Προς το περιεχόμενο

Volvo EX30 - ηλεκτρικό


kostasgr78

Προτεινόμενες αναρτήσεις

8 minutes ago, Black Demis said:

τπτ παραπάνω απο αεροδυναμική άλλη αεροδυναμική εχει ενα τούβλο και αλλο ένα παπούτσι

Δεν γνωρίζω από αεροδυναμικές παπουτσιών και τούβλων, ούτε μπορώ να καταλάβω πως σχετίζονται με αυτά που λέμε εδώ. Γεγονός παραμένει ότι μια μικρή διαφορά στην αεροδυναμική (οτιδήποτε κάτω από 0,30 θεωρείται καλό) δεν είναι δυνατό να ανεβάζει κατά 30% την κατανάλωση όταν το αυτοκίνητο κινείται με 110km/h.

15 minutes ago, Black Demis said:

ποια στροφές? δεν έχει κιβώτιο... δεν έχει τπτ οτι βγάζει πάει κάτω

Τις στροφές του ηλεκτροκινητήρα, για να κινείται ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο με κάποια ταχύτητα απαραίτητη προϋπόθεση είναι να γυρίζει ο ηλεκτροκινητήρας του με κάποια ταχύτητα. Δεν μίλησα για απώλειες λόγω κιβωτίου ταχυτήτων, που ούτως ή άλλως τα περισσότερα ηλεκτρικά δεν διαθέτουν, μίλησα για την εσωτερική αντίσταση του ηλεκτροκινητήρα που μεγαλώνει όσο αυξάνονται οι στροφές του, προφανώς δεν έχεις ιδέα για τι μιλάω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 51
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Just now, Joshua21 said:

Δεν γνωρίζω από αεροδυναμικές παπουτσιών και τούβλων, ούτε μπορώ να καταλάβω πως σχετίζονται με αυτά που λέμε εδώ. Γεγονός παραμένει ότι μια μικρή διαφορά στην αεροδυναμική (οτιδήποτε κάτω από 0,30 θεωρείται καλό) δεν είναι δυνατό να ανεβάζει κατά 30% την κατανάλωση όταν το αυτοκίνητο κινείται με 110km/h.

Τις στροφές του ηλεκτροκινητήρα, για να κινείται ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο με κάποια ταχύτητα απαραίτητη προϋπόθεση είναι να γυρίζει ο ηλεκτροκινητήρας του με κάποια ταχύτητα. Δεν μίλησα για απώλειες λόγω κιβωτίου ταχυτήτων, που ούτως ή άλλως τα περισσότερα ηλεκτρικά δεν διαθέτουν, μίλησα για την εσωτερική αντίσταση του ηλεκτροκινητήρα που μεγαλώνει όσο αυξάνονται οι στροφές του, προφανώς δεν έχεις ιδέα για τι μιλάω.

προφανώς και υπάρχει κατι τέτοιο αλλά άσχετο με αυτό που ειπαμε
πχ 7000 στόφες στα 100 πάει το model 3 το ίδιο πάει και το volvo χοντρικά...... (δεν υπάρχει καποια μετάδοση που μειώνει η αυξάνει στροφές σηνηθος για χ ψ λογο)
ναι υπάρχει η αντίσταση αλλά στης μέρες μας από ότι ξέρω περισσότεροι κινητήρες τουλαχιστον στα καλά οχήματα ειναι παρομιας αποδοτικότητας........

οσο άφορα αεροδυναμική σκέψου για το model 3 πχ έχει ιδικά τάσια που μπαίνουν στην ζάντα αλλάζοντας την αεροδυναμική αεοδυναμηκη και σαν συνέπεια αυξάνουν την αυτονομία..αισθητά στο ταξίδι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Just now, Black Demis said:

προφανώς και υπάρχει κατι τέτοιο αλλά άσχετο με αυτό που ειπαμε
πχ 7000 στόφες στα 100 πάει το model 3 το ίδιο πάει και το volvo χοντρικά...... (δεν υπάρχει καποια μετάδοση που μειώνει η αυξάνει στροφές σηνηθος για χ ψ λογο)
ναι υπάρχει η αντίσταση αλλά στης μέρες μας από ότι ξέρω περισσότεροι κινητήρες τουλαχιστον στα καλά οχήματα ειναι παρομιας αποδοτικότητας........

οσο άφορα αεροδυναμική σκέψου για το model 3 πχ έχει ιδικά τάσια που μπαίνουν στην ζάντα αλλάζοντας την αεροδυναμική αεοδυναμηκη και σαν συνέπεια αυξάνουν την αυτονομία..αισθητά στο ταξίδι

Που βασίζεις το ότι και τα δύο έχουν χοντρικά τις ίδιες στροφές στον ηλεκτροκινητήρα όταν πάνε με 100km/h? Και αν όντως είναι έτσι όπως νομίζεις, τότε γιατί το volvo έχει πολύ καλύτερη επιτάχυνση από το tesla παρόλο που υπολείπεται και σε δύναμη αλλά κυρίως σε ροπή;

Επίσης η εσωτερική αντίσταση ενός ηλεκτροκινητήρα είναι φυσικό φαινόμενο, είναι αποτέλεσμα της θεωρίας του ηλεκτρομαγνητισμού, το οποίο δεν σχετίζεται με την αποδοτικότητα του, μην σε μπερδεύουν αυτά τα δύο.

Όσο για τα τάσια του m3 δεν χρειάζεται να σκεφτώ κάτι, ξέρω ήδη με ακρίβεια πόση διαφορά κάνουν, στα 112km/h ή 70Mph μειώνουν μετρημένα την κατανάλωση κατά μόλις 2,5%, όπως επίσης ξέρω ότι ο συντελεστής cx 0,23 βγαίνει με αυτά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 1 μήνα μετά...

Σε μια γρήγορη ερώτηση σε αντιπροσωπεία της Αθήνας, πάντως, φαίνεται να αγοράζει κανείς «γουρούνι στο σακί», στην παρούσα φάση που ανακοινώθηκαν οι τιμές.

Ρίχνει παραγγελία και περιμένει να παραλάβει το αυτοκίνητο, χωρίς να το έχει δει από κοντά, γιατί στις ελληνικές εκθέσεις έρχεται από 2024.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχουν φέρει αυτές τις ημέρες ένα στην έκθεση αυτοκινήτου που γίνεται στο Φάληρο, αλλά το βλέπεις απέξω μόνο. Γενικά είναι μακέτο μόνο ακόμα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 4 μήνες μετά...

Το είδα σε έκθεση και το οδήγησα.

Για μένα από τα μοντέλα που ήδη κυκλοφορούν κάτω από τη ζώνη τιμής της Tesla, μακράν το καλύτερο αυτή τη στιγμή.

Εξαιρετική ποιότητα υλικών στην καμπίνα, απίστευτη ποιότητα κύλισης, πολύ ωραία αίσθηση οδήγησης και οθόνη/UI πολύ μπροστά από τα άλλα της κατηγορίας.

Το μόνο αρνητικό που εντόπισα από την πρώτη εμπειρία, είναι ο περιορισμένος χώρος (ειδικά στα πόδια) για τους πίσω επιβάτες.

Αν επέλεγα αυτή τη στιγμή ηλεκτρικό για 2ο, θα διάλεγα με διαφορά αυτό, με την πρώτη έκδοση και μπαταρία.

Αν το δούμε ψηλά σε πωλήσεις μέσα στο 2024 δεν θα μού φανεί περίεργο.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σιγουρα καλη κινηση, θα ηθελα να ακουσω και την ηχομπαρα στην μεσαια εκδοση. Αλλα η εκδοση που εγω θα επαιρνα με την μεγαλη μπαταρια βγαινει 47κ αρκετα ακριβα..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 17/8/2023 στις 9:15 ΠΜ, Black Demis είπε

προφανώς και υπάρχει κατι τέτοιο αλλά άσχετο με αυτό που ειπαμε
πχ 7000 στόφες στα 100 πάει το model 3 το ίδιο πάει και το volvo χοντρικά...... (δεν υπάρχει καποια μετάδοση που μειώνει η αυξάνει στροφές σηνηθος για χ ψ λογο)
ναι υπάρχει η αντίσταση αλλά στης μέρες μας από ότι ξέρω περισσότεροι κινητήρες τουλαχιστον στα καλά οχήματα ειναι παρομιας αποδοτικότητας........
...

Too little, too late που λένε, όλα τα ηλεκτρικά αυτή την στιγμή έχουν ένα στάδιο υποπολλαπλασιασμου της ταχύτητας του ηλεκτροκινητήρα. Γιατί υπάρχει έστω το διαφορικό, αλλά βάζουν και ακόμα ένα σετ γραναζιών και τελικά είναι κάτι σαν 7-10:1 ο λόγος. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Τι σας αρεσε απο αυτο το εντελώς άδειο μινιμαλ έκτρωμα ? 

Κουμπια παραθυρων στο υποβραχιονιο ? 

Οθόνη που να για να δεις με ποσα χλμ πας πρεπει να βάλεις κυάλια? 

Για να ρυθμισεις τους καθρέπτες πρεπει να κανεις 40 κινησεις ? Που εν ωρα οδήγησης αυτο ειναι αδύνατο . 

Το soundbar αντι για ηχεια ? 

Το διακόπτη των alarm ( αντε και το φυσικο κουμπί πανω στο overhead console ) 

 Και μάλιστα εν ωρα οδήγησης σου βγαζει και μυνημα να μην ασχολησαι πολυ με την οθόνη. Εντελως οξύμωρο αυτο !!!

Μικρο , γρήγορο κλπ ναι συμφωνώ. 4 Ευρωπαίοι ενήλικες ομως δεν θα περάσουν πολυ καλα μεσα στην καμπινα του . Κινέζοι ισως ναι . 

Επεξ/σία από NeCrOmAnCeR19
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εμένα μου αρέσει η μινιμάλ προσέγγιση του EX30 περισσότερο από τη μινιμάλ προσέγγιση της Tesla.
Αλλά αυτά είναι θέματα προσωπικού γούστου, για τα οποία κάθε συζήτηση καθίσταται αυτομάτως άκυρη από τα αποδυτήρια.

Πάμε παρακάτω. Τα θέματα ευχρηστίας ισχύουν σε αρκετά σύγχρονα αυτοκίνητα περισσότερο από το παρελθόν. Not to alarm anybody, αλλά έλλειψη κουμπιών υπάρχει εδώ και χρόνια και σε θερμικά. 😂
Να μην αρχίσουμε να λέμε θερμικά μοντέλα και κατασκευαστές με παραδείγματα συγκεκριμένα, που θέλεις να ανοίξεις οθόνη και υπομενού για σβήσιμο κλιματιστικού.
Σε προσωπικό επίπεδο, για ΟΛΑ τα αυτοκίνητα και θερμικά και ηλεκτρικά, θα προτιμούσα κάποιες λειτουργίες μόνο σε φυσικά κουμπιά. Δεν δίνω υψηλό συντελεστή βαρύτητας για την επιλογή μου σε αυτό, αλλά και πάλι αυτό είναι θέμα προσωπικής οπτικής για τον κάθε οδηγό/αγοραστή.

Ρύθμιση καθρεπτών εν κινήσει, την κάνει μόνο ένας οδηγός που θα έπρεπε να τού αφαιρεθεί το δίπλωμα, αν προσεγγίζαμε ορθά ως κοινωνίες την έννοια του διπλώματος οδήγησης και της ασφάλειας στους δρόμους.

Οι πίσω επιβάτες θα ζοριστούν αν είναι λίγο μεγάλοι.

Γι' αυτό πιστεύω ότι είναι προορισμένο για αυτοκίνητο κυρίως πόλης και κοντινών εξορμήσεων (όχι πάνω από 1 ώρα οδήγησης).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

On 09/02/2024 at 21:03, NeCrOmAnCeR19 said:

Τι σας αρεσε απο αυτο το εντελώς άδειο μινιμαλ έκτρωμα ? 

Κουμπια παραθυρων στο υποβραχιονιο ? 

Οθόνη που να για να δεις με ποσα χλμ πας πρεπει να βάλεις κυάλια? 

Για να ρυθμισεις τους καθρέπτες πρεπει να κανεις 40 κινησεις ? Που εν ωρα οδήγησης αυτο ειναι αδύνατο . 

Το soundbar αντι για ηχεια ? 

Το διακόπτη των alarm ( αντε και το φυσικο κουμπί πανω στο overhead console ) 

 Και μάλιστα εν ωρα οδήγησης σου βγαζει και μυνημα να μην ασχολησαι πολυ με την οθόνη. Εντελως οξύμωρο αυτο !!!

Μικρο , γρήγορο κλπ ναι συμφωνώ. 4 Ευρωπαίοι ενήλικες ομως δεν θα περάσουν πολυ καλα μεσα στην καμπινα του . Κινέζοι ισως ναι . 

Αυτα ολα που λες ειναι υποκειμενικα, σε αλλους αρεσουν σε αλλους οχι. Επισης αν χρειαζεσαι μεγαλυτερο αυτοκινητο κοιτας αλλου. Για το μεγεθος και την τιμη του δεν εχει ανταγωνιστη (ακομα).

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ενα κινεζικο αμαξι με Volvo badge.

Η Volvo εχει μεινει σαν ονομα, εχει εκφυλιστει σαν εταιρεια εδω και πολλα χρονια.

Φιλος ειχε αγορασει Volvo πριν 15 χρονια, για να μαθει εκ των υστερων οτι ειχε κινητηρα Ford... Αυτα ακομη πριν την παρουν οι κινεζοι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...