Highlander Δημοσ. 16 Απριλίου 2024 Δημοσ. 16 Απριλίου 2024 Στις 15/4/2024 στις 12:08 ΜΜ, Skrobo είπε Καλημέρα σας, Μια ερώτηση και απο εμένα: Εχω αλλάξει σε ταμιακή εστίασης, την έχω συνδέσει με το ενσύρματο POS, ολα δουλεύουν μια χαρά. Για να γίνει πληρωμή με POS με έκδοση τιμολογίου μου είπαν οτι κόβω απόδειξη, πληρώνομαι με POS, κόβω πιστωτική απόδειξη και εκδίδω το τιμολόγιο. Ο τεχνικός μου, μου είπε οτι για να κοπεί πιστωτική απόδειξη χρειάζομαι συνδρομή σε πάροχο, με ετήσιο κόστος. Ο λογιστής μου πρότεινε την λύση του να κόβω αμέσως το τιμολόγιο και να πληρώνομαι με κάρτα στο δεύτερο POS που έχουμε, οπου δεν είχαμε στο πρόγραμμα να συνδέσουμε με την ταμιακή (και, φυσικά, δεν θα χρησιμοποιούσαμε). Ισχύει οτι είναι τόσο ευκολο; Με αυτά που εχω διαβάσει μου φαίνετε απίστευτο να είναι τοσο απλή η λύση ("πάρε ενα δεύτερο POS"). Ευχαριστώ. Η ταμειακή που αγόρασες δεν εκδίδει πιστωτική απόδειξη; Όλες με τις καινούργιες εγκρίσεις λογικά έχουν τέτοια δυνατότητα. Στις 15/4/2024 στις 2:38 ΜΜ, Babasu είπε Ερώτηση για γνώστες. Έχω 2 εταιρείες, η μία με ταμειακή, ή άλλη χωρίς. Σε αυτήν με την ταμειακή, έχω κάνει διασύνδεση κομπλέ. Στην άλλη, άνευ ταμειακής, πρόγραμμα Epsilon Smart, χρειάζεται να κάνω κάτι ή συνεχίζω ώς έχει χωρίς διασύνδεση; Τα ERP θα πάνε μέχρι τέλος Ιουνίου (και βλέπουμε). Εμείς έχουμε δηλώσει ERP σε πελάτες που έχουν ERP στην πραγματικότητα. Θα γίνει ένα μικρό γλέντι εκεί, να το θυμάστε. Στις 15/4/2024 στις 12:09 ΜΜ, arel είπε sumup άνθρακες, μεχρι και αυτη την ώρα 15/4/24 δεν ενημερώνουν τους πελάτες τους. https://www.aade.gr/syndyasmoi-tameiakon-mihanon-pos Συνδυασμοί Ταμειακών Μηχανών & POS Κάποια από αυτά είναι άκυρα. Δηλωμένα μεν ότι παίζουν και μόλις μιλάς με εξυπηρέτηση πελατών σου λέει πως αυτό δεν παίζει.
gpapas640 Δημοσ. 16 Απριλίου 2024 Δημοσ. 16 Απριλίου 2024 (επεξεργασμένο) Χθες διασυνδεθηκε ΦΗΜ dps smart s με viva terminal app. Όλα κομπλέ, γρήγορα και αποτελεσματικά. Ωστόσο επειδή δε χρησιμοποιώ ποτέ pos, πρέπει να τσεκαρω κάθε τόσο ότι δεν υπάρχει πρόβλημα στη διασύνδεση; Επεξ/σία 16 Απριλίου 2024 από gpapas640
ekrepali Δημοσ. 16 Απριλίου 2024 Μέλος Δημοσ. 16 Απριλίου 2024 Με το θέμα της Δήλωσης Βλάβης έχουμε καμιά εξέλιξη; Απάντησε σε κανέναν η ΑΑΔΕ, ή επειδή έρχεται Πάσχα λένε να το αφήσουν για μετά;
ppmarkos Δημοσ. 17 Απριλίου 2024 Δημοσ. 17 Απριλίου 2024 Στις 13/4/2024 στις 10:21 ΠΜ, gks11 είπε καλημερα incotex133 με cs 50 ciontek της viva ,ο τεχνικος μου λεει δεν συνδεεται..εχει κανεις καμμια ιδεα τι γινεται αν μπορω να κανω κατι..εχω συνδεσει ενα ingenico με την ταμειακη αλλα το ciontek δεν το βλεπει... Συνδέεται κανονικά. 14 ώρες πριν, stormrain είπε Ολα καλα λοιπόν, εγινε η διασυνδεση της Incotex με το Α80. Την πηγα το πρωι, την πηρα το μεσημερι και αυτο που εκανα μολις επέστρεψα στο μαγαζι, (για την ακρίβεια μετα απο καμια ωρα που προσπαθούσα να πιασω γραμμή) ηταν να βαλω, με τις οδηγίες του τεχνικου, τα στοιχεια του WiFi μου. Αυτο μονο. Επιτελους μου εφυγε το αγχος, γιατί χθες το βραδυ παλι ειχε στειλει mail η ΑΑΔΕ ρωτώντας με, "αντε τι θα γινει, θα συνδέσεις?". Εντιτ: παντως οταν πηγα εκει, οσοι τον επαιρναν τηλέφωνο οσο ημουν μπροστα, τους ελεγε να του πανε ταμειακη και pos απο κει. Πειραια μεριά;
Moderators stormrain Δημοσ. 17 Απριλίου 2024 Moderators Δημοσ. 17 Απριλίου 2024 2 ώρες πριν, ppmarkos είπε Συνδέεται κανονικά. Πειραια μεριά; Κέντρο Αθήνας. Αλλα υποθέτω παντου το ιδιο θα γίνεται λογω του χαμου.
gks11 Δημοσ. 17 Απριλίου 2024 Δημοσ. 17 Απριλίου 2024 (επεξεργασμένο) 2 ώρες πριν, ppmarkos είπε Συνδέεται κανονικά. ευχαριστω..αντε τωρα να τον περιμενουμε να το ξαναδει.. Επεξ/σία 17 Απριλίου 2024 από gks11
arel Δημοσ. 17 Απριλίου 2024 Δημοσ. 17 Απριλίου 2024 (επεξεργασμένο) φούρνος γκρεμίστηκε, το sumup καταχώρησε τερματικό solo POS στη ΑΑΔΕ. Επεξ/σία 17 Απριλίου 2024 από arel 1
Mr_Terror Δημοσ. 17 Απριλίου 2024 Δημοσ. 17 Απριλίου 2024 Με πηρανε απο το νουμερο 2102887183 ειπανε ειναι απο cardlink.Λογω συστημικού προβληματος εχει ακυρωθeι to voucher του pos και θελει να ξαναγινει η διαδικασια.Εχει συμβει σε αλλον ? Προσπαθω να πιασω cardlink και ειμαι μια ωρα αναμονη.
Mr_Terror Δημοσ. 18 Απριλίου 2024 Δημοσ. 18 Απριλίου 2024 Να ενημερώσω μήπως συμβεί και σε άλλα παιδιά.Οντως ήταν από cardlink το τηλέφωνο.Λογω συστημικου λάθους είχε αποδεσμευτει η επιταγή.ξανανακαμε από την αρχή την διαδικασία. 1
nikx Δημοσ. 18 Απριλίου 2024 Δημοσ. 18 Απριλίου 2024 (επεξεργασμένο) Παω για αντικατασταση Pos αυριο στην eurobank του VX520 γιατι 12 μερες πριν τελειωσει ο μηνας επαθε βλαβη για πρωτη φορα στα οσα χρονια το εχω "download needed go not authenticated". Και το σαββατο ειχα κλεισει ραντεβου για νεα ταμειακη οπου επιτελους θα γινοταν η συνδεση με το 520 και θα ξεμπλεγαμε ελεγα...ψυχραιμια... Εντωμεταξυ γιατι δεν αλλαζες ταμειακη θα πειτε, γιατι μεχρι τελευταια στιγμη περιμεναν να γινει αναβαθμιση η οποια δεν ηρθε ποτε ...ψυχραιμια και εδω. Τωρα τελος του μηνα λενε για παραλαβη νεου POS λογω ζητησης ...ψυχραιμια αν θα προλαβω την διορια δεν ξερω.. Ξερει κανεις τιμες απο eurobank απο οτι μου ειπαν ξεκιναει απο 169 χωρις φπα το φτηνοτερο ,βαζουν αραγε εξτρα απο πανω πακετα και ανεβαινει αυτο το ποσο;;; Kαι αν ξερετε η πληρωμη του POS θα γινει με μετρητα στην τραπεζα οταν κανω την αιτηση;; με δοσεις ;; Επεξ/σία 18 Απριλίου 2024 από nikx
Moderators stormrain Δημοσ. 18 Απριλίου 2024 Moderators Δημοσ. 18 Απριλίου 2024 5 λεπτά πριν, nikx είπε "download needed go not authenticated". Το ιδιο error μου ειχε πεταξει κι εμενα πέρυσι το καλοκαίρι και το αλλαξα. Τρεχει νεο voucher για τα pos, δεν θυμάμαι ποτε ληγει ομως, τσεκαρε μήπως το προλαβεις. Απο την στιγμή που εχει δηλωθεί το pos ως βλάβη, δεν νομιζω πως χρειαζεται να προλαβεις πλεον την προθεσμια. Αφου δεν εχεις ενεργο pos, τι να συνδέσεις? Ρωτα και τον λογιστη σου και την τράπεζα για το πως μπορει να δηλωθει σωστα όλο αυτο. 1
ekrepali Δημοσ. 18 Απριλίου 2024 Μέλος Δημοσ. 18 Απριλίου 2024 24 minutes ago, nikx said: Kαι αν ξερετε η πληρωμη του POS θα γινει με μετρητα στην τραπεζα οταν κανω την αιτηση;; Νομίζω τα κάνεις κατάθεση στον επαγγελματικό σου λογαριασμό, και τα τραβάνε. Τα υπόλοιπα που ρώτησες δε γνωρίζω. 1
iVentz Δημοσ. 18 Απριλίου 2024 Δημοσ. 18 Απριλίου 2024 Καλησπέρα έχω ics micro II με soft POS viva terminal, η διασύνδεση εχει γίνει αλλά υπάρχει ένα πρόβλημα, δίνω το ποσό απο την ταμειακή και αυτη δείχνει "ΣΥΝΔΕΣΗ ΜΕ EFTP POS" πάνω απο της μισές φορές κανει μεχρι και 3 λεπτά να μεταφέρει το ποσό στο POS. Θέματα δυκτίου δεν νομίζω να έχω, εχω δοκιμάσει με διαφορετικά android devices.. αφού βγεί μια απόδειξη οι επόμενες σε κοντινά χρονικά διαστήματα βγαίνουν μπαμ μπαμ.. αν περάσει κανα τέταρτο 20λεπτο ξανά τα ίδια έχει παρουσιαστεί σε κανέναν σας αυτό το πρόβλημα;
Highlander Δημοσ. 19 Απριλίου 2024 Δημοσ. 19 Απριλίου 2024 Στις 17/4/2024 στις 1:08 ΜΜ, arel είπε φούρνος γκρεμίστηκε, το sumup καταχώρησε τερματικό solo POS στη ΑΑΔΕ. Αυτό έστειλαν χθες: Γεια Είχαμε επικοινωνήσει μαζί σας στις 21 Μαρτίου 2024 για να επιβεβαιώσουμε τα βήματα για την διασύνδεση του τερματικού SOLO με την ταμειακή μηχανή. Δυστυχώς, προς το παρόν δεν είναι όλοι οι πάροχοι ECR (ταμειακών) συμβατοί με την υπάρχουσα μέθοδο σύνδεσης της συσκευής μας. Εργαζόμαστε συνεχώς για να διασφαλίσουμε ότι όλα τα συστήματα ταμειακών είναι συμβατά με τη συσκευή μας, αλλά επί του παρόντος είναι συμβατές μόνο οι συσκευές που έχουν τη δυνατότητα σύνδεσης μέσω TCP. Σύμφωνα με τους νέους κανονισμούς της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων (ΑΑΔΕ), όλα τα τερματικά που χρησιμοποιούνται σε συνδυασμό με ταμειακή μηχανή πρέπει να διασυνδεθούν και να δηλωθούν στην ΑΑΔΕ για λόγους φορολογικής συμμόρφωσης. Λάβετε υπόψιν ότι το ελάχιστο ποσό χρέωσης κατά την δοκιμαστική συναλλαγή είναι 1.00 EUR. Το αναγνωριστικό τερματικού (TID) θα εμφανιστεί στη σελίδα ταμπλό του τερματικού στην ιστοσελίδα (https://me.sumup.com/el-gr/readers) μόλις ολοκληρωθεί η διαδικασία διασύνδεσης με το SOLO. Κατάσταση δοκιμής με παρόχους ταμειακών μηχανών μηχανής Πάροχος ECR (ταμειακών) Συμβατότητα SUBTOTAL IKE Προσεχώς συμβατό DATECS Συμβατό DIGINET Σε εξέλιξη ICS Σε εξέλιξη ELZAB Σε εξέλιξη ΕΛΜΗ SYSTEMS AE Σε εξέλιξη RBS AE Σε εξέλιξη TRIAS - ΤΣΟΠΑΝΟΓΛΟΥ ΑΕ Σε εξέλιξη TECHNORAN AE Σε εξέλιξη ΜΕΡΚΟΥΡΗΣ ΑΕ Σε εξέλιξη BRIS AE Σε εξέλιξη Θα σας ενημερώσουμε τις επόμενες ημέρες όταν τα νέα συστήματα θα είναι συμβατά. Εναλλακτικά, ελέγξτε τη συμβατότητα των ταμειακών μηχανών μέσω της ΑΑΔΕ. Εάν η ταμειακή σας μηχανή είναι ήδη συμβατή, ελέγξτε πώς να συνδέσετε το τερματικό SOLO. 18 ώρες πριν, Mr_Terror είπε Να ενημερώσω μήπως συμβεί και σε άλλα παιδιά.Οντως ήταν από cardlink το τηλέφωνο.Λογω συστημικου λάθους είχε αποδεσμευτει η επιταγή.ξανανακαμε από την αρχή την διαδικασία. Οι επιταγές δεσμεύονται για 14 ημέρες. Αν δεν γίνει εξαργύρωση αποδεσμεύονται αυτόματα. 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα