Προς το περιεχόμενο

νόμιμο να αρνούνται οι ίδιοι εγγύηση;


kp1

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Μόλις τώρα, kp1 είπε

Επειδή το άλλο δεν έχει επίσημη εγγύηση να το λες να φανταστώ και γιατί το realme έχει 5g(για μένα ακόμα λίγο άχρηστο) και λόγω wi fi calling?Γιατί στα άλλα είναι ισάξια και στην κάμερα χάνει σίγουρα το realme

Σου πρότειναν τα παιδιά to realme όπως και εγώ ...διότι αν σου πάθει κάτι υπάρχει αντιπροσωπεία ...σε σχέση με το google που δεν έχει service Ελλάδα ....από εκεί και πέρα τα βάζεις κάτω και βλέπεις ..διότι την τελική απόφαση την παίρνεις εσύ ....καλό Πάσχα να έχεις φίλε και καλή Ανάσταση!

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 39
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
27 λεπτά πριν, kp1 είπε

Επειδή το άλλο δεν έχει επίσημη εγγύηση να το λες να φανταστώ και γιατί το realme έχει 5g(για μένα ακόμα λίγο άχρηστο) και λόγω wi fi calling?Γιατί στα άλλα είναι ισάξια και στην κάμερα και σε ενημερώσεις άρα να αντέξει πιο πολύ στα χρόνια λόγω smooth+ενημερώσεων χάνει σίγουρα το realme..τι λες;

Και τα δυο ειναι καλά τηλεφωνα.Οποτε ότι και να επιλέξεις είναι θα είναι σαφέστατα μια καλή αγορά. Τα κριτήρια είναι καθαρά υποκειμενικά. Προσωπικά δεν έχω πρόβλημα με την κάλυψη της εγγύησης μέσω Google. Πιο πολύ την εμπιστεύομαι από τις περισσότερες ελληνικές αντιπροσωπείες. Από την άλλη θα προτιμήσω την μεγαλύτερη οθόνη και μπαταρία του GT2 καθως και τον δυνατότερο επεξεργαστή και μνήμη από το πιο smooth λειτουργικο του Google και την κάπως καλυτερη φωτογραφία του.

Αλλά όπως είπα είναι προσωπικές επιλογές.

27 λεπτά πριν, kp1 είπε

 

 

Επεξ/σία από SeNNinhA
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
17 λεπτά πριν, SeNNinhA είπε

Και τα δυο ειναι καλά τηλεφωνα.Οποτε ότι και να επιλέξεις είναι θα είναι σαφέστατα μια καλή αγορά. Τα κριτήρια είναι καθαρά υποκειμενικά. Προσωπικά δεν έχω πρόβλημα με την κάλυψη της εγγύησης μέσω Google. Πιο πολύ την εμπιστεύομαι από τις περισσότερες ελληνικές αντιπροσωπείες. Από την άλλη θα προτιμήσω την μεγαλύτερη οθόνη και μπαταρία του GT2 καθως και τον δυνατότερο επεξεργαστή και μνήμη από το πιο smooth λειτουργικο του Google και την κάπως καλυτερη φωτογραφία του.

Αλλά όπως είπα είναι προσωπικές επιλογές.

 

σας παω πολύ γιατι τα λετε πολύ ομορφα και τεκμηριωμένα .....μακαρι ολοι να ειχαν της γνώσης σας ...καλο πασχα και καλη ανασταση να εχουμε !

Επεξ/σία από life is music
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 ώρες πριν, kp1 είπε

Καλησπέρα πρόκειται να πάρω ένα pixel 6a μεταχειρισμένο ρώτησα το μαγαζί που το πήρε το παιδί και είπε ότι έχει κανονικά 2 χρόνια εγγύηση αλλά πρέπει εγώ να μιλήσω αν χρειαστώ με Google..Ενω σε άλλα μαγαζιά Ελλάδα λένε ότι το πάω σε αυτούς και το αναλαμβάνουν αυτού να το στείλουν..Είμαι νόμιμο αυτό να μου λένε εσύ μιλάς με google και όχι αυτοί ενώ το πήρα από αυτούς;

Αφού πουλάνε στην Ευρώπη και στην Ελλάδα δεν είναι υποχρεωμένοι αυτοί να παρέχουν εγγύηση;Υπάρχει κάποιος νόμος να ισχυριστώ;

 

Ευχαριστώ για την βοήθεια

Δεν υπάρχει αυτό πουθενά. Είναι ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΙ να σου παράσχουν εγγύηση αφου το πουλάνε. Τι θα πει μιλάς εσυ με τη Google; Απο τη Google το πήρες;   https://www.gov.gr/sdg/consumer-rights/consumer-rights-and-guarantees/general/statutory-warranty

Δεν το κάνουν απο την καλή τους την καρδιά, είναι υποχρεωμένοι να προσφέρουν διετή εγγύηση. Αν έχεις τέτοια ζητήματα εγώ λέω να μην το πάρεις, αλλα αν το θες πολύ, πες τους να τα βρουν με τον συνήγορο του καταναλωτή οταν έρθει η αναφορά, γιατι εσύ στη Google στέλνεις μονο Cookies απο τα Site που μπαίνεις, όχι κινητά για εγγύηση.

(Ασε που ΔΕΝ μπορείς να στείλεις κινητό απο εδώ στη Google, πρέπει να το στείλεις σε κάποιον στη χώρα αγοράς ή σε χώρα που η Google πουλάει επίσημα. Ζήσε μάη μου.)

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έστω ότι έχεις δίκιο. Τους πας σε συνήγορο καταναλωτή ή δικαστικά αν αγοράσεις με τιμολόγιο καθώς παύει να είναι καταναλωτική διαφορά. Πότε θα γίνει η εκδίκαση;

Θα έχει κλείσει μέχρι τότε η επιχείρηση 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ευχαριστώ παιδιά τους πάντες για τα χρόνια που αφιερώσατε να απαντήσετε...Με καλύψατε καλή ανάσταση και ότι επιθυμείτε με υγεία όλοι!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Με βάση τη νομοθεσία κανένα κατάστημα δεν παρέχει εγγύηση αλλά υπεύθυνος είναι ο προμηθευτής του να στην παρέχει εκτός αν κατά την αγορά αναφέρει γραπτώς ότι την προσφέρει το ίδιο κατάστημα που σε αυτήν την περίπτωση είναι δικιά του εισαγωγή αλλά όταν στραβωσει πάλι από εκεί που το αγόρασε θα επιστρέψει για επισκευή η αντικατάσταση 

Επεξ/σία από v2020
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, v2020 είπε

Με βάση τη νομοθεσία κανένα κατάστημα δεν παρέχει εγγύηση αλλά υπεύθυνος είναι ο προμηθευτής του να στην παρέχει εκτός αν κατά την αγορά αναφέρει γραπτώς ότι την προσφέρει το ίδιο κατάστημα που σε αυτήν την περίπτωση είναι δικιά του εισαγωγή αλλά όταν στραβωσει πάλι από εκεί που το αγόρασε θα επιστρέψει για επισκευή η αντικατάσταση 

Καλό θα ήταν να μην αναφέρουμε πράγματα που δεν γνωρίζουμε.

 

https://www.gov.gr/sdg/consumer-rights/consumer-rights-and-guarantees/general/statutory-warranty

https://www.mindev.gov.gr/wp-content/uploads/2019/06/ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ-ΠΡΟΪΟΝΤΑ_1520-27.6.19.pdf

Εν συντομία γιατί τα έχω γράψει ξανά και ξανα:

ΕΜΠΟΡΙΚΉ ΕΓΓΥΗΣΗ:

Εγγύηση που δίνει ο κατασκευαστής και δεν υπάρχει ελάχιστο χρονικο περιθώριο ούτε και είναι αναγκαστική. Υπεύθυνος για την κάλυψη της είναι ο ίδιος ο κατασκευαστής.

 

ΝΟΜΙΜΗ ΕΓΓΥΗΣΗ:

Ή εγγύηση που κατά τον νόμο (Ελληνική νομοθεσία εναρμονισμενη με την Ευρωπαϊκή) είναι υποχρεωμένος να δίνει ο πωλητής.

Για κινητά αντικείμενα είναι κατ ελάχιστον 2 έτη (εκτός και εάν η αναμενόμενη διάρκεια ζωής του προϊόντος είναι μικρότερη).

Την νόμιμη εγγύηση είναι υποχρεωμένος να καλύψει ο ΤΕΛΙΚΟΣ ΠΩΛΗΤΗΣ του αντικειμένου.

 

ΣΗΜΕΙΩΣΗ:

Στην εμπορική εγγύηση ο καταναλωτής δεν χρειάζεται να αποδείξει τίποτε.

Στην νόμιμη εγγύηση ο καταναλωτής δεν χρειάζεται να αποδείξει τίποτε εαν το ελλατωμα εμφανίστηκε μέσα στους 6 πρώτους μήνες.

Στην νόμιμη εγγύηση ο καταναλωτής είναι υποχρεωμένος να αποδείξει ότι το ελλατωμα προϋπήρχε εάν αυτό εμφανίστηκε μετά τους πρώτους 6 μήνες.

 

Για παραπάνω προτείνω σε όλους να διαβάσουν τον ίδιο τον νόμο και όχι τις οποιοσδήποτε ερμηνιες ή και πιθανά παρερμηνιες που υπάρχουν στο δίκτυο. Στην νομοθεσία κάθε λέξη και κόμμαε έχει σημασία. Οπότε ενημερωθείτε οι ίδιοι.

 

 

Επεξ/σία από SeNNinhA
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

18 ώρες πριν, kp1 είπε

Καλησπέρα πρόκειται να πάρω ένα pixel 6a μεταχειρισμένο ρώτησα το μαγαζί που το πήρε το παιδί και είπε ότι έχει κανονικά 2 χρόνια εγγύηση αλλά πρέπει εγώ να μιλήσω αν χρειαστώ με Google..Ενω σε άλλα μαγαζιά Ελλάδα λένε ότι το πάω σε αυτούς και το αναλαμβάνουν αυτού να το στείλουν..Είμαι νόμιμο αυτό να μου λένε εσύ μιλάς με google και όχι αυτοί ενώ το πήρα από αυτούς;

Αφού πουλάνε στην Ευρώπη και στην Ελλάδα δεν είναι υποχρεωμένοι αυτοί να παρέχουν εγγύηση;Υπάρχει κάποιος νόμος να ισχυριστώ;

 

Ευχαριστώ για την βοήθεια

Ναι είναι υποχρεωμένος ο μεταπωλητής να παρέχει εγγύηση και να γίνει επισκευή εντός εύλογου χρονικού διαστήματος,νομίζω 15 εργάσιμες.
Αυτό που κάνει είναι να κάνει τον ενδιάμεσο αναμεσα σε εσένα και την εταιρία που παρέχει εγγύηση.
Σε κάθε περίπτωση αν η οποιαδήποτε επισκευή εχει καθυστερήσει πέρα του ευλογου χρονικού διαστήματος και εχεις κάνει χρήση της εγγυήσης μέσω του μεταπωλητή ,η ευθύνη βαραίνει τον μεταπωλητη.

Πρακτικά τώρα αν σου συμβεί κάτι...καλή τύχη.Στην Ελλάδα βρίσκεσαι που ναι μεν υπάρχουν νόμοι κτλ αλλά πρακτικά δεν εφαρμοζονται
Είχα ενα περιστατικό πριν χρόνια με μεγάλη αλυσίδα και ενα κινητό που είχα πάρει απο αυτούς και καθυστερούσε υπερβολικά η επισκευή του.
Εκανα εγγραφη επωνυμη καταγγελία στο Υπουργείο Ανάπτυξης,ποτέ δεν πήρα απάντηση.
Κυνήγησα το θέμα για το γαμώτο και τελικά κατέληξα σε λύση που μύριζε...Ελλάδα.
Μέσω γνωστού,του γνωστού κτλ τη καταγγελία μου που ήταν στα αζήτητα,τελικά την πήρε κάποιος και ασχολήθηκε σοβαρά οπότε βρήκα λύση 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στην συγκεκριμενη περιπτωση, ο πωλητης δεν ειναι το καταστημα. Νομικα θα πρεπει να ζητησει την εγγυηση απο αυτον που του το πουλαει και δεν ειναι το καταστημα. Εαν το καταστημα παει by the book, θα αναζητησει σε ποιον εκοψε την αποδειξη και τοτε καλιστα μπορει να αρνηθει οτιδηποτε εφοσον δεν ειστε ο αγοραστης!

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 μήνες μετά...
Στις 11/4/2023 στις 4:53 ΜΜ, kp1 είπε

Καλησπέρα πρόκειται να πάρω ένα pixel 6a μεταχειρισμένο ρώτησα το μαγαζί που το πήρε το παιδί και είπε ότι έχει κανονικά 2 χρόνια εγγύηση αλλά πρέπει εγώ να μιλήσω αν χρειαστώ με Google..Ενω σε άλλα μαγαζιά Ελλάδα λένε ότι το πάω σε αυτούς και το αναλαμβάνουν αυτού να το στείλουν..Είμαι νόμιμο αυτό να μου λένε εσύ μιλάς με google και όχι αυτοί ενώ το πήρα από αυτούς;

Αφού πουλάνε στην Ευρώπη και στην Ελλάδα δεν είναι υποχρεωμένοι αυτοί να παρέχουν εγγύηση;Υπάρχει κάποιος νόμος να ισχυριστώ;

 

Ευχαριστώ για την βοήθεια

Εστω και αργοπορημένα, θα σου πω 2 πραγματάκια ως "παθών": Αγόρασα ενα Pixel 6pro απο μέλος εδώ, αγορασμένο απο Γερμανικό κατάστημα, με εγγύηση κανονικα και σε 1 μηνα εμφανισε ενα θεματάκι με την κάμερα οπότε αρχικά επικοινώνησα με το Γερμανικό κατάστημα για την εγγύηση.

1. Ναι, ειναι νόμιμο αυτό που λένε. Το κάτάστημα στη Γερμανία αρνήθηκε να παραλάβει τη συσευή και μου εξήγησε οτι θα πρέπει να το στείλω εγω στη Google (οπου καλύπτεται κανονικά απο την εγγύηση) και αυτό ειναι Ευρωπαική νομοθέσία που λέει οτι (χοντρικά); Η εγγυηση που σου δινει το μαγαζί, δεν αφορά "το προιόν" αλλά "εσένα σαν πελάτη", ενω η εγγύηση που σου δίνει η αντιπροσωπεία αφορά στο προιόν, ανεξάρτητα του ποιος το έχει στα χέρια του. Δηλαδή, αν ημουν ο αρχικός αγοραστής απο το Γερμανικό κατάστημα, φυσικά και θα μου έπαιρναν τη συσκευή και θα έκαναν τη διαδικασία για εμένα. Οταν πουληθεί το προιόν απο ιδιώτη σε ιδιώτη, τότε παύει το κατάστημα να έχει νόμιμη υποχρέωση να καλύψει την εγγύηση στον δεύτερο ιδιώτη, πλέον το προιόν καλύπτεται απο τον κατασκευαστή. Αυτό, επαναλαμβάνω, είναι η Ευρωπαική νομοθεσία. Θα μου πεις στην Ελλάδα αν παω στο Κωτσοβολο με μια απόδειξή του δε με ρωτάει κανείς αν ειμαι εγώ αυτός που γράφει η απόδειξη και καλύπτουν κανονικά και θα έχεις δίκιο: Πιθανότατα, οι μεγάλοι έμποροι δεν το κάνουν για να μην δυσφημιστούν και για να διατηρήσουν καλές σχέσεις και καλό όνομα στην αγορά. Ομως, θα ήταν απόλυτο δικάιωμα κάθε καταστήματος να μην το κάνει, αν δεν είναι το ονομά ΣΟΥ στην απόδειξη και είναι κάποιου άλλου (αν εσύ το αγόρασες δηλαδή από άλλον ιδιώτη και όχι απο το κατάστημα). 

2. Τελικά το έστειλα στη Google. Εξυπηρετικότατοι, ταχύτατοι και δεν τους ένοιαξε καν αν υπάρχει απόδειξη ή όχι και απο που και πώς είναι αγορασμένο : Ζήτησαν το ΙΜΕΙ, ειδαν οτι η συσκευή είναι σε εγγύηση, μου έδωσαν διεύθυνση, το έστειλα χωρίς χρέωση, το έφτιαξαν, το επέστρεψαν χωρίς χρέωση και όλο αυτό πήρε max 10 ημέρες.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 minutes ago, achilleas777 said:

Τελικά το έστειλα στη Google. Εξυπηρετικότατοι, ταχύτατοι και δεν τους ένοιαξε καν αν υπάρχει απόδειξη ή όχι και απο που και πώς είναι αγορασμένο : Ζήτησαν το ΙΜΕΙ, ειδαν οτι η συσκευή είναι σε εγγύηση, μου έδωσαν διεύθυνση, το έστειλα χωρίς χρέωση, το έφτιαξαν, το επέστρεψαν χωρίς χρέωση και όλο αυτό πήρε max 10 ημέρες.

Ξέρεις μήπως πόσα χρόνια εγγύηση δίνει η google στο Pixel? Σε ευχαριστώ 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, filip123go είπε

Ξέρεις μήπως πόσα χρόνια εγγύηση δίνει η google στο Pixel? Σε ευχαριστώ 

2 Χρόνια δινει

8 λεπτά πριν, achilleas777 είπε

Εστω και αργοπορημένα, θα σου πω 2 πραγματάκια ως "παθών": Αγόρασα ενα Pixel 6pro απο μέλος εδώ, αγορασμένο απο Γερμανικό κατάστημα, με εγγύηση κανονικα και σε 1 μηνα εμφανισε ενα θεματάκι με την κάμερα οπότε αρχικά επικοινώνησα με το Γερμανικό κατάστημα για την εγγύηση.

1. Ναι, ειναι νόμιμο αυτό που λένε. Το κάτάστημα στη Γερμανία αρνήθηκε να παραλάβει τη συσευή και μου εξήγησε οτι θα πρέπει να το στείλω εγω στη Google (οπου καλύπτεται κανονικά απο την εγγύηση) και αυτό ειναι Ευρωπαική νομοθέσία που λέει οτι (χοντρικά); Η εγγυηση που σου δινει το μαγαζί, δεν αφορά "το προιόν" αλλά "εσένα σαν πελάτη", ενω η εγγύηση που σου δίνει η αντιπροσωπεία αφορά στο προιόν, ανεξάρτητα του ποιος το έχει στα χέρια του. Δηλαδή, αν ημουν ο αρχικός αγοραστής απο το Γερμανικό κατάστημα, φυσικά και θα μου έπαιρναν τη συσκευή και θα έκαναν τη διαδικασία για εμένα. Οταν πουληθεί το προιόν απο ιδιώτη σε ιδιώτη, τότε παύει το κατάστημα να έχει νόμιμη υποχρέωση να καλύψει την εγγύηση στον δεύτερο ιδιώτη, πλέον το προιόν καλύπτεται απο τον κατασκευαστή. Αυτό, επαναλαμβάνω, είναι η Ευρωπαική νομοθεσία. Θα μου πεις στην Ελλάδα αν παω στο Κωτσοβολο με μια απόδειξή του δε με ρωτάει κανείς αν ειμαι εγώ αυτός που γράφει η απόδειξη και καλύπτουν κανονικά και θα έχεις δίκιο: Πιθανότατα, οι μεγάλοι έμποροι δεν το κάνουν για να μην δυσφημιστούν και για να διατηρήσουν καλές σχέσεις και καλό όνομα στην αγορά. Ομως, θα ήταν απόλυτο δικάιωμα κάθε καταστήματος να μην το κάνει, αν δεν είναι το ονομά ΣΟΥ στην απόδειξη και είναι κάποιου άλλου (αν εσύ το αγόρασες δηλαδή από άλλον ιδιώτη και όχι απο το κατάστημα). 

2. Τελικά το έστειλα στη Google. Εξυπηρετικότατοι, ταχύτατοι και δεν τους ένοιαξε καν αν υπάρχει απόδειξη ή όχι και απο που και πώς είναι αγορασμένο : Ζήτησαν το ΙΜΕΙ, ειδαν οτι η συσκευή είναι σε εγγύηση, μου έδωσαν διεύθυνση, το έστειλα χωρίς χρέωση, το έφτιαξαν, το επέστρεψαν χωρίς χρέωση και όλο αυτό πήρε max 10 ημέρες.

Φίλε ευχαριστώ για τον χρόνο που διέθεσες να τα γράψεις όλα αυτά ...Αν θες βάλε λινκ που επικοινωνήσες με την Google? Σκέφτομαι να το πάρω μεταχειρισμένο στα 220 και δεν ξέρω αν αξίζει να μπλέξω...Εσύ που το έχεις κραταει μέρα η μπαταρία;Και έχεις κολληματα;Και από θέμα θερμοκρασίας πως πάει καίει; Ευχαριστώ 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...