Προς το περιεχόμενο

Η Tesla εξασφαλίζει πάνω από 148 εκατομμύρια ευρώ για την κατασκευή 7.200 φορτιστών στην Ε.Ε


Crash24

Προτεινόμενες αναρτήσεις

εμείς στο σπίτι βάζουμε δυο μισθούς. Ηλεκτρικό αυτοκίνητο ούτε στο όνειρό μου δεν μπορώ να πάρω. Ούτε καν με 48+ δόσεις. Το μεγάλο κόστος στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι η μπαταρία που αποτελείται από σπάνια και ακριβά υλικά τα οποία οι τιμές τους είναι τύπου "χρηματιστήριο". Που επειδή ακριβώς είναι σπάνια δεν γίνεται να πέσει η τιμή ακόμα και αυξηθούν οι πωλήσεις. Δεν έχω καταλάβει γιατί πουσάρουν τόσο πολύ τα ηλεκτρικά που (α) είναι πανάκριβα (β) *δεν* είναι πιο φιλικά από τα θερμικά για το περιβάλλον (στις πόλεις σίγουρα θα έχουμε ησυχία και καθαρότερο περιβάλλον, όμως η παραγωγή/ανακύκλωση των μπαταριών έχει τεράστιο περιβαλλοντικό κόστος) και τώρα από τους φόρους μας η ΕΕ δίνει λεφτά σε μια αμερικάνικη εταιρεία της οποίας ο CEO προσωπικά μου είναι και αντιπαθής (γνώμες είναι αυτές). 

Που κάνω λάθος; 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 73
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

1 ώρα πριν, sndev είπε

Που ηθελες να τα δωσει για να μπουν φορτιστές σε κανα υπουργείο; 

Ε βέβαια σιγά μην τα δώσει στα κράτη. Σε ιδιώτες όλα, που ξέρουν από ανάπτυξη.:D

7 λεπτά πριν, antirix024 είπε

εμείς στο σπίτι βάζουμε δυο μισθούς. Ηλεκτρικό αυτοκίνητο ούτε στο όνειρό μου δεν μπορώ να πάρω. Ούτε καν με 48+ δόσεις. Το μεγάλο κόστος στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι η μπαταρία που αποτελείται από σπάνια και ακριβά υλικά τα οποία οι τιμές τους είναι τύπου "χρηματιστήριο". Που επειδή ακριβώς είναι σπάνια δεν γίνεται να πέσει η τιμή ακόμα και αυξηθούν οι πωλήσεις. Δεν έχω καταλάβει γιατί πουσάρουν τόσο πολύ τα ηλεκτρικά που (α) είναι πανάκριβα (β) *δεν* είναι πιο φιλικά από τα θερμικά για το περιβάλλον (στις πόλεις σίγουρα θα έχουμε ησυχία και καθαρότερο περιβάλλον, όμως η παραγωγή/ανακύκλωση των μπαταριών έχει τεράστιο περιβαλλοντικό κόστος) και τώρα από τους φόρους μας η ΕΕ δίνει λεφτά σε μια αμερικάνικη εταιρεία της οποίας ο CEO προσωπικά μου είναι και αντιπαθής (γνώμες είναι αυτές). 

Που κάνω λάθος; 

Δουλίτσες, δουλίτσες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 λεπτά πριν, antirix024 είπε

εμείς στο σπίτι βάζουμε δυο μισθούς. Ηλεκτρικό αυτοκίνητο ούτε στο όνειρό μου δεν μπορώ να πάρω. Ούτε καν με 48+ δόσεις. Το μεγάλο κόστος στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι η μπαταρία που αποτελείται από σπάνια και ακριβά υλικά τα οποία οι τιμές τους είναι τύπου "χρηματιστήριο". Που επειδή ακριβώς είναι σπάνια δεν γίνεται να πέσει η τιμή ακόμα και αυξηθούν οι πωλήσεις. Δεν έχω καταλάβει γιατί πουσάρουν τόσο πολύ τα ηλεκτρικά που (α) είναι πανάκριβα (β) *δεν* είναι πιο φιλικά από τα θερμικά για το περιβάλλον (στις πόλεις σίγουρα θα έχουμε ησυχία και καθαρότερο περιβάλλον, όμως η παραγωγή/ανακύκλωση των μπαταριών έχει τεράστιο περιβαλλοντικό κόστος) και τώρα από τους φόρους μας η ΕΕ δίνει λεφτά σε μια αμερικάνικη εταιρεία της οποίας ο CEO προσωπικά μου είναι και αντιπαθής (γνώμες είναι αυτές). 

Που κάνω λάθος; 

Δεν ξέρουμε εμείς. Οι ειδικοί λένε ότι δεν μολύνουν τα ηλεκτρικά. Φανταζόμαστε ότι Αφρική και Ασία θα δέχονται τα σκουπίδια μας για πολύ ακόμα. Κούνια που μας κουνάνε. Προσδεθείτε. Έρχονται αναταράξεις. 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πάντως Παρίσι που πήγα πέρσι, είχε παντού ηλεκτρικούς φορτιστές. 10-20 στη σειρά ανά 2-3 τετράγωνα στο κέντρο. 

Τα αυτοκίνητα που συνάντησα, τα περισσότερα ήταν ή υβριστικά ή αμιγώς ηλεκτροκίνητα. 

Πέρα από την ατμόσφαιρα που ήταν πιο καθαρή, είχε και πολύ λιγότερη ηχορύπανση. Επίσης, περπατούσες στην αντίστοιχη "Πατησίων" και δεν ένιωθες αυτή τη βρώμα από τα καυσαέρια να κολλάει πάνω σου. 

Δεν λέω ότι είναι πανάκεια ή ηλεκτροκίνηση, αλλά λύνει κάποια προβλήματα. 

Spoiler

Επίσης εδώ γκρινιάζουμε γιατί είμαστε Ελλάδα. Εάν είχαμε μισθούς Γαλλίας, κάθε 4 χρόνια με καινούριο αυτοκίνητο θα ήμασταν.

 

  • Like 2
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

😅

2 ώρες πριν, theripper7 είπε

Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί η Ε.Ε δίνει λεφτά σε μια ιδιωτική εταιρία για να κάνει επένδυση; 

γτ ετσι λειτουργει η ΕΕ. θελει κερδος στον ιδιωτη και δεν την ενδιαφερει το δημοσιο συμφερον. ειναι ενας υπερεθνικος οργανισμος που λειτουργει με βαση το κερδος του ιδιωτη

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

45 minutes ago, filip123go said:

Πάντως Παρίσι που πήγα πέρσι, είχε παντού ηλεκτρικούς φορτιστές. 10-20 στη σειρά ανά 2-3 τετράγωνα στο κέντρο. 

Τα αυτοκίνητα που συνάντησα, τα περισσότερα ήταν ή υβριστικά ή αμιγώς ηλεκτροκίνητα. 

Πέρα από την ατμόσφαιρα που ήταν πιο καθαρή, είχε και πολύ λιγότερη ηχορύπανση. Επίσης, περπατούσες στην αντίστοιχη "Πατησίων" και δεν ένιωθες αυτή τη βρώμα από τα καυσαέρια να κολλάει πάνω σου. 

Δεν λέω ότι είναι πανάκεια ή ηλεκτροκίνηση, αλλά λύνει κάποια προβλήματα. 

  Hide contents

Επίσης εδώ γκρινιάζουμε γιατί είμαστε Ελλάδα. Εάν είχαμε μισθούς Γαλλίας, κάθε 4 χρόνια με καινούριο αυτοκίνητο θα ήμασταν.

 

Ρίχνανε πολύ μπινελίκι ε; 😄

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μέχρι και η Πολωνία έχει εργοστάσιο Τέσλα ρε φίλε!

Εδώ που να τους βάλουν τους φορτιστές, θα πνιγούν 5 μέτρα κάτω από το νερό. Άσε που ο "ειδικός" που θα δώσει την άδεια θα είναι τίποτα του δημοτικού που θα περιμένει να βγει σύνταξη στα 60.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, antirix024 είπε

εμείς στο σπίτι βάζουμε δυο μισθούς. Ηλεκτρικό αυτοκίνητο ούτε στο όνειρό μου δεν μπορώ να πάρω. Ούτε καν με 48+ δόσεις. Το μεγάλο κόστος στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι η μπαταρία που αποτελείται από σπάνια και ακριβά υλικά τα οποία οι τιμές τους είναι τύπου "χρηματιστήριο". Που επειδή ακριβώς είναι σπάνια δεν γίνεται να πέσει η τιμή ακόμα και αυξηθούν οι πωλήσεις. Δεν έχω καταλάβει γιατί πουσάρουν τόσο πολύ τα ηλεκτρικά που (α) είναι πανάκριβα (β) *δεν* είναι πιο φιλικά από τα θερμικά για το περιβάλλον (στις πόλεις σίγουρα θα έχουμε ησυχία και καθαρότερο περιβάλλον, όμως η παραγωγή/ανακύκλωση των μπαταριών έχει τεράστιο περιβαλλοντικό κόστος) και τώρα από τους φόρους μας η ΕΕ δίνει λεφτά σε μια αμερικάνικη εταιρεία της οποίας ο CEO προσωπικά μου είναι και αντιπαθής (γνώμες είναι αυτές). 

Που κάνω λάθος; 

η τεχνολογια προχωραει 

οπως και το αμαξι εκανε στην αρχη της ζωης του οσο ενα σπιτι 

τωρα ομως ειναι affordable  για τον περισσοτερο κοσμο .

1 ώρα πριν, trabakoulis είπε

😅

γτ ετσι λειτουργει η ΕΕ. θελει κερδος στον ιδιωτη και δεν την ενδιαφερει το δημοσιο συμφερον. ειναι ενας υπερεθνικος οργανισμος που λειτουργει με βαση το κερδος του ιδιωτη

χμμμμ ειναι υπερκερδος για την ΕΕ πηρε τεχνολογια για ψιχουλα  μην ξεχνας 7.500 chargers ποσους φορους θα μαζεψουν ;

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

23 minutes ago, kurillakoc said:

η τεχνολογια προχωραει 

οπως και το αμαξι εκανε στην αρχη της ζωης του οσο ενα σπιτι 

τωρα ομως ειναι affordable  για τον περισσοτερο κοσμο .

Ήταν affordable. Υπάρχει και η θεωρία που αναφέρει πως τα αυτοκίνητα δε θα ξαναγίνουν αγαθό για τους πολλούς, αλλά για τους λίγους.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, dstilio είπε

Ήταν affordable. Υπάρχει και η θεωρία που αναφέρει πως τα αυτοκίνητα δε θα ξαναγίνουν αγαθό για τους πολλούς, αλλά για τους λίγους.

και τα παλια τι θα γινονται κονσερβα ; παρε παραδειγμα τα iphone .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, filip123go είπε

Πάντως Παρίσι που πήγα πέρσι, είχε παντού ηλεκτρικούς φορτιστές. 10-20 στη σειρά ανά 2-3 τετράγωνα στο κέντρο. 

Τα αυτοκίνητα που συνάντησα, τα περισσότερα ήταν ή υβριστικά ή αμιγώς ηλεκτροκίνητα. 

Πέρα από την ατμόσφαιρα που ήταν πιο καθαρή, είχε και πολύ λιγότερη ηχορύπανση. Επίσης, περπατούσες στην αντίστοιχη "Πατησίων" και δεν ένιωθες αυτή τη βρώμα από τα καυσαέρια να κολλάει πάνω σου. 

Δεν λέω ότι είναι πανάκεια ή ηλεκτροκίνηση, αλλά λύνει κάποια προβλήματα. 

  Απόκρυψη περιεχομένων

Επίσης εδώ γκρινιάζουμε γιατί είμαστε Ελλάδα. Εάν είχαμε μισθούς Γαλλίας, κάθε 4 χρόνια με καινούριο αυτοκίνητο θα ήμασταν.

 

Η Γαλλία είναι ξεχωριστή περίπτωση έχει μεγάλο ποσοστό πυρηνικής ενέργειας και μαζί με ανανεώσιμες μπορεί να φτάσει σε πολύ υψηλά ποσοστά καθαρής ενέργειας.

Οποτε θεωρητικά μπορούν να έχουν χαμηλό κόστος ανά KW σε σχέση με τα καύσιμα.

Επίσης οι μισθοί τους είναι κατά μ.ο. μεγαλύτεροι ώστε να έχουν ηλεκτροκίνηση σε μεγάλη κλίμακα και να αξίζει η επένδυση.

Στην Ελλάδα πιθανόν θα το κάνουμε πληρώνοντας πολλά (αντί να περιμένουμε να πέσει το κόστος) για κάτι που θα αργήσει  να φτάσει στους πολλούς. Πρέπει να φάνε τα παιδιά….

edit: ξέχασα και τον παράγοντα πληθυσμός της Γαλλίας σε σχέση με το κόστος.

Επεξ/σία από Dimitris_1981
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, trabakoulis είπε

😅

γτ ετσι λειτουργει η ΕΕ. θελει κερδος στον ιδιωτη και δεν την ενδιαφερει το δημοσιο συμφερον. ειναι ενας υπερεθνικος οργανισμος που λειτουργει με βαση το κερδος του ιδιωτη

Αυτή είναι η αγαθή οπτική της κατάστασης η οποία παγιδεύει τον περισσότερο κόσμο. Ίσα ίσα, με βάσει το εντελώς δημόσιο συμφέρον λειτουργεί η Ε.Ε. Ουσιαστικά πρόκειται για έναν υπερεθνικό γραφειοκρατικό οργανισμό που μόνος του στόχος είναι η διόγκωσή του. Αυτά τα χρήματα δεν τα δίνει στην Tesla γιατί αγαπά την συγκεκριμένη εταιρεία (βλέπε πρόστιμα ΠΟΛΛΩΝ δις σε άλλες αμερικάνικες πολυεθνικές όπως Apple, Google, Microsoft κλπ) αλλά για να τη δελεάσει να επενδύσει στο εν δυνάμει οικονομικά ασύμφορο περιβάλλον που έχει δημιουργήσει.

Αν την ένοιαζε το κέρδος του ιδιώτη, η Ε.Ε. θα είχε τις δικιές της πολυεθνικές και τη δική της Tesla και δεν θα ζητιάνευε επενδύσεις ή χρήματα (σε μορφή προστίμων λολ) από τους αμερικάνους ή τους κινέζους.
 

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 hours ago, antirix024 said:

εμείς στο σπίτι βάζουμε δυο μισθούς. Ηλεκτρικό αυτοκίνητο ούτε στο όνειρό μου δεν μπορώ να πάρω. Ούτε καν με 48+ δόσεις. Το μεγάλο κόστος στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι η μπαταρία που αποτελείται από σπάνια και ακριβά υλικά τα οποία οι τιμές τους είναι τύπου "χρηματιστήριο". Που επειδή ακριβώς είναι σπάνια δεν γίνεται να πέσει η τιμή ακόμα και αυξηθούν οι πωλήσεις. Δεν έχω καταλάβει γιατί πουσάρουν τόσο πολύ τα ηλεκτρικά που (α) είναι πανάκριβα (β) *δεν* είναι πιο φιλικά από τα θερμικά για το περιβάλλον (στις πόλεις σίγουρα θα έχουμε ησυχία και καθαρότερο περιβάλλον, όμως η παραγωγή/ανακύκλωση των μπαταριών έχει τεράστιο περιβαλλοντικό κόστος) και τώρα από τους φόρους μας η ΕΕ δίνει λεφτά σε μια αμερικάνικη εταιρεία της οποίας ο CEO προσωπικά μου είναι και αντιπαθής (γνώμες είναι αυτές). 

Που κάνω λάθος; 

 

Για να είμαι απολύτως ειλικρινής, αυτό από μόνο του ήταν ένα ισχυρότατο επιχείρημα που εμένα με έπεισε, παρά τα μελανά σημεία. Από εκεί και πέρα, στο θέμα του κόστους: νομίζω πως αυτό είναι ένα ελληνικό κυρίως πρόβλημα. Δεν αφορά τις μεγάλες/πλούσιες χώρες, ούτε καν τους "συναδέλφους" μας στον νότο (Ισπανία, Ιταλία) στον ίδιο βαθμό....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να δώσουν χρήματα και για Ανανεώσιμες πηγές ενέργειας, το πραγματικό πρόβλημα είναι από πού θα παίρνουν ρεύμα αυτοί οι φορτιστές,εάν δεν είναι από Α.Π.Ε υπάρχει πρόβλημα,επίσης τα σπάνια υλικά για τις μπαταριές έχουν ρυπογόνο τρόπο εξόρυξης,  ένα άλλο ζήτημα είναι πως η παραγωγή λιθίου δεν επαρκεί για να αλλαχθούν όλα τα συμβατικά αυτοκίνητα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...