Προς το περιεχόμενο

Ιταλικό εισαγωγής, έλεγχος χλμ.


μπαρμπαγιωργος

Προτεινόμενες αναρτήσεις

3 λεπτά πριν, liakjim είπε

Εναλλακτικός τρόπος; Αναφέρομαι σε Skoda roomster.

TUV Κτεο Γερμανίας με έγγραφο στο οποίο υπάρχει αυτοκόλλητο που αλλάζει χρώμα ανάλογα τις γωνίες, όπως στα χαρτονομίσματα , όσο μπακαλίστικα μπορώ να το περιγράψω 

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

οταν καποιος γυρναει εστω και ενα χλμ, κατι θελει να κρυψει.

Γιατι το αμαξι δεν πουληθηκε στην Ιταλια? Τσακαλος ο μαντρας το τσιμπησε πριν φυγει?😄

Κολοκυθια. Απλα ειναι σαπιο και θελουν να το ξεφορτωθουν και το εστειλαν στις χαβουζες Ελλαδα και Βουλγαρια

 

 

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

αν το αμάξωμα δεν έχει Σκουριές ,δεν είναι χτυπημένο ...οι άλλες φθορές λίγο πολύ τακτοποιούνται αν υπάρχουν ανταλλακτικά εννοείται

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

το προβλημα με τα γυρισμενα στις μαντρες ειναι παρα πολυ συχνο, δεν ειναι δηλαδη οτι θα κανεις skip θα πας στο επομενο και καθαρισες

οπως εχω πει και σε αλλο thread,καλυτερα απο ιδιωτη αυτοκινητο που το βλεπεις ζωντανο να κινειται.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 ώρες πριν, tutuyo είπε

οταν καποιος γυρναει εστω και ενα χλμ, κατι θελει να κρυψει.

Γιατι το αμαξι δεν πουληθηκε στην Ιταλια? Τσακαλος ο μαντρας το τσιμπησε πριν φυγει?😄

Κολοκυθια. Απλα ειναι σαπιο και θελουν να το ξεφορτωθουν και το εστειλαν στις χαβουζες Ελλαδα και Βουλγαρια

 

 

Δηλαδη αν μεσα-εξω ειναι σε πολυ καλη κατασταση! Το δει μηχανικος και πει για τα χρονια του εχει φυσιολογικες φθορες..  Το μοτερ τραβαει απροβληματιστα.. σασμαν αψογο.. υδραυλικο τιμονι οκ, δεν βρισκω το λογο να μην το παρει καποιος!

 

1 ώρα πριν, vagos789 είπε

το προβλημα με τα γυρισμενα στις μαντρες ειναι παρα πολυ συχνο, δεν ειναι δηλαδη οτι θα κανεις skip θα πας στο επομενο και καθαρισες

οπως εχω πει και σε αλλο thread,καλυτερα απο ιδιωτη αυτοκινητο που το βλεπεις ζωντανο να κινειται.

 

Το πιο σωστο ειναι να υπαρχει ολο το ιστορικο service του αυτοκινητου και ο ιδιοκτητης που σου παρουσιαζει το αυτοκινητο απα αυτα που θα σου πει και απο τις φθορες που θα δεις στο αυτοκινητο θα ψυχολογησεις και θα καταλαβεις ποσο το προσεχε.. 

 

Επεξ/σία από PLACEBO_89
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 ώρες πριν, tutuyo είπε

οταν καποιος γυρναει εστω και ενα χλμ, κατι θελει να κρυψει.

Εγώ γύρισα το δικό μου 1χλμ πίσω χωρίς να θέλω να κρύψω κάτι 😛

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

1 ώρα πριν, PLACEBO_89 είπε

Δηλαδη αν μεσα-εξω ειναι σε πολυ καλη κατασταση! Το δει μηχανικος και πει για τα χρονια του εχει φυσιολογικες φθορες..  Το μοτερ τραβαει απροβληματιστα.. σασμαν αψογο.. υδραυλικο τιμονι οκ, δεν βρισκω το λογο να μην το παρει καποιος!

Το να γυρισεις χλμ φανερωνει προθεση εξαπατησης με δολο. Θελει να κανει ελκυστικο κατι που δεν ειναι.

Αν το αμαξι ειναι καλο, θα φυγει ειτε εχει πολλα χλμ, ειτε λιγα

Σε καθε περιπτωση, το μεταχειρισμενο ειναι ενα ρισκο. Αμα ειναι ιταλικο το ρισκο μεγαλωνει. Αμα ειναι ΚΑΙ εισαγωγης, το ρισκο μεγαλωνει ακομη περισσοτερο. Ε αμα εχει ΚΑΙ γυρισμενα χλμ, ε τοτε το ρισκο δεν μεγαλωνει απλα, γυρναει και σε κοπαναει στο κεφαλι😉

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

17 ώρες πριν, μπαρμπαγιωργος είπε

https://www.ilportaledellautomobilista.it/web/portale-automobilista/verifica-ultima-revisione

 

Ευχαριστώ όλους για το ενδιαφέρον

Πλέον που διαπίστωσα οτι στο τελευταίο ΚΤΕΟ Ιταλίας (2+ χρόνια) είχε 50.000 παραπάνω από ότι τώρα, τι κάνω; Το πσζαρευω στην τιμή; Του λέω άντε γ@μησ ; 

+2  χρονια   υπολογισε   70-80000   ακομα....του  λες  το  δευτερο....🤣

9 ώρες πριν, liakjim είπε

 

Με συγχωρείτε για την παρέμβαση, αλλά θα ήθελα να ρωτήσω αν υπάρχει κάποιο αντίστοιχο εργαλείο για γερμανικά οχήματα.

Δεν   χρειαζεται....απλα   προσθεσε  150-200000   παραπανω....😂

ΥΓ.Δεν  υπαρχει   μαντρας  με   αγυριστα.....καταλαβετε  το.

Οι  τυχον   εξαιρεσεις   απλα  επιβεβαιωνουν   τον  κανονα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Απορω τι καθομαστε και συζηταμε να παζαρεψει ενα αυτοκινητο που του εχουν γυρισει τα χιλιομετρα?Γυρευε τι ζημιες κουβαλαει και τι χερι ανειδικευτων μαστορων το εχουν πιασει.....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Προσέξτε με τα εισαγωγής 

 

Χειρότερο από τα κατεβασμένα χιλιόμετρα πίστεψε με είναι η σκουριά . Αγοράζεις ένα αυτοκίνητο που το βλέπεις χρόνο με τον χρόνο να το τρώει η σκουριά . Και δεν μιλάμε για επιφανειακές Σκουριές.

Υπάρχουν και εξαιρέσεις με καλά και καθαρά αυτοκίνητα που αυτά όμως θα τα πληρώσεις 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

36 λεπτά πριν, ronnie79 είπε

Προσέξτε με τα εισαγωγής 

 

Χειρότερο από τα κατεβασμένα χιλιόμετρα πίστεψε με είναι η σκουριά . Αγοράζεις ένα αυτοκίνητο που το βλέπεις χρόνο με τον χρόνο να το τρώει η σκουριά . Και δεν μιλάμε για επιφανειακές Σκουριές.

Υπάρχουν και εξαιρέσεις με καλά και καθαρά αυτοκίνητα που αυτά όμως θα τα πληρώσεις 

Εγώ δεν έχω δει σκουριά, σε όσα εισαγωγής έχω δει

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 ώρες πριν, PLACEBO_89 είπε

Δηλαδη αν μεσα-εξω ειναι σε πολυ καλη κατασταση! Το δει μηχανικος και πει για τα χρονια του εχει φυσιολογικες φθορες..  Το μοτερ τραβαει απροβληματιστα.. σασμαν αψογο.. υδραυλικο τιμονι οκ, δεν βρισκω το λογο να μην το παρει καποιος!

 

 

 

Δεν είναι μόνο τι βλέπει ο μάστορας την ώρα του ελέγχου αλλά και τι πρέπει να αλλαχτεί προληπτικά  στα πλαίσια της συντήρησης. Φαντάσου πχ να νομίζεις ότι πρέπει να αλλάξεις ιμάντες στις επόμενες 30000 χλμ ενώ θα έπρεπε να είχες αλλάξει πριν από 40000 χλμ. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, μπαρμπαγιωργος είπε

Εγώ δεν έχω δει σκουριά, σε όσα εισαγωγής έχω δει

Πιθανότατα δεν κοίταξες στα σημεία που έπρεπε όσα εισαγωγής έχεις δει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

16 λεπτά πριν, μπαρμπαγιωργος είπε

Εγώ δεν έχω δει σκουριά, σε όσα εισαγωγής έχω δει

Εγώ έχω δει πάρα πολλά με Σκουριές και σαπίσματα.  Από πολύ κοντά ο ίδιος και όχι πληροφορία κάποιου τρίτου 
 

Τα έχω δει μόλις έρχονται από το εξωτερικό. Πριν καν πάνε στον έμπορα και πριν τα δει κάποιος πελάτης να πηγαίνουν σε φανοποιό για να τους κάνει ένα lifting…

 

Ξαναλέω υπάρχουν και καθαρά αυτοκίνητα συνήθως νεότερης κυκλοφορίας που ήταν προσεγμένα αλλά σε τιμές παραπλήσιες  με τα Ελληνικά μεταχειρισμένα  

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...