Προς το περιεχόμενο

Ρεκόρ παραδόσεων για την Tesla με τη βοήθεια και των μειώσεων τιμών


Crash24

Προτεινόμενες αναρτήσεις

11 ώρες πριν, ethereum είπε

 η ζήτηση για ηλεκτρικά έχει πέσει πολύ   , η VW αναστέλλει την παραγωγή και κάνει απολύσεις ,δηλώνει πτώση 30% και μή επαρκή ζήτηση απο τους πελάτες ,  ο λόγος που πουλά η Tesla είναι σίγουρα η μείωση τιμών.

Volkswagen scales back EV production | Autocar

Αναμενόμενο αφού το id4 δεν περπάτησε καλά στη Αμερική. Μια ματιά στο YouTube θα σου βγάλει δεκάδες αγανακτισμένους πελάτες με τα προβλήματα που λένε ότι είχε εκεί.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 49
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

7 ώρες πριν, Vasilisxd είπε

Εάν έχεις δικό σου γκαράζ είσαι κάθε μέρα φορτισμένος και φεύγεις πάντα γεμάτος, ούτε καν να σου περάσει από το μυαλό ότι σου τελειώνει η βενζίνη και θα πρέπει να πας βενζινάδικο. Όταν πας ταξίδι ξέρεις ότι μετά τα ~300 χλμ θα χρειαστείς φόρτιση οπότε ενεργείς αναλόγως.

Δεν καταλαβαίνω για ποιον μπελά μιλάμε, ειδικά όταν το αμάξι σου θα σου εξοικονομεί τουλάχιστον 1500 ευρώ/χρόνο σε σχέση με ένα diesel.

Όσο για την Tesla είναι στον σωστό δρόμο να γίνει η νούμερο 1 εταιρία κατασκευής αυτοκίνητων στο προσεχές μέλλον. 

AN εχεις γκαραζ, που και να εχεις δεν θα το εχεις μαζι οταν πας ταξιδι. Που αν ειναι μεγαλυτερο απο 300 χλμ θα πρεπει να κανεις μια σταση για...κανα διωρο να φορτισεις ΑΝ βρεις σταθμο φορτισης. Ναι οντως, κανενας μπελας...

 

Οσο για τους θιασωτες της οικωλογιας απλα γελαω. Και θα γελασουμε ακομα πικροτερα οταν θα αρχισουν οι απορριψεις των παλιων μπαταριων...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
17 ώρες πριν, basilis_k6 είπε

αν δεν επιτρέψουν να σπασουμε το πεζοδρομιο να περάσουμε ρευμα απο κατω για να φορτιζουμε μπροστα στο σπιτι, στην ελλαδα θα εχουμε θεμα στο μελλον με τη φορτιση. σε λίγο τα σπιτια με γκαραζ ή ακομη και πυλωτη θα ειναι +30-50κ ευρω μονο και μονο γιατι θα εχεις δυνατοτητα να φορτιζεις.

Αυτό που λες δεν θα γίνει πότε στην Ελλάδα ή θα γίνει σε 100 χρόνια όσο αλλάζουν οι πόλεις. Πιστεύω πως εμείς θα πάμε σε συνθετικά καύσιμα και σε υδρογόνο. Και θα έχουμε ηλεκτρικό ότι αφαιρείται η μπαταρία για φόρτιση σπίτι.

Οταν γίνει το ελληνικό, όταν θα λέμε Αθήνα θα δείχνουνε Ελληνικό &  Νότια προάστια. Σιγά σιγά θα δημιουργούνται νέα «Ελληνικό» για χαμηλότερα  βαλάντια καθώς είναι αρκετά οικονομικότερος τρόπος αλλαγής μιας πόλης.  Ολα τα υπόλοιπα θα είναι η «παλιά πόλη».  

8 ώρες πριν, Vasilisxd είπε

Εάν έχεις δικό σου γκαράζ είσαι κάθε μέρα φορτισμένος και φεύγεις πάντα γεμάτος, ούτε καν να σου περάσει από το μυαλό ότι σου τελειώνει η βενζίνη και θα πρέπει να πας βενζινάδικο. Όταν πας ταξίδι ξέρεις ότι μετά τα ~300 χλμ θα χρειαστείς φόρτιση οπότε ενεργείς αναλόγως.

Δεν καταλαβαίνω για ποιον μπελά μιλάμε, ειδικά όταν το αμάξι σου θα σου εξοικονομεί τουλάχιστον 1500 ευρώ/χρόνο σε σχέση με ένα diesel.

Όσο για την Tesla είναι στον σωστό δρόμο να γίνει η νούμερο 1 εταιρία κατασκευής αυτοκίνητων στο προσεχές μέλλον. 

Αν εχεις γκαράζ και ΑΝ υπάρχει επαρκές δίκτυο στην περιοχή να δώσει ισχύ. Και ένα τέτοιο αμάξι θέλει ισχύ που σήμερα καταναλώνουν 10 τετράγωνα μαζί. Φαντάσου 100 τέτοια αμάξια στον ίδιο χώρο. Απλά δεν γίνεται σε αρκετές πόλεις. Είχαμε μάθει σε ΕΝΑ καύσιμο τόσα χρόνια. Πιστεύω στη μέλλον κάθε χώρα θα καταλήξει σε δικό της μίγμα ανάλογα με τη διαθεσιμότητα πχ χώρου, ισχύος, σπάνιων μετάλλων κτλ. Δλδ στα εμιράτα δεν βλέπω να παίζει πολύ ηλεκτρικό όταν θα έχουν τσάμπα παραγωγή υδρογόνου ή συνθετικών. Αντίστοιχα εμεις εδώ πάμε φουλ για υδρογόνο και συνθετικά. Και μικρά  ηλεκτρικά και μηχανάκια για την πόλη. Στην οποία σωστά θα πρέπει να απαγορευτεί η κυκλοφορία κάθε οχήματος πλην ταξί και μηχανάκια και να αγοραστούν 1000 λεωφόρια. Θα πηγαίνουμε πιο γρήγορα όπου θελουμε. Ακόμα θυμάμαι που στο lockdown στην Αθήνα ανέπνεες αέρα λες και ήσουν στον Όλυμπο. Δεν θα το ξεχάσω…

Επεξ/σία από jimarass26
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
19 λεπτά πριν, jimarass26 είπε

Στην οποία σωστά θα πρέπει να απαγορευτεί η κυκλοφορία κάθε οχήματος πλην ταξί και μηχανάκια και να αγοραστούν 1000 λεωφόρια. Θα πηγαίνουμε πιο γρήγορα όπου θελουμε. Ακόμα θυμάμαι που στο lockdown στην Αθήνα ανέπνεες αέρα λες και ήσουν στον Όλυμπο.

Δεν πρόκειται κάποιος που έχει αυτοκίνητο να δεχθεί τη μείωση της άνεσης που συνεπάγεται η εγκατάλειψη του και η χρήση των ΜΜΜ (ναι, ακόμα και αν υπάρχουν 100 λεωφορεία). Όποιος πολιτικός το κάνει θα χάσει πάρα πολλές ψήφους στην Ελλάδα. Ούτε εγώ θα ψήφιζα για κάτι τέτοιο.

Επεξ/σία από kurkosdr
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, Black Demis είπε

Για τα επαγγελματικά ξέρω, μιλάω για αυτοκίνητα όπως dolphin που παίρνεις ένα πλήρες αυτοκινιτο με αρκετά αλογάκια καλή αυτονομία και 30κ

Σ αυτό το επίπεδο τιμής το Tesla M3 ειναι μονοδρομος νομιζω......

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, Aprile είπε

Αναμενόμενο αφού το id4 δεν περπάτησε καλά στη Αμερική. Μια ματιά στο YouTube θα σου βγάλει δεκάδες αγανακτισμένους πελάτες με τα προβλήματα που λένε ότι είχε εκεί.

Καμιά έκπληξη από την εν λόγω εταιρεία. Αν δεις τα brand reliability ratings του Consumer Reports είναι κάθε χρονιά κοντά στον πάτο. Και παρά τις κορώνες περί "Γερμανικής ποιότητας", ούτε λόγος για έστω 3 χρόνια εγγύηση (ενώ υπάρχουν εταιρείες που σέβονται τον αγοραστή και δίνουν 5 χρόνια).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, Thresh είπε

Μπελάς είναι φόρτιση, ασε που δεν υπάρχει τίποτα καλύτερο από το να σε κλέβει στην αντλία ο πρατηριούχος σε συνδυασμό με νοθεία. Θέλω να πηγαίνω στην αντιπροσωπία να αλλάζω 4 βουλωμένα μπεκ για 3000 ευρώ.

Είδα χθες και το καρτέλ του ΟΠΕΚ να αποφασίζει πάλι μείωση παγκόσμιας παραγωγής πετρελαίου για να κρατήσει τις τιμές εκεί που θέλει, άνοιξα μια σαμπάνια από τη χαρά μου.

Δεν πάει αποκλειστικά έτσι. Υποθέτω είδες φέτος και το καρτέλ των εταιρειών ηλεκτρικής ενέργειας να αποφασίζει και να ορίζει την κιλοβατώρα στις τιμές που θέλει. 🙄 Τα ίδια ισχύουν και για τη νοθεία. Προχωράει η φάση των ηλεκτρικών ΙΧ αλλά είναι απέχει πολύ από το να γίνει mainstream παγκοσμίως.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 hours ago, jimarass26 said:

 Αν εχεις γκαράζ και ΑΝ υπάρχει επαρκές δίκτυο στην περιοχή να δώσει ισχύ. Και ένα τέτοιο αμάξι θέλει ισχύ που σήμερα καταναλώνουν 10 τετράγωνα μαζί. Φαντάσου 100 τέτοια αμάξια στον ίδιο χώρο. Απλά δεν γίνεται σε αρκετές πόλεις. Είχαμε μάθει σε ΕΝΑ καύσιμο τόσα χρόνια. Πιστεύω στη μέλλον κάθε χώρα θα καταλήξει σε δικό της μίγμα ανάλογα με τη διαθεσιμότητα πχ χώρου, ισχύος, σπάνιων μετάλλων κτλ. Δλδ στα εμιράτα δεν βλέπω να παίζει πολύ ηλεκτρικό όταν θα έχουν τσάμπα παραγωγή υδρογόνου ή συνθετικών. Αντίστοιχα εμεις εδώ πάμε φουλ για υδρογόνο και συνθετικά.

Το πήδηξες το θέμα. Σε απλή πρίζα το βάζεις, όπως και το κινητό και τραβάει 2kW, όπως π.χ ένα σεσουάρ/πιστολάκι. 

Το υδρογόνο το ξεχνάς, οι απώλειες της μετατροπής ηλεκτρικού ρεύματος σε υδρογόνο μέχρι και το ντεπόζιτο σου είναι τεράστιες.  

Επεξ/σία από Vasilisxd
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 hours ago, Jiakometi said:

Σ αυτό το επίπεδο τιμής το Tesla M3 ειναι μονοδρομος νομιζω......

οχι αναγκαστικά πχ εγώ δεν το πήρα για 2 λόγους ένας οκ δεν αλλάζει άλλα δεύτερος αλλαζει
1. δεν εχω parking στην πράξη δεν θα εχω που να φορτίσω αμάξι ετσι ηλεκτρικό μετά από πολύ σκέψη ενώ έτοιμος ήμουν για το model 3  δεν το πήρα
2. ειναι μεγαλο το 3 σε σχέση με το dolphin που ειναι 4 μέτρα με ίδια αυτονομία με το m3 ειναι λουκούμι για όσους ζουν στην πόλη (m3 μονο μικρο αμάξι δεν το λες ειδικά για τα στενά της θεσσαλονινης δεν θα βρεις παρκινγ ποτεεεε)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, Vasilisxd είπε

Το πήδηξες το θέμα. Σε απλή πρίζα το βάζεις, όπως και το κινητό και τραβάει 2kW, όπως π.χ ένα σεσουάρ/πιστολάκι. 

2kw δεν καλύπτει , θες εγκατάσταση .

είναι όπως λένε μερικοί θα πάνε σε μια ταβέρνα να φάνε , θα απλώσουν μπαλαντέζα και θα φορτίσει ... δε φορτίζει

6 ώρες πριν, jimarass26 είπε

Αντίστοιχα εμεις εδώ πάμε φουλ για υδρογόνο και συνθετικά.

φυσικό αέριο και αργότερα βιοαέριο και βιομεθάνιο για Ελλάδα

βέβαια είμαστε μπανανία οπότε για το φυσικό αέριο , όποτε και αν , θα το κάνουν ασύμφορο με ταρίφες CO2

προς το παρών παρτάρουν με ΑΠΕ (χωρίς σχεδιασμό και κλασσικά εμείς την πληρώνουμε)

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

45 minutes ago, korakios said:

φυσικό αέριο και αργότερα βιοαέριο και βιομεθάνιο για Ελλάδα

βέβαια είμαστε μπανανία οπότε για το φυσικό αέριο , όποτε και αν , θα το κάνουν ασύμφορο με ταρίφες CO2

προς το παρών παρτάρουν με ΑΠΕ (χωρίς σχεδιασμό και κλασσικά εμείς την πληρώνουμε)

Το πρόβλημα με τα συνθετικά καύσιμα ή το φυσικό αέριο είναι ότι δύσκολα μπορείς να τα παράγεις μόνος. Ενώ με εγκατάσταση φωτοβολταϊκών πετυχαίνεις αυτονομία χωρίς ιδιαίτερες γνώσεις.

Επίσης δεν θα ήταν παράλογο να φανταστούμε ότι το επιπλέον ρεύμα που θα παράγουμε με ΦΒ και θα προσφέρουμε στο δίκτυο, θα μπορούσε να καταχωρείται σε ένα λογαριασμό και να εξαργυρώνεται σε κοινόχρηστους (ταχύ-) φορτιστές.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, alexiosdimitriadis είπε

Το πρόβλημα με τα συνθετικά καύσιμα ή το φυσικό αέριο είναι ότι δύσκολα μπορείς να τα παράγεις μόνος.

για συνθετικά δεν αναφέρθηκα

Για φυσικό αέριο εννοώ δικά μας κοιτάσματα

Βιοαέριο άνετα και έχουμε αργήσει κλασσικά

3 λεπτά πριν, alexiosdimitriadis είπε

Ενώ με εγκατάσταση φωτοβολταϊκών πετυχαίνεις αυτονομία χωρίς ιδιαίτερες γνώσεις.

εννοείς σε ατομικό επίπεδο , μιλούσα για το σχεδιασμό που (δεν) έχει γίνει στην Ελλάδα για την παραγωγή ρεύματος

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 hours ago, korakios said:

2kw δεν καλύπτει , θες εγκατάσταση .

είναι όπως λένε μερικοί θα πάνε σε μια ταβέρνα να φάνε , θα απλώσουν μπαλαντέζα και θα φορτίσει ... δε φορτίζει

2kW είναι, τι εγκατάσταση να θες ? Σε μια απλή πρίζα το βάζεις, στο σπίτι μου και στο πατρικό ούτε καν τριφασικό δεν έχω. 

Επεξ/σία από Vasilisxd
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
13 ώρες πριν, Vasilisxd είπε

Το πήδηξες το θέμα. Σε απλή πρίζα το βάζεις, όπως και το κινητό και τραβάει 2kW, όπως π.χ ένα σεσουάρ/πιστολάκι. 

Το υδρογόνο το ξεχνάς, οι απώλειες της μετατροπής ηλεκτρικού ρεύματος σε υδρογόνο μέχρι και το ντεπόζιτο σου είναι τεράστιες.  

Για ξαναδές λίγο τα μαθηματικά σου. Μιλάμε για πλήρη φόρτιση σε 20-30 λεπτά. Και πολύς χρόνος είναι. Ποσό ισχύ θες; (με το σημερινό καύσιμο «φορτίζεις» σε 5 λεπτά). 

13 ώρες πριν, Vasilisxd είπε

Το πήδηξες το θέμα. Σε απλή πρίζα το βάζεις, όπως και το κινητό και τραβάει 2kW, όπως π.χ ένα σεσουάρ/πιστολάκι. 

Το υδρογόνο το ξεχνάς, οι απώλειες της μετατροπής ηλεκτρικού ρεύματος σε υδρογόνο μέχρι και το ντεπόζιτο σου είναι τεράστιες.  

Το υδρογόνο είναι ήδη καύσιμο και χρησιμοποιείται στη διαστημική. Οι απώλειες που λες είναι σήμερα. Επίσης οι απώλειες θα συγκριθούν  με το κόστος μετατροπής κάθε πόλης σε περιβάλλον φορτισης για κάθε όχημα. 

17 ώρες πριν, kurkosdr είπε

Δεν πρόκειται κάποιος που έχει αυτοκίνητο να δεχθεί τη μείωση της άνεσης που συνεπάγεται η εγκατάλειψη του και η χρήση των ΜΜΜ (ναι, ακόμα και αν υπάρχουν 100 λεωφορεία). Όποιος πολιτικός το κάνει θα χάσει πάρα πολλές ψήφους στην Ελλάδα. Ούτε εγώ θα ψήφιζα για κάτι τέτοιο.

Ποια άνεση; Πίτα όλα είναι. Λίπος συσσωρεύουμε. Οποίος έχει σταθμό ΜΕΤΡΟ στα 10-15 λεπτά περπάτημα δεν έχει κανένα λόγο να πάρει αμάξι και να πιτάρει 2-2 ώρες minimum στην κίνηση. 

Επεξ/σία από jimarass26
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
58 minutes ago, jimarass26 said:

Για ξαναδές λίγο τα μαθηματικά σου. Μιλάμε για πλήρη φόρτιση σε 20-30 λεπτά. Και πολύς χρόνος είναι. Ποσό ισχύ θες; (με το σημερινό καύσιμο «φορτίζεις» σε 5 λεπτά). 

Μιλάω για φόρτιση σε απλή πρίζα σούκο, για να πάει από 0% σε 100% θέλει ~ 30ώρες.

Επεξ/σία από Vasilisxd
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...