Προς το περιεχόμενο

Ο πρόεδρος της Toyota λέει ότι τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι υπερεκτιμημένα


polemikos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

«Overhyped» χαρακτήρισε τα αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα ο πρόεδρος της Toyota Motor Corporation, Akio Toyoda.

Μιλώντας στο συνέδριο με την ιδιότητα του προέδρου της Ιαπωνικής Ένωσης Κατασκευαστών Αυτοκινήτων (Japan Automobile Manufacturers Association), o πρόεδρος της Toyota, Akio Toyoda άσκησε κριτική στους υπέρμαχους της ηλεκτροκίνησης, χαρακτηρίζοντας υπερβολική τη διαφημιστική προώθηση των ηλεκτρικών οχημάτων (overhyped τα χαρακτήρισε), καθώς το κοινό δεν είναι σωστά πληροφορημένο για το διοξείδιο του άνθρακα που εκπέμπεται στην ατμόσφαιρα από την παραγωγή της ηλεκτρικής ενέργειας που απαιτείται για τη λειτουργία τους και το συνολικό κόστος της μετάβασης προς την ηλεκτροκίνηση.  

Ο πρόεδρος της Toyota, Akio Toyoda είπε ότι η Ιαπωνία θα ξέμενε από ηλεκτρική ενέργεια το καλοκαίρι αν όλα τα αυτοκίνητα που κυκλοφορούν στους δρόμους της λειτουργούσαν με ηλεκτρική ενέργεια. Η υποδομή που απαιτείται για την υποστήριξη ενός στόλου που αποτελείται στο σύνολο του από ηλεκτρικά οχήματα θα στοιχίσει στην Ιαπωνία κάπου μεταξύ ¥14-35 τρισεκατομμυρίων, χρήματα που ισοδυναμούν με $135-358 δισεκατομμύρια. «Όταν οι πολιτικοί κάνουν δηλώσεις του τύπου “να ξεφορτωθούμε όλα τα αυτοκίνητα που χρησιμοποιούν βενζίνη” αντιλαμβάνονται τι λένε;» είπε ο κ. Akio Toyoda στην συνέντευξη Τύπου στο συνέδριο. Επίσης είπε ότι η Ιαπωνία κινηθεί βιαστικά στο να απαγορεύσει τα βενζινοκίνητα αυτοκίνητα «το τρέχον επιχειρηματικό μοντέλο που αφορά την αυτοκινητοβιομηχανία πρόκειται να καταρρεύσει» προκαλώντας την απώλεια εκατομμυρίων θέσεων εργασίας. Οι υποστηρικτές των ηλεκτρικών οχημάτων υποστηρίζουν ότι τα αυτοκίνητα μπορούν να φορτίζονται τη νύχτα όταν η ζήτηση ηλεκτρικής ενέργειας είναι χαμηλή και, με την πάροδο του χρόνου, η χρήση της ηλεκτρικής ενέργειας μπορεί να αυξηθεί παράλληλα με τις άλλες πράσινες τεχνολογίες, όπως για παράδειγμα είναι η ηλιακή ενέργεια.

toyoda.jpg

Τα τοπικά μέσα ενημέρωσης στις αρχές Δεκεμβρίου ανέφεραν ότι η Ιαπωνική κυβέρνηση επρόκειτο να ανακοινώσει την απαγόρευση της πώλησης νέων βενζινοκίνητων αυτοκινήτων από το 2035, ωστόσο θα επέτρεπε την πώληση υβριδικών βενζινοκίνητων αυτοκινήτων. Η απαγόρευση της πώλησης βενζινοκίνητων ή πετρελαιοκίνητων αυτοκινήτων στην Ιαπωνία θα ακολουθούσε τις ίδιες αποφάσεις στην πολιτεία της Καλιφόρνια και σε χώρες όπως το Ηνωμένο Βασίλειο, ωστόσο εν μέσω αντιδράσεων από τον κλάδο της αυτοκινητοβιομηχανίας δεν έγινε καμία επίσημη ανακοίνωση. Αξιωματούχοι του Υπουργείου Οικονομίας, του Εμπορίου και του Βιομηχανικού τομέα δήλωσαν ότι δεν έχουν λάβει απόφαση για το μέλλον των βενζινοκίνητων αυτοκινήτων.

Η εταιρεία κατασκευής ηλεκτρικών οχημάτων Tesla πέρασε φέτος την Toyota ως η πολυτιμότερη αυτοκινητοβιομηχανία στον κόσμο με βάση την χρηματιστηριακή της αξία. «Σε μια χώρα όπως η Ιαπωνία που το μεγαλύτερο μέρος της ηλεκτρικής της ενέργειας παράγεται από την καύση άνθρακα και φυσικού αερίου, τα ηλεκτρικά οχήματα δεν βοηθούν το περιβάλλον» είπε ο κ. Toyoda. «Όσο περισσότερα ηλεκτρικά οχήματα κατασκευάζουμε, τόσο χειρότερο τόσο περισσότερο διοξείδιο του άνθρακα διοχετεύεται στην ατμόσφαιρα» συμπλήρωσε. Ο κ. Akio Toyoda επίσης δήλωσε ότι οι νέοι κανονισμοί από την κυβέρνηση θα έκαναν τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα απρόσιτα για τον μέσο καταναλωτή. Με μοντέλα όπως το Prius, η Toyota κατέχει ηγετική θέση στα υβριδικά αυτοκίνητα, τα οποία συνδυάζουν έναν βενζινοκινητήρα και έναν ηλεκτροκινητήρα και μπορούν να ανεφοδιαστούν σε παραδοσιακά πρατήρια καυσίμων. Αξίζει σε αυτό το σημείο να επισημάνουμε, ότι η Toyota δεν πουλάει αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα, ωστόσο διαθέτει ένα μοντέλο που λειτουργεί με κυψέλες καυσίμου που χρησιμοποιεί το υδρογόνο ως καύσιμο.


Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 187
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

δεν τον ρωτησαμε 😛. σε ενα χρονο θα λεει ολα ηλεκτρικα το μελλον ειναι εδω. σαν εταιρειες κινητων που ελεγαν τα 5.5 inches κινητα, μεγαλα ,και τωρα φτιαχνουν 6.5 inches

  • Like 10
  • Confused 1
  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, Haldol είπε

Εάν είχε ηλεκτρικά μοντέλα η Toyota, θα ήταν και τότε "υπερεκτιμημένα" τα ηλεκτρικά, ή όχι;

Νομίζω έβγαλε το πρώτο της τώρα. Bz κάτι.

Αλλά σίγουρα βασίζεται στα υβριδικά της.

Η πλάκα με τα υβριδικά είναι ότι εξοικονομείς μόνο στη πόλη.

  • Like 8
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, poulinos είπε

δεν τον ρωτησαμε 😛. σε ενα χρονο θα λεει ολα ηλεκτρικα το μελλον ειναι εδω. σαν εταιρειες κινητων που ελεγαν τα 5.5 inches κινητα, μεγαλα ,και τωρα φτιαχνουν 6.5 inches

Ναι, όπως κι η BMW πριν 10 χρόνια, στις αρχές της εποχής του downsizing... "there's no replacement for displacement". Και μετά από 2 χρόνια έτρεχε να τουρμπίσει μέχρι και τα μοτέρ... των παραθύρων! :P

 

  • Like 3
  • Thanks 1
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γυρίζει η μπιφτέκα σιγά σιγά. Και όσο περνάει ο καιρός και πλησιάζουμε σιγά στο 2035 και ζητάμε 30Κ+ για μεσαίο αυτοκίνητο, εκεί να δεις κωλοτούμπα που έχει να πέσει. Εκτός και αν αλλάξει κάτι πολύ δραματικά, πάσο.

  • Like 14
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
14 λεπτά πριν, mariosCS είπε

Νομίζω έβγαλε το πρώτο της τώρα. Bz κάτι.

Αλλά σίγουρα βασίζεται στα υβριδικά της.

Η πλάκα με τα υβριδικά είναι ότι εξοικονομείς μόνο στη πόλη.

Και γιατι ακριβως ειναι πλακα αυτο;

Κατα τα αλλα ο της toyota τα λεει σωστα.

Επεξ/σία από BackFromHell
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, jtsarnas είπε

Μόνο εγώ πρόσεξα ότι ο πρόεδρος της Toyota λέγεται Toyoda;;;;

Λολ🤣🤣🤣

Αρχικά ονομαζόταν Toyoda και το άλλαξαν αργότερα.

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

O CEO της εταιρείας που τα έχωσε όλα στο κουτσό άλογο (Ι.Χ. υδρογόνου) λέει ότι δεν έχει μέλλον ο νικητής.

Το BZ4X είναι φαίνεται το ποντάρισμα στην υπερτιμημένη τεχνολογία για να μην τα χάσουμε όλα...

  • Like 3
  • Confused 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Επιτέλους είπε και κάποιος την αλήθεια! για τη μεγάλη απάτη της ηλεκτροκίνησης!Το μόνο (κέρδος!) που θα είχαμε είναι ότι θα μεταφέραμε τη ρύπανση των μεγαλουπόλεων σε άλλες περιοχές! Θα έπρεπε να φτιαχτούν 100αδες σταθμοί παραγωγής ενέργειας.Και μη μου πείτε για ανανεώσιμες! Θα χρειαζόμασταν όλη την έκταση της θάλλασας της Ελλάδας!(μαζί με τα αμφισβητούμενα!)
edit: Για να πούμε την Κυβέρνηση της Ελλάδας ότι θα χρειαστούν 30+δις για να γίνει πραγματικότητα! Θα αγοράζουμε το ψωμί 10ευρώ!

Επεξ/σία από xenofonlive
  • Like 15
  • Thanks 3
  • Confused 1
  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

25 λεπτά πριν, Haldol είπε

Ναι, όπως κι η BMW πριν 10 χρόνια, στις αρχές της εποχής του downsizing... "there's no replacement for displacement". Και μετά από 2 χρόνια έτρεχε να τουρμπίσει μέχρι και τα μοτέρ... των παραθύρων! :P

 

Διαφήμιση στην αμερική ήταν αυτό, δεν είχε βγει να το πει ο τσέο της BMW.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...