Προς το περιεχόμενο

Εναλλακτικοί πάροχοι ενέργειας (αποκλειστικά και μόνο)


korakios

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 31,4k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • korakios

    5628

  • ekrepali

    2089

  • doomnx

    1124

  • takoulou

    653

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Στις 23/4/2024 στις 4:34 ΜΜ, Photios είπε

Δεν ξέρω αν έχει αναφερθεί παλαιότερα, αλλά χθες που μπήκα στη ΔΕΔΔΗΕ εδώ

https://apps.deddie.gr/ccrWebapp/newccticket.html

συνειδητοποίησα ότι μπορείς να καταγράψεις την ένδειξή σου και λέει ότι αν δεν υπάρχει άλλη ένδειξη θα στείλουν αυτή στον πάροχο. (στην Κατηγορία αιτήματος βάζεις Ενδείξεις)

 

Γιατί έχει σημασία αυτό;

Αυτή τη στιγμή ζω το εξής:

Έχω φύγει από Vοlton για Zenith choice τελικά στις 20/3 (με καθυστέρηση 2 εβδομάδων). Η Volton ακόμα στέλνει έναντι! Συνολικά στη Volton έχω πληρώσει 77€ από 6/1/24, οπότε δεν είναι πολλά τα λεφτά, αλλά ακόμα δεν έχει γίνει εκκαθάριση των 500 kWh δωρεάν.

Η Ζενίθ μου στέλνει λογαριασμό για 20/3 ως 1/4, οπόταν έκανε μέτρηση η ΔΕΔΔΗΕ, με κατανάλωση 937KWh για 12 μέρες που είναι εξωφρενικό νούμερο (με τα δικά μου στοιχεία η αρχική τους μέτρηση 40050 θα ταίριαζε για 1/2 όχι για 20/3).

Το πρόβλημα είναι ότι μυρίζει συμπαιγνία! Αν με χρεώσουν (η αλήθεια είναι σε χαμηλότερη τιμή) τόσες kWh, τότε φαίνεται στη Volton ότι έχω καταναλώσει σε 2,5 μήνες μόλις 600kWh, ενώ στην πραγματικότητα είναι γύρω στις 1200. Όσοι ασχολείστε με το άθλημα καταλαβαίνετε τί σημαίνει αυτό για τις 500 δωρεάν. Αντί για 480 θα μου δώσουν 240 KWh δωρεάν.

Και ήδη είναι απατεώνες γιατί το Φεβρουάριο έχω υψηλότερη κατανάλωση από το Μάρτιο, άρα δεν βγαίνει σωστά ο πρώτος μήνας με απλή αναλογικότητα (αλλά τέλος πάντων μικρό το κακό).

Αν λοιπόν το ήξερα και είχα βάλει κάποια ένδειξη το Μάρτιο ή, ακόμα καλύτερα, στις 6/2 δεν θα μπορούσαν να το κάνουν αυτό.

Προφανώς θα κάνω καταγγελία στη ΡΑΕ αφού περάσουν 10 μέρες να απαντήσει η Ζενίθ (που έκανε αλλαγή εκπροσώπησης ΧΩΡΙΣ ένδειξη ΔΕΔΔΗΕ!) μια που έχω 2 φωτογραφίες μετρητή από 7/3 & 13/3 (βέβαια πώς αποδεικνύεται αυτό μόνο από το κινητό, αν ο άλλος δεν έχει καλή θέληση να το δεχτεί;) οι οποίες δείχνουν πραγματικές τιμές στα 40456 & 40523 αντίστοιχα, πολύ παραπάνω από το 40050 της Ζενίθ. Η δεύτερη έχει αποσταλεί μέσω Viber στο Zenith sales στις 14/3

 

Υ.Γ. Αν δεν σας βγαίνουν τα νούμερα, είναι γιατί δεν γράφω το νυχτερινό για οικονομία χώρου

Σε συνέχεια του παραπάνω, μετά από τηλέφωνο στις 25/4 να στείλω το e-mail στην εξυπηρέτηση πελατών και όχι μέσω myzenith, σήμερα ο τηλεφωνητής με συμβούλευσε να απευθυνθώ στη ΡΑΕ! Δεν παίζονται! Εννοείται δεν τους χάλασα χατήρι!

Εν τω μεταξύ η ΔΕΔΔΗΕ λέει ότι διορθώνεται η λάθος μέτρηση αλλά πρέπει να το κάνει ο πάροχος (Ζενίθ).

Κατά τά άλλα ο προηγούμενος πάροχος (Volton) ακόμα μου βγάζει λογαριασμούς! Ούτε την αλλαγή εκπροσώπησης πήραν χαμπάρι, ούτε ότι μπήκα ΚΟΤ Γ! (Ενώ η Ζενιθ το έχει ήδη εκκαθαρίσει)

Τουριστ ταλαιπωριστ το λέγαμε κάποτε με το συγχωρεμένο τον πατέρα μου!

  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα σε όλους!

Μίλησα κι εγώ πριν λίγο με Elpedison για Smart Up και Smart Zero και μου είπαν ότι η προσφορά για δωροεπιταγή Public 30 ευρώ λήγει σήμερα και μπορώ να διαλέξω είτε τις 2x20 για Σκλαβενίτη είτε την 1x30 για Public αλλά όχι και τις 2 μαζί.

Γνωρίζετε εάν υπάρχει τρόπος να πάρουμε και τις 2 προσφορές μαζί?😃

Ευχαριστώ!

Γιώργος

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 29/4/2024 στις 4:55 ΜΜ, kacey είπε

(ότι λέω είναι κόπι - πάστε χ2 διαφορετικές παροχές)
Θυμάστε τη Volton που θέλει να μου κόψει την έκπτωση συνέπειας γιατί "δεν πληρώθηκε ο λογαριασμός έγκαιρα", ενώ έχω κάνει έγκαιρα πάγια εντολή?

Ε, σήμερα μου έστειλα μήνυμα ότι έχουν δώσει εντολή στον ΔΕΔΔΗΕ να μου κόψει το ρεύμα γιατί δεν πληρώθηκε ΟΥΤΕ Ο ΔΕΥΤΕΡΟΣ λογαριασμός, που είχε μέσα ληξιπρόθεσμο και τον 1ο που "δεν πληρώθηκε έγκαιρα"...

26 ΜΑΡΤΙΟΥ ανάθεση πάγιας
28 ΜΑΡΤΙΟΥ "εμφανίστηκε στο σύστημά μας η πάγια" έγραψε σε email η Volton
28 ΜΑΡΤΙΟΥ λήξη λογαριασμού, δεν πληρώθηκε.
26 ΑΠΡΙΛΙΟΥ λήξη 2ου λογαριασμού, ΟΥΤΕ αυτός πληρώθηκε με την πάγια που είναι εν ισχύ από 26 ΜΑΡΤΙΟΥ.
Σήμερα πρωί πρωί Viber ---> "θα σας κόψουμε το ρεύμα".

ΥΓ Ενώ από τις πρώτες μέρες του Απριλίου ΕΓΩ είμαι αυτός που τους κυνηγάει με email να πληρωθούν...

 
Χθες το πρωί μου επιβεβαίωσαν ότι ΔΕΝ έχουν πληρωθεί οι ΔΕΥΤΕΡΟΙ λογαριασμοί έκαστης παροχής, μέσω της πάγιας. Τους πλήρωσα χειροκίνητα για να μην τρέχουμε στα σκοτάδια πασχαλιάτικα. Τώρα μόλις, μου επιβεβαίωσαν ότι ΕΧΟΥΝ πληρωθεί και οι δύο παροχές μέσω πάγιας εντολής, και ότι (προφανώς) τους έχω πληρώσει και 2η φορά όταν πλήρωσα χθες χειροκίνητα.
ΤΙΝΑΦΤΟΙΡΕ...
  • Haha 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όσοι θέλετε και την 30άρα Public στην ELPEDISON στείλτε τώρα μήνυμα μήπως προλάβετε να σας περάσει στη ζούλα αύριο το πρωί. Καταληκτική ημερομηνία με βάση τους όρους είναι η 30/4/2024.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 hour ago, kacey said:
 
Χθες το πρωί μου επιβεβαίωσαν ότι ΔΕΝ έχουν πληρωθεί οι ΔΕΥΤΕΡΟΙ λογαριασμοί έκαστης παροχής, μέσω της πάγιας. Τους πλήρωσα χειροκίνητα για να μην τρέχουμε στα σκοτάδια πασχαλιάτικα. Τώρα μόλις, μου επιβεβαίωσαν ότι ΕΧΟΥΝ πληρωθεί και οι δύο παροχές μέσω πάγιας εντολής, και ότι (προφανώς) τους έχω πληρώσει και 2η φορά όταν πλήρωσα χθες χειροκίνητα.
ΤΙΝΑΦΤΟΙΡΕ...

Δεν είναι πρωτάκουστο αυτό.

Όταν σκοπεύεις να πληρώσεις με κάρτα ή μετρητά κοντά στην ημερομηνία που εκτελείται η πάγια εντολή...:

α) Φροντίζεις να κοιτάξεις τον τραπεζικό λογαριασμό αν έχει ήδη δεσμευτεί το ποσό. Αν ναι, τότε το υπόλοιπο θα μηδενίσει στη πλατφόρμα του παρόχου μετά από 1-3 εργάσιμες, και τότε θα μπορούν και οι υπάλληλοι της εξυπηρέτησης να δούνε ότι η πάγια εκτελέστηκε. Εάν δεν έχει δεσμευτεί ποσό από το τραπεζικό λογαριασμό τότε

β) Μηδενίζεις τον τραπεζικό λογαριασμό μεταφέροντας τα χρήματα αλλού, πληρώνεις τον λογαριασμό κι αφού μηδενίσει το υπόλοιπο στη πλατφόρμα του παρόχου (η πληρωμή λογιστικοποιείται μετά από 1-3 εργάσιμες), τότε είσαι σίγουρος ότι δε θα εκτελεστεί η πάγια και ξαναμεταφέρεις τα λεφτά στο λογαριασμό σου.

 

 

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, doomnx είπε

Όσοι θέλετε και την 30άρα Public στην ELPEDISON στείλτε τώρα μήνυμα μήπως προλάβετε να σας περάσει στη ζούλα αύριο το πρωί. Καταληκτική ημερομηνία με βάση τους όρους είναι η 30/4/2024.

Πού να στείλουμε μήνυμα; Κάνουμε αίτηση ηλεκτρονικά πρώτα; Ή τηλέφωνο;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, doomnx είπε

Όσοι θέλετε και την 30άρα Public στην ELPEDISON στείλτε τώρα μήνυμα μήπως προλάβετε να σας περάσει στη ζούλα αύριο το πρωί. Καταληκτική ημερομηνία με βάση τους όρους είναι η 30/4/2024.

Εμένα - εάν μιλάμε για την ίδια επαφή σου που είχες και τον Δεκέμβριο με την προσφορά των 100 € τότε - δεν μου ανέφερε καν τα 30 € του Public, αλλά μόνο τα 2 x 20 € του Σκλαβενίτη για κάθε παροχή που πάει στην ELPEDISON...Μου είπε μόνο κάτι για ασφάλιση επισκευής σπιτιού και είπα ότι δεν το θέλω...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, myrmigki είπε

Εμένα - εάν μιλάμε για την ίδια επαφή σου που είχες και τον Δεκέμβριο με την προσφορά των 100 € τότε - δεν μου ανέφερε καν τα 30 € του Public, αλλά μόνο τα 2 x 20 € του Σκλαβενίτη για κάθε παροχή που πάει στην ELPEDISON...Μου είπε μόνο κάτι για ασφάλιση επισκευής σπιτιού και είπα ότι δεν το θέλω...

Δεν είναι η ίδια.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 hours ago, Photios said:


Εν τω μεταξύ η ΔΕΔΔΗΕ λέει ότι διορθώνεται η λάθος μέτρηση αλλά πρέπει να το κάνει ο πάροχος (Ζενίθ).

Κάτι που στο έχω ήδη πει πριν 1 βδομάδα ⬇️

 

On 23/04/2024 at 18:00, ekrepali said:

Ο μόνος τρόπο να λυθεί αυτό το πρόβλημα είναι κάνεις καταγγελία κατά της Ζενίθ, κι αυτοί με τη σειρά τους να στείλουν στον ΔΕΔΔΗΕ αίτημα διόρθωσης της αρχικής ένδειξης της εκπροσώπησης. Αν γίνει αυτό, θα ενημερωθεί κι η Volton ώστε να εκδώσει σωστό τελικό λογαριασμό.

Ο ΔΕΔΔΗΕ από μόνος του δε γίνεται να κάνεις διόρθωση αυτής της ένδειξης εάν δε πάρει αίτημα διόρθωσης απ'το πάροχο

 

  

3 hours ago, Photios said:

 

Κατά τά άλλα ο προηγούμενος πάροχος (Volton) ακόμα μου βγάζει λογαριασμούς! Ούτε την αλλαγή εκπροσώπησης πήραν χαμπάρι, ούτε ότι μπήκα ΚΟΤ Γ! (Ενώ η Ζενιθ το έχει ήδη εκκαθαρίσει)

 

Από 20/3 μέχρι 30/4 έχουν περάσει 41 μέρες. Ο πάροχος είναι υποχρεωμένος να εκδώσει τελικό λογαριασμό εντός 6 εβδομάδων (42 ημερών) από τη λήξη της εκπροσώπησης, όπως ορίζει ο Κώδικας Προμήθειας Ηλεκτρικής Ενέργειας στο Άρθρο 37, παράγραφος 8.

Συνεπώς άνοιξε αύριο κι ένα έτοιμα κατά της Volton στο myrae, επιλέγοντας από το μενού την αιτιολογία "Την καταγγελία της σύμβασης --> Τον χρόνο αποστολής του εκκαθαριστικού".

Υπόψιν όμως ότι μετά θα πρέπει να ζητήσεις απ'τη Volton να βγάλει διορθωτικό εκκαθαριστικό, αν η Ζενίθ στείλει αίτημα διόρθωση ένδειξεις στον ΔΕΔΔΗΕ και ο ΔΕΔΔΗΕ τελικώς τη διορθώσει. Δηλαδή ίσως είναι προτιμότερο να μη βγάλει τελικό η volton μέχρι να λύσεις το πρόβλημα με τη Ζενίθ. Όπως νομίζεις....

Επεξ/σία από ekrepali
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, alexispapanikolaou είπε

Τηλέφωνο πριν λίγο από ζενίθ. Μου είπε για ένα ταξίδι χωρίς κλήρωση. Ξέρουμε κάτι;

Ναι, δεν αξίζει.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

@korakios αν δεν κάνω λάθος, οι εκπτώσεις μπορούν να μεταβάλλονται κάθε μήνα στα πράσινα, αλλά στα κίτρινα μετά το εξάμηνο, όπου μπορούν να τροποποιούνται πάλι κάθε εξάμηνο; το έχω καταλάβει σωστά;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...