Προς το περιεχόμενο

Το πρόβλημα της Tesla με τα "αναίτια φρεναρίσματα" γίνεται χειρότερο και η αμερικανική κυβέρνηση έχει ερωτήματα


nchatz

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
12 λεπτά πριν, SV1EOD είπε

Αν η Intel μετά από τόσα χρόνια ουσιαστικά μονοπώλιο δεν κατάφερνε να φτιάξει καλούς επεξεργαστές κάτι θα κάνανε πολύ λάθος και για να φτάσουνε εκεί που φτάσανε μάλλον κάνουν ότι κάνουν σωστά(έστω και με διαλείματα αστοχιών στην στρατηγική τους). Στην τελική όμως δεν μπορώ να βάλω τον έναν πάνω από τον άλλον, η Intel εκμεταλευόταν την μονοπωλιακή της θέση(μην σου πω ότι άφηνε την AMD να υπάρχει για αντιμονοπωλιακούς λόγους) και το ίδιο έγινε και από την AMD όταν κατάφερε να περάσει μπροστά. Το να υποστηρίξω είτε τον έναν είτε τον άλλον το θεωρώ φανμποϋσμό.

Την Intel απλά την έσβησε η TSMC και η Samsung οι οποίες έβγαλαν άπειρα χρήματα για R&D από την αγορά των smartphones τα οποία έχουν 40%-50% του τζίρου στην αγορά των technical consumer goods (TCG) market.

Εγώ στηρίζω έμπρακτα την AMD, έχω αγοράσει 3 CPU της γιατί πρώτον είχαν το καλύτερο value for money όταν τα πήρα και γιατί δεν μου αρέσουν τα μονοπώλια. Όμως δεν την θεωρώ κάποια σοβαρή εταιρεία που μπορεί να φέρει πρόοδο η ίδια. Απλά έκανε μία κίνηση ματ και έφερε τους επεξεργαστές της TSMC στα desktop αναγκάζοντας την Intel να παράξει πραγματική καινοτομία φτιάχνοντας καλύτερα CPU σε χειρότερα nodes (φτηνότερα εργοστάσια).

12 λεπτά πριν, SV1EOD είπε

Για τον Musk και την ελεεινότητα των τακτικών του δεν με βρίσκεις απέναντι. Τα προϊόντα του Musk είναι για άλλη συζήτηση.

Είναι πολύ πιθανόν να έχεις δίκιο για τα προϊόντα της Tesla και να είναι πιο καλά από ότι αντιλαμβάνομαι, το γεγονός είναι όμως ότι κάθε φορά που βλέπω τον Elon στα νέα, διαβάζω αυτά που γράφει, βλέπω τις φωτογραφίες του με τον Μπολσονάρο, διαβάζω για τους κινέζους εργάτες που δουλεύουν 12 ώρες+ και ζουν μέσα στο εργοστάσιο μου δημιουργεί μία φοβερή απέχθεια.

Επεξ/σία από elpenor
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 73
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
39 λεπτά πριν, elpenor είπε

Την Intel απλά την έσβησε η TSMC και η Samsung οι οποίες έβγαλαν άπειρα χρήματα για R&D από την αγορά των smartphones τα οποία έχουν 40%-50% του τζίρου στην αγορά των technical consumer goods (TCG) market.

Εγώ στηρίζω έμπρακτα την AMD, έχω αγοράσει 3 CPU της γιατί πρώτον είχαν το καλύτερο value for money όταν τα πήρα και γιατί δεν μου αρέσουν τα μονοπώλια. Όμως δεν την θεωρώ κάποια σοβαρή εταιρεία που μπορεί να φέρει πρόοδο η ίδια. Απλά έκανε μία κίνηση ματ και έφερε τους επεξεργαστές της TSMC στα desktop αναγκάζοντας την Intel να παράξει πραγματική καινοτομία φτιάχνοντας καλύτερα CPU σε χειρότερα nodes (φτηνότερα εργοστάσια).

Είναι πολύ πιθανόν να έχεις δίκιο για τα προϊόντα της Tesla και να είναι πιο καλά από ότι αντιλαμβάνομαι, το γεγονός είναι όμως ότι κάθε φορά που βλέπω τον Elon στα νέα, διαβάζω αυτά που γράφει, βλέπω τις φωτογραφίες του με τον Μπολσονάρο, διαβάζω για τους κινέζους εργάτες που δουλεύουν 12 ώρες+ και ζουν μέσα στο εργοστάσιο μου δημιουργεί μία φοβερή απέχθεια.

Για την απέχθεια για τον τύπο μαζί σου. Και το tweet του με τα ψέματα για την υπόθεση με τα παιδιά στην σπηλιά στην Ταϊλάνδη ήταν πραγματικά εμετικό.

Άλλο όμως ο άνθρωπος και άλλο ο καινοτόμος(με ή χωρίς ερωτηματικό) επιχειρηματίας. Και σε ότι αφορά το τελευταίο δεν τον θεωρώ καινοτόμο για την Tesla. Στην Tesla κατάφερε να βγάλει από το καβούκι της μία ολόκληρη βιομηχανία που τρέχει και δεν ξέρω πότε θα φτάσει, αλλά αυτό που ουσιαστικά έκανε είναι να τρέξει τις εξελίξεις 10-15 χρόνια πιο γρήγορα από ότι θα τρέχανε μόνες τους και να πιάσει στον ύπνο τους μελλοντικούς ανταγωνιστές του. Αν θες να δεις καινοτομία(τουλαχιστόν από την δική μου οπτική) δες τι κάνει η Space-X. Ή η άλλη ιστορία που είναι ανακατεμένος με τα tunnel και τις κάψουλες που ταξιδεύουν μέσα σε αυτά. Ή η άλλη ιστορία(που δεν ξέρω αν έχει προχωρήσει) με το σχοινί σε τροχιά που θα δουλεύει σαν ασανσέρ για να ανεβαίνουν διάφορα σε τροχιά.

 

Προσωπικά τέλος δεν πιστεύω ότι είναι τόσο καινοτόμος όσο φαίνεται να είναι. Τα περισσότερα αν όχι όλα τα επιτεύγματα των εταιρειών του(που καλώς ή κακώς του πιστώνονται στο μεγαλύτερο ποσοστό) είναι ιδέες που προϋπήρχαν. Ίσως όμως αυτό που έχει ο τύπος να είναι πιο σημαντικό από την καινοτομία που θα είχε ακόμα και αν ήταν όλες οι ιδέες δικές του. Έχει την ικανοτητα και τα @ρχίxx@ να τα κατανοήσει, να τα βάλει μπροστά, να τα τρέξει και να τα επιτύχει όταν κανείς άλλος δεν τολμά και να βρίσκει τους τεράστιους πόρους που απαιτούνται για όλα αυτά. Skill στο οποίο μάλλον είναι ο μοναδικός με μεγάλη διαφορά από τον δεύτερο.

 

Δεν θυμάμαι αν ανέφερα με κάποιον τρόπο(αν και δεν νομίζω) ότι τα προϊόντα της Tesla  είναι καλύτερα από ότι αντιλαμβάνεσαι. Προσωπικά αν αγόραζα σύντομα ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο δεν θα ήταν Tesla γιατί και εγώ φοβάμαι ότι επειδή δεν έχουν μεγάλη προϊστορία στην κατασκευή αυτοκινήτων μάλλον θα βγάλουν μακροπρόθεσμα προβλήματα ποιότητας. Ωστόσο(και άσχετα με τις παραπάνω επιφυλάξεις) όταν βγάζουν ένα μοντέλο στα 130000 που βγάζει 1000 κάτι άλογα, πιάνει τα 0-100 σε 2,1 δευτερόλεπτα και έχει στάνταρ(νομίζω) καλούδια όπως η αερανάρτηση εγώ τουλάχιστον δεν μπορώ να μην τους παραδεχτώ.

 

Edit: Μαζί σου και στα 12άωρα των κινέζων εργατών του. Αλλά ειδικά αυτό δεν είναι δική του αποκλειστικότητα.

Επεξ/σία από SV1EOD
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 λεπτά πριν, SV1EOD είπε

 Στην Tesla κατάφερε να βγάλει από το καβούκι της μία ολόκληρη βιομηχανία που τρέχει και δεν ξέρω πότε θα φτάσει, αλλά αυτό που ουσιαστικά έκανε είναι να τρέξει τις εξελίξεις 10-15 χρόνια πιο γρήγορα από ότι θα τρέχανε μόνες τους και να πιάσει στον ύπνο τους μελλοντικούς ανταγωνιστές του. Αν θες να δεις καινοτομία(τουλαχιστόν από την δική μου οπτική) δες τι κάνει η Space-X. Ή η άλλη ιστορία που είναι ανακατεμένος με τα tunnel και τις κάψουλες που ταξιδεύουν μέσα σε αυτά. Ή η άλλη ιστορία(που δεν ξέρω αν έχει προχωρήσει) με το σχοινί σε τροχιά που θα δουλεύει σαν ασανσέρ για να ανεβαίνουν διάφορα σε τροχιά.

Προσωπικά τέλος δεν πιστεύω ότι είναι τόσο καινοτόμος όσο φαίνεται να είναι. Τα περισσότερα αν όχι όλα τα επιτεύγματα των εταιρειών του(που καλώς ή κακώς του πιστώνονται στο μεγαλύτερο ποσοστό) είναι ιδέες που προϋπήρχαν. Ίσως όμως αυτό που έχει ο τύπος να είναι πιο σημαντικό από την καινοτομία που θα είχε ακόμα και αν ήταν όλες οι ιδέες δικές του. Έχει την ικανοτητα και τα @ρχίxx@ να τα κατανοήσει, να τα βάλει μπροστά, να τα τρέξει και να τα επιτύχει όταν κανείς άλλος δεν τολμά και να βρίσκει τους τεράστιους πόρους που απαιτούνται για όλα αυτά. Skill στο οποίο μάλλον είναι ο μοναδικός με μεγάλη διαφορά από τον δεύτερο.

Το μέλλον θα δείξει αν όντως είχε τα @@ όπως λες και αυτά που κάνει θα βελτιώσουν την ποιότητα ζωής της ανθρωπότητας ή απλά ήταν φούμαρα για μεταξωτές κορδέλες. Εμένα ως τώρα το μόνο που με έχει εντυπωσιάσει είναι το starlink που κάνει τη διαφορά σε κάποια μέρη.

13 λεπτά πριν, SV1EOD είπε

Ωστόσο(και άσχετα με τις παραπάνω επιφυλάξεις) όταν βγάζουν ένα μοντέλο στα 130000 που βγάζει 1000 κάτι άλογα, πιάνει τα 0-100 σε 2,1 δευτερόλεπτα και έχει στάνταρ(νομίζω) καλούδια όπως η αερανάρτηση εγώ τουλάχιστον δεν μπορώ να μην τους παραδεχτώ.

Διαβάζοντας τα review για αυτό το αυτοκίνητο επαληθεύει την άποψη μου σε ένα βαθμό, μπορεί ο κινητήρας του να είναι πανίσχυρος αλλά τα υπόλοιπα δεν ακολουθούν, δεν είναι κάτι φτιαγμένο να βελτιώσει τη ζωή μας αλλά έχει σαν μόνο στόχο να πούμε wow 1000 άλογα με μόνο $130k.

https://www.caranddriver.com/reviews/a38423992/2021-tesla-model-s-plaid-by-the-numbers/

Αν βρουν κάποιο τρόπο να αποκτήσουμε δρόμους για αυτά τα αυτοκίνητα και να τα κάνουν ασφαλή εκεί θα τους παραδεχτώ. Στην σημερινή πραγματικότητα αν αύριο τα αποκτήσουν όλοι θα γεμίσουν τα νοσοκομεία μέσα σε λίγες μέρες..

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, elpenor είπε

Το μέλλον θα δείξει αν όντως είχε τα @@ όπως λες και αυτά που κάνει θα βελτιώσουν την ποιότητα ζωής της ανθρωπότητας ή απλά ήταν φούμαρα για μεταξωτές κορδέλες. Εμένα ως τώρα το μόνο που με έχει εντυπωσιάσει είναι το starlink που κάνει τη διαφορά σε κάποια μέρη.

 

Το μέλλον μπορεί να δείξει άλλα πράγματα αλλά το ότι έχει τα @@ πιστοποιείται από ότι έχει πετύχει μέχρι τώρα(μέλος του Paypal, Tesla, Space-X και πάει λέγοντας). Το star link όντως εντυπωσιακό. Δεν σε έχει εντυπωσιάσει ότι οι πύραυλοι του επιστρέφουν και προσγειώνονται προς επανάχρηση; Εμένα αυτό με έχει εντυπωσιάσει περισσότερο(και με διαφορά) από όλα όσα έχει ανακατευτεί(και έχουν ωριμάσει).

Για τα περί ασφάλειας, νοσοκομείων, σημερινής πραγματικότητας και βελτίωσης του τρόπου ζωής της ανθρωπότητας δεν έχω να συζητήσω κάτι, πλατιάζει πολύ η κουβέντα και δεν θα τελειώσουμε ποτέ.

 

14 λεπτά πριν, elpenor είπε

Διαβάζοντας τα review για αυτό το αυτοκίνητο επαληθεύει την άποψη μου σε ένα βαθμό, μπορεί ο κινητήρας του να είναι πανίσχυρος αλλά τα υπόλοιπα δεν ακολουθούν, δεν είναι κάτι φτιαγμένο να βελτιώσει τη ζωή μας αλλά έχει σαν μόνο στόχο να πούμε wow 1000 άλογα με μόνο $130k.

https://www.caranddriver.com/reviews/a38423992/2021-tesla-model-s-plaid-by-the-numbers/

Αν βρουν κάποιο τρόπο να αποκτήσουμε δρόμους για αυτά τα αυτοκίνητα και να τα κάνουν ασφαλή εκεί θα τους παραδεχτώ. Στην σημερινή πραγματικότητα αν αύριο τα αποκτήσουν όλοι θα γεμίσουν τα νοσοκομεία μέσα σε λίγες μέρες..

 

Αν περίμενες με 130000 να πάρεις την ποιότητα μιάς Ferrari ή Lamporgini(που και αυτή συζητήσιμη είναι) που κάνει 3-4-5-6 φορές τα χρήματα αυτά με υποδεέστερες επιδόσεις λογικό είναι να απογοητευτείς. Εγώ πάντως αν ήθελα ένα αυτοκίνητο με τέτοια ιπποδύναμη, είχα αρκετό παραδάκι και ήθελα να ξοδέψω ένα μέρος του με αυτόν τον τρόπο δεν θα το σκεφτόμουν πολύ συνυπολογίζοντας τα πιθανά "κουσούρια" του. Δεν θα συμφωνήσω μαζί σου άλλο που ούτε εγώ θα το αγόραζα.

Δεν είναι δουλειά του κάθε Musk να φτιάχνει κρατικούς δρόμους σε όλο τον πλανήτη.

Εκεί που βαδίζει όμως το μέλλον δεν θα έχουν σημασία ούτε το πόσο καλοί δρόμοι υπάρχουν ούτε τα 1000 άλογα. Βαδίζουμε σε μέλλον με car sharing, με αυτόνομη οδήγηση και ότι άλλο σχετικό προκύψει. Τα ατυχήματα-δυστηχήματα θα ελαχιστοποιηθούν, ο διαθέσιμος χρόνος του ανθρώπου θα αυξάνει, η ποιότητα ζωής και το μέλλον του πλανήτη με λιγότερα καυσαέρια θα βελτιώνεται. Θα χάσουν βέβαια οι δάσκαλοι οδήγησης, οι ταξιτζήδες και οι φορτηγατζήδες την δουλειά τους και τα συνεργεία(και τα σχετικά επαγγέλματα) θα μειωθούν κατά πολύ.

Αν θέλεις λοιπόν να δεις βελτίωση του τρόπου ζωής της ανθρωπότητας δες το μέλλον με την αυτόνομη οδήγηση(στην οποία πρωτοπόρος είναι η Tesla) και δες και τι κάνει η Boring company(αν και σε αυτήν έχει πολύ δυνατό ανταγωνισμό και το προϊόν δεν είναι ακόμα ώριμο εμπορικά). Αν ήθελα να αγοράσω μετοχές τώρα θα αγόραζα μετοχές της Boring company και των ανταγωνιστών αν είχα αυτή την δυνατότητα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 ώρες πριν, firegarden είπε

Aν και δε συνηθιζω να απανταω σε σχολια τοσο χαμηλου επιπεδου, θα πω το εξης: Εκτος απο αγενης, εισαι και παντελως ανικανος και απροθυμος να διεξαγεις συζητηση σε κοσμιο επιπεδο. Τα "επιχειρηματα" σου αλλα και ο τροπος σου ειναι επιπεδου χωματερης.
1)Δεν εισαι σε θεση, ουτε εχεις το δικαιωμα να πεις εσυ σε ποιον θα μιλαει η οχι. 
2) Ουτε εσυ εισαι σε θεση να ξερεις αν ειναι εισαγομενα αυτα που πωλουνται, αρα κι αυτο που λες εσυ ειναι εξισου αυθαιρετο.
3) Μιλας για εμπαθεια εσυ;;;; Που κατηγορεις τον αλλο οτι ζηλευει που δεν μπορει να παρει Τεσλα , χωρις να ξερεις τιποτα απολυτως για αυτον;;;
4)Το οτι απορω πως δεν τον εχουν σουταρει μετα την πτωση της μετοχης, συνιστα προτροπη στους μετοχους να προσλαβουν εμενα ως CEO? Δλδ αν εσυ πεις οτι ο ταδε ποδοσφαιριστης δεν εχει παιξει καλα μια χρονια και πρεπει να τον αλλαξουν, αυτο σημαινει οτι προτεινεις να τον αντικαταστησουν με σενα; Προφανως και οχι. Αλλα επειδη δεν εχεις να προσφερεις κατι ουσιαστικο στην κουβεντα, εφευρισκεις ανοησιες και βαζεις λογια στα στοματα των αλλων, απλα για να μπεις και να κραξεις. Υπαρχουν κι αλλοι που διαφωνησαν με αυτα που λεγαμε, αλλα δεν το κανανε με τετοιο τροπο. Το μονο που καταφερνεις ειναι να ξεφτιλιζεις εσυ ο ιδιος τον εαυτο σου με γελοιοτητες κι ασυναρτησιες.

Ξαναδιάβασε το σχόλιο σου αλλά και στα προηγούμενα, ρίξε μία ματιά στον καθρέφτη και θα δεις ποιός κάνει σχόλια του χαμηλότερου δυνατού επιπέδου και ποιός είναι ανίκανος για συζήτηση.

Δεν θα μπω στον κόπο να απαντήσω σε όλα γιατί τα σχόλια σου δεν αξίζουν ούτε τα κλικ μου στο πληκτρολόγιο, θα περιοριστώ στο 2ο. Ναι δεν ξέρω αν τα Tesla που πουλιούνται είναι μεταχειρισμένα από όσους τα αγοράσανε εδώ ή τα εισάγανε μαντράδες. Αυτό όμως ακριβώς έγραψα. Ότι δεν μπορούμε να ξέρουμε.

Τέλος πάντων με troll δεν έχει νόημα να μιλάς.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδια το προβλημα δημιουργηθηκε απο εναν δυσλεξικο υπαλληλο. "Βαλε ελεγχο φρεον" του γραψανε στο meeting.

Δεν το μαθατε απο εμενα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γενικά τα προβλήματα με τα συστήματα ADAS (υποβοηθούμενης οδήγησης με διάφορα υποσυστήματα ασφαλείας) δεν είναι αθώα. Όταν βάζεις το ρομπότ πάνω από τον άνθρωπο, ανοίγεις τον ασκό του Αιόλου. Εννοείται ότι το ρομπότ είναι καλύτερο από τον ηλίθιο και απρόσεκτο οδηγό και πάντα χειρότερο από τον πεπειραμένο συνετό οδηγό. Όμως αν θες να δίνεις άδεια οδήγησης στον καθένα, μετά κοτσάρεις και ένα ADAS και λες πετύχαμε οδική ασφάλεια. Bullshit...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 hours ago, elpenor said:

Είναι πολύ πιθανόν να έχεις δίκιο για τα προϊόντα της Tesla και να είναι πιο καλά από ότι αντιλαμβάνομαι, το γεγονός είναι όμως ότι κάθε φορά που βλέπω τον Elon στα νέα, διαβάζω αυτά που γράφει, βλέπω τις φωτογραφίες του με τον Μπολσονάρο, διαβάζω για τους κινέζους εργάτες που δουλεύουν 12 ώρες+ και ζουν μέσα στο εργοστάσιο μου δημιουργεί μία φοβερή απέχθεια.

Το γνωρίζουμε αυτο, το επαναλαμβάνεις με κάθε ευκαιρία. Το γιατί θα πρέπει να ενδιαφέρει τους άλλους αυτό που σε εσένα δημιουργεί απέχθεια δεν μας λες, ειδικά όταν συμβαίνει σε τέτοιο βαθμό που δεν μπαίνεις καν στην διαδικασια να αξιολογήσεις την ποιότητα του προϊόντος.

Έχω οδηγήσει το Model 3 και δεν ήταν τέλειο, όταν όμως το επέστρεψα και μπήκα στο δικό μου ένιωσα σαν να πηγαίνω έναν αιώνα πίσω. Το μεγαλύτερο πρόβλημα που είχε ήταν η τιμή του.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 ώρες πριν, SV1EOD είπε

Αν περίμενες με 130000 να πάρεις την ποιότητα μιάς Ferrari ή Lamporgini(που και αυτή συζητήσιμη είναι) που κάνει 3-4-5-6 φορές τα χρήματα αυτά με υποδεέστερες επιδόσεις λογικό είναι να απογοητευτείς. Εγώ πάντως αν ήθελα ένα αυτοκίνητο με τέτοια ιπποδύναμη, είχα αρκετό παραδάκι και ήθελα να ξοδέψω ένα μέρος του με αυτόν τον τρόπο δεν θα το σκεφτόμουν πολύ συνυπολογίζοντας τα πιθανά "κουσούρια" του. Δεν θα συμφωνήσω μαζί σου άλλο που ούτε εγώ θα το αγόραζα.

 

Περιμένω ποιότητα Mercedes S-Class, BMW 7αρας, Audi A8 και το Tesla Model S ούτε καν που την φτάνει. (Και ποιοτικά η Ferrari ή η Lamborghini δεν είναι είναι καλύτερες από τα προαναφερθέντα, εξωτικότητα πουλάνε)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 ώρες πριν, @11h είπε

Το γιατί θα πρέπει να ενδιαφέρει τους άλλους αυτό που σε εσένα δημιουργεί απέχθεια δεν μας λες

Γιατί βλέπω τις φωτογραφίες του με τον Μπολσονάρο, διαβάζω για τους κινέζους εργάτες που δουλεύουν 12 ώρες+ και ζουν μέσα στο εργοστάσιο και διαβάζω τα κομπλεξικά tweet του, νομίζω ότι το έγραψα...

Τώρα αν δεν σε ενδιαφέρουν εσένα αυτά δεν σημαίνει ότι δεν ενδιαφέρουν και τους μη οπαδούς... και θα φροντίσω να τους ενημερώνω σε κάθε σχετικό άρθρο ότι αυτό το σκουπίδι εκμεταλλεύτηκε την δυστυχία των ανθρώπων που είχαν εγκλωβιστεί τα παιδιά τους για να κάνει ένα ακόμα PR stunt και όταν τον ξεμπρόστιασε ο διασώστης που τα έσωσε ο Musk τον είπε παιδόφιλο και δικάστηκε για αυτό.

Επεξ/σία από elpenor
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 ώρες πριν, billxl είπε

Περιμένω ποιότητα Mercedes S-Class, BMW 7αρας, Audi A8 και το Tesla Model S ούτε καν που την φτάνει. (Και ποιοτικά η Ferrari ή η Lamborghini δεν είναι είναι καλύτερες από τα προαναφερθέντα, εξωτικότητα πουλάνε)

Σύμφωνοι για την ποιότητα και την εξωτικότητα της Ferrari και της Lamborgini.

 

Δεν είναι τυχαίο που οι "άμεσοι" ανταγωνιστές του Tesla με τα 130.000, κατά την γνώμη μου τουλάχιστοn,  είναι η Taycan και το Audi RS E-Tron τα οποία είναι υποθέτω(γιατί δεν το γνωρίζω αλλά πιστεύω ότι είναι έτσι) ποιοτικά καλύτερα(ίσως και σε σημαντικό βαθμό) από το Tesla. Και υπόψιν στις φθηνές εκδόσεις δεν έχουν στάνταρ την αερανάρτηση που έχει το Tesla.

 

Έλα όμως που ξεκινάνε από τα 130.000 και καταλήγουν στα 200.000-220.000+ αλλά το Tesla σε επιδόσεις τους ρίχνει στα αυτιά.

 

The choice is yours αν έχεις αυτά τα χρήματα και θέλεις να τα ξοδέψεις έτσι.

 

Φαντάζομαι να μην περιμένεις ότι με 130.000 θα έχεις επιδόσεις που πλησιάζουν τις φόρμουλες αλλά ταυτόχρονα και ποιότητα αρκετά ακριβότερων αυτοκινήτων. Και η πίτα ολόκληρη και ο σκύλος χορτάτος δεν έχει γίνει μέχρι τώρα.

Επεξ/σία από SV1EOD
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
7 λεπτά πριν, SV1EOD είπε

 

Έλα όμως που ξεκινάνε από τα 130.000 και καταλήγουν στα 200.000-220.000+ αλλά το Tesla σε επιδόσεις τους ρίχνει στα αυτιά.

Αυτο μου θυμισε λιγο τα xiaomi.

Καλυτερες επιδοσεις, ριχνουνε στα αυτια τα αλλα τηλεφωνα απο τιμη ομως πολυ χαμηλοτερη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

25 λεπτά πριν, Bullrich είπε

Αυτο μου θυμισε λιγο τα xiaomi.

Καλυτερες επιδοσεις, ριχνουνε στα αυτια τα αλλα τηλεφωνα απο τιμη ομως πολυ χαμηλοτερη.

Χρήστης εδώ και χρόνια Xiaomi και μάλιστα όχι και πολύ ευχαριστημένος. Δεν είμαι σίγουρος για το τι εννοείς αλλά τα 2,1 δευτερόλεπτα για 0-100 είναι πραγματικά και δεν τα πετυχαίνεις με κανέναν snapdragon.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

31 minutes ago, elpenor said:

Γιατί βλέπω τις φωτογραφίες του με τον Μπολσονάρο, διαβάζω για τους κινέζους εργάτες που δουλεύουν 12 ώρες+ και ζουν μέσα στο εργοστάσιο και διαβάζω τα κομπλεξικά tweet του, νομίζω ότι το έγραψα...

Τώρα αν δεν σε ενδιαφέρουν εσένα αυτά δεν σημαίνει ότι δεν ενδιαφέρουν και τους μη οπαδούς...

Το εργασιακό καθεστώς στο εργοστάσιο της TESLA στην Κίνα απο όσο γνωρίζω ήταν αποτέλεσμα των περιορισμών της εκει κυβέρνησης λογω πολιτικής zeroCOVID, δεν ξέρω άν υφίσταται ακόμη. Τα υπόλοιπα ειναι δικές σου αξιολογικές κρίσεις, καποιος άλλος θα μπορούσε να νιώθει απέχθεια για φωτογραφίες με την Elizabeth Warren και για 'men can have babies' tweets.

Τέλος μπορεί κάποιος να αδιαφορεί χωρίς να είναι fanboy του Musk (κυρίως αυτοί αδιαφορούν).

 

53 minutes ago, elpenor said:

 θα φροντίσω να τους ενημερώνω σε κάθε σχετικό άρθρο ότι αυτό το σκουπίδι εκμεταλλεύτηκε την δυστυχία των ανθρώπων που είχαν εγκλωβιστεί τα παιδιά τους για να κάνει ένα ακόμα PR stunt και όταν τον ξεμπρόστιασε ο διασώστης που τα έσωσε ο Musk τον είπε παιδόφιλο και δικάστηκε για αυτό.

προσωπικά δεν συμφωνώ με αυτό που είπε, ούτε οτι προσπάθησε να υπερασπιστεί την θέση στο δικαστήριο αντί να ζητήσει συγγνώμη. Ούτε το οτι πήγαινε με την Heard όσο ήταν παντρεμενη με τον Depp συμφωνώ. Η τιμωρία του για χειραγώγηση μετοχών επίσης θα έπρεπε να ήταν πολύ πιο αυστηρή. 

Όποιος όμως θεωρεί οτι αυτά εκμηδενίζουν την συνεισφορά του και τον κάνουν σκουπίδι και κουτορνίθι μάλλον ζει πολύ sheltered life. Οι περισσότεροι άνθρωποι εχουν κατα πολυ χειρότερο ισοζύγιο, γιαυτό και τον μισούν.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...