Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 14/10/2023 στις 11:18 ΠΜ, meletis_m είπε

Έχω το ίδιο πρόβλημα και δεν βγάζω άκρη. Απο εγκέφαλο είμαι πάντως οκ των στείλαμε γισ τσεκ και δεν έχει θέμα. Εμένα οταν ανάβει η ένδειξη το αυτοκίνητο λειτουργεί μόνο σε ρελαντί 

 

 

 

Επεξ/σία από dim1976bour
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 27/12/2023 στις 6:26 ΜΜ, dim1976bour είπε

 

Ποιο μοτέρ έχεις ; egr , πεταλούδα γκαζιού και maf έχετε δει και σε διαγνωστικό τις τιμές ; αφού εγκέφαλος είναι οκ .

Επεξ/σία από meletis_m
  • 1 χρόνο αργότερα...
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Επανέρχομαι με άλλο πρόβλημα. Το προηγούμενο πρόβλημα που είχα λύθηκε με επισκευή του εγκεφάλου. Θυμίζω ότι έχω το Open Astra G. Όταν γυρνάω την μίζα ζορίζεται λιγάκι να πάρει μπρος, αλλά τελικά παίρνει και δεν έχω πρόβλημα στην πορεία, και έχω κάνει 50χλμ χωρίς πρόβλημα. Μου το έκανε από χθες. Υποψιάζομαι ότι μπορεί να έχει αρχίσει να τα παίζει η μπαταρία. Αν σβήσω την μηχανή και ξαναγυρίσω άμεσα την μίζα για να πάρει μπρος το κάνει πάλι. Να σημειώσω ότι χθες έβαλα βενζίνη αλλά ο βενζινάς είναι έμπιστος, δεν νομίζω να έχει πρόβλημα η βενζίνη. Στο καντράν δεν μου ανάβει κάποια ένδειξη. Σήμερα το πρωί που πήγα να βάλω μπρος μου χτύπησε και ο συναγερμός. Ο φωτισμός στο καντράν σβήνει για ελαφρώς παραπάνω χρόνο από το σύνηθες, η διαφορά είναι κάποια χιλιοστά του δευτερολέπτου αλλά είναι αισθητή η διαφορά. Μπορεί να φταίει η μπαταρία;

Επεξ/σία από gokuthelegend
Δημοσ.
12 λεπτά πριν, gokuthelegend είπε

Επανέρχομαι με άλλο πρόβλημα. Το προηγούμενο πρόβλημα που είχα λύθηκε με επισκευή του εγκεφάλου. Θυμίζω ότι έχω το Open Astra G. Όταν γυρνάω την μίζα ζορίζεται λιγάκι να πάρει μπρος, αλλά τελικά παίρνει και δεν έχω πρόβλημα στην πορεία, και έχω κάνει 50χλμ χωρίς πρόβλημα. Μου το έκανε από χθες. Υποψιάζομαι ότι μπορεί να έχει αρχίσει να τα παίζει η μπαταρία. Αν σβήσω την μηχανή και ξαναγυρίσω άμεσα την μίζα για να πάρει μπρος το κάνει πάλι. Να σημειώσω ότι χθες έβαλα βενζίνη αλλά ο βενζινάς είναι έμπιστος, δεν νομίζω να έχει πρόβλημα η βενζίνη. Στο καντράν δεν μου ανάβει κάποια ένδειξη. Σήμερα το πρωί που πήγα να βάλω μπρος μου χτύπησε και ο συναγερμός. Ο φωτισμός στο καντράν σβήνει για ελαφρώς παραπάνω χρόνο από το σύνηθες, η διαφορά είναι κάποια χιλιοστά του δευτερολέπτου αλλά είναι αισθητή η διαφορά. Μπορεί να φταίει η μπαταρία;

Ποιο μοτέρ φοράει ; 

Μετρησε την μπαταρία , εάν ειναι οκ . 

Δες αισθητηρα εκκεντροφόρου / στροφάλου , και τη καλωδίωση τους

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, meletis_m είπε

Ποιο μοτέρ φοράει ; 

Μετρησε την μπαταρία , εάν ειναι οκ . 

Δες αισθητηρα εκκεντροφόρου / στροφάλου , και τη καλωδίωση τους

Δεν έχω ιδέα τι είναι αυτά και πως να τα μετρήσω, ούτε έχω εργαλεία για να τα μετρήσω.

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, gokuthelegend είπε

Δεν έχω ιδέα τι είναι αυτά και πως να τα μετρήσω, ούτε έχω εργαλεία για να τα μετρήσω.

Στο συνεργείο σου , και μαζι με διαγνωστικό στη θύρα obd . Πολλές φορες δεν εμφανίζεται καν βλάβη . Τη μπαταρία και σε εναν απλό ηλεκτρολόγο μπορείς .

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, meletis_m είπε

Στο συνεργείο σου , και μαζι με διαγνωστικό στη θύρα obd . Πολλές φορες δεν εμφανίζεται καν βλάβη . Τη μπαταρία και σε εναν απλό ηλεκτρολόγο μπορείς .

Θα το πάω σίγουρα σε συνεργείο, αλλά η βλακεία είναι ότι το συνεργείο που συνεργάζομαι έχει κλείσει για διακοπές και θα το καθυστερήσω λιγάκι. Έψαξα 1-2 συνεργεία ακόμη αλλά έχουν κλείσει και αυτά για διακοπές, έπεσα πάνω στον δεκαπενταύγουστο που πάνε όλοι διακοπές.  Έλεγα μήπως γινόταν να έχω κάποια εικόνα μέχρι να πάω.

Να σημειώσω ότι η τελευταία φορά που αλλάξαμε μπαταρία ήταν τον Ιανουάριο του 2020, πριν 5,5+ χρόνια δηλαδή, ενδέχεται να έχει πέσει η απόδοση από τότε;

Επεξ/σία από gokuthelegend
Δημοσ.
4 ώρες πριν, gokuthelegend είπε

Θα το πάω σίγουρα σε συνεργείο, αλλά η βλακεία είναι ότι το συνεργείο που συνεργάζομαι έχει κλείσει για διακοπές και θα το καθυστερήσω λιγάκι. Έψαξα 1-2 συνεργεία ακόμη αλλά έχουν κλείσει και αυτά για διακοπές, έπεσα πάνω στον δεκαπενταύγουστο που πάνε όλοι διακοπές.  Έλεγα μήπως γινόταν να έχω κάποια εικόνα μέχρι να πάω.

Να σημειώσω ότι η τελευταία φορά που αλλάξαμε μπαταρία ήταν τον Ιανουάριο του 2020, πριν 5,5+ χρόνια δηλαδή, ενδέχεται να έχει πέσει η απόδοση από τότε;

Μπαταρία.Φυσικά και έχει πέσει απο τότε.Ακόμα και να σου βγάλει λίγο καιρό ακόμα τον χειμώνα θα τα κακαρώσει.Να έχεις καλώδια μαζί σου ή booster για να το βάλεις μπροστά όταν μείνεις.

  • 4 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 13/5/2023 στις 9:01 ΠΜ, mechpanos είπε

Κρατάς πατημένα γκάζι και φρένο μαζί με σβησμένο το αυτοκίνητο σε στάση εννοείται, και γυρίζεις τον διακόπτη στην 2η θέση (όχι μίζα!!). Θα αρχίσει να αναβοσβήνει ένα λαμπάκι στο καντράν, και μετράς αναβοσβήματα και παύσεις. Αυτά αντιστοιχούν στον κωδικό της βλάβης! Πχ ένα αναβόσβημα, παύση, τρία, παύση, δέκα, παύση, τέσσερα παύση είναι ο κωδικός σφάλματος 1304 (αυτό έχει πάθει εμένα). Αναζητάς τον κωδικό στο google και βλέπεις τί παίζει. Βγάλε βίντεο από το κινητό γιατί δεν θα προλαβαίνεις επί τόπου να μετράς.

Επαναφέρω λιγάκι το θέμα. Έκανα αυτή τη διαδικασία με φρένο, γκάζι και γύρισμα του κλειδιού στην θέση 2. Δεν μου έδειξε κανένα κωδικό (δεν αναβοέσβησε κανένα λαμπάκι). Το δοκίμασα αρκετές φορές για να βεβαιωθώ. Αυτό σημαίνει ότι δεν έχει κανένα πρόβλημα; Την προηγούμενη φορά που όντως είχα πρόβλημα, αναβοέσβησε κανονικά το λαμπάκι και βρήκα τον κωδικό σφάλματος (που σημαίνει ότι είχα κάνει σωστά την διαδικασία). Τώρα που δεν αναβοσβήνει κανένα λαμπάκι σημαίνει ότι δεν έχει και κανένα σφάλμα; Σήμερα μου άναψε για πολύ λίγο το λαμπάκι της μηχανής (δείχνει ένα αυτοκίνητο με ένα γαλλικό κλειδί), αλλά ήταν για πολύ λίγο και δεν μου το ξαναέκανε, και ήθελα να δω αν υπήρχε κάποιο πρόβλημα. Το λαμπάκι μου το άναψε ακριβώς την στιγμή που έκοψα για να παρκάρω, έκλεισα την μηχανή και ξαναέβαλα μπρος και δεν άναψε πάλι. Πήγα για μια δουλειά, το άφησα για 2 ώρες περίπου και μετά έφυγα και έκανα μια πορεία γύρω στα 25χλμ, δεν άναψε πάλι.

Επεξ/σία από gokuthelegend
Δημοσ.
17 ώρες πριν, gokuthelegend είπε

Επαναφέρω λιγάκι το θέμα. Έκανα αυτή τη διαδικασία με φρένο, γκάζι και γύρισμα του κλειδιού στην θέση 2. Δεν μου έδειξε κανένα κωδικό (δεν αναβοέσβησε κανένα λαμπάκι). Το δοκίμασα αρκετές φορές για να βεβαιωθώ. Αυτό σημαίνει ότι δεν έχει κανένα πρόβλημα; Την προηγούμενη φορά που όντως είχα πρόβλημα, αναβοέσβησε κανονικά το λαμπάκι και βρήκα τον κωδικό σφάλματος (που σημαίνει ότι είχα κάνει σωστά την διαδικασία). Τώρα που δεν αναβοσβήνει κανένα λαμπάκι σημαίνει ότι δεν έχει και κανένα σφάλμα; Σήμερα μου άναψε για πολύ λίγο το λαμπάκι της μηχανής (δείχνει ένα αυτοκίνητο με ένα γαλλικό κλειδί), αλλά ήταν για πολύ λίγο και δεν μου το ξαναέκανε, και ήθελα να δω αν υπήρχε κάποιο πρόβλημα. Το λαμπάκι μου το άναψε ακριβώς την στιγμή που έκοψα για να παρκάρω, έκλεισα την μηχανή και ξαναέβαλα μπρος και δεν άναψε πάλι. Πήγα για μια δουλειά, το άφησα για 2 ώρες περίπου και μετά έφυγα και έκανα μια πορεία γύρω στα 25χλμ, δεν άναψε πάλι.

Βάλτο σε διαγνωστικό , πολλές φορές δεν βγάζεις άκρη με το συνδυασμό πεντάλ.

Κάτι θα έχει κρατήσει , και μέτρησε και τη μπαταρία του 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 λεπτό πριν, meletis_m είπε

Βάλτο σε διαγνωστικό , πολλές φορές δεν βγάζεις άκρη με το συνδυασμό πεντάλ.

Κάτι θα έχει κρατήσει , και μέτρησε και τη μπαταρία του 

Την μπαταρία του την αλλάξαμε πολύ πρόσφατα, πριν 2-3 εβδομάδες. Είναι καινούργια. Αν ανάψει πάλι το λαμπάκι τότε θα το πάω σίγουρα σε συνεργείο για να το δουν.

Επεξ/σία από gokuthelegend
Δημοσ.
17 λεπτά πριν, gokuthelegend είπε

Την μπαταρία του την αλλάξαμε πολύ πρόσφατα, πριν 2-3 εβδομάδες. Είναι καινούργια. Αν ανάψει πάλι το λαμπάκι τότε θα το πάω σίγουρα σε συνεργείο για να το δουν.

Ρίξε και μια ματιά στη βαλβίδα πίεσης λαδιού . Γιατί προχωράει το λάδι και πάει σε πλεξούδα , αισθητήρες , εγκέφαλο. 

Έχουν προϊστορία Corsa / Astra . 

Κάτοχος Corsa C 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, meletis_m είπε

Ρίξε και μια ματιά στη βαλβίδα πίεσης λαδιού . Γιατί προχωράει το λάδι και πάει σε πλεξούδα , αισθητήρες , εγκέφαλο. 

Έχουν προϊστορία Corsa / Astra . 

Κάτοχος Corsa C 

Αυτά που λες δεν ξέρω πως να τα τσεκάρω. Θα το πάω σε μηχανικό αν ανάψει πάλι το λαμπάκι.

Να σημειώσω ότι τελικά το κατάφερα το κόλπο με γκάζι και φρένο για να δω κωδικούς. Μου έβγαλε κωδικό 1120 και 1550. Δεν ξέρω όμως αν αφορούν το χθεσινό πρόβλημα ή άλλο παλιότερο γιατί πριν 2 χρόνια περίπου μου έβγαλε τους ίδιους κωδικούς, το οποίο πρόβλημα όμως το είχα επιδιορθώσει. Καμιά ιδέα τι μπορεί να είναι; Να σημειώσω ότι δεν συνάντησα κάποιο πρόβλημα κατά την οδήγηση.

Επεξ/σία από gokuthelegend
Δημοσ.
Στις 15/9/2025 στις 7:18 ΜΜ, gokuthelegend είπε

Επαναφέρω λιγάκι το θέμα. Έκανα αυτή τη διαδικασία με φρένο, γκάζι και γύρισμα του κλειδιού στην θέση 2. Δεν μου έδειξε κανένα κωδικό (δεν αναβοέσβησε κανένα λαμπάκι). Το δοκίμασα αρκετές φορές για να βεβαιωθώ. Αυτό σημαίνει ότι δεν έχει κανένα πρόβλημα; Την προηγούμενη φορά που όντως είχα πρόβλημα, αναβοέσβησε κανονικά το λαμπάκι και βρήκα τον κωδικό σφάλματος (που σημαίνει ότι είχα κάνει σωστά την διαδικασία). Τώρα που δεν αναβοσβήνει κανένα λαμπάκι σημαίνει ότι δεν έχει και κανένα σφάλμα; Σήμερα μου άναψε για πολύ λίγο το λαμπάκι της μηχανής (δείχνει ένα αυτοκίνητο με ένα γαλλικό κλειδί), αλλά ήταν για πολύ λίγο και δεν μου το ξαναέκανε, και ήθελα να δω αν υπήρχε κάποιο πρόβλημα. Το λαμπάκι μου το άναψε ακριβώς την στιγμή που έκοψα για να παρκάρω, έκλεισα την μηχανή και ξαναέβαλα μπρος και δεν άναψε πάλι. Πήγα για μια δουλειά, το άφησα για 2 ώρες περίπου και μετά έφυγα και έκανα μια πορεία γύρω στα 25χλμ, δεν άναψε πάλι.

Το αυτοκίνητο με το γαλλικό κλειδί μου το ανάβει και μένα τελευταία συνήθως στους 90 βαθμούς σβήνει μόνο τους στην πορεία και ανάβει ππάλι. Σε ανοιχτό δρόμο Εθνική π.χ σπάνια να ανάψει στην πόλη πιο συχνά. Το βάλαμε για ελεγχο και έδειξε πρόβλημα σε εγκεφαλο  ηλεκτρικο βεντιλατέρ χωρίς να εχει ανεβάσει ποτέ θερμοκρασία πάνω από 92-93 βαθμούς όπως συνήθως.

Προσανατολίζομαι να τον αλλάξω προληπτικά 50-60 ευρώ κάνει.

Δημοσ.
14 ώρες πριν, papoys1 είπε

Το αυτοκίνητο με το γαλλικό κλειδί μου το ανάβει και μένα τελευταία συνήθως στους 90 βαθμούς σβήνει μόνο τους στην πορεία και ανάβει ππάλι. Σε ανοιχτό δρόμο Εθνική π.χ σπάνια να ανάψει στην πόλη πιο συχνά. Το βάλαμε για ελεγχο και έδειξε πρόβλημα σε εγκεφαλο  ηλεκτρικο βεντιλατέρ χωρίς να εχει ανεβάσει ποτέ θερμοκρασία πάνω από 92-93 βαθμούς όπως συνήθως.

Προσανατολίζομαι να τον αλλάξω προληπτικά 50-60 ευρώ κάνει.

Κάνε πρώτα έλεγχο στην καλωδίωση πριν την αλλαγή .

  • Thanks 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...