Προς το περιεχόμενο

Την πώληση της Κωτσόβολος επιθυμεί η Currys


polemikos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
On 17/06/2023 at 06:21, kurkosdr said:

Όντως κατάντια για ένα μαγαζί που κάποτε "πουλούσε" πάθος για την πληροφορική και τη γραφιστική, αλλά όπως είπα πιο πάνω στην Ελλάδα οι λευκές συσκευές έχουν ψωμί και ο όμιλος προφανώς θέλει μερίδιο. When money talks, bullshit walks που λένε και οι Άγγλοι.

Αν το είδες σε μαγαζί εντός του λεκανοπεδίου Αττικής δίνεις όνομα γιατί θα κατέβω σε 1.5 μήνα και θέλω να διαπιστώσω την κατάντια ιδίοις όμμασι.

Όταν  λες «κατάντια» πως ακριβώς το εννοείς; 

Γιατί το Πλαίσιο ξεκίνησε ως πάθος για πληροφορική και γραφιστική που λες, και πλέον είναι μια από τις μεγαλύτερες Multi million εταιρίες στη Ελλάδα. 

Προσωπικά ζορίζομαι να το πω «κατάντια», όταν είναι από τα μεγαλύτερα success stories της χώρας. 

Αν εσένα και εμένα πλέον δεν μας καλύπτει για τη γραφιστική μας ή τον υπολογιστή μας, έχουμε πάρει ήδη τα κουβαδάκια και έχουμε πάει σε άλλη παραλία. 

Αλλά «κατάντια»; Κάπου ώπα….

12 hours ago, v2020 said:

Έχω διαβάσει αρκετές σελίδες και θέλω να ρωτήσω εσείς που δεν αγοράζετε από Κωτσόβολο αλλά από το κάθε τυχάρπαστο σκρουτζομαγαζο είχατε πάντα τέλεια εξυπηρέτηση? Επίσης όταν σας χάλασε κάτι πόσο εύκολα βγάλατε ακρη? Και δεν μιλάω για κάτι που είναι με courier πλακετακι αλλά για κάτι ογκώδες. Επίσης πόσες φορές σας έκαναν καλή τιμή σε σκρουτζομαγαζο από την αναγραφόμενη?

Ούτε μέτοχος ούτε κάτι είμαι αλλά την άκρη την βγάζεις εύκολα.

Η συντριπτική πλειοψηφία εδώ μέσα που γκρινιάζουν για τις μεγάλες αλυσίδες είναι παιδάκια που τους ενδιαφέρει να γλιτώσουν 5€ σε μια κάρτα γραφικών 800€ και φλεξάρουν που γνωρίζουν 5-10 πράγματα παραπάνω απτό καημένο κοριτσάκι πωλήτρια των 650€. 

Και ανάλογα σε ποια μεριά της τροφικής αλυσίδας ανοίκουν, είτε θα κράξουν για τους «άσχετους πωλητές» είτε θα δικαιολογήσουν «τί να σου κάνει και ένας πωλητής στη γαλέρα των 650€».

Για οτιδήποτε άλλο εκτός της πληροφορικής μια χαρά κάνουν τη δουλειά τους και μια χαρά εξυπηρετούν.

Οταν θες να βάλεις λευκές συσκευές κλπ, ειναι μονόδρομος. Πρέπει να είσαι πολύ ριψοκίνδυνος για να τα αγοράσεις από Skroutz και να ψάχνεσαι με εγγυήσεις.

Επεξ/σία από polaki
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 ώρες πριν, ΦΙΛΙΠΠΟΣ ΤΟΜΠΟΥ είπε

Υπάρχει περίπτωση η αγορά από Κωτσόβολο να βγάζει μεγάλο κέρδος κ νόημα για όσους από εμάς μαζεύουμε πόντους κ τους μετατρέπουμε σε μίλια μέσω της Aegean visa - πχ σε κάποιες περιπτώσεις δίνει μέχρι κ 100000 πόντους για αγορά iphone κτλ που σε μίλια ειναι δωρεάν ταξίδι για Αμερική 

Ωπ ωπ ωπ... για πες λεπτομεριες για αυτο εδω; Δεν το εχω καθολου υποψην μου
Περνω και iphone (και το πουλαω με 100ευρω λιγοτερα) στην αναγκη για ενα ταξιδακι και ας τρωω μακντολαντς

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ο Κώτσος αυτή τη στιγμή με τα νούμερα που βγάζει από εποχής Ανδρέα Αθανασόπουλου είναι μαγαζί γωνία. Μενει να δούμε ποιος θα είναι ο νέος ιδιοκτήτης. Κατά πόσο/αν θα ενδιαφερθούν ξένοι ή Έλληνες.

Μαγαζί που τον τελευταίο (επιδοτούμενο) δανεισμό τον έκανε για αγορά και δημιουργία υπερσύγχρονου αποθηκευτικού χώρου/logistics. 

Μαγαζί που τα τελευταία χρόνια μας έμαθε να πληρώνουμε στον πωλητή γλυτώνοντας τις τεράστιες ουρές στο ταμείο για ένα μελάνι. Που σε εξυπηρετεί με εξαιρετικές κούριερ υπηρεσίες. Που σου ανοίγει ένα S23 σε κάθε μαγαζί για να πας να το πιάσεις με τα χεράκια σου πριν το παραγγείλεις από το Skroutzομάγαζο από μια ΙΚΕ με 30 μέρες παράδοση (incoming νήμα: "χάθηκε" η ΙΚΕ, τι γίναν τα λεφτά μας). Που θα πας να δεις απο κοντά τη ρημάδα την OLED πριν αγοράσεις γουρούνι στο σακί, που θα σου ανεβάσει το ψυγείο στον χ όροφο και δε θα σε αφήσει να το κοιτάς σαν μαλ.. στο πεζοδρόμιο. Που όταν εννοεί ότι το έχω διαθέσιμο δεν εννοεί ναι την επόμενη εργάσιμη από την αποθήκη του Beinogloy αλλά μπες στο μαγαζί και πάρτο.

Να κλείσει λέει κάποιος γιατί μου χάλασε η τοστιέρα και το ατμοσίδερο. Γιατί  πήγα στο μαγαζί και το τελευταίο κομματι που μου είπε το τηλεφωνικό, ήταν ανοιγμένο.  Γιατί υπάρχουν εναρμονισμένες πρακτικές λέει ο άλλος, ξεχνώντας ότι τις τιμές τις καθορίζει ο προμηθευτής και τα περιθώρια κέρδου στενά. Τώρα οι 1000+ που εργαζονται εκεί να πάνε να.. 

Τέλειο μαγαζί δεν είναι, προφανώς και χρειάζεται βελτίωση, θα γίνουν και στραβές, υπάρχουν και φάλτσα και δυσαρεστημένοι πελάτες. Και δυσαρεστημένοι εργαζομενοι σαν του λόγου μου, που περίμενα να αναγνωριστούν οι σπουδές μου και να πληρωθώ καλά σε μια εταιρία με αντικείμενο retail. Παρόλα αυτά, στην εποχή της κρίσης που δε χτύπαγε το ρημαδοτηλέφωνο για δουλειά, είχα έστω και ένα κακό μεροκάματο. 

Δεν θα ξεχάσω ότι τις μέρες που έκλειναν οι τράπεζες, στην "γαλέρα" έσκαγαν τα βανάκια με ζεστό μετρητό να πληρωθούμε. Ομοίως ούτε τις οριζόντιες μειώσεις του 2011-12. 

Εκείνο που πρέπει να καταλάβουμε ότι με όλα τα καλά τους και τα στραβά τους και ασχέτως της προσωπικής μας εμπειρίας, τα φυσικά καταστήματα έχουν και θα έχουν πολλούς λόγους ύπαρξης και όσο περισσότεροι κωτσόβολοι, Public/ Πλαίσια υπάρχουν (ακόμη καλύτερα αν ευημερούν) τόσο καλύτερα για όλους μας σε όλα τα επίπεδα.

  • Like 7
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 hours ago, Αντώνης Τ. said:

Ο Κώτσος αυτή τη στιγμή με τα νούμερα που βγάζει από εποχής Ανδρέα Αθανασόπουλου είναι μαγαζί γωνία. Μενει να δούμε ποιος θα είναι ο νέος ιδιοκτήτης. Κατά πόσο/αν θα ενδιαφερθούν ξένοι ή Έλληνες.

Μαγαζί που τον τελευταίο (επιδοτούμενο) δανεισμό τον έκανε για αγορά και δημιουργία υπερσύγχρονου αποθηκευτικού χώρου/logistics. 

Μαγαζί που τα τελευταία χρόνια μας έμαθε να πληρώνουμε στον πωλητή γλυτώνοντας τις τεράστιες ουρές στο ταμείο για ένα μελάνι. Που σε εξυπηρετεί με εξαιρετικές κούριερ υπηρεσίες. Που σου ανοίγει ένα S23 σε κάθε μαγαζί για να πας να το πιάσεις με τα χεράκια σου πριν το παραγγείλεις από το Skroutzομάγαζο από μια ΙΚΕ με 30 μέρες παράδοση (incoming νήμα: "χάθηκε" η ΙΚΕ, τι γίναν τα λεφτά μας). Που θα πας να δεις απο κοντά τη ρημάδα την OLED πριν αγοράσεις γουρούνι στο σακί, που θα σου ανεβάσει το ψυγείο στον χ όροφο και δε θα σε αφήσει να το κοιτάς σαν μαλ.. στο πεζοδρόμιο. Που όταν εννοεί ότι το έχω διαθέσιμο δεν εννοεί ναι την επόμενη εργάσιμη από την αποθήκη του Beinogloy αλλά μπες στο μαγαζί και πάρτο.

Να κλείσει λέει κάποιος γιατί μου χάλασε η τοστιέρα και το ατμοσίδερο. Γιατί  πήγα στο μαγαζί και το τελευταίο κομματι που μου είπε το τηλεφωνικό, ήταν ανοιγμένο.  Γιατί υπάρχουν εναρμονισμένες πρακτικές λέει ο άλλος, ξεχνώντας ότι τις τιμές τις καθορίζει ο προμηθευτής και τα περιθώρια κέρδου στενά. Τώρα οι 1000+ που εργαζονται εκεί να πάνε να.. 

Τέλειο μαγαζί δεν είναι, προφανώς και χρειάζεται βελτίωση, θα γίνουν και στραβές, υπάρχουν και φάλτσα και δυσαρεστημένοι πελάτες. Και δυσαρεστημένοι εργαζομενοι σαν του λόγου μου, που περίμενα να αναγνωριστούν οι σπουδές μου και να πληρωθώ καλά σε μια εταιρία με αντικείμενο retail. Παρόλα αυτά, στην εποχή της κρίσης που δε χτύπαγε το ρημαδοτηλέφωνο για δουλειά, είχα έστω και ένα κακό μεροκάματο. 

Δεν θα ξεχάσω ότι τις μέρες που έκλειναν οι τράπεζες, στην "γαλέρα" έσκαγαν τα βανάκια με ζεστό μετρητό να πληρωθούμε. Ομοίως ούτε τις οριζόντιες μειώσεις του 2011-12. 

Εκείνο που πρέπει να καταλάβουμε ότι με όλα τα καλά τους και τα στραβά τους και ασχέτως της προσωπικής μας εμπειρίας, τα φυσικά καταστήματα έχουν και θα έχουν πολλούς λόγους ύπαρξης και όσο περισσότεροι κωτσόβολοι, Public/ Πλαίσια υπάρχουν (ακόμη καλύτερα αν ευημερούν) τόσο καλύτερα για όλους μας σε όλα τα επίπεδα.

Όλη αυτή η λογική και ανοχή είναι που οδηγεί αυτήν την χώρα στα <<πανέμορφα>> αποτελέσματα της!

Να κλείσει φίλε μου! Θα ανοίξει άλλη εταιρεία στην θέση της. 

Τώρα αν εσένα σου αρέσει, υπάρχουν αρκετοί κακοί εργοδότες στην ελληνική αγορά να σε ικανοποιήσουν..

  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
17 ώρες πριν, polaki είπε

Όταν  λες «κατάντια» πως ακριβώς το εννοείς; 

Γιατί το Πλαίσιο ξεκίνησε ως πάθος για πληροφορική και γραφιστική που λες, και πλέον είναι μια από τις μεγαλύτερες Multi million εταιρίες στη Ελλάδα. 

Προσωπικά ζορίζομαι να το πω «κατάντια», όταν είναι από τα μεγαλύτερα success stories της χώρας. 

Αν εσένα και εμένα πλέον δεν μας καλύπτει για τη γραφιστική μας ή τον υπολογιστή μας, έχουμε πάρει ήδη τα κουβαδάκια και έχουμε πάει σε άλλη παραλία. 

Αλλά «κατάντια»; Κάπου ώπα….

Με την ίδια λογική και τα μαγαζιά που πουλάνε καλά ρολόγια να βάλουν μαχαιροπίρουνα και η αντιπροσωπεία της BMW να πουλάει χλοοκοπτικές μηχανές.

Υπάρχει το θέμα του image και του brand erosion, το Πλαίσιο είχε φτιάξει ένα συγκεκριμένο brand name στην πληροφορική και τη γραφιστική και τώρα έγινε ένα "λίγο απ'όλα" όπως οι Κωτσόβολοι (αλλά χωρίς τους χώρους του) και χάνει από άποψη brand. Κερδοφόρο μεσοπρόθεσμα, σοφό μακροπρόθεσμα;

Επεξ/σία από kurkosdr
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 hours ago, kurkosdr said:

Με την ίδια λογική και τα μαγαζιά που πουλάνε καλά ρολόγια να βάλουν μαχαιροπίρουνα και η αντιπροσωπεία της BMW να πουλάει χλοοκοπτικές μηχανές.

Υπάρχει το θέμα του image και του brand erosion, το Πλαίσιο είχε φτιάξει ένα συγκεκριμένο brand name στην πληροφορική και τη γραφιστική και τώρα έγινε ένα "λίγο απ'όλα" όπως οι Κωτσόβολοι (αλλά χωρίς τους χώρους του) και χάνει από άποψη brand. Κερδοφόρο μεσοπρόθεσμα, σοφό μακροπρόθεσμα;

Ποιος ακριβώς νοιάζεται; Εσύ και εμείς εδώ;

Δε νομίζω να τους ενδιαφέρει καθόλου το αν έχουν αλλάξει προφίλ. 

Και καλά κάνανε. 

Αλλιως θα είχαν μαραζώσει ως εταιρεία όπως έχουν μαραζώσει όλοι όσοι μείνανε πιστοί στο όνειρο της πληροφορικής. 

Multimillion company είναι μάγκες. Κάτι κάνουν καλά… 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 hours ago, Usahh said:

Όλη αυτή η λογική και ανοχή είναι που οδηγεί αυτήν την χώρα στα <<πανέμορφα>> αποτελέσματα της!

Να κλείσει φίλε μου! Θα ανοίξει άλλη εταιρεία στην θέση της. 

Τώρα αν εσένα σου αρέσει, υπάρχουν αρκετοί κακοί εργοδότες στην ελληνική αγορά να σε ικανοποιήσουν..

Κάνεις ένα γενικολογο σχόλιο για την κατάσταση της χώρας, Έχεις προσπερασει την κουβέντα για τα νούμερα του, για την εμπιστοσύνη που απολαμβάνει από τον κόσμο και φαίνεται αλλιώς θα είχε κλείσει, έχεις προσπερασει ένα σωρό πράγματα και έμεινες στον εργαζόμενο.

Που δεν τους κρατάνε και δεμένους. Όποιος επιθυμεί παίρνει τα προσόντα του και τα πουλάει αλλού. Ελεύθερη αγορά είναι. 

Στο τέλος αφήνεις και ένα στο μυαλό σου ευφηολογημα σε προσωπικό επίπεδο χωρίς καν να με γνωριζεις προσωπικά, με τι σκοπό; Να με μειώσεις; να αισθανθείς καλύτερα; 

Κενο περιεχομένου το ποστ σου φιλτατε, ωστόσο σε ευχαριστώ για το ενδιαφέρον, την έχω βρει την άκρη μου.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

59 minutes ago, polaki said:

Ποιος ακριβώς νοιάζεται; Εσύ και εμείς εδώ;

Δε νομίζω να τους ενδιαφέρει καθόλου το αν έχουν αλλάξει προφίλ. 

Και καλά κάνανε. 

Αλλιως θα είχαν μαραζώσει ως εταιρεία όπως έχουν μαραζώσει όλοι όσοι μείνανε πιστοί στο όνειρο της πληροφορικής. 

Multimillion company είναι μάγκες. Κάτι κάνουν καλά… 

Προφανώς και οι Γεραρδοι δεν μπορούσαν να βλέπουν άλλο τα τρενα να περνούν.

Εξαιρώντας τη γραφιστική ύλη που είναι μεγάλο το κέρδος, θα ήταν τρελοί να λένε όχι στο μεγαλο κέρδος του κλιματισμού, των μικροσυσκευων και των λευκών συσκευών επιμενοντας μονο στα κινητά του 15% και στα λάπτοπ του 5% για να μη χαλάσουν το image τους.

Όπου υπάρχει κέρδος τοποθετούνται. Έτσι κάνουν όλοι στη λιανική. ο κωτσος μπήκε σφήνα στα ξενοδοχεία, praktiker περισσότερο και Leroy λιγότερο μπαίνουν δειλά δειλά στα λευκά/κλιματισμό.

Και γενικώς φαίνεται να μπαίνουν σιγά σιγά ο ένας στα χωράφια του άλλου.

Και πως να μην αλλάξεις την τακτική σου όταν εκεί που ήθελες 8 πάγκους για λάπτοπ και τώρα θέλεις 4 επειδή η αγορά έχει πέσει ή μετακινηθεί στο online.  Δεν πρέπει να δεις με τι θα γεμίσεις το χώρο σου για να μεγιστοποιήσεις το κέρδος; Μέχρι και έπιπλα θα βάλουν αν χρειαστεί.

 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 hours ago, Αντώνης Τ. said:

Προφανώς και οι Γεραρδοι δεν μπορούσαν να βλέπουν άλλο τα τρενα να περνούν.

Εξαιρώντας τη γραφιστική ύλη που είναι μεγάλο το κέρδος, θα ήταν τρελοί να λένε όχι στο μεγαλο κέρδος του κλιματισμού, των μικροσυσκευων και των λευκών συσκευών επιμενοντας μονο στα κινητά του 15% και στα λάπτοπ του 5% για να μη χαλάσουν το image τους.

Όπου υπάρχει κέρδος τοποθετούνται. Έτσι κάνουν όλοι στη λιανική. ο κωτσος μπήκε σφήνα στα ξενοδοχεία, praktiker περισσότερο και Leroy λιγότερο μπαίνουν δειλά δειλά στα λευκά/κλιματισμό.

Και γενικώς φαίνεται να μπαίνουν σιγά σιγά ο ένας στα χωράφια του άλλου.

Και πως να μην αλλάξεις την τακτική σου όταν εκεί που ήθελες 8 πάγκους για λάπτοπ και τώρα θέλεις 4 επειδή η αγορά έχει πέσει ή μετακινηθεί στο online.  Δεν πρέπει να δεις με τι θα γεμίσεις το χώρο σου για να μεγιστοποιήσεις το κέρδος; Μέχρι και έπιπλα θα βάλουν αν χρειαστεί.

 

Μα πραγματικά, είναι δυνατόν τέτοιες εταιρείες να δουν ευκαιρία και να μην την εκμεταλλευτούν; 

Και πολύ καλά θα κάνουν! Πολύ καλά τόσο για τους εαυτούς τους (μετόχους), όσο και για τους εργαζόμενους τους.

Ορισμενοι εδώ μέσα είναι είτε υπερβολικά ρομαντικοί, είτε υπερβολικά αφελείς… 

Ενδιάμεσο δεν υπάρχει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 hours ago, kurkosdr said:

Με την ίδια λογική και τα μαγαζιά που πουλάνε καλά ρολόγια να βάλουν μαχαιροπίρουνα και η αντιπροσωπεία της BMW να πουλάει χλοοκοπτικές μηχανές.

Υπάρχει το θέμα του image και του brand erosion, το Πλαίσιο είχε φτιάξει ένα συγκεκριμένο brand name στην πληροφορική και τη γραφιστική και τώρα έγινε ένα "λίγο απ'όλα" όπως οι Κωτσόβολοι (αλλά χωρίς τους χώρους του) και χάνει από άποψη brand. Κερδοφόρο μεσοπρόθεσμα, σοφό μακροπρόθεσμα;

Το βλέπεις και αυτό,   πχ  Καταστήματα που πουλούσανε μόνο αμάξια, αρχίσανε να φέρνουν Μηχανές και πατίνια.

Πάνε οι καιροί που ο υπολογιστής ήταν ενα προϊόν για λίγους,  αφού πλέον οι πελάτες τους είναι ο απλός κόσμος που θέλει και το πλυντήριο του και την κουζίνα του  τι καλύτερο απο το να κάνουν χρήση του ήδη υπάρχοντος συστήματος και logistics που έχουν για να πουλάνε και αυτά.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Άλλο το knowledge base των κουζινων και πληντυριων αλλο το knowledge base για υπολογιστες κτλ...Ποιος θα τα ξερει ολα αυτα για να καθοδηγησει τον πελατη...? Ο υπαλληλακος που θα φυγει μετα απο λιγους μηνες οπως συμβαινει στα Public πχ...?

Προκειται για αρπαχτη και φυσικα για μια επερχομενη φρικtη customer service...

ΥΓ...Πηγα να αγορασω ξυριστικη μηχανη στον Κωτσοβολο και υπευθυνος τμηματος ηταν γυναικα...περιττο να σας πω οτι δεν ηξερε που πανε τα τρια...

Επεξ/σία από ppaio
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

17 λεπτά πριν, ppaio είπε

Άλλο το knowledge base των κουζινων και πληντυριων αλλο το knowledge base για υπολογιστες κτλ...Ποιος θα τα ξερει ολα αυτα για να καθοδηγησει τον πελατη...? Ο υπαλληλακος που θα φυγει μετα απο λιγους μηνες οπως συμβαινει στα Public πχ...?

Προκειται για αρπαχτη και φυσικα για μια επερχομενη φρικtη customer service...

ΥΓ...Πηγα να αγορασω ξυριστικη μηχανη στον Κωτσοβολο και υπευθυνος τμηματος ηταν γυναικα...περιττο να σας πω οτι δεν ηξερε που πανε τα τρια...

Υπάρχουν τόσοι δυσαρεστημένοι πωλητές απο τον Κωτσο που θα πάνε εκει.Τι όχι;

Επίσης υπάρχει και η εκπαίδευση,λες και αυτοί που πουλάνε υπολογιστές τα ήξεραν απο το σπίτι τους.

Τι περίμενες να σου εξηγήσουν για την ξυριστική;Αν ήταν σπανός ή μουσιάς θα ήξερε καλύτερα;

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αν εξαιρέσεις τους πολυ παλιούς πωλητές/πωλήτριας στα λευκά η στα μαυρα που είτε ευχαριστημένοι είτε δυσαρεστημένοι δεν φεύγουν γιατί δεν έχουν αλλού να πάνε (δυστυχώς η στασιμότητα τα προκαλεί αυτά) οι υπόλοιποι είναι περαστικοί νεανιες που κολλάνε τα πρώτα ένσημα μέχρι να βρούν κάτι καλύτερο.

Η γνώση στο αντικείμενο συνήθως περιορίζεται στο καρτελακι. 

Επεξ/σία από Αντώνης Τ.
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 4 εβδομάδες αργότερα...

Με μια λέξη : Ουστ - Αγοράστηκε τηλεόραση  με πληρωμένη επέκταση εγγύησης στα 5 χρόνια σε ισχύ. Η τηλεόραση παρουσίασε δυσλειτουργία πριν περίπου ένα εξάμηνο οπότε και επικοινωνήσαμε με το αρμόδιο τμήμα του Κωτσόβολου ώστε να ενεργοποιηθεί η εγγύηση. Στη συνέχεια ζητήθηκαν φωτογραφίες της τηλεόρασης (!!!!!) από το τμήμα service, βάση των οποίων ισχυρίζονται ότι η τηλεόραση έχει υποστεί βλάβη με υπαιτιότητά μας και δεν καλύπτεται από την εγγύηση, ενώ η τηλεόραση είναι άθικτη. Επικοινωνήσαμε άλλες 3 φορές έκτοτε με τα ίδια αποτελέσματα. Αρνούνται να παραλάβουν τη συσκευή έστω και για έλεγχο. Μούφα επέκταση εγγύησης και εγώ είμαι ελέφαντας. Οδεύει με ασφάλεια στη μοίρα της Ηλεκτρονικής Αθηνών. Λυπαμαι μόνο τόσο κόσμο που δουλεύει στα καταστήματά τους

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...