Προς το περιεχόμενο

BMW 116


vamvakoolas

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπερα

 

σκεφτομαι να αντικαταστησω το αμαξακι με μτχ bmw 116 ή 118 (First generation (E81/E82/E87/E88; 2004) . Στην αρχη σκεφτομουν για mini couper αλλα μετα αποριφθηκε επειδη και πρακτικο δεν ειναι αλλα και ζημιαρικο φαινεται.

 

εχει καποιος εμπειρια με το συγκεκριμμενο οχημα; 3θυρο ή 5θυρο (νομιζω και το 5θυρο δεν εχει τρελη διαφορα σε χωρους). Κυριως εγω οδηγαω, αντε να βαλω κανα φιλο αλλα που και που ισως μεταφερω μικρες κουτες ή ψωνια.

 

Υ.Γ Ειχα bmw 320 οποτ εξερω απο μηχανικα εξοδα

Επεξ/σία από vamvakoolas
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ευτυχώς είχα πάρει το 5θυρο τότε που ήμουν μόνος μου, και τώρα με την γυναίκα και 2 παιδιά , ίσα ίσα χωράμε. Οπότε θα αρχίσω να ψάχνω για μεγαλύτερο πλέον.

Αξίζει γενικά, γιατι είναι βολικό για την πόλη και για ταξίδια.

Απο service κάνω τα στάνταρ στην ώρα τους και το μόνο που είχα αλλάξει ήταν προληπτικά ενα κολάρο του ψυγείου, γιατι είχε πολυμεριστεί το πλαστικό.

Το καλό είναι οτι μετά απο πολύ ψαξιμο και υπομονή που έκανα, το βρήκα και το είχα πάρει απο εναν μπάρμπα 70 χρονών, πρώτο χέρι που το είχε. Οπότε το αυτοκίνητο ήταν μαμά και με λίγα χλμ.

 Γερό αυτοκίνητο και στο ταξίδι δεν καίει πολύ. Εχω κάνει Αθήνα Σαλονίκη με 6.5λτ/100 (με 110-120 χλμ /ώρα), αλλά γενικά μέσο όρο στα ταξίδια μου εχω ενα 7.5λτ/100 (120-130 χλμ/ώρα)

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 μήνες μετά...
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μετα απο 3 μηνες, χθες εκανα την αγορα ενος ε87 116i, 2007, με 187Κ χλμ. Το ειχε ενας παππους μεχρι το 2012 που πεθανε και εκτοτε η γυναικα του για τα ψωνια.

Τα λαστιχα ειναι απο το μακρινο...2013 ενω θελει και μια γεφυρα. Ειναι η full εκδοση της εποχης. (Τιμη δεν εχει νοημα γιατι αγοραστηκε εξωτερικο)

Συντομα φωτος στο αλλο θεμα.

Επεξ/σία από vamvakoolas
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

On 11/10/2023 at 15:33, vamvakoolas said:

Καλησπερα

 

σκεφτομαι να αντικαταστησω το αμαξακι με μτχ bmw 116 ή 118 (First generation (E81/E82/E87/E88; 2004) . Στην αρχη σκεφτομουν για mini couper αλλα μετα αποριφθηκε επειδη και πρακτικο δεν ειναι αλλα και ζημιαρικο φαινεται.

 

εχει καποιος εμπειρια με το συγκεκριμμενο οχημα; 3θυρο ή 5θυρο (νομιζω και το 5θυρο δεν εχει τρελη διαφορα σε χωρους). Κυριως εγω οδηγαω, αντε να βαλω κανα φιλο αλλα που και που ισως μεταφερω μικρες κουτες ή ψωνια.

 

Υ.Γ Ειχα bmw 320 οποτ εξερω απο μηχανικα εξοδα

η δεύτερη γενιά μίνι δεν έχει κανένα πρόβλημα!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Στην Ελλάδα όταν ήμουν μέχρι το 2014 είχα το Ε87, με τον κινητήρα τα 115 άλογα και το 6τάχυτο κιβώτιο.

Σε 8 χρόνια (06/2006 μέχρι 12/2014) και 70 χιλιάδες χιλιόμετρα δεν ζήτησε ποτέ τίποτα από βλάβες ηλεκτρικά/κινητήρας, πέρα από το ετήσιο σερβις και λάδια φίλτρα. Από το 15 και ως τώρα, το κυκλοφορεί ο πατέρας μου, τώρα με 105 χιλιάδες χιλιόμετρα και το μόνο που άλλαξε (πέρα από λάστιχα) ήταν η μπαταρία πριν από 4 έτη.

Δεν έκαιγε σταγόνα λάδι.

Η συγκεκριμένη έκδοση σε θέματα αξιοπιστίας ήταν Γιαπωνέζος. Τα προηγούμενα με το 5τάχυτο είχαν ένα θέμα με την κολώνα τιμονιού που έβγαζε μια βλάβη (αλλα αν είχαν θέμα τότε έχει ήδη αλλαχτεί), και τα facelift με το 6τάχυτο είχαν τον efficient dynamics κινητήρα με τα 120 άλογα, ο οποίος δεν ήταν ακριβώς και τέρας αξιοπιστίας γιατί έκαιγε πολλαπλασιαστές.

Η χρυσή λύση σε Ε87 είναι prefacelift, με τον 115 άλογα κινητήρα και το 6τάχυτο κιβώτιο. 

Το συγκεκριμένο 116 πάντως, επειδή είναι ατμοσφαιρικό... δεν βάζει ακριβώς φωτιά στην άσφαλτο. Είναι της υπομονής. Όμως με την πίσω κίνηση, έχει ένα απίστευτο τιμόνι, ένα υπέροχο κιβώτιο της ZF, και στρίβει λες και είσαι σε ράγες.

Επεξ/σία από RedEnergy
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

εχω ακριβως το ιδιο μοντελο μηχανικα (6αρι κιβωτιο, οχι efficient dynamics) και χθες που του εκανα μια μικρη βολτα εχω να πω τα καλυτερα. επειδη ειχα στο παρελθον e90 εχω προσβαση σε ανταλλακτικα και αξεσουαρ διοτι πριν αρχισω να το χρησιμοποιω καθημερινα πρεπει να κανω σερβις λαστιχα κτλ

το μονο προβληματακι που δεν εχω βρει λυση ειναι οτι στην οθονη (εχω idrive)ειναι το μηνυμα head unit not coded correctly

και το parktronic δε λειτουργει. Σκεφτομαι να αλλαξω τη μοναδα για το παρκινγκ ή ξοδεψω τσαμπα λεφτα και ειναι θεμα προγραμματισμου. Καποιο σ/κ θα ανοιξω πορτ μπαγκαζ να δω τη μοναδα γιατι διαβασα οτι συνηθως σε εκεινο το σημειο εχει διαροη νερο και...σκουριαζουν/βραχυκυκλωνουν.

 

επισης ηλεκτρικα, ο καθρεπτης του οδηγου (ηλεκτρικος και ανακλειωμενος!) δε λειτουργει καθολου οπως και το led του εσωτερικου καφρεπτη (clown nose).

Επεξ/σία από vamvakoolas
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

ΒΜW 116D (1.600 cc) EF. DYNAMICS + URBAN LINE + ANGEL EYE + KEYLESS + LEATHER με 230.000 χλμ (αγορα Μαρτιος 2014)

- Service στη BMW SFAKIANAKIS

Δεν εχω αλλαξει τιποτα μεχρι σημερα. Ειμαι ακομα με την μαμα μπαταρια. 

Δεν καιει σταγονα λαδι. Ουτε λαμπακια ουτε τιποτα. 

Service ανα 30.000 χλμ (ή δυο χρονια). Τσαμπα τα service. Πιο οικονομικο απο Yaris.

Καταναλωση εκτος πολης κατω απο 4 λιτρα, μεσα στη πολη 5,5 λιτρα. Μεση καταναλωση μετα απο 230.000 χλμ ειμαι στα 4,8 λιτρα.

Η 6η ταχυτητα στο σασμαν ειναι αντε γεια! Με 2.500 στροφες εισαι στα 165 χλμ στο ταχυμετρο! Στις 3.000 στροφες εισαι στα 200 χλμ! 

Με 50 λιτρα πετρελαιο μπορεις να κανεις και 1.300 χλμ ανετα σε ταξιδι.

 

Το μονο που μου αλλαξανε ηταν η EGR στα 215.000 χλμ γιατι εβγαλε ανακληση η BMW το 2023 απο την Γερμανια. Με νεα EGR λοιπον απο τα 215.000 χλμ και δεν πληρωσα φραγκο! 😁

 

 

Επεξ/σία από INFLUENCER
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, INFLUENCER είπε

ΒΜW 116D (1.600 cc) EF. DYNAMICS + URBAN LINE + ANGEL EYE + KEYLESS + LEATHER με 230.000 χλμ (αγορα Μαρτιος 2014)

- Service στη BMW SFAKIANAKIS

Δεν εχω αλλαξει τιποτα μεχρι σημερα. Ειμαι ακομα με την μαμα μπαταρια. 

Δεν καιει σταγονα λαδι. Ουτε λαμπακια ουτε τιποτα. 

Service ανα 30.000 χλμ (ή δυο χρονια). Τσαμπα τα service. Πιο οικονομικο απο Yaris.

Καταναλωση εκτος πολης κατω απο 4 λιτρα, μεσα στη πολη 5,5 λιτρα. Μεση καταναλωση μετα απο 230.000 χλμ ειμαι στα 4,8 λιτρα.

Η 6η ταχυτητα στο σασμαν ειναι αντε γεια! Με 2.500 στροφες εισαι στα 165 χλμ στο ταχυμετρο! Στις 3.000 στροφες εισαι στα 200 χλμ! 

Με 50 λιτρα πετρελαιο μπορεις να κανεις και 1.300 χλμ ανετα σε ταξιδι.

 

Το μονο που μου αλλαξανε ηταν η EGR στα 215.000 χλμ γιατι εβγαλε ανακληση η BMW το 2023 απο την Γερμανια. Με νεα EGR λοιπον απο τα 215.000 χλμ και δεν πληρωσα φραγκο! 😁

 

 

Μιλάς για το f20 όμως που δεν έχει ΚΑΜΙΑ σχέση πέρα από το όνομα με το Ε87 και ειδικότερα το Ε87 lci που ήταν με διαφορά το πιο ζημιάρικο αμάξι που έχει περάσει από τα χέρια μου…

υγ ευτυχώς που σου άλλαξαν την egr - πάλι καλά που ξύπνησαν γιατί έπαιρναν φωτιά…

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, INFLUENCER είπε

ΒΜW 116D (1.600 cc) EF. DYNAMICS + URBAN LINE + ANGEL EYE + KEYLESS + LEATHER με 230.000 χλμ (αγορα Μαρτιος 2014)

- Service στη BMW SFAKIANAKIS

Δεν εχω αλλαξει τιποτα μεχρι σημερα. Ειμαι ακομα με την μαμα μπαταρια. 

Δεν καιει σταγονα λαδι. Ουτε λαμπακια ουτε τιποτα. 

Service ανα 30.000 χλμ (ή δυο χρονια). Τσαμπα τα service. Πιο οικονομικο απο Yaris.

Καταναλωση εκτος πολης κατω απο 4 λιτρα, μεσα στη πολη 5,5 λιτρα. Μεση καταναλωση μετα απο 230.000 χλμ ειμαι στα 4,8 λιτρα.

Η 6η ταχυτητα στο σασμαν ειναι αντε γεια! Με 2.500 στροφες εισαι στα 165 χλμ στο ταχυμετρο! Στις 3.000 στροφες εισαι στα 200 χλμ! 

Με 50 λιτρα πετρελαιο μπορεις να κανεις και 1.300 χλμ ανετα σε ταξιδι.

 

Το μονο που μου αλλαξανε ηταν η EGR στα 215.000 χλμ γιατι εβγαλε ανακληση η BMW το 2023 απο την Γερμανια. Με νεα EGR λοιπον απο τα 215.000 χλμ και δεν πληρωσα φραγκο! 😁

 

 

Έλα και σε βρήκαμε επιτέλους, έστω και με άλλο account!

Μας έλειψες!

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
59 λεπτά πριν, paylidis είπε

Μιλάς για το f20 όμως που δεν έχει ΚΑΜΙΑ σχέση πέρα από το όνομα με το Ε87 και ειδικότερα το Ε87 lci που ήταν με διαφορά το πιο ζημιάρικο αμάξι που έχει περάσει από τα χέρια μου…

υγ ευτυχώς που σου άλλαξαν την egr - πάλι καλά που ξύπνησαν γιατί έπαιρναν φωτιά…

Το F20 ειναι μακραν απο τα πιο αξιοπιστα οχηματα που κυκλοφορουν εκει εξω. 

Καλοδεχουμενη η αλλαγη της EGR απο την στιγμη που δεν πληρωσα ουτε σεντ. Δεν με απασχολησε ποτε...

Η BMW παιζει να ειναι η μοναδικη εταιρεια με τετοιο στολο οχηματων και επιλογες μοναδων κινησης η οποια εχει φθασει το θεμα αξιοπιστιας σε αλλα επιπεδα. 

Επεξ/σία από INFLUENCER
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

 

18 hours ago, INFLUENCER said:

 

Καταναλωση εκτος πολης κατω απο 4 λιτρα, μεσα στη πολη 5,5 λιτρα. Μεση καταναλωση μετα απο 230.000 χλμ ειμαι στα 4,8 λιτρα.

 

 

 

Ελα βρε φιλε μαυρα ματια!

Πως πανε οι διαδρομες Κηφισια-Σουνιο?

Συνεχιζουν μουγκριζουν ατιθασα τα 100 ιππακια του Κορσ...ε...της μπεπας?

Επεξ/σία από tutuyo
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...