Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
2 ώρες πριν, ekrepali είπε

Τα προβλήματα με VX520 (ανεξαρτήτως παροχου) και με epay (ανεξαρτήτως pos) προβλέπω να συνεχίζονται επ αόριστον.

Αν η Εθνική έχει διαθέσιμα Ingenico 2600, πάρτε ένα να βρείτε την υγεία σας. 

Nαι ξέρω, επιπλέον κόστος και μανίκι η αλλαγή τράπεζας...  αλλά πρέπει μια επιχείρηση να λειτουργεί ομαλά κι όχι να ασχολείστε κάθε μέρα με προβλήματα διασύνδεσης... θα τρελαθείτε στο τέλος.

Το θέμα είναι ότι μου βγάζει το error με ingenico εμένα, δεν έχω το vx520

  • Απαντ. 2,2k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 hour ago, haris013 said:

Το θέμα είναι ότι μου βγάζει το error με ingenico εμένα, δεν έχω το vx520

Ingenico με τι παροχο;

edit: Aφού λες ότι έχεις epay...

  

4 hours ago, haris013 said:

φίλε μου τίποτα ακόμα, μας έχουν τρελάνει τελείως, η τράπεζα δεν αλλάζει pos ούτε έχει διαθεσιμότητα για νέο και η epay δεν έχει απαντήσει τα mail μου ακόμα.

Eγώ πιο πάνω τι έγραψα;

  

3 hours ago, ekrepali said:

Τα προβλήματα με VX520 (ανεξαρτήτως παροχου) και με epay (ανεξαρτήτως pos) προβλέπω να συνεχίζονται επ αόριστον.

Αν η Εθνική έχει διαθέσιμα Ingenico 2600, πάρτε ένα να βρείτε την υγεία σας. 

 

epay με οποιοδήποτε pos = προβλήματα

Έχω δει σε 2 μαγαζιά συνδιασμό Ταμειακή incotex133+ingenico220+mellon(εθνική) να δουλεύουν μια χαρά... ενώ σε 2 μαγαζία με συνδιασμό incotex133+ingenico220+epay(πειραιώς) να κολλάει ο Δίας.

Στην epay είναι άχρηστοι, και η εξυπηρέτηση τους είναι ανύπαρκτη.

Γι'αυτό λέω ρωτήστε την Εθνική αν έχει ingenico διαθέσιμο ή έστω με παραγγελία (το 2600 έχουν στην ιστοσελίδα), και φύγετε απ'τη Πειραιώς.

Επεξ/σία από ekrepali
Δημοσ.
29 λεπτά πριν, ekrepali είπε

Ingenico με τι παροχο;

edit: Aφού λες ότι έχεις epay...

  

Eγώ πιο πάνω τι έγραψα;

  

epay με οποιοδήποτε pos = προβλήματα

 

Εντάξει, δεν είναι και απόλυτο. Εγώ με το pax a80 συνδέθηκα σε 2 λεπτά και δεν έχω αντιμετωπίσει κανένα πρόβλημα. Ευτυχώς που δεν έκανα ενέργειες να αλλάξω τράπεζα γιατί τζάμπα λεφτά θα χα δώσει. Για μενα, όποιος μπορεί, να επιμείνει για αλλαγή πος στην epay. Αν πάρει καινούργιο, θα είναι μια χαρά λογικά. Τα παλιά της πος είναι τα προβληματικά.

Δημοσ.

Στη προσπάθεια διασύνδεσης του POS (INGENICO iCT-220) με τη ταμειακή μηχανή (dTEC-100), η ταμειακή μας βγάζει ΛΑΘΟΣ 34, ΛΑΘΟΣ ΔΕΔΟΜΕΝΑ. O τεχνικός της ταμειακής μου λέει οτι κάποιο απο τα στοιχεία μου είναι δηλωμένο λάθος με το POS. Το τσεκάραμε και η διεύθυνση του φυσικού καταστήματος είναι λάθος νούμερο (35 αντί για 32). Υπάρχει περίπτωση το ΛΑΘΟΣ 34 να είναι απο αυτό το λόγο? Στο site της AADE πάντως στα στοιχεία του POS έχει μόνο τα TID και MID τα οποία είναι σωστά.


Παίρνω τηλέφωνο τη MELLON 2 μέρες τώρα και δεν μπορώ να βρώ κάποιον να μιλήσω....

 

Έχει αντιμετωπίσει κανείς παρόμοιο error?

 

Δημοσ.
45 minutes ago, Mifune said:

Στη προσπάθεια διασύνδεσης του POS (INGENICO iCT-220) με τη ταμειακή μηχανή (dTEC-100), η ταμειακή μας βγάζει ΛΑΘΟΣ 34, ΛΑΘΟΣ ΔΕΔΟΜΕΝΑ. O τεχνικός της ταμειακής μου λέει οτι κάποιο απο τα στοιχεία μου είναι δηλωμένο λάθος με το POS. Το τσεκάραμε και η διεύθυνση του φυσικού καταστήματος είναι λάθος νούμερο (35 αντί για 32). Υπάρχει περίπτωση το ΛΑΘΟΣ 34 να είναι απο αυτό το λόγο? Στο site της AADE πάντως στα στοιχεία του POS έχει μόνο τα TID και MID τα οποία είναι σωστά.


Παίρνω τηλέφωνο τη MELLON 2 μέρες τώρα και δεν μπορώ να βρώ κάποιον να μιλήσω....

 

Έχει αντιμετωπίσει κανείς παρόμοιο error?

 

Δεν ανταλλάσσουν τέτοια στοιχεία αν δεν κάνω λάθος.

Στην διασύνδεση σου ζητάει αφμ, TID και mac key

Τέτοια λάθη έχω όταν δεν είναι πλήρως συμβατα οι υλοποιήσεις ταμειακής και Pos,  συνήθως  φτιάχνει με αναβαθμίση

 

Δημοσ.

Πρέπει να έχει ξαναγραφτεί πιθανότατα, αλλά για να σιγουρευτώ. Για να πάμε σε μπαζάρ σε άλλες τοποθεσίες πια δεν μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε το εκάστοτε wifi γιατί μπορεί οι διευθύνσεις ip της ταμειακής/pos να είναι διαφορετικές από τις static του wifi. Άρα αγοράζουμε ένα 4g/5g router , του ορίζουμε το ip subnet να είναι το ίδιο με τη ταμειακή/pos π.χ. 192.168.1.χχχ και είμαστε εντάξει. Μας κάνει οποιαδήποτε sim καρτοκινητής π.χ. frog ασχέτως cgnat δηλαδή δεν χρειαζόμαστε απαραίτητα public ip. Κάνω κάπου λάθος;

Δημοσ.
12 minutes ago, peragialos said:

Πρέπει να έχει ξαναγραφτεί πιθανότατα, αλλά για να σιγουρευτώ. Για να πάμε σε μπαζάρ σε άλλες τοποθεσίες πια δεν μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε το εκάστοτε wifi γιατί μπορεί οι διευθύνσεις ip της ταμειακής/pos να είναι διαφορετικές από τις static του wifi. Άρα αγοράζουμε ένα 4g/5g router , του ορίζουμε το ip subnet να είναι το ίδιο με τη ταμειακή/pos π.χ. 192.168.1.χχχ και είμαστε εντάξει. Μας κάνει οποιαδήποτε sim καρτοκινητής π.χ. frog ασχέτως cgnat δηλαδή δεν χρειαζόμαστε απαραίτητα public ip. Κάνω κάπου λάθος;

Ναι δεν έχεις θέμα, ακόμα και Hotspot στο κινητό με κάποιο AP που έχει client Λειτουργία

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
On 21/04/2024 at 15:24, 1comment said:

Μάλλον δεν είναι τόσο απλό για να μην το γνωρίζουν επιχειρηματίες της εστίασης. Μου έτυχε κι εμένα πρόσφατα. Ενώ μου έτυχε να μιλήσω και με μαγαζί με σουβλάκια που δεν έχει κάνει τη διασύνδεση και μου είπε ότι δεν την έκανε ακόμα για αυτό το λόγο, για να μην κλειδώσει το πος. Με λίγα λόγια, επικρατεί ακόμα ένα μπάχαλο και δεν υπάρχει η ενημέρωση που θα έπρεπε για την εστίαση. Αν πρέπει να προμηθευτούν με άλλου τύπου μηχανές που να έχουν προφορτωμένες αποδείξεις κλπ, κακώς τους έχουν στις προθεσμίες διασύνδεσης. Θα πρεπε να τους έχουν δώσει ένα 3μηνο επιπλέον για να αλλάξουν ταμειακές και μετά να κάνουν διασύνδεση. Ουσιαστικά όποιο μαγαζί εστίασης έκανε διασύνδεση, θα σου λέει με το που κάνεις την παραγγελία, αν θες κάρτα πλήρωσε κιόλας για να σου κόψω την απόδειξη που πρέπει να υπάρχει στο τραπέζι.

Καθόλου τυχαίο που σχεδόν κανένα μαγαζί εστίασης δεν έχει κάνει διασύνδεση.

Αυτες τις ηλιθιοτητες τις λενε γιατι ειχαν συνηθισει μεχρι τωρα να τα κανουν ολα χυμα και οπως βολευονται. Σωστες διαδικασιες υπηρχαν και υπαρχουν. Απλα δεν ενδιαφεροταν κανεις. Τωρα ομως θα ενδιαφερθει.

Επεξ/σία από ardi21
  • Like 1
Δημοσ.
6 λεπτά πριν, ardi21 είπε

Αυτες τις ηλιθιοτητες τις λενε γιατι ειχαν συνηθισει μεχρι τωρα να τα κανουν ολα χυμα και οπως βολευονται. Σωστες διαδικασιες υπηρχαν και υπαρχουν. Απλα δεν ενδιαφεροταν κανεις. Τωρα ομως θα ενδιαφερθει.

Στην εστίαση θα αναγκαστούν να αλλάξουν μηχανές. Οι υπόλοιποι δεν έχουμε να αλλάξουμε τίποτα σε αυτά που κάναμε. Το μόνο που άλλαξα είναι ότι πλέον πατάω μόνο της μηχανής τα πλήκτρα "γλιτώνοντας" τον κόπο της πληκτρολόγησης στο πος. Για μενα, το πράγμα έγινε πιο εύκολο!

Δημοσ.
38 minutes ago, 1comment said:

Στην εστίαση θα αναγκαστούν να αλλάξουν μηχανές. Οι υπόλοιποι δεν έχουμε να αλλάξουμε τίποτα σε αυτά που κάναμε. Το μόνο που άλλαξα είναι ότι πλέον πατάω μόνο της μηχανής τα πλήκτρα "γλιτώνοντας" τον κόπο της πληκτρολόγησης στο πος. Για μενα, το πράγμα έγινε πιο εύκολο!

100% επιδότηση έχει η εστίαση,   αλλά το θέμα με την χρήση πολλαπλών καρτών είναι κάτι που δούλευέ εδω και πολύ καιρό και όχι μόνο για την εστίαση

Δημοσ.

Φορητο pos που δεν παιρνει αναβαθμιση και το χω αγορασμενο τι το κανω?υπαρχει καποια διαδικασια απενεργοποιησης ωστε να μην φαινεται στο μητρωο POS?

  • Moderators
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, 4saken είπε

Φορητο pos που δεν παιρνει αναβαθμιση και το χω αγορασμενο τι το κανω?υπαρχει καποια διαδικασια απενεργοποιησης ωστε να μην φαινεται στο μητρωο POS?

Εγω οταν μου ειχε καει περυσι το 520, ειχα καλεσει την Cardlink και μου το απενεργοποιησε.

  • Like 1
Δημοσ.
24 λεπτά πριν, 4saken είπε

Φορητο pos που δεν παιρνει αναβαθμιση και το χω αγορασμενο τι το κανω?υπαρχει καποια διαδικασια απενεργοποιησης ωστε να μην φαινεται στο μητρωο POS?

θα παρεις τηλεφωνο τον παροχο που στο εχει προμηθεύσει να ζητησεις την απενεργοποιηση του.Μονο ο παροχος μπορει να το κανει για να φανει στο μητρωο pos.Να το κανεις γρηγορα για να μην εχεις προβλημα με τα πρόστιμα.

Δημοσ.

Ρε παιδιά μια βοήθεια , έχω μια ταμειακή της Datecs CTR-150 που συνδέεται μόνο με ethernet , και app pos (NEXI softpos), πληρωμές μέσω pos δεν κάνω ποτέ λόγω του είδους της δουλειάς παρά μόνο με τραπεζικές καταθέσεις , όπως καταλαβαίνετε  μόνο λόγω υποχρεωτικότητας έβαλα το app , το πρόβλημα μου είναι πως θα γίνει η διασύνδεση του app με την ταμειακή , αφού η ταμειακή δεν έχει wifi , κάθε βοήθεια - πρόταση δεκτή 

Δημοσ.
41 λεπτά πριν, sdikr είπε

100% επιδότηση έχει η εστίαση,   αλλά το θέμα με την χρήση πολλαπλών καρτών είναι κάτι που δούλευέ εδω και πολύ καιρό και όχι μόνο για την εστίαση

Ο τρόπος που δούλευαν και δουλεύουν οι πολλαπλές κάρτες είναι ο γνωστός. Φέρνει ο σερβιτόρος το πος και ο καθένας περνάει την κάρτα του. Αυτός είναι και ο λόγος που βλέπω ότι κανένα σχεδόν φαγάδικο δεν έχει κάνει διασύνδεση. Εξακολουθούν να φέρνουν τα πος στο τραπέζι και να πληκτρολογούν. Ίσως βέβαια όλοι αυτοί να μην έχουν ταμειακή και να μην υποχρεούνται.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...