eidikos33 Δημοσ. 10 Απριλίου Δημοσ. 10 Απριλίου καλησπερα εχω να παραλαβω διαφορα πακετακια απο aliexpress και σχεδον παντα μου τα βαζουν σε acs box, αν εγω απουσιαζω απο αθηνα και δεν ειμαι ωστε να τα παραλαβω στις 2 ημερες που τα αφηνουν μεσα, μετα τα επιστρεφουν στον αποστολεα η τα πηγαινουν στο καταστημα? Μπορω να κανω κατι ωστε αν δεν ειμαι εκει ειτε να τα αφησουν αλλες δυο μερες η να τα κρατησουν στο καταστημα αν παρελθει ο χρονος των δυο ημερων στο acs box? Ευχαριστω
iml Δημοσ. 10 Απριλίου Δημοσ. 10 Απριλίου (επεξεργασμένο) 6 ώρες πριν, eidikos33 είπε καλησπερα εχω να παραλαβω διαφορα πακετακια απο aliexpress και σχεδον παντα μου τα βαζουν σε acs box, αν εγω απουσιαζω απο αθηνα και δεν ειμαι ωστε να τα παραλαβω στις 2 ημερες που τα αφηνουν μεσα, μετα τα επιστρεφουν στον αποστολεα η τα πηγαινουν στο καταστημα? Μπορω να κανω κατι ωστε αν δεν ειμαι εκει ειτε να τα αφησουν αλλες δυο μερες η να τα κρατησουν στο καταστημα αν παρελθει ο χρονος των δυο ημερων στο acs box? Ευχαριστω https://www.acscourier.net/el/plirofories/xrisimes-plirofories/ta-nea-tis-acs/mobile-uperesia-acs-redirect/ Μάθε περισσότερες πληροφορίες στο διαφημιστικό video της υπηρεσίας ή στο τηλέφωνο Εξυπηρέτησης Πελατών ACS 210-8190000. Επεξ/σία 10 Απριλίου από iml
bravo Δημοσ. 23 Ιουνίου Δημοσ. 23 Ιουνίου Στις 2/4/2025 στις 9:02 ΠΜ, YDinopoulos είπε μορνι 2η φορα μου πανε δεμα σε ACS Point που ειναι 5-7 λεπτα μακρια και πρεπει να παω μετα το σχολασμα σε αντιθετη κατευθυνση σε σχεση με το σπιτι μου. Μαλιστα σε προηγουμε επικοινωνια μου ειπαν οτι το εκαναν για το παρακατω λογο "Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι ηαποστολή με αριθμό 7637866320 τοποθετήθηκε στο πλησιέστερο προς την καταχωρημένηδνση σημείο, προκειμένου να παραληφθεί από τον παραλήπτη πιο εύκολα και γρήγορα και σεημέρα και ώρα που τον εξυπηρετεί (ευέλικτο ωράριο σημείου)." Μολις εγινε επωνυμη καταγγελια στην ΕΕΤΤ, με την απαντηση τους αλλα και τα ιστορικα των αποστολων σε PDF. Κι εμένα το έβαλαν σε θυρίδα αντί να το φέρουν σπίτι. Τους είπα ότι θέλω να μου το φέρουν σπίτι και να μη το ξαναβάλουν σε θυρίδα και να τι απάντησαν, θα δείξει... ως τώρα ήμουν πολύ ευχαριστημένος με την εξυπηρέτηση μέχρι που άρχισαν το κόλπο με τις θυρίδες. Αναφορά σε κείμενο Αρχικά θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι η αποστολή τοποθετήθηκε στο πλησιέστερο προς την καταχωρημένη δνση σημείο, προκειμένου να παραληφθεί από τον παραλήπτη πιο εύκολα και γρήγορα και σε ημέρα και ώρα που τον εξυπηρετεί (ευέλικτο ωράριο σημείου) πληκτρολογώντας μόνο έναν 6ψήφιο κωδικό pin. Ωστόσο, καταχωρήθηκε η επιλογή σας και αναμένεται να γίνει προσπάθεια παράδοσης στην αρχική διεύθυνση. Θα ενημερωθείτε με μήνυμα, όταν θα γίνει η έναρξη του δρομολογίου του διανομέα. θα μεταφέρουμε το μήνυμά σας στο αρμόδιο τμήμα μας προκειμένου να μην προωθηθούν οι επόμενες αποστολές σας σε ACS Smart Point Lockers.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα