Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
8 ώρες πριν, lector είπε

Αυτοι εκει στο γκινες εχουν δοκιμασει να πανε απο τον περιφερειακο ηλιουπολη προς καρεα;

Εσύ δηλαδή νομίζεις ότι το συγκεκριμένο κομμάτι στην Ηλιούπολη έχει κλίση μεγαλύτερη από 38%;

  • Απαντ. 133
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
11 hours ago, toyo73 said:

Το μεγαλο προβλημα και μονο του aygo, ειναι η υπερβολικα-υπερβολικα μακριες σχεσεις.Η καλυτερα το μακρυ διαφορικο του, για το κυβικα του και την ιπποδυναμη του και αυτο για την οικονομια.Σκεφτειτε οτι εχει τις ιδιες σχεσεις με το δικο μου, που ειναι 1.6, με πιο μακρυ διαφορικο.Δηλαδη τελικη σχεση μεταδοσης.Εγω εχω 4.058 διαφορικο και το aygo εχει 3.545.Ακομη και ο 4A-GZE ο κομπρεσορατος, που εχει 170 αλογα και 22 κιλα ροπη εχει ιδιες σχεσεις με  3.722 διαφορικο και το aygo 3.545.Ραδιενεργο σακε πιναν οι μηχανικοι του aygo.Kαι καποιος- καπου- καποτε ειπε για την οπισθεν.Η οπισθεν ειναι πιο μακρυα απο την πρωτη.

Εξηγεις λιγο, τι σημαινει μακριες σχεσεις; Οτι εχει μεγαλο ευρος η καθε 'ταχυτητα'; Αρα δεν ειναι συντομες-ορθες-κοφτες και αρα πιο δυνατες; Το αντιλαμβανομαι καλα;

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, mindreader είπε

Εξηγεις λιγο, τι σημαινει μακριες σχεσεις; Οτι εχει μεγαλο ευρος η καθε 'ταχυτητα'; Αρα δεν ειναι συντομες-ορθες-κοφτες και αρα πιο δυνατες; Το αντιλαμβανομαι καλα;

https://www.caroto.gr/2009/03/18/σχέσεις-μετάδοσης/

  • Like 1
Δημοσ.

Πυρηνική φυσική λέμε... 😂

Πάμε μία με απλά λόγια για παιδάκια α δημοτικού:

Το αυτοκίνητο Α με πέμπτη ταχύτητα στο κιβώτιο και 1.000 στροφές ανά λεπτό στον κινητήρα κινείται με 40km/h.

Το αυτοκίνητο Β με πέμπτη ταχύτητα στο κιβώτιο και 1.000 στροφές ανά λεπτό στον κινητήρα κινείται με 45km/h.

Συνεπώς το αυτοκίνητο Α έχει πιο κοντή πέμπτη από το αυτοκίνητο Β.

Επίσης όταν μιλάμε για μακριές σχέσεις εννοούμε πως όλες οι σχέσεις στο κιβώτιο είναι μακριές.

  • Like 2
Δημοσ.

Παιδιά γιατί το παλεύετε τόσο. Το παλικάρι εξάσκηση θέλει δίπλα σε κάποιον που ξέρει. 

Με το να του λέτε για μακριές σχέσεις και αναλογία κιλών ανά ίππο δεν θα μάθει ποτέ.

Έλεος κάπου.

Δημοσ.
40 minutes ago, Joshua21 said:

Εγώ θα έλεγα έλεος με τις απόψεις του τύπου "μόνο η πρακτική έχει σημασία, η θεωρία είναι άχρηστη".

Στην πράξη κόλλησε ο άνθρωπος όχι στην θεωρία. 

Αλλά έτσι γίνεται συνήθως, όταν κάποιος δεν έχει οδηγήσει καμμιά δεκαριά αυτοκίνητα να έχει εμπειρία το ρίχνει στις μακριές σχέσεις, στην αναλογία κιλών ανά ίππο και σε λοιπά φουμαρα.

  • Like 1
Δημοσ.
13 minutes ago, tzotzo said:

Στην πράξη κόλλησε ο άνθρωπος όχι στην θεωρία. 

Δεν νομίζω ο φίλος να άνοιξε το θέμα για να βρει κάποιον να τον βοηθήσει στην εξάσκηση, για τη θεωρία το άνοιξε, οι ερωτήσεις που έκανε ήταν συγκεκριμένα για να μάθει γιατί του συνέβη αυτό.

22 minutes ago, tzotzo said:

Αλλά έτσι γίνεται συνήθως, όταν κάποιος δεν έχει οδηγήσει καμμιά δεκαριά αυτοκίνητα να έχει εμπειρία το ρίχνει στις μακριές σχέσεις, στην αναλογία κιλών ανά ίππο και σε λοιπά φουμαρα.

Εσύ δλδ που έχεις οδηγήσει καμιά 10αριά αυτοκίνητα έχεις φτάσει στο συμπέρασμα ότι σε μια ανηφόρα η κλιμάκωση του κιβωτίου η δύναμη και το βάρος του αυτοκινήτου είναι "φούμαρα";

Μια και το πας έτσι, δλδ ποιος την έχει πιο μεγάλη (την εμπειρία), εγώ έχω οδηγήσει πολλά περισσότερα από 10 και σε ενημερώνω πως κάνεις μεγάλο λάθος.

Δημοσ.
2 ώρες πριν, tzotzo είπε

Στην πράξη κόλλησε ο άνθρωπος όχι στην θεωρία. 

Αλλά έτσι γίνεται συνήθως, όταν κάποιος δεν έχει οδηγήσει καμμιά δεκαριά αυτοκίνητα να έχει εμπειρία το ρίχνει στις μακριές σχέσεις, στην αναλογία κιλών ανά ίππο και σε λοιπά φουμαρα.

Εαν ηταν ετσι, τα καθαρα εκτος δρομου οχηματα δεν ειχαν και εξτρα κοντο διαφορικο η τα ειδικα οχηματα οπως το τρακτερ που εχει πρωτη κοντη 1 χαω ανα 1000 στροφες.

Δημοσ.

Στις  4300   στροφες   βγαζει  την  μικρη  ροπη  του...τι  να  περιμενεις  απο  δαυτο?

Δηλ   40+  χλμ/ωρα    τουλαχιστον   με  πρωτη.....

Δεν  υπαρχει   περιπτωση   λεμε.

Το  ιδιο  θεμα  εχουν  και  καποια  γαλλικα  1.0-1.1  που  μαζι  με  τ  αλλα  εχουν  μακρυες

σχεσεις  κιβωτιου.

Δημοσ.

το έχουμε τερματίσει. 

κανένας δεν είπε ότι είναι αδύνατο να ανέβει ένα μικρό αμάξι σε μια ανηφόρα, αλλά έχει διαφορά από αυτοκίνητο σε αυτοκίνητο η ευκολία.

άλλο αυτοκίνητο πάει με 150 σε μια μικρή ανηφόρα στην εγνατία οδό, άλλο με 60 στην ίδια ανηφόρα.

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
12 ώρες πριν, phanispal είπε

Εσύ δηλαδή νομίζεις ότι το συγκεκριμένο κομμάτι στην Ηλιούπολη έχει κλίση μεγαλύτερη από 38%;

Σαρκασμος λεγεται. 

Επεξ/σία από lector
  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 hours ago, toyo73 said:

Εαν ηταν ετσι, τα καθαρα εκτος δρομου οχηματα δεν ειχαν και εξτρα κοντο διαφορικο η τα ειδικα οχηματα οπως το τρακτερ που εχει πρωτη κοντη 1 χαω ανα 1000 στροφες.

Αυτόσυγκρούεσαι. Καθαρό εκτός δρόμου αμάξι δεν υπάρχει. Υπάρχουν αυτοκίνητα που κυρίως πάνε σε κανονικούς δρόμους και έχουν και κοντό για τα εκτός. Χιόνια και λάσπες.

Τα τρακτέρ που αναφέρεις είναι για να οργώνουν χωράφια όχι για να ανεβαίνουν ανηφόρες. Επίσης έχουν υπερπολαπλασιο βάρος κυβικά ροπή, και συνήθως υποπολλαπλάσια ιπποδύναμη αναλογικα τα συμβατικά ΙΧ.

 

Δεν έχουν σχέση οι ταχυτητες το συμβάν του φίλου. Εδώ καλά καλά δεν ήξερε ότι έχει αντισπιν το αυτοκίνητο του.

10 hours ago, Joshua21 said:

Δεν νομίζω ο φίλος να άνοιξε το θέμα για να βρει κάποιον να τον βοηθήσει στην εξάσκηση, για τη θεωρία το άνοιξε, οι ερωτήσεις που έκανε ήταν συγκεκριμένα για να μάθει γιατί του συνέβη αυτό.

Εσύ δλδ που έχεις οδηγήσει καμιά 10αριά αυτοκίνητα έχεις φτάσει στο συμπέρασμα ότι σε μια ανηφόρα η κλιμάκωση του κιβωτίου η δύναμη και το βάρος του αυτοκινήτου είναι "φούμαρα";

Μια και το πας έτσι, δλδ ποιος την έχει πιο μεγάλη (την εμπειρία), εγώ έχω οδηγήσει πολλά περισσότερα από 10 και σε ενημερώνω πως κάνεις μεγάλο λάθος.

Ας ελέγξουμε πρώτα ότι τα έχει κάνει όλα σωστά ο οδηγός και μετά ας ελέγξουμε τους παράγοντες όπως ροπή, αναλογία κιλά προς ίππους, μακριά ή κοντή κλιμάκωση κλπ κλπ. 

 

Αν του φύγει στην κατηφόρα και πάρει σβαρνα 2-3 αυτοκίνητα, θα λέμε έφταιγε ή μακριά κλιμάκωση; Κάπου να βάλουμε τα πράγματα στη θέση τους.

 

ΣΗΜΕΙΩΤΈΟΝ , μιλάμε για το μοντέλο που βρίσκεται σταθερά στην πρώτη πεντάδα των πωλησεων στην Ελλάδα.

Aygo, C1, 107-108.

Αυτοί οι κάτοχοι, δεν πάνε σε ανηφόρες γιατί έχει μακριά κλιμάκωση το κιβώτιο του αυτοκινήτου τους.

Επεξ/σία από tzotzo
  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...