Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
Στις 15/4/2024 στις 12:08 ΜΜ, Skrobo είπε

Καλημέρα σας, 

Μια ερώτηση και απο εμένα: Εχω αλλάξει σε ταμιακή εστίασης, την έχω συνδέσει με το ενσύρματο POS, ολα δουλεύουν μια χαρά. Για να γίνει πληρωμή με POS με έκδοση τιμολογίου μου είπαν οτι κόβω απόδειξη, πληρώνομαι με POS, κόβω πιστωτική απόδειξη και εκδίδω το τιμολόγιο. 

Ο τεχνικός μου, μου είπε οτι για να κοπεί πιστωτική απόδειξη χρειάζομαι συνδρομή σε πάροχο, με ετήσιο κόστος. 

Ο λογιστής μου πρότεινε την λύση του να κόβω αμέσως το τιμολόγιο και να πληρώνομαι με κάρτα στο δεύτερο POS που έχουμε, οπου δεν είχαμε στο πρόγραμμα να συνδέσουμε με την ταμιακή (και, φυσικά, δεν θα χρησιμοποιούσαμε). 

Ισχύει οτι είναι τόσο ευκολο; Με αυτά που εχω διαβάσει μου φαίνετε απίστευτο να είναι τοσο απλή η λύση ("πάρε ενα δεύτερο POS").

Ευχαριστώ.

Η ταμειακή που αγόρασες δεν εκδίδει πιστωτική απόδειξη;
Όλες με τις καινούργιες εγκρίσεις λογικά έχουν τέτοια δυνατότητα.

Στις 15/4/2024 στις 2:38 ΜΜ, Babasu είπε

Ερώτηση για γνώστες.
Έχω 2 εταιρείες, η μία με ταμειακή, ή άλλη χωρίς. 

Σε αυτήν με την ταμειακή, έχω κάνει διασύνδεση κομπλέ. 

Στην άλλη, άνευ ταμειακής, πρόγραμμα Epsilon Smart, χρειάζεται να κάνω κάτι ή συνεχίζω ώς έχει χωρίς διασύνδεση;

Τα ERP θα πάνε μέχρι τέλος Ιουνίου (και βλέπουμε).
Εμείς έχουμε δηλώσει ERP σε πελάτες που έχουν ERP στην πραγματικότητα.
Θα γίνει ένα μικρό γλέντι εκεί, να το θυμάστε.

Στις 15/4/2024 στις 12:09 ΜΜ, arel είπε

sumup άνθρακες, μεχρι και αυτη την ώρα 15/4/24 δεν ενημερώνουν τους πελάτες τους.

https://www.aade.gr/syndyasmoi-tameiakon-mihanon-pos

Συνδυασμοί Ταμειακών Μηχανών & POS 

 

Συνδυασμοί Ταμειακών Μηχανών & POS.png

Κάποια από αυτά είναι άκυρα.
Δηλωμένα μεν ότι παίζουν και μόλις μιλάς με εξυπηρέτηση πελατών σου λέει πως αυτό δεν παίζει.

  • Απαντ. 2,2k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Χθες διασυνδεθηκε ΦΗΜ dps smart s με viva terminal app. Όλα κομπλέ, γρήγορα και αποτελεσματικά.

Ωστόσο επειδή δε χρησιμοποιώ ποτέ pos, πρέπει να τσεκαρω κάθε τόσο ότι δεν υπάρχει πρόβλημα στη διασύνδεση;

Επεξ/σία από gpapas640
Δημοσ.

Με το θέμα της Δήλωσης Βλάβης έχουμε καμιά εξέλιξη; Απάντησε σε κανέναν η ΑΑΔΕ, ή επειδή έρχεται Πάσχα λένε να το αφήσουν για μετά;

Δημοσ.
Στις 13/4/2024 στις 10:21 ΠΜ, gks11 είπε

καλημερα incotex133 με cs 50 ciontek της viva ,ο τεχνικος μου λεει δεν συνδεεται..εχει κανεις καμμια ιδεα τι γινεται αν μπορω να κανω κατι..εχω συνδεσει ενα ingenico με την ταμειακη αλλα το ciontek δεν το βλεπει...

Συνδέεται κανονικά. 

14 ώρες πριν, stormrain είπε

Ολα καλα λοιπόν, εγινε η διασυνδεση της Incotex με το Α80. Την πηγα το πρωι, την πηρα το μεσημερι και αυτο που εκανα μολις επέστρεψα στο μαγαζι, (για την ακρίβεια μετα απο καμια ωρα που προσπαθούσα να πιασω γραμμή) ηταν να βαλω, με τις οδηγίες του τεχνικου, τα στοιχεια του WiFi μου. Αυτο μονο.

Επιτελους μου εφυγε το αγχος, γιατί χθες το βραδυ παλι ειχε στειλει mail η ΑΑΔΕ ρωτώντας με, "αντε τι θα γινει, θα συνδέσεις?".

Εντιτ: παντως οταν πηγα εκει, οσοι τον επαιρναν τηλέφωνο οσο ημουν μπροστα, τους ελεγε να του πανε ταμειακη και pos απο κει.

Πειραια μεριά;

  • Moderators
Δημοσ.
2 ώρες πριν, ppmarkos είπε

Συνδέεται κανονικά. 

Πειραια μεριά;

Κέντρο Αθήνας. Αλλα υποθέτω παντου το ιδιο θα γίνεται λογω του χαμου.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, ppmarkos είπε

Συνδέεται κανονικά. 

 

ευχαριστω..αντε τωρα να τον περιμενουμε να το ξαναδει..

Επεξ/σία από gks11
Δημοσ.

Με πηρανε απο το νουμερο 2102887183 ειπανε ειναι απο cardlink.Λογω συστημικού προβληματος εχει ακυρωθeι to voucher του pos και θελει να ξαναγινει η διαδικασια.Εχει συμβει σε αλλον ? Προσπαθω να πιασω cardlink και ειμαι μια ωρα αναμονη.

Δημοσ.

Να ενημερώσω μήπως συμβεί και σε άλλα παιδιά.Οντως ήταν από cardlink το τηλέφωνο.Λογω συστημικου λάθους είχε αποδεσμευτει η επιταγή.ξανανακαμε από την αρχή την διαδικασία.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Παω για αντικατασταση Pos αυριο στην eurobank του VX520 γιατι 12 μερες πριν τελειωσει ο μηνας επαθε βλαβη για πρωτη φορα στα οσα χρονια το εχω "download needed go not authenticated".

Και το σαββατο ειχα κλεισει ραντεβου για νεα ταμειακη οπου επιτελους θα γινοταν η συνδεση με το 520 και θα ξεμπλεγαμε ελεγα...ψυχραιμια...

Εντωμεταξυ γιατι δεν αλλαζες ταμειακη θα πειτε, γιατι μεχρι τελευταια στιγμη περιμεναν να γινει αναβαθμιση η οποια δεν ηρθε ποτε ...ψυχραιμια και εδω.

Τωρα τελος του μηνα λενε για παραλαβη νεου POS λογω ζητησης ...ψυχραιμια αν θα προλαβω την διορια δεν ξερω..

Ξερει κανεις τιμες απο eurobank απο οτι μου ειπαν ξεκιναει απο 169 χωρις φπα το φτηνοτερο ,βαζουν αραγε εξτρα απο πανω πακετα και ανεβαινει αυτο το ποσο;;;

Kαι αν ξερετε η πληρωμη του POS θα γινει με μετρητα στην τραπεζα οταν κανω την αιτηση;;

με δοσεις ;; 

 

Επεξ/σία από nikx
  • Moderators
Δημοσ.
5 λεπτά πριν, nikx είπε

"download needed go not authenticated".

Το ιδιο error μου ειχε πεταξει κι εμενα πέρυσι το καλοκαίρι και το αλλαξα.

Τρεχει νεο voucher για τα pos, δεν θυμάμαι ποτε ληγει ομως, τσεκαρε μήπως το προλαβεις.

Απο την στιγμή που εχει δηλωθεί το pos ως βλάβη, δεν νομιζω πως χρειαζεται να προλαβεις πλεον την προθεσμια. Αφου δεν εχεις ενεργο pos, τι να συνδέσεις? Ρωτα και τον λογιστη σου και την τράπεζα για το πως μπορει να δηλωθει σωστα όλο αυτο.

  • Thanks 1
Δημοσ.
24 minutes ago, nikx said:

Kαι αν ξερετε η πληρωμη του POS θα γινει με μετρητα στην τραπεζα οταν κανω την αιτηση;;

 

Νομίζω τα κάνεις κατάθεση στον επαγγελματικό σου λογαριασμό, και τα τραβάνε. Τα υπόλοιπα που ρώτησες δε γνωρίζω.

  • Thanks 1
Δημοσ.

Καλησπέρα έχω ics micro II με soft POS viva terminal, η διασύνδεση εχει γίνει αλλά υπάρχει ένα πρόβλημα,
δίνω το ποσό απο την ταμειακή και αυτη δείχνει "ΣΥΝΔΕΣΗ ΜΕ  EFTP POS"
πάνω απο της μισές φορές κανει μεχρι και 3 λεπτά να μεταφέρει το ποσό στο POS.

Θέματα δυκτίου δεν νομίζω να έχω, εχω δοκιμάσει με διαφορετικά android devices..

αφού βγεί μια απόδειξη οι επόμενες σε κοντινά χρονικά διαστήματα βγαίνουν μπαμ μπαμ.. αν περάσει κανα τέταρτο 20λεπτο ξανά τα ίδια

έχει παρουσιαστεί σε κανέναν σας αυτό το πρόβλημα;

Δημοσ.
Στις 17/4/2024 στις 1:08 ΜΜ, arel είπε

φούρνος γκρεμίστηκε, το sumup καταχώρησε τερματικό solo POS στη ΑΑΔΕ.

 

 

SUMUP Αναβαθμισμενο  mobile POS  myAADE Διαχείριση POS.png

Αυτό έστειλαν χθες:

Γεια

Είχαμε επικοινωνήσει μαζί σας στις 21 Μαρτίου 2024 για να επιβεβαιώσουμε τα βήματα για την διασύνδεση του τερματικού SOLO με την ταμειακή μηχανή.

Δυστυχώς, προς το παρόν δεν είναι όλοι οι πάροχοι ECR (ταμειακών) συμβατοί με την υπάρχουσα μέθοδο σύνδεσης της συσκευής μας. Εργαζόμαστε συνεχώς για να διασφαλίσουμε ότι όλα τα συστήματα ταμειακών είναι συμβατά με τη συσκευή μας, αλλά επί του παρόντος είναι συμβατές μόνο οι συσκευές που έχουν τη δυνατότητα σύνδεσης μέσω TCP.

Σύμφωνα με τους νέους κανονισμούς της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων (ΑΑΔΕ), όλα τα τερματικά που χρησιμοποιούνται σε συνδυασμό με ταμειακή μηχανή πρέπει να διασυνδεθούν και να δηλωθούν στην ΑΑΔΕ για λόγους φορολογικής συμμόρφωσης.

Λάβετε υπόψιν ότι το ελάχιστο ποσό χρέωσης κατά την δοκιμαστική συναλλαγή είναι 1.00 EUR.

Το αναγνωριστικό τερματικού (TID) θα εμφανιστεί στη σελίδα ταμπλό του τερματικού στην ιστοσελίδα (https://me.sumup.com/el-gr/readers) μόλις ολοκληρωθεί η διαδικασία διασύνδεσης με το SOLO.

Κατάσταση δοκιμής με παρόχους ταμειακών μηχανών μηχανής
 
Πάροχος ECR (ταμειακών)   Συμβατότητα
SUBTOTAL IKE   Προσεχώς συμβατό
DATECS   Συμβατό
DIGINET   Σε εξέλιξη
ICS   Σε εξέλιξη
ELZAB   Σε εξέλιξη
ΕΛΜΗ SYSTEMS AE   Σε εξέλιξη
RBS AE   Σε εξέλιξη
TRIAS - ΤΣΟΠΑΝΟΓΛΟΥ ΑΕ   Σε εξέλιξη
TECHNORAN AE   Σε εξέλιξη
ΜΕΡΚΟΥΡΗΣ ΑΕ   Σε εξέλιξη
BRIS AE   Σε εξέλιξη

Θα σας ενημερώσουμε τις επόμενες ημέρες όταν τα νέα συστήματα θα είναι συμβατά. Εναλλακτικά, ελέγξτε τη συμβατότητα των ταμειακών μηχανών μέσω της ΑΑΔΕ. Εάν η ταμειακή σας μηχανή είναι ήδη συμβατή, ελέγξτε πώς να συνδέσετε το τερματικό SOLO.

18 ώρες πριν, Mr_Terror είπε

Να ενημερώσω μήπως συμβεί και σε άλλα παιδιά.Οντως ήταν από cardlink το τηλέφωνο.Λογω συστημικου λάθους είχε αποδεσμευτει η επιταγή.ξανανακαμε από την αρχή την διαδικασία.

Οι επιταγές δεσμεύονται για 14 ημέρες.
Αν δεν γίνει εξαργύρωση αποδεσμεύονται αυτόματα.

  • Thanks 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...