Προς το περιεχόμενο

OBD κόλπα


qwertyuiop2

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Είμαι τελείως άσχετος με τα αυτοκίνητα , αλλά πρόσφατα πήρα ένα bluetooth OBD από το Αλί. Μπορώ να κάνω κάτι άλλο πέραν του να βλέπω στατιστικά οδήγησης, να κάνω ρισετ εγκέφαλο αυτοκινήτου κλπ κλπ ήδη γνωστά;  Πχ, να αλλάξω "προφίλ" οδήγησης και να κάνω πιο γκαζιάρικο ή πιο οικονομικό σε κατανάλωση ένα αυτοκίνητο;

Υπάρχουν άλλα πράγματα , πιο ψαγμενέ, να γίνουν μέσω ΟΒΔ; Ό,τι και να ψάξω στο γουγλ, λέει ή τα τετριμμένα που ξέρω ήδη, ή είναι κάποια ΚΙΤ που και καλά αυξάνουν επιδόσεις , ροπές κλπ κλπ που δεν πολυπιστεύω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτό από το Ali νομίζω είναι μόνο για να σου δίνει κάποιες μετρήσεις και ούτε πρέπει να πειραματιστείς.
 

Αν είχες το obd eleven η κάποιο παρόμοιο ακριβότερο θα μπορούσες να κάνεις διάφορα που τα έχει έτοιμα. Κάποια πακέτα  είναι δωρεάν και κάποια τα αγοράζεις 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, ronnie79 είπε

Αυτό από το Ali νομίζω είναι μόνο για να σου δίνει κάποιες μετρήσεις και ούτε πρέπει να πειραματιστείς.
 

Αν είχες το obd eleven η κάποιο παρόμοιο ακριβότερο θα μπορούσες να κάνεις διάφορα που τα έχει έτοιμα. Κάποια πακέτα  είναι δωρεάν και κάποια τα αγοράζεις 

και αυτο οχι σε ολα τα αυτοκίνητα πχ  mitsubishi με τπτ στο vag ολα ελεύθερα κλπ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

16 ώρες πριν, qwertyuiop2 είπε

Είμαι τελείως άσχετος με τα αυτοκίνητα , αλλά πρόσφατα πήρα ένα bluetooth OBD από το Αλί. Μπορώ να κάνω κάτι άλλο πέραν του να βλέπω στατιστικά οδήγησης, να κάνω ρισετ εγκέφαλο αυτοκινήτου κλπ κλπ ήδη γνωστά;  Πχ, να αλλάξω "προφίλ" οδήγησης και να κάνω πιο γκαζιάρικο ή πιο οικονομικό σε κατανάλωση ένα αυτοκίνητο;

Υπάρχουν άλλα πράγματα , πιο ψαγμενέ, να γίνουν μέσω ΟΒΔ; Ό,τι και να ψάξω στο γουγλ, λέει ή τα τετριμμένα που ξέρω ήδη, ή είναι κάποια ΚΙΤ που και καλά αυξάνουν επιδόσεις , ροπές κλπ κλπ που δεν πολυπιστεύω.