Προς το περιεχόμενο

Skroutz Vanced (extension)


haroldpoi

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπέρα παιδιά,

έχω ξεκινήσει να δημιουργώ ένα addon browser extension, το οποίο θέλω να βελτιώνει την εμπειρία πλοήγησης στο Skroutz,  - και γιατί οχι - να ξεκλειδώνει και έξτρα λειτουργικότητες προς όφελος του χρήστη. Θα το βρείτε στο παρακάτω λινκ:

https://chrome.google.com/webstore/detail/skroutz-vanced/aamggoaflfffjgpcbccmopohkgppgkdm

Για την ώρα, έχω καταφέρει την πιο απλή από τις ιδέες μου, δηλαδή να αφαιρώ τα ενοχλητικά sponsored προϊόντα και καταστήματα, αφού φορτώσει η σελίδα (ίσως υπάρχει μια μικρή καθυστέρηση - τις διαγράφει, αφού φορτώσει η σελίδα πλήρως).

Μερικές από τις ιδέες μου για το μέλλον:

(1) άμεση εμφάνιση στατιστικών από το ιστορικό χαμηλής τιμής ενός προϊόντος απευθείας σε σελίδες αναζήτησης

(2) έξτρα λειτουργικότητες του καλαθιού του σκρουτζ (διαγραφή όλων, αποθήκευση όλων για αργότερα)

(3) εμφάνιση συνολικού βάρους και συνολικής χρέωσης μεταφορικών (λαβμάνει υπόψη και τα υπόλοιπα προϊόντα που έχετε στο καλάθι από το ανίστοιχο κατάστημα) απευθείας στη σελίδα του προϊόντος για τα πρώτα 3 για παράδειγμα πιο φτηνά καταστήματα.

(4) στη σελίδα του καλαθιού να δίνει την επιλογή στο χρήστη (ή να το υπολογίζει κάθε φορά) να του εμφανίσει ανά κατάστημα δίπλα σε κάθε προϊόν πόσο χρεώνει το κατάστημα (σε κιλά) για αυτό μόνο το προϊόν ξεχωριστά.

(5) "Αποθήκευση" και "Φόρτωμα" καλαθιών με ονομασίες και timestamps - και μαγαζιά και ποσότητες -

Από όσο ξέρω, δεν υπάρχει API διαθέσιμο για τέτοιου είδους δυνατότητες, πιο πολύ το API λειτουργεί για τα καταστήματα και τις παραγγελίες, και όχι για τον καταναλωτή. Διορθώστε με αν κάνω λάθος. Επομένως, κάποιες ιδέες μου ίσως να αποδειχτούν χρονοβόρες, ή και αδύνατες στην εκτέλεση.

Περιμένω από εσάς τις δικές σας ιδέες και τα σχόλιά σας. Τι θα θέλατε να έχει ή να εμφανίζεται έξτρα η ιστοσελίδα που θα σας βόλευε, και γιατί; Επίσης,πώς θα μπορούσε σε μελλοντικό χρόνο να λειτουργεί κάπως και σε smart συκευές, οι οποίες από όσο νομίζω δεν υποστηρίζουν browser extensions;

Επεξ/σία από haroldpoi
  • Like 4
  • Thanks 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

υπαρχει ηδη και το 

Κοινά καταστήματα για skroutz.gr
 
πολυ καλο extension
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, naimore είπε

υπαρχει ηδη και το 

Κοινά καταστήματα για skroutz.gr
 
πολυ καλο extension

το είχα δει πριν λίγες μέρες, αλλά δεν είχα καταλάβει ακριβώς από την περιγραφή. Το δοκιμάσα τώρα, όντως μετράει!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν ξέρω κατά πόσο είναι εφικτό να δημιουργούνται προτάσεις με παραμφερή προϊόντα. 

π.χ. θέλω να αγοράσω λάμπες έστω led 10 w θερμό, χωρίς να με νοιάζει ιδιαίτερα η μάρκα, ένα φωτιστικό κομοδίνου και ένα φακό χειρός 300 lumen

Με τις επιλογές που κάνω μπορεί να μου εμφανίζονται πολλαπλές επιλογές και να πρέπει να χάνω χρόνο είτε  δοκιμάζοντας βγάλε-βάλε στο καλάθι του skroutz, είτε να μπαίνω σε διάφορα καταστήματα προσπαθώντας να βρω 3 προϊόντα που να με καλύπτουν και συγρόνως να με συμφέρει οικονομικά. 

Θα ήταν ωραίο να υπήρχε μια εφαρμογή (που να μην σχετίζεται με sponsorlinks) που να σου πρότεινε ξέρεις αν πάρεις αυτήν την λάμπα, φακό και φωτιστικό θα σου βγει από ένα κατάστημα μόνο και θα σου κοστίσει τόσο και ας μην είναι όλες οι προτάσεις επιτυχημένες. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 ώρες πριν, Conan2046 είπε

Δεν ξέρω κατά πόσο είναι εφικτό να δημιουργούνται προτάσεις με παραμφερή προϊόντα. 

π.χ. θέλω να αγοράσω λάμπες έστω led 10 w θερμό, χωρίς να με νοιάζει ιδιαίτερα η μάρκα, ένα φωτιστικό κομοδίνου και ένα φακό χειρός 300 lumen

Με τις επιλογές που κάνω μπορεί να μου εμφανίζονται πολλαπλές επιλογές και να πρέπει να χάνω χρόνο είτε  δοκιμάζοντας βγάλε-βάλε στο καλάθι του skroutz, είτε να μπαίνω σε διάφορα καταστήματα προσπαθώντας να βρω 3 προϊόντα που να με καλύπτουν και συγρόνως να με συμφέρει οικονομικά. 

Θα ήταν ωραίο να υπήρχε μια εφαρμογή (που να μην σχετίζεται με sponsorlinks) που να σου πρότεινε ξέρεις αν πάρεις αυτήν την λάμπα, φακό και φωτιστικό θα σου βγει από ένα κατάστημα μόνο και θα σου κοστίσει τόσο και ας μην είναι όλες οι προτάσεις επιτυχημένες. 

Προτάσεις αυτή τη στιγμή, λίγο δύσκολο να φανταστώ πώς θα μπορούσε να κάνει. Προτάσεις κάνει και το skroutz το ίδιο, πέρα από τα sponsored.

Αν κατάλαβα καλά αυτό που λες, να κάτι που θα μπορούσε να γίνει:

Είσαι σε μια κατηγορία  (πχ λάπτοπ), βάζεις τα φίλτρα που θες πχ τιμή, χαρακτηρηστικά, μετά ταξινομείς όπως θες (πχ δημοτικότητα) και πλέον σου εμφανίζει στη σελίδα ας πούμε 20 λαπτοπ που θα μπορούσες να αγοράσεις. Σε αυτή τη φάση θα πατάς ένα κουμπί που θα σου έχω, και θα "σκανάρει" ένα ένα τα λάπτοπ με τις παραλλαγές χρωμάτων τους, και θα αποθηκεύει κάπου για κάθε λάπτοπ, μια λίστα με τα καταστήματα που το πουλάνε και τις τιμές.

Μετά πας σε άλλη κατηγορία (πχ τσάντες λάπτοπ), επαναλαμβάνεις τη διαδικασία.

Και θα έχω ένα ακόμα κουμπί, που ψάχνει στις δύο κατηγορίες στα 20 προϊόντα της καθεμιάς, αν υπάρχουν κοινά καταστήματα. Αν μετά βρει κοινά καταστήματα, πρέπει να σκεφτώ ένα τρόπο να σου τα παρουσιάζει, πχ για κάθε δυάδα λάπτοπ και τσάντας που έχουν κοινά καταστήματα να σου παρουσιάζει το κατάστημα με την πιο φτηνή συνολική τιμή. Πώς σου φαίνεται;

Επειδή στην ουσία θα πρέπει να "διαβάσει" την ιστοσελίδα του κάθε προϊόντος για να αποθηκεύσει τιμές και καταστήματα, ίσως είναι αργό στην εκτέλεση (θα δω) αλλά λογικά μπορεί να γίνει. Απλά σε δεύτερο χρόνο, γιατί έχω μερικά πράγματα στη μέση τώρα. EDIT: ;άκυρο. Μόλις ανακάλυψα κάτι υπέροχο...

Επεξ/σία από haroldpoi
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έστειλα για review τη νέα έκδοση 0.0.3! Σύντομα θα μπορείτε να την κατεβάσετε.

Νέα χαρακτηρηστικά:
- Εικονίδιο διαγραφής όλων στο καλάθι.
- Προβολή στατιστικών τιμής προϊοντων στην αναζήτηση και στις προσφορές. (παράδειγμα κάτω)

 

Screenshot from 2022-12-21 05-00-27.png

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

21 ώρες πριν, haroldpoi είπε

Προτάσεις αυτή τη στιγμή, λίγο δύσκολο να φανταστώ πώς θα μπορούσε να κάνει. Προτάσεις κάνει και το skroutz το ίδιο, πέρα από τα sponsored.

Αν κατάλαβα καλά αυτό που λες, να κάτι που θα μπορούσε να γίνει:

Είσαι σε μια κατηγορία  (πχ λάπτοπ), βάζεις τα φίλτρα που θες πχ τιμή, χαρακτηρηστικά, μετά ταξινομείς όπως θες (πχ δημοτικότητα) και πλέον σου εμφανίζει στη σελίδα ας πούμε 20 λαπτοπ που θα μπορούσες να αγοράσεις. Σε αυτή τη φάση θα πατάς ένα κουμπί που θα σου έχω, και θα "σκανάρει" ένα ένα τα λάπτοπ με τις παραλλαγές χρωμάτων τους, και θα αποθηκεύει κάπου για κάθε λάπτοπ, μια λίστα με τα καταστήματα που το πουλάνε και τις τιμές.

Μετά πας σε άλλη κατηγορία (πχ τσάντες λάπτοπ), επαναλαμβάνεις τη διαδικασία.

Και θα έχω ένα ακόμα κουμπί, που ψάχνει στις δύο κατηγορίες στα 20 προϊόντα της καθεμιάς, αν υπάρχουν κοινά καταστήματα. Αν μετά βρει κοινά καταστήματα, πρέπει να σκεφτώ ένα τρόπο να σου τα παρουσιάζει, πχ για κάθε δυάδα λάπτοπ και τσάντας που έχουν κοινά καταστήματα να σου παρουσιάζει το κατάστημα με την πιο φτηνή συνολική τιμή. Πώς σου φαίνεται;

Επειδή στην ουσία θα πρέπει να "διαβάσει" την ιστοσελίδα του κάθε προϊόντος για να αποθηκεύσει τιμές και καταστήματα, ίσως είναι αργό στην εκτέλεση (θα δω) αλλά λογικά μπορεί να γίνει. Απλά σε δεύτερο χρόνο, γιατί έχω μερικά πράγματα στη μέση τώρα. EDIT: ;άκυρο. Μόλις ανακάλυψα κάτι υπέροχο...

Καλή η ιδέα σου αρκεί να μπορεί να γίνει εύκολα η επιλογή των προϊόντων, δηλαδή να αναζητάς κάτι και  να μπορείς να προσθέτεις τα προϊόντα χωρίς να χρειάζεται να ανοίγεις νέα καρτέλα για να μπεις μέσα στο κάθε προϊόν και να έχεις επιλογές για περισσότερα από 2 προϊόντα. Βέβαια έτσι αυξάνονται οι συνδυασμοί κατά πολύ, αν π.χ. έχουμε 5 διαφορετικά προϊόντα επί 20 επιλογές (αν υποθέσουμε ότι βάζουμε σε όλα το μέγιστο) θα έχουμε 3.200 συνδυασμούς που θα πρέπει να αναζητηθούν κοινά καταστήματα, αλλά θα αρκεί να μπορείς να επιλέξεις 5-6 προϊόντα από κάθε κατηγορία. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αφού υπάρχει τόσος κόσμος που χρησιμοποιεί firefox το προσπάθησα.

Υπάρχουν κάποια διαφορετικά πράγματα, κυρίως χρησιμιοποι

ούν διαφορετική έκδοση manifest.

Τέλος πάντων, νομίζω ανέβασα την έκδοση 0.0.4 εκεί, αλλά πρέπει να την ελέγξουν οπότε υπομονή.

Θα το βρείτε εδώ όταν ανέβει:
https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/skroutz-vanced/

Για τους χρήστες chrome/brave και chromium γενικά, υπέβαλλα κι εκεί τη νέα έκδοση 0.0.4, την 0.0.3 την αππέριψαν γιατί ζητούσα κάποια έξτρα δικαιώματα που δε χρειάζονταν. 

 

Τώρα για την έκδοση 0.0.4 γενικά τι είναι καινούριο:

- έφτιαξα λίγο τα διαγράμματα, έβαλα και μια γραμμή με το ρεκόρ ελάχιστης τιμής ανά χρονικό διάστημα

- έβαλα σε κείμενο τη χαμηλότερη τιμή ever του προϊόντος για να πέφτει κατευθείαν το μάτι

- προσπάθησα να τα κάνω να φορτώνουν παντού, δηλαδή και σε σελίδες αναζήτησης, και σε σελίδες καταστημάτων, και στις προσφορές, και στο plus-deals.

- επίσης, πρόσθεσα ένα κουμπάκι (πάνω στον τίτλο), σε περίπτωση που πάτε στην επόμενη σελίδα, ή φορτώσετε κι άλλα προϊόντα και θέλετε να ξαναφορτώσει τα διαγράμματα.

 

Τώρα, λίγα λόγια για τα διαγράμματα:

image.png.eb97850ab79f32aae032bb1fcbcb072c.png

Οι γραμμές αποτελούνται πρακτικά από τέσσερα σημεία, ένα για κάθε χρονικό διάστημα (τελευταίος μήνας, προηγούμενο δίμηνο, προηγούμενο τρίμηνο, και παλιότερα) σε ανάποδη σειρά για να έχουμε το πιο πρόσφατο στα δεξιά. Αν πατήσετε πάνω στα σημεία, εξηγεί τι είναι καθετί αλλά επειδή για την ώρα δεν μπορείτε να δοκιμάσετε:

η μπλε γραμμή είναι τα σημεία της μέσης τιμής, η πράσινη τα σημεία της διαμέσου και η κόκκινη είναι τα σημεία με το ρεκόρ ελάχιστης τιμής, για το αντίστοιχο χρονικό διάστημα πάντα.

Οι μαύρες διακεκκομένες γραμμές σηματοδοτούν το άνω και κάτω όριο της τυπικής διακύμανσης γύρω από τη μέση τιμή, δηλ πρακτικά για το 67% των ημερών για το τάδε χρονικό διάσημα, η ελάχιστη τιμή "έπαιζε" κάπου ανάμεσα στις μαύρες γραμμές.

Σημείωση: Μπορώ έυκολα να αλλάξω τις μαύρες γραμμές και να τις κάνουμε να δείχνουν που κυμαίνονταν στο 95% των ημερών η ελάχιστη τιμή. 

Για περισσότερα για τις μαύρες διακεκκομένες εδώ: https://en.wikipedia.org/wiki/Standard_deviation#/media/File:Standard_deviation_diagram.svg

Το σημαντικό είναι ότι:

- όσο πιο "στενό" είναι το παράθυρο μεταξύ των μαύρων διακεκκομένων, τόσο μικρότερη διακύμανση είχε η ελάχιστη τιμή του προϊόντος στο συγκεκριμένο χρονικό διάστημα.

- όσο πιο μακριά είναι η κόκκινη γραμμή από τις υπόλοιπες, τόσο πιο λίγο κράτησε το ρεκόρ ελάχιστης τιμής. Όταν πλησιάζει στις υπόλοιπες γραμμές, σημαίνει ότι η ελάχιστη τιμή για το τάδε χρονικό διάστημα συναίβενε αρκετά συχνά, ενώ αν είναι μακριά, μπορεί να υπήρξε ρεκόρ ελάχιστης για μια μέρα μόνο.

Επομένως, χρησιμοποιώντας τα διαγράμματα, πέρα από τα χαμηλά ρεκόρ τιμής, μπορείς να πάρεις και μια ιδέα χοντρικά για το πόσο αυτά κράτησαν.

Πώς σας φαίνονται; Καμιά άλλη ιδέα;

Επεξ/σία από haroldpoi
  • Like 2
  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η έκδοση 0.0.4 είναι διαθέσιμη και στους chromium και στο firefox!
Ελπίζω να σας αρέσει.
Έχω εντοπίσει ένα bug με πολλαπλά διαγράμματα αν πατήσεις το κουμπί, έχει ήδη διορθωθεί για την επόμενη έκδοση.
Επίσης, επειδή μερικές σελίδες φορτώνουν δυναμικά και όχι στατικά (δεν αλλάζει και φορτώνει ένα νέο σύνδεσμο αλλά αλλάζει το περιεχόμενο της σελίδας), αν κάτι δε λειτουργεί καλά, ένα refresh θα το φτιάξει ελπλίζω.

Νομίζω ήδη έχει αλλάξει ο τρόπος με τον οποίο θα πλοηγούμαστε σε καταστήαματα, προσφορές και σε αναζητήσεις, αλλά ήρθε η ώρα να πάει και ένα βήμα παραπέρα!

Οι αλλαγές της έκδοσης 0.0.5:
- εμφανίζει μαζί με το ρεκόρ χαμηλής τιμής και το ποσοστό διαφοράς σε σχέση με την τωρινή τιμή του προϊόντος
- κάνει πράσινο το κείενο για να ξεχωρίζει εύκολα στο μάτι, σύμφωνα με ένα κριτήριο*** : ΑΝ το ποστοστό είναι από -10% και χαμηλότερο. 
- κουμπί δίπλα στο κουμπί των γραφημάτων, το οποίο αν πατήσεις, ταξινομεί τα προϊόντα που εμφανίζονται στη σελίδα ανάλογα με αυτό το ποσοστό!
- πλέον τα γραφήματα του ιστορικού χαμηλής τιμής και οι δυνατότητες με τα ποσοστά θα εμφανίζονται ΚΑΙ στη σελίδα αγαπημένων και αγορασμένων προϊόντων στο προφίλ σας ;) Ερώτηση: Θέλετε να προσπαθήσω να εμφανίζονται παντού τα γραφήματα; Και στην αρχική του Σκρουτζ, και στα προτεινόμενα που βγάζει όταν είσαι σε ένα προϊόν;

Να ένα παράδειγμα:

image.png.5e02fb90d3ba0fba9bc2aa1435402643.png

Εδώ βλέπουμε ότι για το δεύτερο παπούτσι η τωρινή τιμή του deal είναι -9% κάτω από το ιστορικό χαμηλό, γι' αυτό και πρασίνισε. (λέει +9% γιατί είναι δίπλα στην ελάχιστη τιμή κ σου λέει λέει η ελάχιστη τιμή τι ποσοστιαία μεταβολή έχει σε σχέση με την τωρινή, δηλ το ανάποδο).

Δίπλα για το iphone, η τιμή του deal είναι 3% μεγαλύτερη από το ιστορικό χαμηλό, αλλά επειδή δεν ξεπερνά το όριο του +10% που όρισα, πρασίνισε πάλι. Για το τελευταίο sneaker το ίδιο. Το πρώτο sneaker όμως, έχει παίξει σε ιστορικό χαμηλό 31 ε (και μάλιστα τον τελευταίο μήνα όπως φαίνεται στο γράφημα), οπότε εφόσον η τωρινή τιμή είναι +39% παραπάνω, δεν το πρασίνισα. ;) 

***:Αυτό το κριτήριο με το όριο του -10% το έβαλα ψιλοαυθαίρετα, στο μέλλον θα δίνω την επιλογή στο χρήστη να το καθορίζει, για την ώρα δεν ξέρω πώς. Επίσης, θα μπορούσε το κριτήριο να είναι διαφορά τιμής και όχι ποσοστό, αλλά αυτό θα δώσει προβάδισμα στα ακριβά προϊόντα, γιατί:
Αν ένα κινητό με ιστορικό χαμηλό 1000 ε, η τωρινή τιμή είναι 950, έχουμε διαφορά τιμής 50 ευρώ αλλά ποσοστιαία διαφορά μόνο 5%.
Ενώ σε ένα προϊόν της τάξης των 10 ε, με ιστορικό χαμηλό 10 και τωρινή τιμή 9,5 έχουμε διαφορά τιμής 0,5 ε αλλά ποσοστό πάλι 5%.
Έχετε ιδέα αν λογαρισθμήσω αν θα είναι πιο κανονικοποιημένα τα αποτελέσματα για όλα τα εύρη τιμών;
Ποιο κριτήριο λέτε να είναι καλύτερο; Μήπως απλά να δίνω στο χρήστη την επιλογή;

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δοκιμή σε σε Firefox και Firefox-based browsers (π.χ. Waterfox)
v0.0.4
Κάθε φορά που επιλεγόταν κάποιο φίλτρο (π.χ. μάρκα, χωρητικότητα κ.λπ.) εξαφανίζονταν όλα τα προϊόντα και παρουσιαζόταν μήνυμα σφάλματος («Κάτι πήγε στραβά»). Με ένα refresh δούλευε κανονικά.

v0.0.5
Το πρόβλημα λύθηκε.
Σχεδόν.
Δεν εξαφανίζονται πια τα προϊόντα στις προσθαφαιρέσεις φίλτρων. Χωρίς refresh της σελίδας ωστόσο, τα πινακάκια/πληροφορίες (ιστορικό χαμηλό) δεν είναι ορατά.
Σημειώνω πως έχω πολλά add-ons εγκατεστημένα, ενδεχομένως το φαινόμενο να οφείλεται σε κάποιο conflict (ειδικά με adblockers, script managers)

Συγχαρητήρια για την προσπάθειά σου. 👍

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπέρα και σε ευχαριστώ για το feedback! Στο firefox ανέβηκε κατευθείαν η νέα έκδοση ενώ στο chrome webstore ακόμα την κάνουν review... :(

Edit: το ανέβασαν και στο chrome, άκυρο.

Πάνω σε αυτά που είπες τώρα.

6 ώρες πριν, 9-11 είπε

Κάθε φορά που επιλεγόταν κάποιο φίλτρο (π.χ. μάρκα, χωρητικότητα κ.λπ.) εξαφανίζονταν όλα τα προϊόντα και παρουσιαζόταν μήνυμα σφάλματος («Κάτι πήγε στραβά»). Με ένα refresh δούλευε κανονικά.

Το έψαξα. Αυτό συμβαίνει σε σελίδα που έχει sponsored κάρτες γιατί διαγράφω τις sponsored  κάρτες και μετά ψάχνει να τις διαγράψει και δεν τις βρίσκει... Οπότε μια λύση είναι να τα κάνω blur ή να τα κάνω αόρατα αντί να τα διαγράφω. Ή έστω κάπως να τα τονίζω για να μη μπερδεύεται ο χρήστης και να πέφτει το μάτι του εκεί. Αλλά δεν μπορώ να τα σβήσω αν θέλω να μη βγάζει αυτό το σφάλμα όταν αλλάζει σελίδα.

6 ώρες πριν, 9-11 είπε

Δεν εξαφανίζονται πια τα προϊόντα στις προσθαφαιρέσεις φίλτρων. Χωρίς refresh της σελίδας ωστόσο, τα πινακάκια/πληροφορίες (ιστορικό χαμηλό) δεν είναι ορατά

Αυτό συμβαίνει γιατί το σκριπτάκι "τρέχει" μόνο όταν φορτώνει πρώτη φορά η σελίδα και μετά ο χρήστης μπορεί να "ξανατρέχει" κομμάτια του σκριπτ πατώντας τα κουμπιά που έχω βάλει πάνω. Επομένως όταν αλλάζεις σελίδα ή βάζεις φίλτρο, δεν ξαναφορτώνει η σελίδα αλλά αλλάζει μόνο δυναμικά η λίστα με τα προϊόντα που εμφανίζονται. Οπότε γι' αυτό έχω το κουμπί με τα γραφήματα, αν αλλάξεις σελίδα ή αλλάξεις κάτι, μπορείς να το πατήσεις και φορτώνει στο νέο περιεχόμενο. (Τώρα πειραματίζομαι να "παρακολουθώ τη λίστα με τα προϊόντα" και όταν αλλάζει να βγαίνουν αυτόματα και νέα γραφήματα. Αυτό βέβαια ίσως δημιουργήσει νέα bugs, ελπίζω πως όχι όμως.) Αν δεν τα εξηγώ καλά, μπορώ να τα εξηγήσω και σε ένα βίντεο με παραδείγματα αν σε ενδιαφέρει.

Το σημαντικό είναι ότι από τη στιγμή που φορτώσει η σελίδα και τρέχει το σκριπτάκι, αποθηκεύει όσα προϊόντα έχουν διαγράμματα μαζί με τα διαγράμματα. Οπότε αν ΔΕΝ χρειαστεί να κάνεις refresh (δηλαδή αν δεν υπάρχουν sponosred που εξαφανίζονται - θα λυθεί αυτό όπως είπα σύντομα), όσο πλοηγείσαι και προσθέτεις νέα διαγράμματα αποθηκεύονται όλα και αν πατήσει το κουμπάκι sort τα ταξινομεί όλα όσα αποθήκευσε. 

Δοκίμασε να πας στις προσφορές και όσο φορτώνεις νέες σελίδες πάτα να φορτώνουν διαγράμματα, και στο τέλος πάτα το sort. Αυτό θέλω να κάνει το sort κουμπάκι. Να μπορείς να πλοηγείσαι όπου θες (άλλες σελίδες άλλα φίλτρα, άλλη ταξινόμηση), και μετά αν θες σου εμφανίζει ταξινομημένα ό,τι είδες ως τώρα κατά ποσοστό απόκλισης από ιστορικό χαμηλό.

ouTb_s8Rfn8X1K4nDr4cuauP0rU5FAEDpBigavPs

Όταν μπορέσω θα ανεβάσω βιντεάκι που το δείχνω σε παράδειγμα.

Απλά δεν έχω αποφασίσει αν είναι καλύτερα να φορτώνει παντού διαγράμματα by default, ή να δίνει την επιλογή στον χρήστη να πατάει και να φορτώνουν. Εσύ τι use case θα ήθελες;

Επεξ/σία από haroldpoi
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν το rendering -ελπίζω να χρησιμοποιώ τον σωστό όρο- της σελίδας γίνεται άμεσα, καλύτερα να τα φορτώνει by default.
Ας απαντήσουν όμως και οι υπόλοιποι χρήστες, μπορεί να προτιμούν το αντίθετο.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...