Προς το περιεχόμενο

Διάβαση μεγάλης απότομης ανηφόρας σε βουνό


mindreader

Προτεινόμενες αναρτήσεις

9 λεπτά πριν, Zulualert είπε

Με alfa 120hp που κατεβάζει 220χαω ευκολα, άλλος δεν μπορεί να ξεκινήσει σε ανηφόρα

Η αλήθεια είναι ότι και εγώ εντυπωσιάστηκα με αυτήν την αναφορά και αρκετές άλλες που αναφέρουν ότι έχουν βρεθεί σε ανάλογη περίπτωση. Προσωπικά το μόνο που μου πάει στο μυαλό είναι βλάβη του κινητήρα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 136
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

2 λεπτά πριν, antonis35 είπε

Η αλήθεια είναι ότι και εγώ εντυπωσιάστηκα με αυτήν την αναφορά και αρκετές άλλες που αναφέρουν ότι έχουν βρεθεί σε ανάλογη περίπτωση. Προσωπικά το μόνο που μου πάει στο μυαλό είναι βλάβη του κινητήρα.

Καλά κανένας δεν ήταν εκεί απλά από την περιγραφη και μόνο απλά δεν έβρισκε προσφυαη το αυτοκίνητο και το ASR  έκοβε την ιπποδύναμη έχω την εντύπωση

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 hours ago, Zulualert said:

Διαβάσαμε με διαφορά

- Με alfa 120hp που κατεβάζει 220χαω ευκολα, άλλος δεν μπορεί να ξεκινήσει σε ανηφόρα

-Άλλος  με ασυντηρητο αμάξι ερείπιο ότι να μη το συγκρίνουμε με νεωτερα αυτοκίνητα γιατί το μόνο service που κάνει είναι να βάζει βενζίνη

-Άλλος δε μπορουσε να οδηγήσει στο"Πόρτο Κατσίκι "

Whatever με μια προχειρη αναζήτηση https://lepeupleelectrique.fr/en/how-to-turn-off-traction-control-on-a-toyota-aygo/

δεχόμενος όσα γράφει το άρθρο γιατί το aygo  συγκεκριμένα και κάθε μοντέλο της toyota ουτε το γνωρίζω ουτε και μα απασχολεί να μάθω το οτιδήποτε για αυτά, ενσωματώνει και λειτουργία asr (anti slip regulation) χρήσιμη από στάση μόνο σε αυτοκίνητα με ιπποδύναμη και σε καμία περιπτωση για το aygo αλλά χρήσιμη σε περιπτωσεις υδρολισθισης για παταδειγμα, γ λειτουργία είναι ουσιαστικά ένα ηλεκτρονικό διαφορικό, κόβει την ιπποδύναμη στον η στους τροχους όπου αντιλαμβάνεται ο υπολογιστής μειωμένη προσφυση η απώλεια αυτής, στην περιπτωση όπου παει κάποιος να οδηγήσει σε παγο χωρίς αλυσίδες πχ με μηδενική προσφυση δεν θα ξεκινήσει καν ασχέτως Ιπποδυναμης και κυβικών και κιβωτίου. 

Στην περιπτωση αυτή και το μανουαλ του αυτοκινήτου ενημερώνει για την απενεργοποιηση του. 

Η διαφορά του ASR με το ESP είναι ότι το τελευταίο χρησιμοποιεί ένα γυροσκοπιο όπου όταν αντιληφθεί ότι το αυτοκίνητο βγαινει απο την πορεια του χάνεται ο έλεγχος του από τον οδηγό επεμβαίνει στα φρένα κυρίως και στον κινητήρα ταυτόχρονα για να το διατηρήσει στην πορεια του. 

Ανηφόρες με τεράστια κλίση και ξεκίνημα σε αυτές εκαναν άνθρωποι και 50 χρόνια πισω με κινητήρες 40 ίππων και φορτωμενοι μέχρι σκασμου... τώρα αν κάποιος δεν μπορεί να ξεκινήσει ένα απλό αμάξι σε ανηφόρα όπως εδώ

είτε έχει ενεργοποιημενο  . ASR,   είτε έχει τελειωμενα ελαστικά φθαρμένο δισκοπλατο και το έδαφος έχει είτε χώμα είτε πετρες είτε τσιμέντο, είτε θα πρεπει ένα επανεξετάσει τις οδηγίες του ικανότητες

Έτσι ακριβώς όπως τα λες είναι.

Ένα αμαξάκι 900 κιλά με κάτι θεολεπτες Ρόδες και δεν μπορεί να ανέβει μια ανηφόρα.

Κάι τα σχόλια γενικότερα δείχνουν τι οδηγοί και αυτοκίνητα κυκλοφορούν στους ελληνικούς δρομους

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 ώρες πριν, lector είπε

Αυτοι εκει στο γκινες εχουν δοκιμασει να πανε απο τον περιφερειακο ηλιουπολη προς καρεα;

Εσύ δηλαδή νομίζεις ότι το συγκεκριμένο κομμάτι στην Ηλιούπολη έχει κλίση μεγαλύτερη από 38%;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 hours ago, toyo73 said:

Το μεγαλο προβλημα και μονο του aygo, ειναι η υπερβολικα-υπερβολικα μακριες σχεσεις.Η καλυτερα το μακρυ διαφορικο του, για το κυβικα του και την ιπποδυναμη του και αυτο για την οικονομια.Σκεφτειτε οτι εχει τις ιδιες σχεσεις με το δικο μου, που ειναι 1.6, με πιο μακρυ διαφορικο.Δηλαδη τελικη σχεση μεταδοσης.Εγω εχω 4.058 διαφορικο και το aygo εχει 3.545.Ακομη και ο 4A-GZE ο κομπρεσορατος, που εχει 170 αλογα και 22 κιλα ροπη εχει ιδιες σχεσεις με  3.722 διαφορικο και το aygo 3.545.Ραδιενεργο σακε πιναν οι μηχανικοι του aygo.Kαι καποιος- καπου- καποτε ειπε για την οπισθεν.Η οπισθεν ειναι πιο μακρυα απο την πρωτη.

Εξηγεις λιγο, τι σημαινει μακριες σχεσεις; Οτι εχει μεγαλο ευρος η καθε 'ταχυτητα'; Αρα δεν ειναι συντομες-ορθες-κοφτες και αρα πιο δυνατες; Το αντιλαμβανομαι καλα;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, mindreader είπε

Εξηγεις λιγο, τι σημαινει μακριες σχεσεις; Οτι εχει μεγαλο ευρος η καθε 'ταχυτητα'; Αρα δεν ειναι συντομες-ορθες-κοφτες και αρα πιο δυνατες; Το αντιλαμβανομαι καλα;

https://www.caroto.gr/2009/03/18/σχέσεις-μετάδοσης/

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πυρηνική φυσική λέμε... 😂

Πάμε μία με απλά λόγια για παιδάκια α δημοτικού:

Το αυτοκίνητο Α με πέμπτη ταχύτητα στο κιβώτιο και 1.000 στροφές ανά λεπτό στον κινητήρα κινείται με 40km/h.

Το αυτοκίνητο Β με πέμπτη ταχύτητα στο κιβώτιο και 1.000 στροφές ανά λεπτό στον κινητήρα κινείται με 45km/h.

Συνεπώς το αυτοκίνητο Α έχει πιο κοντή πέμπτη από το αυτοκίνητο Β.

Επίσης όταν μιλάμε για μακριές σχέσεις εννοούμε πως όλες οι σχέσεις στο κιβώτιο είναι μακριές.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδιά γιατί το παλεύετε τόσο. Το παλικάρι εξάσκηση θέλει δίπλα σε κάποιον που ξέρει. 

Με το να του λέτε για μακριές σχέσεις και αναλογία κιλών ανά ίππο δεν θα μάθει ποτέ.

Έλεος κάπου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

40 minutes ago, Joshua21 said:

Εγώ θα έλεγα έλεος με τις απόψεις του τύπου "μόνο η πρακτική έχει σημασία, η θεωρία είναι άχρηστη".

Στην πράξη κόλλησε ο άνθρωπος όχι στην θεωρία. 

Αλλά έτσι γίνεται συνήθως, όταν κάποιος δεν έχει οδηγήσει καμμιά δεκαριά αυτοκίνητα να έχει εμπειρία το ρίχνει στις μακριές σχέσεις, στην αναλογία κιλών ανά ίππο και σε λοιπά φουμαρα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 minutes ago, tzotzo said:

Στην πράξη κόλλησε ο άνθρωπος όχι στην θεωρία. 

Δεν νομίζω ο φίλος να άνοιξε το θέμα για να βρει κάποιον να τον βοηθήσει στην εξάσκηση, για τη θεωρία το άνοιξε, οι ερωτήσεις που έκανε ήταν συγκεκριμένα για να μάθει γιατί του συνέβη αυτό.

22 minutes ago, tzotzo said:

Αλλά έτσι γίνεται συνήθως, όταν κάποιος δεν έχει οδηγήσει καμμιά δεκαριά αυτοκίνητα να έχει εμπειρία το ρίχνει στις μακριές σχέσεις, στην αναλογία κιλών ανά ίππο και σε λοιπά φουμαρα.

Εσύ δλδ που έχεις οδηγήσει καμιά 10αριά αυτοκίνητα έχεις φτάσει στο συμπέρασμα ότι σε μια ανηφόρα η κλιμάκωση του κιβωτίου η δύναμη και το βάρος του αυτοκινήτου είναι "φούμαρα";

Μια και το πας έτσι, δλδ ποιος την έχει πιο μεγάλη (την εμπειρία), εγώ έχω οδηγήσει πολλά περισσότερα από 10 και σε ενημερώνω πως κάνεις μεγάλο λάθος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, tzotzo είπε

Στην πράξη κόλλησε ο άνθρωπος όχι στην θεωρία. 

Αλλά έτσι γίνεται συνήθως, όταν κάποιος δεν έχει οδηγήσει καμμιά δεκαριά αυτοκίνητα να έχει εμπειρία το ρίχνει στις μακριές σχέσεις, στην αναλογία κιλών ανά ίππο και σε λοιπά φουμαρα.

Εαν ηταν ετσι, τα καθαρα εκτος δρομου οχηματα δεν ειχαν και εξτρα κοντο διαφορικο η τα ειδικα οχηματα οπως το τρακτερ που εχει πρωτη κοντη 1 χαω ανα 1000 στροφες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις  4300   στροφες   βγαζει  την  μικρη  ροπη  του...τι  να  περιμενεις  απο  δαυτο?

Δηλ   40+  χλμ/ωρα    τουλαχιστον   με  πρωτη.....

Δεν  υπαρχει   περιπτωση   λεμε.

Το  ιδιο  θεμα  εχουν  και  καποια  γαλλικα  1.0-1.1  που  μαζι  με  τ  αλλα  εχουν  μακρυες

σχεσεις  κιβωτιου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...