ο έλεγχος του mouse.

Και μένα πάντως γενικά το πληκτρολόγιο με βολεύει περισσότερο.

Κι εδώ το ίδιο. Δοκίμασα με gamepad οπού όσον αφορά τα κουμπία βολεύει πολύ περισσότερο αλλά δε μπορούσα με τίποτα να συνηθίσω την κίνηση με τους μοχλούς. Έτσι ξαναγύρισα σε πληκτρολόγιο και άλλαξα σχεδόν όλα τα bindings. Άλλαξα τα πλήτρα κατεύθυνσης(W,A,S,D) σε E,S,D,F και βόλεψε πολύ περισσότερο(τόσο που σκέφτομαι να το δοκιμάσω και σε άλλα παιχνίδια) μιας και μπορούν να χρησιμοποιηθούν περισσότερα γύρω κουμπιά.

 

spiderman-keybinding.png

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ πρόσφατα είχα παίξει την τριλογία batman. Έχουν πολλά κοινά σημεία με το spiderman με το τελευταίο όμως να μου αρέσει και να έχω κολλήσει πολύ περισσότερο. Για να μην το κάνω vs με το batman να πω πως το στοιχείο που μου αρέσει περισσότερο είναι πως σε βάζει να μάθεις με πιο εύκολο τρόπο τις κινήσεις και να χρησιμοποιείς πολύ μεγαλύτερη ποικιλία χτυπημάτων από το batman. Από εκεί και πέρα είναι ένας ωραίος κόσμος που μου αρέσει να παίζω και να περνάω χαλαρωτικά και ευχάριστα το χρόνο μου. 

Τέλος αν κάποιος έχει όρεξη ας γράψει τις ρυθμίσεις με τις οποίες παίζει σε amd κάρτα. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, Tigio13 είπε

Εγώ πρόσφατα είχα παίξει την τριλογία batman. Έχουν πολλά κοινά σημεία με το spiderman με το τελευταίο όμως να μου αρέσει και να έχω κολλήσει πολύ περισσότερο. Για να μην το κάνω vs με το batman να πω πως το στοιχείο που μου αρέσει περισσότερο είναι πως σε βάζει να μάθεις με πιο εύκολο τρόπο τις κινήσεις και να χρησιμοποιείς πολύ μεγαλύτερη ποικιλία χτυπημάτων από το batman. Από εκεί και πέρα είναι ένας ωραίος κόσμος που μου αρέσει να παίζω και να περνάω χαλαρωτικά και ευχάριστα το χρόνο μου. 

Τέλος αν κάποιος έχει όρεξη ας γράψει τις ρυθμίσεις με τις οποίες παίζει σε amd κάρτα. 

 

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

Marvel's Spider-Man Remastered v1.824.1.0 Patch Notes

Spoiler
Αναφορά σε κείμενο

Hey everyone,

After last week's first patch, another update is now live for Marvel’s Spider-Man Remastered. This patch contains dozens of fixes and improvements and includes a couple of brand-new features. You may need to restart Steam to see this update.

Since we launched the game, we have seen many requests for the addition of a sharpness slider. With this update, we bring you not one, but two of them. In the Display menu you can now use a sharpness slider when NVIDIA DLSS or AMD FSR 2.0 is activated. You can finetune the sharpness for each upscaling technique to taste in ten different steps.

In the Graphics menu you will also find a Sharpness slider, that works independently from the sharpness slider for upscaling. This slider controls the in-game sharpness, like the sharpness slider that was already available in Photo Mode. When using DLSS or FSR 2.0, you can combine both sliders.

The third new feature is an option to force the aspect ratio of the game to values like 32:9 or 21:9 on any screen. This gives all players the possibility to experience Marvel’s Spider-Man Remastered in ultrawide aspect ratios.

Release Notes
 

  • Added sharpness sliders for NVIDIA DLSS and AMD FSR 2.0 upscaling.
  • Added a sharpness slider that controls in-game sharpness.
  • Added an option to force the aspect ratio to 32:9, 21:9, etc.
  • Finetuned the spawn rates for Crowd and Traffic Density settings, to better reflect various modes.
  • Implemented a fix for a bug that turned objects into spiked distorted geometry.
  • Fixed white artifacts appearing around buildings while swinging trough the city.
  • Fixed various ray-tracing related crashes, including a crash that would occur when enabling ray-tracing on PCs with Intel Ivy Bridge CPUs.
  • Various visual fixes related to ray-tracing on the Very High Geometry Detail setting.
  • Fixed a bug that prevented some players from progressing in the Spider-Hack mission.
  • Fixed black blobs and sparkling pixel artifacts on characters when using Dynamic
  • Resolution Scaling in combination with AMD Radeon GPUs.
  • Enabled Gyro Aiming on Steam Deck for Black Cat Stakeouts and interactable objects.
  • Various UI fixes for Steam Deck.
  • Fixed an issue that prevented the game from launching when the installation folder contained non-Latin characters.
  • Improved field of view and cinematic blur transitions.
  • Improved error handling when Controlled Folder Access prevents the launch of the game.
  • Various visual fixes related to ultrawide aspect ratios and multi monitor setups.
  • Various fixes related to mouse and keyboard controls.
  • Stability fixes related to Dynamic Resolution Scaling in combination with AMD Radeon GPUs.
  • Various stability fixes and improved logging.


Known Issues

 

 

  • Some players using Intel GPUs cannot take a picture of the Empire State building, blocking their progression. This issue only occurs on Intel GPUs. Intel is working on a driver update to address this.

Ongoing investigations

 

 

  • Some players are reporting that some game achievements are not unlocking correctly for them. We are investigating.
  • Some players on laptops with NVIDIA GPUs are reporting significantly lower performance than what would be expected from their hardware. We are investigating this potential issue together with NVIDIA.
  • Some players are mentioning performance degradation after playing for a long amount of time. So far, we have not been able to reproduce this issue, but our investigations are ongoing, and we are analyzing data from players experiencing these issues to get a better understanding of the potential underlying problem.

 

Rollback to previous version

If you are experiencing new issues with the update, please let us know via Insomniac Support[insom.games]. If necessary, you can rollback to the previous version. Right click the game, select Properties, go to Betas and select previous_version.

 

 

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...