Προς το περιεχόμενο

Υπαρχει πηρε λιγο σασι ή πολυ? τι ειναι πολυ κ τι λιγο?


vasmav

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπερα,

Σε ΙΧ Υπαρχει πηρε λιγο σασι (οποτε ειναι οκ κ δεν χρειαζεται κατι) κ πηρε πολυ? Φανταζομαι πως αλλο λιγο καποιος να σε χτυπισει μπροστα κ λιγο να στραβωσει  και αλλο να σου μπει το μισο αμαξι μεσα

Αλλα θα ηθελα να ακουσω αποψεις - ειδικα για το λιγο κ ποσο επικινδυνο πραγματικα μπορει να ειναι - κ με τι σχετιζεται

ευχαριστω!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Haldol είπε

Είναι τρομερά δύσκολο ένα πλαίσιο που έχει "τραυματιστεί" να επανέλθει στα κανονικά χαρακτηριστικά του. Οι ισορροπίες στα πάντα είναι εξαιρετικά λεπτές, ακριβώς διότι το πλαίσιο ΔΕΝ έχει σκοπό να είναι "απλά γερό" (να μη καταλαβαίνει τίποτα) αλλά "γερό τόσο όσο πρέπει". Ένα μαγαζί τύπου φαναρτζίδικο δεν έχει ούτε τον εξοπλισμό, ούτε τις γνώσεις, ούτε ΤΙΠΟΤΑ από όσα απαιτούνται ώστε το πλαίσιο να ξαναγίνει όπως ήταν. Αλλά ακόμα και αν τα είχε αυτά, η χρέωσή του για μία τέτοια εργασία δε θα ήταν ούτε 300, ούτε 500, ούτε 1.000 ευρώ. Θα ήταν τρομερά παραπάνω.

Ενα Renault 19 το 1996 καρφωθηκε με 120χλμ πισω απο ενα ταξι σταματημενο στο φαναρι Βεικου και Γαλατσιου. Βγηκαμε απο μεσα αγραντζουνιστοι δυο απο μπροστα.

Το αμαξι ηταν αγορασμενο με αποσυρση το 1991 στα 2.100.000δραχμες και η Ρενω ζηταγε τοτε 2.700.000 για να το επισκευασει. Το Ταξι , ενα Opel Vectra 4 ημερων , βγηκε ολικη καταστροφη. 
Επισκευαστηκε σε φαναρτζιδικο με 1.500.000δραχμες.

Το 2002 το ιδιο αμαξι , καρφωθηκε πισω απο Mercedes με κοτσαδορο , παλι με καμια 100αρα χλμ. Ο πατερας μου ανοιξε την πορτα και βγηκε αγραντζουνιστος. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, andreaspA είπε

Ενα Renault 19 το 1996 καρφωθηκε με 120χλμ πισω απο ενα ταξι σταματημενο στο φαναρι Βεικου και Γαλατσιου. Βγηκαμε απο μεσα αγραντζουνιστοι δυο απο μπροστα.

Το αμαξι ηταν αγορασμενο με αποσυρση το 1991 στα 2.100.000δραχμες και η Ρενω ζηταγε τοτε 2.700.000 για να το επισκευασει. Το Ταξι , ενα Opel Vectra 4 ημερων , βγηκε ολικη καταστροφη. 
Επισκευαστηκε σε φαναρτζιδικο με 1.500.000δραχμες.

Το 2002 το ιδιο αμαξι , καρφωθηκε πισω απο Mercedes με κοτσαδορο , παλι με καμια 100αρα χλμ. Ο πατερας μου ανοιξε την πορτα και βγηκε αγραντζουνιστος. 

Ναι, αυτό που κάνεις έχει γίνει τόσες φορές (και εδώ, και σε social media, και σε "ζωντανές" συζητήσεις) που ειλικρινά ΚΟΥΡΑΖΕΙ. Κάθε φορά καταλήγουμε να εξηγούμε ότι 1 + 1 = 2. 

Ας το εξηγήσουμε ακόμα μία λοιπόν. Ναι, έγινε. Όχι, δε το αμφισβητώ, ούτε εγώ, ούτε και κανείς. Το ότι έγινε όμως αυτό που περιγράφεις δε σημαίνει ΤΙΠΟΤΑ. Σε ένα τυχαίο ατύχημα στο δρόμο δεν είναι οι ίδιες συνθήκες στα δύο οχήματα και ποτέ δε θα μπορέσουν να είναι, διότι απλά τίποτα δεν είναι ελεγχόμενο. Ένα όχημα απ' την εποχή των δεινοσαύρων ΠΑΝΤΑ θα φερθεί πολύ χειρότερα από ένα ίδιο νεότερο, εφόσον οι συνθήκες της πρόσκρουσης είναι οι ίδιες. Το ότι κάπου, κάποτε και για κάποιο λόγο κάποιος τη γλίτωσε, είναι επιχείρημα τύπου "χτες βγήκε ο ήλιος απ' την ανατολή και τράκαρα, άρα σήμερα που πάλι βγήκε απ' την ανατολή, θα ξανατρακάρω".

  • Like 12
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, andreaspA είπε

καρφωθηκε με 120χλμ πισω απο ενα ταξι σταματημενο στο φαναρι Βεικου και Γαλατσιου

 

8 λεπτά πριν, andreaspA είπε

καρφωθηκε πισω απο Mercedes με κοτσαδορο , παλι με καμια 100αρα χλμ

Μην τρέχετε μέσα σε πόλεις

  • Like 8
  • Thanks 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 minutes ago, andreaspA said:

Ενα Renault 19 το 1996 καρφωθηκε με 120χλμ πισω απο ενα ταξι σταματημενο στο φαναρι Βεικου και Γαλατσιου. 

Το 2002 το ιδιο αμαξι , καρφωθηκε πισω απο Mercedes με κοτσαδορο , παλι με καμια 100αρα χλμ. 

ηθικο διδαγμα.καποιος δεν πρεπει να οδηγει 

  • Like 12
  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 λεπτά πριν, Nabuko είπε

 

Μην τρέχετε μέσα σε πόλεις

Καλα το 2ο δεν ηταν σε πολη. Ηταν μετα την πατρα προς πυργο. Το πρωτο το δικο μου ... ημουν 18 χρονων. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 λεπτά πριν, Maurikycli είπε

Άλλη μία τράκα με 70 θα την άντεχε σίγουρα 

Δεν θα αντεχε. Ασε που δεν επισκευαστηκε ποτε. Ψαχνω να βρω τις φωτογραφιες... αλλα πρεπει να ειναι στο γραφειο. Τρομερες φωτογραφιες για αμαξι του 1991 !

 

19 λεπτά πριν, Haldol είπε

Ένα όχημα απ' την εποχή των δεινοσαύρων ΠΑΝΤΑ θα φερθεί πολύ χειρότερα από ένα ίδιο νεότερο, εφόσον οι συνθήκες της πρόσκρουσης είναι οι ίδιες. Το ότι κάπου, κάποτε και για κάποιο λόγο κάποιος τη γλίτωσε, είναι επιχείρημα τύπου "χτες βγήκε ο ήλιος απ' την ανατολή και τράκαρα, άρα σήμερα που πάλι βγήκε απ' την ανατολή, θα ξανατρακάρω".

Οπως αποδειχθηκε η Ρενω ακομα και το 1991 εβγαζε αμαξι με παθητικη ασφαλεια σημερινη οσο αφορα το πλαισιο. Αν βρω τις φωτογραφιες θα τις σηκωσω. Η μουρη εξαφανιστηκε! Ο αρμος της πορτας του οδηγου με την πισω πορτα εμεινε ακλονητος. Η καμπίνα δεν επαθε το παραμικρό. Το μοτέρ διαλύθηκε!

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Συνεπως δεν υπαρχει πολυ η λιγο? 

Προφανως αν ενα αμαξι εχει στραπατσο τελειως , θα πρεπει να μπει στην καλιμπρα κλπ

Ενα αμαξι , που εχει χτυπισει πλαγια μπροστα κ λιγο εχει στραβωσει καπου εκει το σασι - αλλα οδηγειετε κανονικα, παλι το υπολογιζουμε για φουλ επικινδυνο, μιας και χαθηκε η γεωμετρια του?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...