Προς το περιεχόμενο

Ψηφιακός μετασχηματισμός - Αναβάθμιση ταμειακών μηχανώς και αντικατάσταση POS


ekrepali

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Διαλογος με ΑΑΔΕ μεσω μηνυματων:

Εγω: 

Καλησπερα, εχει γινει η διασυνδεση και λειτουργει κανονικα το POS, αλλα δεν μπορω να στειλω πακετο. Μιλησα με Cardlink και μου ειπανε οτι πρεπει να δηλωσω βλαβη στην ιστοσελιδα της ΑΑΔΕ και να στειλω ενα πακετο χειροκινητα. Ετσι θα ξεκολλησει το μηχανημα και θα μπορει πλεον να στελνει πακετα αυτοματα μαζι με το Ζ. Που μπορω δηλωσω την βλαβη; Σε ποια ιστοσελιδα;
Ευχαριστω.

-----------------

ΑΑΔΕ: 

Αξιότιμε κύριε  ,-α, 
Για οδηγίες σχετικά με τη δήλωση βλάβης POS, συμβουλευτείτε τους αναρτημένους, στην ιστοσελίδα μας www.aade.gr, Οδηγούς  Διασύνδεσης, ανά εταιρία και μοντέλο, ακολουθώντας την εξής διαδρομή: Διασύνδεση POS - Ταμειακών Συστημάτων , Τεχνικά Εγχειρίδια (POS, ταμειακών συστημάτων, router), Οδηγοί  Διασύνδεσης.
Πάντα στην διάθεσή σας    
Κέντρο Εξυπηρέτησης Φορολογουμένων (ΚΕΦ)
Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων.    

-----------------

Εγω:

Καλησπερα σας, εχω ρωτησει ηδη που γινεται η δηλωση βλαβης POS στο site της ΑΑΔΕ και πηρα την εξης απαντηση:

Αξιότιμε κύριε ,-α, Για οδηγίες σχετικά με τη δήλωση βλάβης POS, συμβουλευτείτε τους αναρτημένους, στην ιστοσελίδα μας www.aade.gr, Οδηγούς Διασύνδεσης, ανά εταιρία και μοντέλο, ακολουθώντας την εξής διαδρομή: Διασύνδεση POS - Ταμειακών Συστημάτων , Τεχνικά Εγχειρίδια (POS, ταμειακών συστημάτων, router), Οδηγοί Διασύνδεσης. Πάντα στην διάθεσή σας Κέντρο Εξυπηρέτησης Φορολογουμένων (ΚΕΦ) Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων.

Αυτο το γνωριζα ηδη και οπως γραφει και αυτολεξει το manual του POS μου, το οποιο βρηκα στην ιστοσελιδα της ΑΑΔΕ:

3.1 Δήλωση βλάβης στο site της ΑΑΔΕ
Αρχικά, θα πρέπει να δηλωθεί στο site της ΑΑΔΕ η βλάβη που υπάρχει στο τερματικό.

Οποτε ρωταω παλι, ποιο ειναι το site που γινεται η δηλωση βλαβης POS στο site της ΑΑΔΕ;

Ευχαριστω.

-----------------

 

Για να δουμε τι θα απαντησουν. Παντως με βλεπω για καταγγελια στο ΙΝΚΑ για την Cardlink. Δεν γινεται να μου λενε δεν ξερουμε ποιο ειναι το site της ΑΑΔΕ που δηλωνεται η βλαβη..

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 1,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 hours ago, Shadowjump said:

Για να δουμε τι θα απαντησουν. Παντως με βλεπω για καταγγελια στο ΙΝΚΑ για την Cardlink. Δεν γινεται να μου λενε δεν ξερουμε ποιο ειναι το site της ΑΑΔΕ που δηλωνεται η βλαβη..

To ΦΕΚ (παραθέτω κάτω) δε γράφει πουθενά ότι ο χρήστης δηλώνει βλάβη χειροκίνητα σε ιστοσελίδα.

Περιγράφεται αναλυτικά η διαδικασία στις σελίδες 46-56... η βλάβη δηλώνεται στο menu του POS, μετά το POS επικοινωνεί με τη ταμειακή κι εν συνεχεία γίνεται επικοινωνία με το esend σε διάφορες σελίδες/paths της ΑΑΔΕ που είναι ήδη προγραμματισμένα στο POS και στη ταμειακή.

Επομένως είναι λάθος διατυπωμένες οι οδηγίες της Cardlink... όλα μέσα απ'το POS και τη ταμειακή γίνονται αυτοματοποιημένα, αφού ο χρήστης δώσει τις αντίστοιχες εντολές όπως περιγράφονται στο manual του κάθε παρόχου.

a_1088_fek_2023(2)_0.pdf

Επεξ/σία από ekrepali
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, ekrepali είπε

To ΦΕΚ (παραθέτω κάτω) δε γράφει πουθενά ότι ο χρήστης δηλώνει βλάβη χειροκίνητα σε ιστοσελίδα.

Περιγράφεται αναλυτικά η διαδικασία στις σελίδες 46-56... η βλάβη δηλώνεται στο menu του POS, μετά το POS επικοινωνεί με τη ταμειακή κι εν συνεχεία γίνεται επικοινωνία με το esend σε διάφορες σελίδες/paths της ΑΑΔΕ που είναι ήδη προγραμματισμένα στο POS και στη ταμειακή.

Επομένως είναι λάθος διατυπωμένες οι οδηγίες της Cardlink... όλα μέσα απ'το POS και τη ταμειακή γίνονται αυτοματοποιημένα, αφού ο χρήστης δώσει τις αντίστοιχες εντολές όπως περιγράφονται στο manual του κάθε παρόχου.

a_1088_fek_2023(2)_0.pdf 502.79 kB · 0 downloads

Κι ομως. Όταν πατάω από το POS, μιλάει με την ΑΑΔΕ για να πάρει έγκριση και να ξεκλειδωσει. Αλλά λέει denied γιατί δεν έχει δωθει εκριση. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 6/4/2024 στις 2:02 ΜΜ, zmaskos είπε

Ειναι για ιδιωτη αλλα εχω και οψεως. ΤΑ εκανα ολα μεσω εφαρμογης της eurobank στο Iphone οχι μεσω webbanking.

Εχει επιλογη στις ρυθμισεις  για IRIS payment και IRIS payment bussines.

η πειραιώς λέει και καλά καλύπτεσαι με το ινσταντ παυ, η εθνική έχει μόνο για ατομικές....

7 ώρες πριν, Shadowjump είπε

Διαλογος με ΑΑΔΕ μεσω μηνυματων:

 

κάτσε περίμενε..... 🤣

εσένα σου ΑΠΑΝΤΑΕΙ και η καρντλινκ και η ΑΑΔΕ???? και δεν χαίρεσαι; εμείς στείλαμε αίτημα στην Δ ΔΟΥ - > το μεταβιβάσανε στην ΑΑΔΕ και μετά χάθηκε... εδώ και 2 μήνες κοντά.

όσο για την πλέον wordline αν παίξει έπαιξε. κύριος. αν δεν παίξει και θες υποστήριξη γ@@@@@ τα.

δεν βγάζεις άκρη. εγώ αφού άκουσα την κάθε μπαρούφα τους και έκανα και αναφορά επώνυμα ΑΑΔΕ και υπουργειο, πήγα απο κει. χολαργό. πλέον, το κάνεις να παίξει ή θα στο φέρω καπέλο στον πωλητή που λέει ότι σκοτώνεται αλλά έβγαινε για τσιγαράκι....;; 

με τα πολλά, άκουσε τις φωνές μια διευθύντρια και κάπως ξεκουνήθηκαν

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  

1 hour ago, Shadowjump said:

Κι ομως. Όταν πατάω από το POS, μιλάει με την ΑΑΔΕ για να πάρει έγκριση και να ξεκλειδωσει. Αλλά λέει denied γιατί δεν έχει δωθει εκριση. 

Mα η διαδικασία που κάνεις στο POS για δήλωση βλάβης είτε α) είτε της ECR είτε β) της εγκατάστασης... είναι το request για έγκριση. Και σου πετάει αποτέλεσμα Denied, άγνωστο για πιο λόγο.

Spoiler


1.jpg.9c5dfed4832e5064bde74ab7e5306875.jpg

 

 

2.jpg.406aa965e2f440b8945652f3da2938da.jpg

Μπορεί δηλαδή εσύ να πατάς απ'το POS "Δήλωση Bλάβης ECR" κι η ταμειακή να απαντάει ότι δεν έχει κάποιο error που να δικαιολογεί τη δήλωση βλάβης. 

Το πρόβλημα κατά τη γνώμη μου είναι μεταξύ POS-Tαμειακής και τζάμπα ψάχνεις να βρεις ιστοσελίδα... ίσως και να κάνω λάθος, τι να πώ...

@sdikr Υπάρχει αυτή η περιβόητη σελίδα της ΑΑΔΕ ή τζάμπα τη ψάχνουμε;

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

39 minutes ago, ekrepali said:

  

Mα η διαδικασία που κάνεις στο POS για δήλωση βλάβης είτε α) είτε της ECR είτε β) της εγκατάστασης... είναι το request για έγκριση. Και σου πετάει αποτέλεσμα Denied, άγνωστο για πιο λόγο.

  Reveal hidden contents

 

1.jpg.9c5dfed4832e5064bde74ab7e5306875.jpg

 

 

2.jpg.406aa965e2f440b8945652f3da2938da.jpg

Μπορεί δηλαδή εσύ να πατάς απ'το POS "Δήλωση Bλάβης ECR" κι η ταμειακή να απαντάει ότι δεν έχει κάποιο error που να δικαιολογεί τη δήλωση βλάβης. 

Το πρόβλημα κατά τη γνώμη μου είναι μεταξύ POS-Tαμειακής και τζάμπα ψάχνεις να βρεις ιστοσελίδα... ίσως και να κάνω λάθος, τι να πώ...

@sdikr Υπάρχει αυτή η περιβόητη σελίδα της ΑΑΔΕ ή τζάμπα τη ψάχνουμε;

Δεν την έχω δει, αλλά και εμάς η οδηγίες που μας δώσανε είναι πως πας εσύ πρώτα στην σελίδα και κάνεις δήλωση.

Μήπως μέσα απο το σημείο που βλέπεις τι Pos έχεις στο αφμ σου;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

@sdikr @Shadowjump το βρήκα επιτέλους. Υπάρχει τελικά (?) 🤪

https://www1.gsis.gr/tameiakes/myweb/esendN.php?FUNCTION=1

Καρτέλα "Βοηθητικά" --> Νέα δήλωση προσωρινής βλάβης ΦΗΜ

edit: Δε παίρνω και όρκο ότι ειναι αυτό...

 

Επεξ/σία από ekrepali
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 ώρες πριν, ekrepali είπε

@sdikr @Shadowjump το βρήκα επιτέλους. Υπάρχει τελικά (?) 🤪

https://www1.gsis.gr/tameiakes/myweb/esendN.php?FUNCTION=1

Καρτέλα "Βοηθητικά" --> Νέα δήλωση προσωρινής βλάβης ΦΗΜ

edit: Δε παίρνω και όρκο ότι ειναι αυτό...

 

Αυτό είναι για δήλωση βλάβης φημ (της ταμειακής). Δεν νομίζω να σχετίζεται με τη βλάβη pos. Πάντα υπήρχε.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

29 minutes ago, 1comment said:

Αυτό είναι για δήλωση βλάβης φημ (της ταμειακής). Δεν νομίζω να σχετίζεται με τη βλάβη pos. Πάντα υπήρχε.

Οι 2 λόγοι που μπορείς να ξεκλειδώσεις το pos για να εκτελεσεις εντολές χειροκίνητα  είναι α) βλάβη ταμειακής β) βλάβη εγκατάστασης

Υπάρχει μια πιθανότητα να είναι αυτό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 hour ago, 1comment said:

Αυτό είναι για δήλωση βλάβης φημ (της ταμειακής). Δεν νομίζω να σχετίζεται με τη βλάβη pos. Πάντα υπήρχε.

Μα για βλάβη  ταμειακής μιλάμε, ποιος ο λόγος να ξεκλειδώσεις το Pos αν δεν δουλεύει το Pos;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

καλησπέρα έχω και εγώ το περίφημο pos της cardlink vx520 σε συνδυασμό με καινούρια ταμειακή της lupo novitus. έχω κλείσει ραντεβού με τον τεχνικό για 30/4 να ερθει για διασυνδεση με την ταμειακη .εχω κανει καποιες προσπαθειες ακολουθωντας  οδηγιες αλλα  δεν τα καταφερα να κλειδωσει το πληκτρολογιο στο pos ωστε να δεχεται εντολη απο ταμειακη ετσι αποφασισα να κανω  λογαριασμο στην viva κατεβασα και το viva terminal  εκανα και την διασυνδεση με καινουρια ταμειακη lupo novitus   ....η ερωτηση μου ειναι η εξης θα χρειαστει να φαινονται και τα 2 pos ενσυρματο και soft pos συνδεδεμενα με την ταμειακη ή ειμαι καλυμμενος εστω και ενα να εχει γινει? μπορω να καταργησω εντελως το vx520?παντως στο esend εχουν και τα 2 ενδειξη ok 

Επεξ/σία από johny85
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
18 λεπτά πριν, johny85 είπε

η ερωτηση μου ειναι η εξης θα χρειαστει να φαινονται και τα 2 pos ενσυρματο και soft pos συνδεδεμενα με την ταμειακη ή ειμαι καλυμμενος εστω και ενα να εχει γινει? μπορω να καταργησω εντελως το vx520?παντως στο esend εχουν και τα 2 ενδειξη ok 

Αν ήταν έτσι, θα αγοράζαμε όλοι από ένα δεύτερο πος για να χτυπάμε εκεί τις κάρτες και να προσπερνάμε την απόδειξη (και καλά για να αποτραπεί αυτό, έγινε το μέτρο της διασύνδεσης). Πρέπει να είναι συνδεδεμένο με ταμειακή κάθε πος. Μπορείς να το καταργήσεις (να το στείλεις πίσω).

Επεξ/σία από 1comment
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, johny85 είπε

καλησπέρα έχω και εγώ το περίφημο pos της cardlink vx520 σε συνδυασμό με καινούρια ταμειακή της lupo novitus. έχω κλείσει ραντεβού με τον τεχνικό για 30/4 να ερθει για διασυνδεση με την ταμειακη .εχω κανει καποιες προσπαθειες ακολουθωντας  οδηγιες αλλα  δεν τα καταφερα να κλειδωσει το πληκτρολογιο στο pos ωστε να δεχεται εντολη απο ταμειακη ετσι αποφασισα να κανω  λογαριασμο στην viva κατεβασα και το viva terminal  εκανα και την διασυνδεση με καινουρια ταμειακη lupo novitus   ....η ερωτηση μου ειναι η εξης θα χρειαστει να φαινονται και τα 2 pos ενσυρματο και soft pos συνδεδεμενα με την ταμειακη ή ειμαι καλυμμενος εστω και ενα να εχει γινει? μπορω να καταργησω εντελως το vx520?παντως στο esend εχουν και τα 2 ενδειξη ok 

Φίλε μου επειδή και εγώ αγανάκτησα με το softpos της worldlink, σκέφτομαι να κατεβάσω της viva wallet και να καταργήσω το worllink ,να σε ρωτήσω εύκολη διαδικασία εγκατάστασης της εφαρμογής και διασύνδεσης με την ταμειακή?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πηρα απαντηση απο την ΑΑΔΕ που ειναι το site που δηλωνεις την βλαβη του POS!!!

"Αξιότιμε κύριε, Σας ενημερώνουμε ότι, το ερώτημά σας, διαβιβάστηκε προς επεξεργασία. Πάντα στη διάθεσή σας, Κέντρο Εξυπηρέτησης Φορολογουμένων (Κ.Ε.Φ.) Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων."

  • Sad 1
  • Haha 6
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 hours ago, Shadowjump said:

Πηρα απαντηση απο την ΑΑΔΕ που ειναι το site που δηλωνεις την βλαβη του POS!!!

"Αξιότιμε κύριε, Σας ενημερώνουμε ότι, το ερώτημά σας, διαβιβάστηκε προς επεξεργασία. Πάντα στη διάθεσή σας, Κέντρο Εξυπηρέτησης Φορολογουμένων (Κ.Ε.Φ.) Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων."

Μάλλον θα κάνουν σύσκεψη να εξακριβώσουν αν έχουν σελίδα η όχι. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...