Προς το περιεχόμενο

ACS Courier


t_sakk

Προτεινόμενες αναρτήσεις

καλησπέρα στην ομάδα

Την τελευταία εβδομάδα η acs courier δεν μπορεί να παραδώσει τίποτα.

Τα προβλήματα είναι τεράστια και οι δικαιολογίες τουλάχιστον αστείες (μεγάλος όγκος δεμάτων)

Λόγο δουλειάς έβλεπα αρκετά συχνά φορτηγά ή βαν της εν λόγο εταιρείας κάτι που εντελώς τυχαία την τελευταία εβδομάδα δεν βλέπω.

Ξέρουμε τι πραγματικά συμβαίνει;

Να την χρησιμοποιούμε για τις αποστολές μας ή όχι

Έχω στείλει δέμα εδώ και 10 ημέρες και δεν έχει πάει ακόμη, βλέπω το box now να τους κλείνει όλους...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 132
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

  • Super Moderators

Δεν έχω υπόψη μου να συμβαίνει κάτι πέραν των διαχρονικών καταστάσεων: καθυστερήσεις, υποστελέχωση, ανάληψη έργων αποδεδειγμένα πάνω από τις επιχειρησιακές δυνατότητες της εταιρίας. Αντίστοιχα διαχρονικές είναι και οι δικαιολογίες.

Όπως με όλες τις μεταφορικές, η εντύπωση που αποκομίζει κανείς εξαρτάται καθοριστικά από το κατάστημα από το οποίο εξυπηρετείται. Η ACS στην περιοχή μου είναι με διαφορά η χειρότερη, φίλος που μένει σε άλλη περιοχή δεν έχει παράπονα κι αντίθετα λέει τα καλύτερα για ορισμένους διανομείς της.

Είχα κάνει συλλογή από "σημειώματα απουσίας" από τη συγκεκριμένη εταιρία, ενώ περίμενα σαν το θύμα ώρες να δεήσουν να εμφανιστούν, μέχρι που ολοκληρώθηκε η μετάβαση των πελατών μου αποκλειστικά σε ηλεκτρονικά αρχεία και, σε συνδυασμό με το ευλογημένο ηλεκτρονικό τιμολόγιο, γλίτωσα στο 99,9% των περιπτώσεων που έπεφτα στην ανάγκη τους.

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είναι απορίας άξιο πως δείχνει αυτή η εταιρία να μεγαλώνει, με όλο αυτό το μπινελίκι που τρώει.

Όλες οι courier έχουν τα θέματα τους και τα σχετικά παράπονα αλλά η acs είναι μακράν η βασίλισσα.

Δεν ξέρω αν υπάρχει κάτι ιδιαίτερο την τελευταία βδομάδα αλλά οι σχετικές (αρνητικές) αξιολογήσεις δείχνουν μία σταθερά παγιωμένη αρνητική εικόνα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μέχρι πριν κάποιους μήνες η acs ήταν η αιτία να μην παραγγείλω από κάποιο κατάστημα. Το τελευταίο διάστημα έχουν γίνει πραγματικά αξιόπιστοι (τουλάχιστον στη περιοχή μου). Αυτή τη βδομάδα όμως όντως έχουν καθυστερήσεις πολλές 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

Eνδεχομένως να παίζουν ρόλο και οι καιρικές συνθήκες, αν μιλάμε για το τελευταίο διάστημα.

Εγώ είχα μονίμως θέμα μαζί τους, όμως, πριν, κατά τη διάρκεια και μετά την πανδημία.

Επίσης, ναι, κι εγώ έχω ακυρώσει (ορθότερα: δεν προχώρησα σε) παραγγελία, όταν μου είπε το κατάστημα ότι στέλνει μόνο με ACS. 

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

29 λεπτά πριν, t_sakk είπε

καλησπέρα στην ομάδα

Την τελευταία εβδομάδα η acs courier δεν μπορεί να παραδώσει τίποτα.

Τα προβλήματα είναι τεράστια και οι δικαιολογίες τουλάχιστον αστείες (μεγάλος όγκος δεμάτων)

Λόγο δουλειάς έβλεπα αρκετά συχνά φορτηγά ή βαν της εν λόγο εταιρείας κάτι που εντελώς τυχαία την τελευταία εβδομάδα δεν βλέπω.

Ξέρουμε τι πραγματικά συμβαίνει;

Να την χρησιμοποιούμε για τις αποστολές μας ή όχι

Έχω στείλει δέμα εδώ και 10 ημέρες και δεν έχει πάει ακόμη, βλέπω το box now να τους κλείνει όλους...

Φίλε μ καλημέρα,δουλεύω σε άλλη εταιρία, όχι acs, αλλά μπορώ να σου πω ότι αυτό το διάστημα όλες οι κουριερ είναι πίσω κυρίως λόγο του καιρού,είμαι με μηχανάκι και ήδη 3 μέρες έχω σταματήσει στις 12 το μεσημέρι κ τα υπόλοιπα δέματα τα γύρναγα πίσω,πιθανον να γίνει παύση πάλι τρίτη Τετάρτη που θα έχει πάλι τρελές θερμοκρασίες. Υπομονή 

  • Like 10
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

34 λεπτά πριν, haris_216 είπε

Είναι απορίας άξιο πως δείχνει αυτή η εταιρία να μεγαλώνει, με όλο αυτό το μπινελίκι που τρώει.

Όλες οι courier έχουν τα θέματα τους και τα σχετικά παράπονα αλλά η acs είναι μακράν η βασίλισσα.

Δεν ξέρω αν υπάρχει κάτι ιδιαίτερο την τελευταία βδομάδα αλλά οι σχετικές (αρνητικές) αξιολογήσεις δείχνουν μία σταθερά παγιωμένη αρνητική εικόνα.

Ο κοσμος εχει πολλά προβλήματα και ξεσπάει οπου βρει, ειδικά στα σχόλια το 90% γενικώς ειναι απαράδεκτα και στην τελική δεν προσφέρουν και καμιά ενημέρωση 

Η acs  τελευταία έχει κάνει μια πολυ καλη συνεργασία με το αλι για αυτο παει με χιλια και μπράβο τους.

Πήραν είδηση οι Κινέζοι το δημόσιο μπαχαλο των ελτα και την έκαναν 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

48 λεπτά πριν, NikosKallithea είπε

Ο κοσμος εχει πολλά προβλήματα και ξεσπάει οπου βρει, ειδικά στα σχόλια το 90% γενικώς ειναι απαράδεκτα και στην τελική δεν προσφέρουν και καμιά ενημέρωση 

Η acs  τελευταία έχει κάνει μια πολυ καλη συνεργασία με το αλι για αυτο παει με χιλια και μπράβο τους.

Πήραν είδηση οι Κινέζοι το δημόσιο μπαχαλο των ελτα και την έκαναν 

Λυπάμαι που θα στο χαλάσω αναφορικά με το "ξέσπασμα" (το οποίο προφανώς είναι υπαρκτό) αλλά η αδυναμία στην επικοινωνία, τα χαρτάκια του "δεν σας βρήκαμε" (ενώ περιμένεις μέσα) και το γενικά κακό service είναι μία πραγματικότητα. Το αν αφορά συγκεκριμένα υποκαταστήματα ή όχι λίγο με ενδιαφέρει σαν πελάτη. Και πολύ θα έπρεπε να ενδιαφέρει την μαμά εταιρία.

Καλές οι μεγάλες συνεργασίες αλλά χρειάζονται και τις σχετική προετοιμασία. Όχι ξεκινάμε και αν χρειαστεί παίρνουμε προσωπικό

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 hour ago, haris_216 said:

αλλά η αδυναμία στην επικοινωνία, τα χαρτάκια του "δεν σας βρήκαμε" (ενώ περιμένεις μέσα) και το γενικά κακό service είναι μία πραγματικότητα.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 hours ago, Morosis said:

Φίλε μ καλημέρα,δουλεύω σε άλλη εταιρία, όχι acs, αλλά μπορώ να σου πω ότι αυτό το διάστημα όλες οι κουριερ είναι πίσω κυρίως λόγο του καιρού,είμαι με μηχανάκι και ήδη 3 μέρες έχω σταματήσει στις 12 το μεσημέρι κ τα υπόλοιπα δέματα τα γύρναγα πίσω,πιθανον να γίνει παύση πάλι τρίτη Τετάρτη που θα έχει πάλι τρελές θερμοκρασίες. Υπομονή 

Αυτό, ειδικά αυτή την στιγμή που υπάρχει θέμα με την ζέστη και υπάρχουν και οδηγίες ότι σταματάνε κάποιες ώρες καλό είναι να κάνουμε και εμείς υπομονή,  δεν χάθηκε ο κόσμος αν παραλάβουμε λίγο καθυστερημένα.

Δεν υπάρχει σύγκριση του δουλεύω σε γραφείο με κλιματισμό ή και χωρίς με το δουλεύω εξώ στην άσφαλτο  εκείνες τις ώρες,

 

Πχ τώρα που πήγα να βάλω παραγγελία σε skroutz  το αναφέρει, καύσωνας alert  Πιθανές καθυστερήσεις.

Φυσικά πάντα είναι και θέμα καταστήματος περιοχής,  σε άλλον μπορεί να είναι η καλύτερη, αλλού η χειρότερη, αλλά τουλάχιστον αυτή την στιγμή με τις ζέστες,  έχουμε και αυτό.

Επεξ/σία από sdikr
  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

και εγω εχω παρατηρησει το τελευταιο 2 μηνο εχει βελτιωθει τρομερά....

αλλα αυτη τη βδομαδα πανε τα ζωα μου αργά. λογικα λογω καιρικών φαινομένων...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα καιρικά φαινόμενα μπορώ να τα δεχτώ (και είμαι κι απ' αυτούς που άμα θέλουν πιτόγυρο με δύσκολο καιρό, σηκώνω τον ποπό μου να πάω να το πάρω ο ίδιος), αλλά δε δέχομαι το yolo-λίκι στη λειτουργία και τη νοοτροπία. Είναι τώρα τρεις μέρες που παλεύω να πάρω μία αποστολή από την EasyMail. Το tracking λέει «προς παράδοση», μετά δεν έρχεται ποτέ και ξαναπάει στο μαγαζί, μετά ότι θα μείνει στο κατάστημα «κατόπιν συνεννόησης» (που δεν ισχύει),  μετά ξανά «προς παράδοση», και φτου και από την αρχή. Φυσικά, το να σηκώσουν το τηλέφωνο για να τους πω απλά «κρατήστε το στο φ@κιν κατάστημα να'ρθω να το πάρω» είναι σενάριο επιστημονικής φαντασίας, οπότε η αποστολή απλά κόβει βόλτες...

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 ώρες πριν, t_sakk είπε

Ξέρουμε τι πραγματικά συμβαίνει;

ναι , ανα πόλη/περιοχή είναι διαφορετικά τα πράγματα επομένως δε υπάρχει γενικευμένο συμπέρασμα

Μάλιστα Βόλο , ένα υποκατάστημα Γενικής ταχυδρομικής δεν είχε ούτε φορτηγάκι και έπρεπε να πάω απο εκεί να πάρω μεγάλο δέμα ,

ένα άλλο είχε εξατομικευμένο ωράριο και 3ο ήταν κομπλέ . Άρα τι συμπέρασμα να βγει ?

Πάλι με ACS , δεν πέρασαν ποτέ την τελευταία φορά , όλες όμως τις υπόλοιπες ήταν κομπλέ ....

 

Άρα πάει ανα περιοχή και αποκλειστικά ανα υποκατάστημα και πάλι τα δεδομένα αλλάζουν όταν αλλάζουν υπεύθυνοι και υπάλληλοι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Περιμένω δέμα με την acs

Είμαι στο χωριό...

Το δέμα ήρθε χθες πρωί στο τοπικό κατάστημα στα 19km από το χωριό...

Μόλις το παρέλαβαν έβαλαν αμέσως ότι δεν μπορούν να παραδώσουν γιατί το χωριό μου είναι Δυσπρόσιτη Περιοχή...

Σημείωση, το χωριό μου είναι Τουριστικό (το μονο τουριστικό σε ολη την περιοχή) με εκατοντάδες καθημερινά επισκέπτες 19km απόσταση με ευθειο μεγαλο και σε άψογη κατάσταση δρόμο...

Ε τότε αξίζουν κάθε ένα μπινε@@κι από τον κόσμο 

Επεξ/σία από andreas1gr
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...