Προς το περιεχόμενο

Skroutz -> Υποχρεωτικη ετήσια συνδρομή 400€ + ΦΠΑ


leonidas_fs
Μετάβαση στην απάντηση Απαντήθηκε από makis269,

Προτεινόμενες αναρτήσεις

45 λεπτά πριν, Taoustaoys είπε

Αυτό δεν ισχύει, σύμφωνα με αυτά αυτά που έχουν γραφεί εδώ από κάποιους που είναι συνεργάτες του Σκρουτζ, πουλώντας στο Σκρουτζ δεν βγάζουν κέρδος είναι μόνο για κραχτης. Για αυτό και αν πας στο site τους η τιμή του προϊόντος είναι ίδια και ας μην πληρώνουν το 18 % προμήθεια που λένε. Από εκεί βγάζουνε.

Υπάρχουν και οι εξαιρέσεις, ανάλογα και το είδος πάντα και τις περιστάσεις. Δεν γίνεται να μείνει έτσι για πάντα, κάποια στιγμή ξυπνάς ένα πρωί και λες βαρέθηκα να δουλεύω για αυτούς, είτε τους παρατάς είτε ενσωματώνεις το ποσοστό στην πώληση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 1,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

17 ώρες πριν, ChimairaX είπε

Όλα αυτά τα πληρώνουμε εμείς ως καταναλωτές. Ήδη συμβαίνει.

Όταν ο σκρουτζ θέλει 10% από μια παραγγελία, οι επιχειρηματίες δεν είναι βλάκες να το "φάνε" μόνοι τους, προφανώς και θα ανέβει η τιμή του προϊόντος 10% στην πώληση. Και όσο ο σκρουτζ σφίγγει το ζωνάρι και ανεβάζει κι άλλο τα ποσοστά του (το κάνει συνέχεια) και τώρα θέλει και 400 ευρώ τον χρόνο "συνδρομή", εγώ κι εσύ θα το πληρώσουμε, όχι το κατάστημα.

Τα μεγαλύτερα αίσχη γίνονται βέβαια σε άλλη πλατφόρμα με φαγητά, με κάτι προμήθειες 30+%. Δεν απορώ που το σουβλάκι έχει φτάσει 3.50 ευρώ.

400 ευρώ σε 1000 παραγγελίες είναι επιβάρυνση 0,4 ανα παραγγελία. Γιατί αν το πάρεις δια ζώσης θα σου κάνει 30% έκπτωση?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 ώρες πριν, nova_centurion είπε

Διαβάζω τα νέα σχόλια των υποστηρικτών των πρακτικών του σκρουτζ και αναρωτιέμαι πόσο δύσκολο είναι να γίνει μια απλή αναγωγή στα Ευρωπαικά δεδομένα;

Αναφέρω το βασικό επιχείρημα των σχολιαστών που δικαιολογούν το σκρουτζ και δηλώνουν ειδικοί στον προγραμματισμό και web marketing επιχειρώντας να προσδώσουν μεγαλύτερη αξία στην άποψή τους:

"Το σκρουτζ δεν είναι μονοπώλιο καθώς υπάρχουν άλλες πλατφόρμες και φυσικά πολλές επιλογές digital marketing για Search Engines, Social Media είτε με keywords είτε με ads κλπ..."

Με συμπέρασμα αυτού του σκεπτικού σας ότι όλα είναι καλά και πρέπει να πορευτούμε ΟΛΟΙ έτσι χωρίς καμία παρέμβαση.

Κατά αρχήν για να είμαστε όλοι "on the same page" δεν υποστήριξα ποτέ ότι το σκρουτζ είναι μονοπώλιο. Ο όρος που αρμόζει είναι ότι κατέχει ΔΕΣΠΟΖΟΥΣΑ ΘΕΣΗ στη αγορά του ηλεκτρονικού εμπορίου.

Διαφωνεί κανείς ότι κατέχει την δεσπόζουσα θέση;

Με δεδομένη την δεσπόζουσα θέση του σκρουτζ θα παρακαλούσα να κάνετε τον εξής παραλληλισμό και σύγκριση.

Η ΕΕ έχει θέσει ως αντικείμενο ελέγχου για κατάχρηση δεσπόζουσας θέσης τις Microsoft, Google, Amazon κλπ Μάλιστα κάποιες από αυτές τις εταιρείες σε διάφορες περιπτώσεις τιμωρήθηκαν από την Επιτροπή Ανταγωνισμού της ΕΕ με μεγάλα πρόστιμα.

Πείτε μου τώρα:

Η Microsoft ήταν η μόνη εταιρεία με λειτουργικό σύστημα και browser;  ΟΧΙ βέβαια!! Αλλά κατείχε ΔΕΣΠΟΖΟΥΣΑ ΘΕΣΗ και εφάρμοζε αθέμιτες πρακτικές (https://ec.europa.eu/commission/presscorner/detail/en/IP_13_196).

Η GOOGLE ήταν η μόνη εταιρεία με Search Engine;  ΟΧΙ βέβαια!! Αλλά κατείχε ΔΕΣΠΟΖΟΥΣΑ ΘΕΣΗ και εφάρμοζε αθέμιτες πρακτικές (https://ec.europa.eu/commission/presscorner/detail/es/MEMO_17_1785)

Η ΑΜAΖΟΝ είναι η μόνη εταιρεία με πλατφόρμα πώλησης εμπορευμάτων; ΟΧΙ βέβαια!! Αλλά κατείχε ΔΕΣΠΟΖΟΥΣΑ ΘΕΣΗ και εφάρμοζε αθέμιτες πρακτικές τις οποίες δεσμεύτηκε να αλλάξει για να αποφύγει το πρόστιμο (https://ec.europa.eu/commission/presscorner/detail/en/ip_22_7777).

Ειδικά η τελευταία περίπτωση του ΑΜΑΖΟΝ είναι και η πιο συγκρίσιμη καθώς προφανώς και υπάρχει αγορά στην Ευρώπη εκτός ΑΜΑΖΟΝ με πολλά μαγαζιά και marketplaces. ΟΜΩΣ to AMAZON κατέχει την δεσπόζουσα θέση και έτσι αντιμετώπισε τον έλεγχο των οργάνων της ΕΕ.

Αυτό πρέπει να γίνει και στην Ελλάδα για το σκρουτζ. 

Θέλουμε να ζούμε σε μια χώρα με Ευρωπαϊκή κουλτούρα και προοπτικές. Επειδή ΟΜΩΣ η Ελληνική πολιτεία υστερεί από την Ευρωπαϊκή σε θέματα ανταγωνισμού πρέπει ΟΛΟΙ οι καταναλωτές να είναι πληροφορημένοι για το τι συμβαίνει εις βάρος τους και φυσικά να αντιδράσουν όπως νομίζουν καλύτερα. Αν μάλιστα πολλοί καταναλωτές ενημερωθούν και αντιδράσουν ενδέχεται να "ξυπνήσει" και η Ελληνική πολιτεία και να παρέμβει διορθώνοντας γρηγορότερα την αρρυθμία που προκαλεί το σκρουτζ.

Μα καταλαβαίνεις το τι λες; Για ποια δεσπόζουσα θέση στο ηλεκτρονικό εμπόριο μιλάς; Μάθε να διαβάζεις σωστά αυτά που παραθέτεις:

Google Antitrust: Commission fines Google €2.42 billion for abusing dominance as search engine by giving illegal advantage to own comparison shopping service
Αφορά τα χειραγωγημένα αποτελέσματα στις αναζητήσεις, προμοτάροντας τα δικά της.

Amazon: Antitrust: Commission accepts commitments by Amazon barring it from using marketplace seller data, and ensuring equal access to Buy Box and Prime
Μια από τα ίδια!

Microsoft: Commission fines Microsoft for non-compliance with browser choice commitments
Άλλη μια από τα ίδια.

Δεν έχουν την παραμικρή σχέση με το γεγονός αύξησης του κόστους συμμετοχής στο σκρουτζ. Σίγουρα εκμεταλλεύεται την ισχύ του το σκρουτζ και αυξάνει τα "νοίκια". Μην μου πεις πως δεν το περίμενες. Επιχείρηση είναι κι όχι κοινωφελής υπηρεσία. Μπορείς όμως να φύγεις. Θα συνεχίσει να κάνει ότι θέλει με τις χρεώσεις και να θυμάσαι πως θα τις σπρώχνει προς τα πάνω τουλάχιστον μέχρι να δει κάμψη στους εγγραμμένους "συνεργάτες" του. Έτσι είναι αυτές οι δουλειές. Δεν είναι παράνομο, δεν υπάρχει ρυθμιστική αρχή πουθενά στον κόσμο που να περιορίζει αυτά τα κόστη. Το μόνο που μπορεί να τα χαλιναγωγήσει είναι η αποδοχή τους από το κόσμο.

Κανείς δεν είναι οπαδός/υποστηρικτής/μέτοχος του σκρουτζ. Έτσι είναι η πραγματικότητα σ' αυτά τα πράγματα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

18 ώρες πριν, ChimairaX είπε

Όλα αυτά τα πληρώνουμε εμείς ως καταναλωτές. Ήδη συμβαίνει.

Όταν ο σκρουτζ θέλει 10% από μια παραγγελία, οι επιχειρηματίες δεν είναι βλάκες να το "φάνε" μόνοι τους, προφανώς και θα ανέβει η τιμή του προϊόντος 10% στην πώληση. Και όσο ο σκρουτζ σφίγγει το ζωνάρι και ανεβάζει κι άλλο τα ποσοστά του (το κάνει συνέχεια) και τώρα θέλει και 400 ευρώ τον χρόνο "συνδρομή", εγώ κι εσύ θα το πληρώσουμε, όχι το κατάστημα.

Τα μεγαλύτερα αίσχη γίνονται βέβαια σε άλλη πλατφόρμα με φαγητά, με κάτι προμήθειες 30+%. Δεν απορώ που το σουβλάκι έχει φτάσει 3.50 ευρώ.

Δεν απορείς μεν, αλλά πες μου πόσες φορές τον τελευταίο χρόνο παρήγγειλες από τηλέφωνο και όχι μέσω efood? 

Εγώ καμία. 

Οι πλατφόρμες σου λύνουν ένα πρόβλημα που υπήρχε, ή που νόμιζες ότι υπήρχε. Η ευκολία είναι πολύ σημαντικός παράγοντας. Το αν αυτό αυξάνει το κόστος, οκ θα το δεχτώ και προφανώς βλέπουμε όλοι ότι το δεχόμαστε τελικά. 

Όσον αφορά στο κομμάτι του Skrouz που συγκεκριμένα συζητάμε, το κράτος έχει να λύσει πολύ σοβαρότερα προβλήματα με τριγωνικές πωλήσεις με σκοπό τη μη απόδοση ΦΠΑ, παρά να προσπαθήσει να ρεγκουλάρει το Skroutz. 

Άντε και του έβαλε πλαφόν το 5% προμήθεια, τί θα αλλάξει επί της ουσίας? Εδώ 7 μαγαζιά πούλαγαν τον WD SSD 20% χαμηλότερα απ'την τιμή χοντρικής. Πώς να ανταγωνιστείς τη λαμογιά αν είσαι κατάστημα? 

Ο κόσμος γιατί αγόραζε από αυτούς? Επειδή ήταν οι πιο φθηνοί. ΑΛΛΑ ο Skroutz από που ήθελε να αγοράσουν? Από τον πιο ΑΚΡΙΒΟ, για να βγάλει μεγαλύτερη προμήθεια. Άρα λοιπόν, ΟΛΟΙ είμαστε μέρος αυτού. Το να κράζουμε το Skroutz και να το κατηγορούμε αλλά συγχρόνως να το χρησιμοποιούμε προσπαθώντας να κοροϊδέψουμε τα cookies ουσιαστικά γελοίοι γινόμαστε, όχι μάγκες. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγω δεν έχω καταλάβει τους υποστηρικτές και τους μη υποστηρικτές του σκρουτζ τα πράγματα είναι απλά σου κανει; προχωράς δεν σου κάνει φεύγεις η δεν μπαίνεις!! το να πεις ότι η τακτική που βλέπω να ακολουθεί δεν μου αρέσει είναι λογικό αλλά αυτός ο φανατισμός χωρίς λογο είναι ανούσιος... προσωπικά δεν με νοιάζει αν το σκρουτζ γίνει η νέα αμαζον αλλά αν βολεύει εμενα και τα δικά μου δεδομένα δεν γίνεται να λέμε εδώ  την δική μας αποψη στον τομέα μας και να έχουμε τους έξυπνους  να λένε οχι δεν είναι έτσι λες και εμεις έχουμε κανένα μπακάλικο που κάνει 200 ευρώ την μέρα και αυτοί είναι οι επιχειρηματίες με τζίρους εκατομμυρίων...  ξαναλεω λοιπόν το σκρουτζ για κάποιους επαγγελματίες είναι σαν ανέκδοτο (όπως και για εμενα) καποιοι άλλοι αν δεν είχαν αυτό να βγάζουν ένα ποσοστό δεν θα υπήρχαν στον χάρτη  και για τους πελάτες του είναι σχεδόν πάντα το καλύτερο για αγορές....  όποιος έχει δική του αγορα  το σκρουτζ και το κέρδος που του αφήνει ειναι ενα πραγματικά ξεκαρδιστικό ανέκδοτο!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 λεπτά πριν, polaki είπε

Δεν απορείς μεν, αλλά πες μου πόσες φορές τον τελευταίο χρόνο παρήγγειλες από τηλέφωνο και όχι μέσω efood? 

Εγώ καμία. 

 

Μην μπερδευεις το E-food με το skroutz.

To efood γλυτωνει απο ενα καταστημα 2-3 διανομεις . 

Βαλε το κοστος για κρανος εξοδα μηχανης ικα αδειες κτλ. οποτε κερδιζει απο κει.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, k_w_t είπε

Μην μπερδευεις το E-food με το skroutz.

To efood γλυτωνει απο ενα καταστημα 2-3 διανομεις . 

Βαλε το κοστος για κρανος εξοδα μηχανης ικα αδειες κτλ. οποτε κερδιζει απο κει.

 

Συμφωνώ μαζί σου φίλε μου, αν και δεν γνωρίζω το business model ακριβώς. 

Απάντησα όμως στον φίλο από πάνω, που λέει no wonder που πήγε 3.50 το σουβλάκι, με κοντά 30% προμήθεια eFood. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, polaki είπε

Συμφωνώ μαζί σου φίλε μου, αν και δεν γνωρίζω το business model ακριβώς. 

Απάντησα όμως στον φίλο από πάνω, που λέει no wonder που πήγε 3.50 το σουβλάκι, με κοντά 30% προμήθεια eFood. 

Με απλα λογια εαν το κοστος προμηθειας του efood τον μηνα ειναι κατω απο 3.000€ περιπου που θα πληρωνε ενα καταστημα για να εχει 2 διανομεις 8ωρο πληρη ενσημα ,βενζινες κτλ συμφερει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
52 λεπτά πριν, polaki είπε

Δεν απορείς μεν, αλλά πες μου πόσες φορές τον τελευταίο χρόνο παρήγγειλες από τηλέφωνο και όχι μέσω efood? 

Εγώ καμία.

Εγώ προσωπικά συνεχίζω τηλέφωνο όταν κατάλαβα ότι το efood ρίχνει καπέλο. Σιγά την innovative πλατφόρμα στο κάτω κάτω της γραφής. Ξέρω τα σουβλάκια από πού θέλω να τα πάρω, παίρνω τηλέφωνο και δίνω και 1~2 ευρώ στο παιδί αντί για την efood.

Άκου καπέλο 1€ για παραγγελίες των 6~7€.... Κάπου ώπα, όσοι θέλουμε ας δώσουμε αξία στα λεφτά μας.

Όσον αφορά το skroutz, ωραίο θα ήταν να μαθαίναμε τα αντίστοιχα μοντέλα του εξωτερικού πόσο κοστίζουν.

Επεξ/σία από nickolasemp
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, polaki είπε

Δεν απορείς μεν, αλλά πες μου πόσες φορές τον τελευταίο χρόνο παρήγγειλες από τηλέφωνο και όχι μέσω efood? 

Εγώ καμία. 

Οι πλατφόρμες σου λύνουν ένα πρόβλημα που υπήρχε, ή που νόμιζες ότι υπήρχε. Η ευκολία είναι πολύ σημαντικός παράγοντας. Το αν αυτό αυξάνει το κόστος, οκ θα το δεχτώ και προφανώς βλέπουμε όλοι ότι το δεχόμαστε τελικά. 

Όσον αφορά στο κομμάτι του Skrouz που συγκεκριμένα συζητάμε, το κράτος έχει να λύσει πολύ σοβαρότερα προβλήματα με τριγωνικές πωλήσεις με σκοπό τη μη απόδοση ΦΠΑ, παρά να προσπαθήσει να ρεγκουλάρει το Skroutz. 

Άντε και του έβαλε πλαφόν το 5% προμήθεια, τί θα αλλάξει επί της ουσίας? Εδώ 7 μαγαζιά πούλαγαν τον WD SSD 20% χαμηλότερα απ'την τιμή χοντρικής. Πώς να ανταγωνιστείς τη λαμογιά αν είσαι κατάστημα? 

Ο κόσμος γιατί αγόραζε από αυτούς? Επειδή ήταν οι πιο φθηνοί. ΑΛΛΑ ο Skroutz από που ήθελε να αγοράσουν? Από τον πιο ΑΚΡΙΒΟ, για να βγάλει μεγαλύτερη προμήθεια. Άρα λοιπόν, ΟΛΟΙ είμαστε μέρος αυτού. Το να κράζουμε το Skroutz και να το κατηγορούμε αλλά συγχρόνως να το χρησιμοποιούμε προσπαθώντας να κοροϊδέψουμε τα cookies ουσιαστικά γελοίοι γινόμαστε, όχι μάγκες. 

Παρομοίως. Εννοείται ότι δεν το κατακρίνω το μοντέλο και τις εταιρείες αλλά το θεωρώ λογικό και επόμενο. Ο λόγος που τα λέω αυτά είναι σαν αποδοχή και να τονίσω τι δημιουργεί όλο αυτό.

3 ώρες πριν, mcstefan7 είπε

400 ευρώ σε 1000 παραγγελίες είναι επιβάρυνση 0,4 ανα παραγγελία. Γιατί αν το πάρεις δια ζώσης θα σου κάνει 30% έκπτωση?

Για κάποιες εταιρείες με κύκλο 10.000 - 20.000 αυτό το 400άρι είναι βαρύ, είναι ένα ενοίκιο, είναι μια ΔΕΗ, είναι ένα ποσό υπολογίσιμο.

Εννοείται πως δεν εφαρμόζεται σε όλους το ίδιο. Για κάποιους 1000 παραγγελίες τον χρόνο είναι μεγάλη υπόθεση, εδώ εδώ που δουλεύω 1000 παραγγελίες τις μαζέυουμε σε 3-4 βδομάδες. Οπότε είναι ανόμοιο να τα βάζουμε στο ίδιο τσουβάλι.

Για κάποιον που τα 400 ευρώ είναι σημαντικά, προφανώς και θα προσπαθήσει κάπως να τα αποσβέσει. Για μεγαλομεσαίες επιχειρήσεις που έχουν σημαντικό όγκο δουλειάς δεν είναι τίποτα σοβαρό.

Δεν κάνουν εύκολα 30% έκπτωση γιατί κάπως πρέπει να βγάλουν τα "σπασμένα".

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 16/2/2023 στις 10:49 ΠΜ, polaki είπε

Μπορείς να εξηγήσεις λοιπόν με απλά λόγια γιατί να κουράζεσαι με διαγραφές και cookies, αντί να μπεις απευθείας στο Bestprice? Αφού το θεωρείς ισάξιο. Άντε να σε δω. 

Είναι legit ερώτηση.

Εδώ δεν κάνω clear cookies ούτε για τις τσόντες και θα το κάνω για να μη χρεωθεί ένα κατάστημα το οποίο θα τζιράρει τα λεφτά μου? 

Δεν είναι τακτική μου, ούτε που με νοιάζει :) Το γράφω για όσους είναι δυσαρεστημένοι σαν λύση:)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, nickolasemp είπε

Εγώ προσωπικά συνεχίζω τηλέφωνο όταν κατάλαβα ότι το efood ρίχνει καπέλο. Σιγά την innovative πλατφόρμα στο κάτω κάτω της γραφής. Ξέρω τα σουβλάκια από πού θέλω να τα πάρω, παίρνω τηλέφωνο και δίνω και 1~2 ευρώ στο παιδί αντί για την efood.

Άκου καπέλο 1€ για παραγγελίες των 6~7€.... Κάπου ώπα, όσοι θέλουμε ας δώσουμε αξία στα λεφτά μας.

Όσον αφορά το skroutz, ωραίο θα ήταν να μαθαίναμε τα αντίστοιχα μοντέλα του εξωτερικού πόσο κοστίζουν.

Όταν παίρνεις τηλέφωνο, πληρώνεις λιγότερο τα σουβλάκια σε σχέση με το efood ναι ή όχι? 

Γιατί απ΄όσο ξέρω αυτό δεν επιτρέπεται. Τώρα αν ο δικός σου το κάνει στη ζούλα, οκ. 

Άσε το τί δίνεις στο παιδί. Στο παιδί μπορείς να δώσεις ότι θες και μέσω efood αν έρθει. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 λεπτά πριν, polaki είπε

Όταν παίρνεις τηλέφωνο, πληρώνεις λιγότερο τα σουβλάκια σε σχέση με το efood ναι ή όχι? 

Γιατί απ΄όσο ξέρω αυτό δεν επιτρέπεται. Τώρα αν ο δικός σου το κάνει στη ζούλα, οκ. 

Άσε το τί δίνεις στο παιδί. Στο παιδί μπορείς να δώσεις ότι θες και μέσω efood αν έρθει. 

Στα σουβλάκια ειδικά έχω την αίσθηση ότι σε 1-2 μαγαζιά που έχω παραγγείλει τηλεφωνικά και με e-food ήταν λιγότερη η γέμιση των τυλιχτών, (για την ίδια τιμή) δεν έβαλα ζυγαριά να τα μετρήσω βέβαια, ούτε ξέρω αν είναι γενικευμένο ή και τυχαίο. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, Conan2046 είπε

Στα σουβλάκια ειδικά έχω την αίσθηση ότι σε 1-2 μαγαζιά που έχω παραγγείλει τηλεφωνικά και με e-food ήταν λιγότερη η γέμιση των τυλιχτών, (για την ίδια τιμή) δεν έβαλα ζυγαριά να τα μετρήσω βέβαια, ούτε ξέρω αν είναι γενικευμένο ή και τυχαίο. 

Ναι δεν μπορούμε να ξέρουμε δυστυχώς.

Πάντως εγώ που πολλές φορές μετά τη δουλειά περνάω από ένα συγκεκριμένο και μπαίνω μέσα και τα παραγγέλνω, όταν τους έρχεται παραγγελία από efood παραλαμβάνει η κοπέλα το χαρτάκι και το δίνει στους τυλιχτάδες. Οπότε μπορούν να δουν ότι είναι από efood, το αν έχει πέσει "σύρμα" απ'το αφεντικό να βάζουν λιγότερη γέμιση δεν το ξέρουμε... αλλά με έβαλες σε σκέψεις..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...