Pwpwpw Δημοσ. 23 Ιουνίου 2022 Δημοσ. 23 Ιουνίου 2022 (επεξεργασμένο) Καλησπερα παιδια, μπαινω κατευθειαν στο θεμα. Πριν απο ενα μηνα περιπου αγορασα καινουργια μηχανη γκαζον, αγορασα ενα επωνυμο και αρκετα ακριβο μοντελο (800 ευρω) με το σκεπτικο οτι θα κρατησει στο χρονο , θα ειναι ποιοτικο και αξιοπιστο. Η μηχανη ειναι αυτοκινουμενη και μολις ενα 15νθημερο μετα την αγορα μου παρουσιασε το παρακατω προβλημα: Μετα απο 10 λεπτα περιπου χρησης, μολις πας να σπρωξεις προς τα πισω την μηχανη (οπισθεν) οι 2 πισω τροχοι (που εχουν και την αυτοκινηση), φρεναρουν και η μηχανη κανει οπισθεν με τους τροχους κολλημενους/φρεναρισμενους με αποτελεσμα να κουραζει απιστευτα και να μην κανεις την δουλεια σου οπως θα επρπε. Να διευκρινισω εδω οτι το προβλημα το κανει μονο αφου την δουλεψεις πρωτα κανα 10λεπτο και οχι απο την αρχη, αν την αφησεις 10-15 λεπτα (και κρυωσει?) οι τροχοι ροολαρουν παλι κανονικα, αν την δουλεψεις παλι κανα 10 λεπτο φρεναρουν ξανα κτλ. Λεω ημουν ατυχος θα παω στο καταστημα και αμεσως θα γινει η οποια επισκευη εντος της εγγυησης και εδω ξεκιναει η παρανοια. Παω την μηχανη στο καταστημα που την αγορασα, τους εξηγω τι παρουσιαζει και ποτε το παρουσιαζει, μου λενε ασε το τηλεφωνο σου θα την ελεγξουμε και θα σε ενημερωσουμε, οκ λεω, μεχρι εδω ολα καλα. Αφου περασαν 3 ημερες και δεν ειχα ενημερωση, πηγα την 3η ημερα απο το καταστημα μηπως μαθω κατι νεοτερο. Η απαντηση τους ηταν οτι την ελεχξανε και δεν παρουσιαζει καποια δυσλειτουργια, επρεπε να παω εγω απο κει δηλαδη να μου το πουνε, πρωτο φαουλ θεωρω, μπορουσαν να παρουν ενα τηλεφωνο. Λεω αποκλειεται, και επειδη απεναντι απο το μαγαζι ειχε μια τεραστια αλανα με χορτα, προτεινω να παμε εκει να την δουλεψουμε παρεα για να δουνε και αυτοι το προβλημα και ετσι εγινε. Παμε εκει και μετα απο 7-8 λεπτα λειτουργιας οντως αρχισανε να φρεναρουν οι πισω τροχοι καθε φορα που προσπαθουσα να κανω οπισθεν. Το βλεπει και αυτος και εδω ξεκιναει η απολυτη παρανοια κατα την αποψη μου. Μου λεει σηκωσε την μηχανη ωστε οι 2 πισω τροχοι να ειναι στον αερα , τους γυρναει προς τα πισω με τα χερια του οπως ηταν στον αερα οι τροχοι, ξεκολανε και αρχιζουν να γυρνανε, μου λεει βλεπεις δεν ειναι προβλημα, αν ηταν προβλημα θα φρεναρανε/μαγκωνανε και στο αερα οι τροχοι. Μα του λεω κατσε να την ξανα δουλεψουμε, μετα απο 1 λεπτο χρησης παλι μαγκωνουν οι τροχοι παλι σηκωμα στον αερα τους γυρναει αυτος με το χερι και ξεφρακαρουν, μου λεει δεν ειναι προβλημα ειδες. Δηλαδη του λεω ειναι φυσιολογικο? Δεν ειναι βλαβη λεει. Αρα του λεω εδωσα 800 ευρω πριν ενα μηνα για καινουργια μηχναη γκαζον και οταν κοβω χορτα θα πρπει να εχω και δευτερο ατομο παρεα, ωστε καθε φορα που πρεπει να κανω οπισθεν ,εμενα να μου φευγει η μεση να σηκωνω την μηχανη στον αερα και το δευτερο ατομο να γυρναει τους τροχους με τα χερια να ξεκολλησουν? Εν τελη προσπαθουσε να με πεισει οτι το παραλογο ειναι λογικο και οτι δεν ειναι βλαβη. Φυσικα αρνηθηκα να παραλαβω την μηχανη και την αφησα εκει , ειπε θα μιλησει με τα κεντρικα για το αν θα δωσουν καποια λυση. Παιδια πως πρπει να κινηθω απο εδω και περα? Συγνωμη για το μακρυσκελες ποστ αλλα νιωθω αγανακτισμενος και οτι προσπαθω να αποδειξω οτι ο γαιδαρος δεν πεταει. Επεξ/σία 23 Ιουνίου 2022 από Pwpwpw
Pwpwpw Δημοσ. 23 Ιουνίου 2022 Μέλος Δημοσ. 23 Ιουνίου 2022 Κανενας δεν κοβει χορτα εδω μεσα ρε παιδια😋
Joshua21 Δημοσ. 23 Ιουνίου 2022 Δημοσ. 23 Ιουνίου 2022 2 λεπτά πριν, Pwpwpw είπε Κανενας δεν κοβει χορτα εδω μεσα ρε παιδια😋 Μα δε ρωτάς κάτι σχετικό με το κόψιμο χόρτων
Pwpwpw Δημοσ. 23 Ιουνίου 2022 Μέλος Δημοσ. 23 Ιουνίου 2022 (επεξεργασμένο) 7 λεπτά πριν, Joshua21 είπε Μα δε ρωτάς κάτι σχετικό με το κόψιμο χόρτων Ισα ισα που το ερωτημα ειναι πολυ πιο γενικο Σε περιπτωση που συνεχιζουν να αρνουνται επισκευης γιατι δεν θεωρουν οτι υπαρχει βλαβη και εγω αρνουμαι να παραλαβω γιατι θεωρω οτι εχει βλαβη και θελω να επισκευαστει τι γινετε? Καταγγελια στον ΣτΚ ειναι μονοδρομος ως επομενη κινηση? Καταγγελια σε ποιον να κανω στο καταστημα που εγινε η αγορα? Στην κεντρικη αντιπροσωπεια? Και στους 2? Γενικα ποιος ειναι ο βελτιστος τροπος να χειριστω απο εδω και περα την κατασταση γιατι δεν μου εχει ξανατυχει ποτε κατι παρομοιο Επεξ/σία 23 Ιουνίου 2022 από Pwpwpw
Joshua21 Δημοσ. 23 Ιουνίου 2022 Δημοσ. 23 Ιουνίου 2022 1 λεπτό πριν, Pwpwpw είπε Ρωταω κατι ακομη πιο γενικο Αυτό λέω και εγώ, η ερώτηση σου έχει να κάνει με εγγύηση προϊόντος και όχι με κόψιμο χόρτων, εγω πχ που κόβω χόρτα αλλά δεν ξέρω από εγγυήσεις δε μπορώ να σε βοηθήσω.
Pwpwpw Δημοσ. 23 Ιουνίου 2022 Μέλος Δημοσ. 23 Ιουνίου 2022 (επεξεργασμένο) 3 λεπτά πριν, Joshua21 είπε Αυτό λέω και εγώ, η ερώτηση σου έχει να κάνει με εγγύηση προϊόντος και όχι με κόψιμο χόρτων, εγω πχ που κόβω χόρτα αλλά δεν ξέρω από εγγυήσεις δε μπορώ να σε βοηθήσω. Για αυτο θεωρω οτι ειναι πολυ γενικη ερωτηση, φανταζομαι αν στην θεση του χορτοκοπτικου ηταν πχ ενα αμαξι, η μια gpu η οτι αλλο τελος παντων, παλι παρομοιες ενεργειες θα γινοταν. Το θεμα ειναι τι κανω σε αυτη την περιπτωση απο εδω και περα.Καταγγελια και αν ναι που. Οποιος εχει γνωσεις πανω στο θεμα και μπορει να βοηθησει θα ημουν υποχρεος. Επεξ/σία 23 Ιουνίου 2022 από Pwpwpw
bill999r Δημοσ. 23 Ιουνίου 2022 Δημοσ. 23 Ιουνίου 2022 Όπως το σκέφτεσαι φίλε. Αν αρνηθούν την βλάβη απευθυνσου στον συνήγορο του καταναλωτή 2
Nabuko Δημοσ. 23 Ιουνίου 2022 Δημοσ. 23 Ιουνίου 2022 Αντιγράφω από άλλο θέμα Αυτό που λίγοι γνωρίζουν ωστόσο είναι ότι ο Αστικός Κώδικας, μετά την εναρμόνισή του με την ευρωπαϊκή νομοθεσία, ορίζει ότι μέσα στα πρώτα δύο χρόνια από την αγορά του προϊόντος κάθε κατασκευαστικό ελάττωμα επισκευάζεται δωρεάν, ενώ την ευθύνη απέναντι στον καταναλωτή έχει πρωταρχικά το κατάστημα αγοράς! «Είναι λοιπόν παντελώς παράνομη η πρακτική των καταστημάτων να παραπέμπουν τους καταναλωτές στην αντιπροσωπεία, καθώς και να τους “φορτώνουν” με έξοδα αποστολής και επισκευής. Αν η συσκευή «έβγαλε» ελαττώματα στα πρώτα δύο χρόνια – Ζητούμε δωρεάν επισκευή ή αντικατάσταση Εχετε δικαίωμα να ζητήσετε τη δωρεάν επισκευή και (αν αυτή αποβεί άκαρπη) την αντικατάσταση του προϊόντος με όμοιο (άρθρο 540 του Αστικού Κώδικα). Μην ανεχθείτε αλλεπάλληλες επισκευές που απλώς επιτρέπουν στα καταστήματα να κερδίζουν χρόνο. – Απαιτούμε επιστροφή χρημάτων Αν παρά την επισκευή τα προβλήματα παραμένουν, έχετε δικαίωμα να δηλώσετε ότι «υπαναχωρείτε από την πώληση» και να απαιτήσετε την επιστροφή του τιμήματος. Η επιστροφή οφείλει να γίνει με τον ίδιο τρόπο που έγινε η πληρωμή, όχι με «πιστωτικά», «δωροκάρτες» ή άλλες… ευφάνταστες εφευρέσεις. – Απευθυνόμαστε μόνο στο κατάστημα πώλησης Σύμφωνα με τον Αστικό Κώδικα, ο πωλητής είναι ο κατά νόμο υπόχρεος να επισκευάσει την ελαττωματική συσκευή, ακόμη και αν υπάρχει επιπλέον εγγύηση της κατασκευαστικής εταιρείας. Τα καταστήματα θα εκμεταλλευθούν την άγνοιά σας και θα σας παραπέμψουν στα κεντρικά ή στην αντιπροσωπεία, με την αιτιολογία ότι «αυτή δίνει την εγγύηση». Και όμως, η εν λόγω πρακτική πέρα από τα έξοδα και την ταλαιπωρία που συνεπάγεται είναι επίσης και… παράνομη! – Αρνούμαστε να πληρώσουμε έξοδα αποστολής Αν το κατάστημα αγοράς αποφασίσει να στείλει τη συσκευή στην αντιπροσωπεία, με την αιτιολογία ότι εκεί υπάρχει «εξειδικευμένο σέρβις» ή ότι επιθυμεί να κάνει χρήση των προνομίων της εγγύησης, τα έξοδα αποστολής βαρύνουν σύμφωνα με τον Αστικό Κώδικα το κατάστημα και όχι τον καταναλωτή. Αν επιχειρήσουν να σας χρεώσουν απειλήστε με καταγγελία. – Δεν αποδεχόμαστε παράνομες προθεσμίες Τα καταστήματα ηλεκτρονικών θέτουν κατά καιρούς διάφορες προθεσμίες (π.χ. «αντικαθιστούμε τις ελαττωματικές συσκευές αν επιστραφούν μέσα σε 14 ημέρες» ή «εγγύηση για έναν χρόνο» ). Αυτές δεν είναι δεσμευτικές για τον καταναλωτή, καθώς ο Αστικός Κώδικας (άρθρο 554) προβλέπει ότι για όλα ανεξαρτήτως τα ελαττωματικά προϊόντα η επισκευή γίνεται δωρεάν μέσα στα πρώτα δύο χρόνια. Αυτή η νόμιμη προθεσμία υπερισχύει οποιασδήποτε άλλης ρήτρας, ακόμη και αν αναγράφεται στα «ψιλά γράμματα» του συμβολαίου αγοράς. – Δεν «τρομάζουμε» από προσχηματικές αιτιολογίες Συνήθης πρακτική των καταστημάτων είναι να ισχυρίζονται ότι η βλάβη οφείλεται σε συμπεριφορά του καταναλωτή (π.χ. «το κινητό σας έπεσε στο πάτωμα» ή «εισήλθε υγρασία στο λάπτοπ σας» ). Οι εν λόγω αιτιολογίες είναι στην πλειονότητα τους προσχηματικές με σκοπό να αποφύγει το κατάστημα την ευθύνη για την επισκευή. Να θυμάστε ότι ο καταναλωτής δεν είναι υποχρεωμένος να αποδείξει την αιτία της βλάβης αλλά αντιστρόφως, σύμφωνα με τον Αστικό Κώδικα, τεκμαίρεται ότι το ελάττωμα είναι κατασκευαστικό, εκτός αν το κατάστημα αποδείξει ατράνταχτα ότι έφταιγε ο καταναλωτής. https://www.ekatanalotis.gr/1013/πώς-προστατευόμαστε-από-τις-πρακτικέ/ 1
Pwpwpw Δημοσ. 23 Ιουνίου 2022 Μέλος Δημοσ. 23 Ιουνίου 2022 (επεξεργασμένο) 8 λεπτά πριν, Nabuko είπε Αντιγράφω από άλλο θέμα Αυτό που λίγοι γνωρίζουν ωστόσο είναι ότι ο Αστικός Κώδικας, μετά την εναρμόνισή του με την ευρωπαϊκή νομοθεσία, ορίζει ότι μέσα στα πρώτα δύο χρόνια από την αγορά του προϊόντος κάθε κατασκευαστικό ελάττωμα επισκευάζεται δωρεάν, ενώ την ευθύνη απέναντι στον καταναλωτή έχει πρωταρχικά το κατάστημα αγοράς! «Είναι λοιπόν παντελώς παράνομη η πρακτική των καταστημάτων να παραπέμπουν τους καταναλωτές στην αντιπροσωπεία, καθώς και να τους “φορτώνουν” με έξοδα αποστολής και επισκευής. Αν η συσκευή «έβγαλε» ελαττώματα στα πρώτα δύο χρόνια – Ζητούμε δωρεάν επισκευή ή αντικατάσταση Εχετε δικαίωμα να ζητήσετε τη δωρεάν επισκευή και (αν αυτή αποβεί άκαρπη) την αντικατάσταση του προϊόντος με όμοιο (άρθρο 540 του Αστικού Κώδικα). Μην ανεχθείτε αλλεπάλληλες επισκευές που απλώς επιτρέπουν στα καταστήματα να κερδίζουν χρόνο. – Απαιτούμε επιστροφή χρημάτων Αν παρά την επισκευή τα προβλήματα παραμένουν, έχετε δικαίωμα να δηλώσετε ότι «υπαναχωρείτε από την πώληση» και να απαιτήσετε την επιστροφή του τιμήματος. Η επιστροφή οφείλει να γίνει με τον ίδιο τρόπο που έγινε η πληρωμή, όχι με «πιστωτικά», «δωροκάρτες» ή άλλες… ευφάνταστες εφευρέσεις. – Απευθυνόμαστε μόνο στο κατάστημα πώλησης Σύμφωνα με τον Αστικό Κώδικα, ο πωλητής είναι ο κατά νόμο υπόχρεος να επισκευάσει την ελαττωματική συσκευή, ακόμη και αν υπάρχει επιπλέον εγγύηση της κατασκευαστικής εταιρείας. Τα καταστήματα θα εκμεταλλευθούν την άγνοιά σας και θα σας παραπέμψουν στα κεντρικά ή στην αντιπροσωπεία, με την αιτιολογία ότι «αυτή δίνει την εγγύηση». Και όμως, η εν λόγω πρακτική πέρα από τα έξοδα και την ταλαιπωρία που συνεπάγεται είναι επίσης και… παράνομη! – Αρνούμαστε να πληρώσουμε έξοδα αποστολής Αν το κατάστημα αγοράς αποφασίσει να στείλει τη συσκευή στην αντιπροσωπεία, με την αιτιολογία ότι εκεί υπάρχει «εξειδικευμένο σέρβις» ή ότι επιθυμεί να κάνει χρήση των προνομίων της εγγύησης, τα έξοδα αποστολής βαρύνουν σύμφωνα με τον Αστικό Κώδικα το κατάστημα και όχι τον καταναλωτή. Αν επιχειρήσουν να σας χρεώσουν απειλήστε με καταγγελία. – Δεν αποδεχόμαστε παράνομες προθεσμίες Τα καταστήματα ηλεκτρονικών θέτουν κατά καιρούς διάφορες προθεσμίες (π.χ. «αντικαθιστούμε τις ελαττωματικές συσκευές αν επιστραφούν μέσα σε 14 ημέρες» ή «εγγύηση για έναν χρόνο» ). Αυτές δεν είναι δεσμευτικές για τον καταναλωτή, καθώς ο Αστικός Κώδικας (άρθρο 554) προβλέπει ότι για όλα ανεξαρτήτως τα ελαττωματικά προϊόντα η επισκευή γίνεται δωρεάν μέσα στα πρώτα δύο χρόνια. Αυτή η νόμιμη προθεσμία υπερισχύει οποιασδήποτε άλλης ρήτρας, ακόμη και αν αναγράφεται στα «ψιλά γράμματα» του συμβολαίου αγοράς. – Δεν «τρομάζουμε» από προσχηματικές αιτιολογίες Συνήθης πρακτική των καταστημάτων είναι να ισχυρίζονται ότι η βλάβη οφείλεται σε συμπεριφορά του καταναλωτή (π.χ. «το κινητό σας έπεσε στο πάτωμα» ή «εισήλθε υγρασία στο λάπτοπ σας» ). Οι εν λόγω αιτιολογίες είναι στην πλειονότητα τους προσχηματικές με σκοπό να αποφύγει το κατάστημα την ευθύνη για την επισκευή. Να θυμάστε ότι ο καταναλωτής δεν είναι υποχρεωμένος να αποδείξει την αιτία της βλάβης αλλά αντιστρόφως, σύμφωνα με τον Αστικό Κώδικα, τεκμαίρεται ότι το ελάττωμα είναι κατασκευαστικό, εκτός αν το κατάστημα αποδείξει ατράνταχτα ότι έφταιγε ο καταναλωτής. https://www.ekatanalotis.gr/1013/πώς-προστατευόμαστε-από-τις-πρακτικέ/ Ολα αυτα που αναφερονται στο ποστ ειναι πολυ σωστα και ενημερωτικα, αλλα το θεμα στην συγκεκριμενη περιπτωση δεν ειναι ουτε οτι αρνειται επισκευης ουτε οτι μου ειπε πηγαινε στην αντιπροσωπεια. Εαν διαβασες το αρχικο-μακρυσκελες-ποστ θα δεις οτι ο ανθρωπος κανει το ασπρο μαυτο λαιο αυτο που βλεπω εγω ως βλαβη δεν το θεωρει βλαβη αλλα νορμαλ, αρα κατα την αποψη του δεν εχει καποιο προβλημα η μηχανη. Επεξ/σία 23 Ιουνίου 2022 από Pwpwpw
Nabuko Δημοσ. 23 Ιουνίου 2022 Δημοσ. 23 Ιουνίου 2022 Μόλις τώρα, Pwpwpw είπε Εαν διαβασες το αρχικο-μακρυσκελες-ποστ θα δεις οτι ο ανθρωπος κανει το ασπρο μαυτο λαιο αυτο που βλεπω εγω ως βλαβη δεν το θεωρει βλαβη αλλα νορμαλ, αρα κατα την αποψη του δεν εχει καποιο προβλημα η μηχανη. Οπότε στέλνεις ένα μέηλ στην εταιρία και τους ρωτάς αν είναι φυσιολογικό αυτό που κάνει η μηχανή. Αν σου απαντήσουν ότι δεν θα έπρεπε να το κάνει ενημερώνεις κατάλληλα τον πωλητή και αν αρνηθεί επικοινωνείς με ΣτΚ για τα περαιτέρω. Δεν έχεις πει ούτε μοντέλο για να τσεκάρουμε αν όντως έχει κάνει το ίδιο θέμα και σε άλλους.
Pwpwpw Δημοσ. 23 Ιουνίου 2022 Μέλος Δημοσ. 23 Ιουνίου 2022 (επεξεργασμένο) 8 λεπτά πριν, Nabuko είπε Οπότε στέλνεις ένα μέηλ στην εταιρία και τους ρωτάς αν είναι φυσιολογικό αυτό που κάνει η μηχανή. Αν σου απαντήσουν ότι δεν θα έπρεπε να το κάνει ενημερώνεις κατάλληλα τον πωλητή και αν αρνηθεί επικοινωνείς με ΣτΚ για τα περαιτέρω. Δεν έχεις πει ούτε μοντέλο για να τσεκάρουμε αν όντως έχει κάνει το ίδιο θέμα και σε άλλους. Δεν νομιζω οτι εχει σημασια το μοντελο και η μαρκα. Θεωρω οτι ειναι αδυνατο να ειναι φυσιολογικο μετα τα πρωτα 7--8 λεπτα χρησης να φρεναρουν εντελως οι πισω τροχοι οταν πας να κανεις οπισθεν και για να ξεμπλοκαρουν να πρπει να το σηκωνεις στον αερα το πισω μερος της μηχανης που αν εχεις και το καλαθι πισω και εχει και 50-60 λιτρα χορτα μεσα σου φευγει η μεση και να ερχεται και δευτερο ατομο να γυρναει τους τροχους με το χερι οσο αυτοι ειναι στον αερα για να ξεκολλησουν. Εαν ηταν φυσιολογικο (που δεν γινετε να ειναι νορμαλ λειτουργια αυτη) θα μου το εκανε απο την πρωτη μερα, δεν θα το παρουσιαζει μετα απο 15-20 μερες και αφου ειχε προηγηθει αλλες 2 φορες κοψιμο χορτων απροβληματιστα εντελως. Ειναι σαν να πας σε αντιπροσωπεια το αμαξι γιατι γυρνας μιζα και δεν παιρνει και να σου πουνε αμα το σπρωξεις παιρνει μπρος αρα δεν εχει βλαβη ειναι μια χαρα. Επεξ/σία 23 Ιουνίου 2022 από Pwpwpw
haris_216 Δημοσ. 23 Ιουνίου 2022 Δημοσ. 23 Ιουνίου 2022 (επεξεργασμένο) Χωρίς να γνωρίζω τίποτα από χορτοκοπτικά (αν και το "αυτοκινούμενο" αν είναι σαν τρακτεράκι, με εξιτάρει ) αν η βλάβη είναι όπως την περιγράφεις τότε όντως υπάρχει θέμα. Και με το μηχάνημα και με το "μηχανάκι" που έχει στο κεφάλι αυτός που μίλησες. Προσωπικά, πριν τον όποιο "συνήγορο" (καταναλωτή, πολίτη ή και δολοφόνου!!!) θα μιλούσα με την αντιπροσωπεία του μηχανήματος περιγράφοντας τη βλάβη και την απάντηση/αντιμετώπιση του συνεργάτη τους. Αν και από αυτούς είχα την απάντηση ότι το κόψιμο των χόρτων είναι two man job τότε σίγουρα το επόμενο βήμα θα ήταν νομικό. Επεξ/σία 23 Ιουνίου 2022 από haris_216 1
Pwpwpw Δημοσ. 23 Ιουνίου 2022 Μέλος Δημοσ. 23 Ιουνίου 2022 (επεξεργασμένο) 16 λεπτά πριν, haris_216 είπε Χωρίς να γνωρίζω τίποτα από χορτοκοπτικά (αν και το "αυτοκινούμενο" αν είναι σαν τρακτεράκι, με εξιτάρει ) αν η βλάβη είναι όπως την περιγράφεις τότε όντως υπάρχει θέμα. Και με το μηχάνημα και με το "μηχανάκι" που έχει στο κεφάλι αυτός που μίλησες. Προσωπικά, πριν τον όποιο "συνήγορο" (καταναλωτή, πολίτη ή και δολοφόνου!!!) θα μιλούσα με την αντιπροσωπεία του μηχανήματος περιγράφοντας τη βλάβη και την απάντηση/αντιμετώπιση του συνεργάτη τους. Αν και από αυτούς είχα την απάντηση ότι το κόψιμο των χόρτων είναι two man job τότε σίγουρα το επόμενο βήμα θα ήταν νομικό. Οχι δεν ειναι σαν τρακτερακι, ειναι κλασσικη μηχναη γκαζον που παιρνει το καλαθι πισω που μαζευει τα κομμενα χορτα. Με το "ειναι αυτοκινουμενη¨εννοω οτι πατωντας ενα μοχλο η μηχανη δινει κινηση στους πισω τροχους και τσουλαει μονη της χωρις να την σπρωχνεις εσυ ωστε να γινετε η δουλεια ξεκουραστα, εσυ απλα την ακολουθεις και περπατας πισω της.Αφηνοντας το μοχλο σταματει η μηχανη να κινειται και αν παω να κανω οπισθεν για να αλλαξω κατευθυνδη οι πισω ροδες ειναι φρεναρισμενες με αποτελεσμα η μηχαναη να παει πολυ δυσκολα πισω γιατι η ροδες ειναι φρεναρισμενες εντελως , ειδικα εαν εχει και το καλαθι πισω με βαρος απο τα κομμενα χορτα πρεπει να εχεις μπρατσα για να την κουνησεις προς τα πισω. Προς τα πισω παει με δικο μου σπρωξιμο, η "αυτοκινηση" που εχει η μηχανη την κινει αποκλειστικα εμπρος και οχι πισω Επεξ/σία 23 Ιουνίου 2022 από Pwpwpw
dtzgr Δημοσ. 23 Ιουνίου 2022 Δημοσ. 23 Ιουνίου 2022 Αφού σου είπε ότι είναι φυσιολογική λειτουργία να κολλάνε οι τροχοί στην όπισθεν και να πρέπει να σηκώσεις τη μηχανή και κάποιος να τις ξεμπλοκάρει, τότε: εφόσον η συμπεριφορά αυτή αρχίζει να εμφανίζεται μόνο 8-10 λεπτά λειτουργίας, τότε πες τους ότι είναι ελλατωματική γιατί στην αρχή δεν δουλεύει έτσι και ζήτα αντικατάσταση. 1
Pwpwpw Δημοσ. 23 Ιουνίου 2022 Μέλος Δημοσ. 23 Ιουνίου 2022 27 λεπτά πριν, dtzgr είπε Αφού σου είπε ότι είναι φυσιολογική λειτουργία να κολλάνε οι τροχοί στην όπισθεν και να πρέπει να σηκώσεις τη μηχανή και κάποιος να τις ξεμπλοκάρει, τότε: εφόσον η συμπεριφορά αυτή αρχίζει να εμφανίζεται μόνο 8-10 λεπτά λειτουργίας, τότε πες τους ότι είναι ελλατωματική γιατί στην αρχή δεν δουλεύει έτσι και ζήτα αντικατάσταση. Άδικο δεν έχεις, στην παράνοια με παράνοια απαντάς.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα