panos spain Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2023 Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2023 Καλημέρα, Αγόρασα πριν 2 μέρες μια 55'' τηλεόραση από το εν λόγω κατάστημα. Λόγω φόρτου εργασίας μόλις εχθές το βράδυ την ξε-πακέταρα για να τη χρησιμοποιήσω. Παρατήρησα ότι η τηλεόραση δεν υπακούει στο τηλεκοντρόλ αν δεν είσαι ακριβώς στα 10 εκατοστά. Κυριολεκτικά, για να αλλάξεις κανάλι, ή γενικά να δουλέψουν οι εντολές που δίνεις στο τηλεκοντρόλ, θα πρέπει να είσαι μπορστά απ την τβ. Αλλαξα μπαταρίες για να αποκλείσω αυτό το ενδεχόμενο, αλλά τίποτα. Μίλησα με Κώτσο, και με παρέπεμψε στην LG. Μίλησα με LG και μου είπε θα με καλέσει ο τεχνικός σε 2 εργάσιμες, και αν έχει πρόβλημα η τβ κι όχι το τηλεκοντρόλ, θα προχωρήσουν σε επισκευή (άγνωστο πόσο χρόνο θα πάρει), αλλιώς σε αντικατάσταση (μόνο ότι δεν επισκευάζεται αντικαθίσταται). Το ερώτημα μου είναι το εξής: Η περίπτωσή μου δεν είναι κλασική περίπτωση DOA? Στις πολιτικές επιστροφών αναγράφει ότι αν εντός 10 ημερών από την αγορά το προιόν παρουσιάσει βλάβη, τότε θεωρείται DOA και γίνεται αντικατάσταση. Επίσης ο υπάλληλος όταν έγινε η αγορά μου ζήτησε να κρατήσω το κουτί για 10 ημέρες, just in case. Ποιά η γνώμη σας?
TheoAlex50 Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2023 Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2023 Την πακεταρεις και την απευθειας απο το καταστημα για να διαχειριστει με την διαδικασια DOA. 1
Nabuko Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2023 Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2023 15 ώρες πριν, TheoAlex50 είπε Την πακεταρεις και την απευθειας απο το καταστημα για να διαχειριστει με την διαδικασια DOA. Κι αν δεν έχει πρόβλημα η τηλεόραση αλλά μόνο το τηλεκοντρόλ? 16 ώρες πριν, panos spain είπε Ποιά η γνώμη σας? Aν δεν έχεις κανένα universal τηλεκοντρόλ για να δοκιμάσεις, επικοινώνησε ξανά με τον Κώτσο να δεις αν μπορούν να σου δανείσουν ένα άλλο για να αποφύγετε όλη αυτή τη διαδικασία. Αλλιώς περίμενε σήμερα/αύριο τηλέφωνο από τον τεχνικό και πες του αν γίνεται να φέρει ένα μαζί του. Αν έχει πρόβλημα η tv και την αγόρασες από ίντερνετ στείλτη πίσω επειδή άλλαξες γνώμη. Αν τη στείλεις λόγω DOA πρέπει πρώτα να την ελέγξει τεχνικός για να βεβαιώσει ότι είναι ελαττωματική. Οι όροι του Κώτσου είναι σαφείς. DOA= αντικατάσταση ή επιστροφή χρημάτων. Μην δεχτείς τίποτε άλλο.
StamTheMan Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2023 Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2023 18 ώρες πριν, panos spain είπε Αγόρασα πριν 2 μέρες DOA ξεκαθαρα. Ποια LG και κουραφεξαλα; 1 ώρα πριν, Nabuko είπε Κι αν δεν έχει πρόβλημα η τηλεόραση αλλά μόνο το τηλεκοντρόλ? Δεν ειναι δικο του προβλημα. 2
TheoAlex50 Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2023 Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2023 9 ώρες πριν, Nabuko είπε Κι αν δεν έχει πρόβλημα η τηλεόραση αλλά μόνο το τηλεκοντρόλ? Ολόκληρος Κωτσοβολος υπερδύναμη δεν θα βρει την άκρη τι φταίει??
StamTheMan Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2023 Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2023 10 ώρες πριν, TheoAlex50 είπε Ολόκληρος Κωτσοβολος υπερδύναμη δεν θα βρει την άκρη τι φταίει?? Με τους αριστα καταρτισμενους ανειδικευτους τεχνικους ! 2
panos spain Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 2023 Μέλος Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 2023 Στις 22/10/2023 στις 1:06 ΠΜ, Nabuko είπε Κι αν δεν έχει πρόβλημα η τηλεόραση αλλά μόνο το τηλεκοντρόλ? Aν δεν έχεις κανένα universal τηλεκοντρόλ για να δοκιμάσεις, επικοινώνησε ξανά με τον Κώτσο να δεις αν μπορούν να σου δανείσουν ένα άλλο για να αποφύγετε όλη αυτή τη διαδικασία. Αλλιώς περίμενε σήμερα/αύριο τηλέφωνο από τον τεχνικό και πες του αν γίνεται να φέρει ένα μαζί του. Αν έχει πρόβλημα η tv και την αγόρασες από ίντερνετ στείλτη πίσω επειδή άλλαξες γνώμη. Αν τη στείλεις λόγω DOA πρέπει πρώτα να την ελέγξει τεχνικός για να βεβαιώσει ότι είναι ελαττωματική. Οι όροι του Κώτσου είναι σαφείς. DOA= αντικατάσταση ή επιστροφή χρημάτων. Μην δεχτείς τίποτε άλλο. Πήγα από Κώτσο και μου είπε ακριβώς το ίδιο: Πρέπει να έρθει τεχνικός της LG να επιβεβαιώσει ότι όντως υπάρχει πρόβλημα στην τβ (ή το τηλεκοντρόλ), και μετά να δώσει εντολή για DOA στον Κώτσο. Είχα και το τηλεκοντρόλ μαζί μου για επιτόπιο έλεγχο, αλλά το συγκεκριμένο υποκατάστημα δεν είχε καν τεχνικό τμήμα απ'ότι είπαν. Το θέμα είναι ότι εντός 10 ημερών προφανώς και δεν θα δεχτώ επισκευή αλλά μόνο αντικατάσταση με ίδια. Η αγορά έγινε απευθείας από τον Κώτσο, όχι μέσω σκρουτζ ή οτιδήποτε άλλο. Overall, λίγο περίεργα μου τα λένε, μάλλον προσπαθούν να αποφύγουν το DOA. 1
SabotazNic Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 2023 Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 2023 1 λεπτό πριν, panos spain είπε Πήγα από Κώτσο και μου είπε ακριβώς το ίδιο: Πρέπει να έρθει τεχνικός της LG να επιβεβαιώσει ότι όντως υπάρχει πρόβλημα στην τβ (ή το τηλεκοντρόλ), και μετά να δώσει εντολή για DOA στον Κώτσο. Είχα και το τηλεκοντρόλ μαζί μου για επιτόπιο έλεγχο, αλλά το συγκεκριμένο υποκατάστημα δεν είχε καν τεχνικό τμήμα απ'ότι είπαν. Το θέμα είναι ότι εντός 10 ημερών προφανώς και δεν θα δεχτώ επισκευή αλλά μόνο αντικατάσταση με ίδια. Η αγορά έγινε απευθείας από τον Κώτσο, όχι μέσω σκρουτζ ή οτιδήποτε άλλο. Overall, λίγο περίεργα μου τα λένε, μάλλον προσπαθούν να αποφύγουν το DOA. Εχεις στειλει γραπτα το αιτημα για DOA? Να υπαρχει
panos spain Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 2023 Μέλος Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 2023 2 ώρες πριν, SabotazNic είπε Εχεις στειλει γραπτα το αιτημα για DOA? Να υπαρχει Η αλήθεια είναι ότι δεν έχω κάνει γραπτό αίτημα. Υποτίθεται ότι οι κλήσεις ηχογραφούνται για λόγους "απόδειξης συναλλαγής". Ωστόσο, δεν μου κάνει κόπο να στείλω κι ένα email. Ευχαριστώ για την πρόταση.
Stone Cold Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 2023 Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 2023 6 ώρες πριν, panos spain είπε μάλλον προσπαθούν να αποφύγουν το DOA Αυτό ακριβώς αντιμετώπισα κι εγώ με ελαττωματικό προϊόν από γνωστή αλυσίδα. Ενώ στους όρους τους αναφέρει ξεκάθαρα ότι για παραγγελιές online έχεις δικαίωμα υπαναχώρησης μέσα σε μερικές ημέρες, σε όλες μα όλες τις τηλεφωνικές επικοινωνίες μου ανέφεραν για σέρβις και μάλιστα κάποιος παλίκαρος μου πρότεινε να το πάω μόνος μου απο το σέρβις της εταιρίας. Ακόμα και σε ξεχωριστό τηλεφώνημα που έκανα, για να ρωτήσω μόνο για το δικαίωμα υπαναχώρησης, με ενημέρωσαν οτι αφού έχει ανοιχτεί η συσκευασία δεν έχω τέτοιο δικαίωμα, πράγμα το οποίο δεν ισχύει και έρχεται σε αντίθεση με τους αναγραφόμενους όρους. Τελικά ακολούθησα την συμβουλή των μελών εδώ μέσα και την επόμενη μέρα επισκέφτηκα ένα κατάστημα και ζήτησα υπαναχώρηση χωρίς πολλά πολλά την οποία και δέχτηκαν χωρίς την παραμικρή γκρίνια. Να επισημάνω οτι στους όρους το δικαίωμα της υπαναχώρησης αφορούσε μόνο παραγγελίες online, για τις αγορές από φυσικό κατάστημα δεν γνωρίζω ποια είναι η διαδικασία. Το ζήτημα που ήθελα να θίξω οτι πολλές φορές δεν γνωρίζουμε τα δικαιώματα μας ως καταναλωτές και αν δεν με συμβούλευε η κοινότητα εδώ μέσα, πιθανότατα θα έμενα με μια ελαττωματική συσκευή, αφού το πρόβλημα της ήταν πολύ συγκεκριμένο και δε νομίζω να εντοπιζόταν στο σέρβις (χώρια τον χρόνο που θα έπαιρνε η όλη διαδικασία). Τέλος, ακόμα δεν μπορώ να καταλάβω γιατί στο τηλεφωνικό κέντρο είχαν οδηγία να παραπληροφορούν τον κόσμο ότι δεν δικαιούται υπαναχώρηση, από τη στιγμή που η κλήση καταγράφεται και κάποιος μπορεί να το χρησιμοποιήσει εναντίον τους νομικά (δεν ξέρω αν έχει αλλάξει κάτι απο τότε, αλλά χλωμό το κόβω). 1
VonLoutsos Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 2023 Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 2023 Άσχετο αλλά το κόλπο με την κάμερα του κινητου το έκανες; Η κάμερα του κινητού πιάνει τις υπέρυθρες που λειτουργει το τηλεκοντρολ οπότε μπορείς να τσεκάρεις αν με αλλαγμένες μπαταρίες δουλεύει το τηλεκοντρόλ.
StamTheMan Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 2023 Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 2023 1 ώρα πριν, Stone Cold είπε Τέλος, ακόμα δεν μπορώ να καταλάβω γιατί στο τηλεφωνικό κέντρο είχαν οδηγία να παραπληροφορούν τον κόσμο ότι δεν δικαιούται υπαναχώρηση, από τη στιγμή που η κλήση καταγράφεται και κάποιος μπορεί να το χρησιμοποιήσει εναντίον τους νομικά (δεν ξέρω αν έχει αλλάξει κάτι απο τότε, αλλά χλωμό το κόβω). Για τον ιδιο λογο που δε δεχονται εγγυηση αφου περασει το ενα ετος,εκτος και αν κανεις μανουρα. Φιλος μου που δουλευε στο oteshop,μου ειχε πει οτι τους ελεγαν αυτο ακριβως,να αρνουνται εγγυησεις που ειχαν περασει τους 12 μηνες,εκτος και αν επεμεναν,που εκει τη δεχοντουσαν κανονικα. Για τον ιδιο λογο που ο Κωτσος αρνειτο να αντικαταστησει καμενο ps5 που ηταν στους 15 μηνες,μεχρι που απειλησα με καταγγελιες.
panos spain Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 2023 Μέλος Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 2023 Ρε σεις, θα μας τρελάνει η τβ. Ένα πράγμα δεν δοκίμασα τόσες ημέρες. Να βγαλω το καλώδιο της κεραιας και να το ξαναβάλω. Σήμερα το προσπάθησα (δεν θυμάμαι για ποιον λόγο) και πλέον το τηλεκοντρόλ δουλεύει από όλες τις αποστάσεις. Να θυμίσω, πριν δούλευε μόνο σε απόσταση μιας παλάμης απ την τβ. Υπάρχει περίπτωση να έφταιγε αυτό ή κλασικά είναι η φάση που πριν πας στο μάστορα ξαφνικα όλα φτιάχνουν κι ο μάστορας δεν βρίσκει πρόβλημα?
kage Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2023 Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2023 (επεξεργασμένο) 13 ώρες πριν, panos spain είπε Πήγα από Κώτσο και μου είπε ακριβώς το ίδιο: Πρέπει να έρθει τεχνικός της LG να επιβεβαιώσει ότι όντως υπάρχει πρόβλημα στην τβ (ή το τηλεκοντρόλ), και μετά να δώσει εντολή για DOA στον Κώτσο. Είχα και το τηλεκοντρόλ μαζί μου για επιτόπιο έλεγχο, αλλά το συγκεκριμένο υποκατάστημα δεν είχε καν τεχνικό τμήμα απ'ότι είπαν. Τοσο εσυ οσο αυτοι δεν πηγατε το τηλεκοντρόλ το δοκιμάσετε να αλλαξει καναλι σε 2 3 τηλεοράσεις από αυτές π παίζουν ήδη στα ράφια... Αλλά προτιμάνε να ξοδεύουν εργατοώρες...δηλ.για εξηγήσεις ή στο σέρβις της LG Παρολ αυτά ελπίζω να είχες βγάλει τα αυτοκόλλητα από το πλαίσιο κ το μάτι tv/κοντρολ Τόσες μέρες δεν την είχες βγάλει από ρευμα ή εννοείς κυριολεκτικά καλώδιο κεραίας? Μην είσαι σίγουρος ότι με doa θα σ ρθει καλύτερη...πχ αν δεν έχεις τώρα tv shadows,bleeding μπορεί η αλλη να εχει.. Θύμησες μ ο κωτσοβολος ακομη βγάζει tv από κουτί κ την βάζει πρίζα να δει αν έχει σπάσει? Επεξ/σία 24 Οκτωβρίου 2023 από kage 1
panos spain Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2023 Μέλος Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2023 17 λεπτά πριν, kage είπε Τοσο εσυ οσο αυτοι δεν πηγατε το τηλεκοντρόλ το δοκιμάσετε να αλλαξει καναλι σε 2 3 τηλεοράσεις από αυτές π παίζουν ήδη στα ράφια... Αλλά προτιμάνε να ξοδεύουν εργατοώρες...δηλ.για εξηγήσεις ή στο σέρβις της LG Παρολ αυτά ελπίζω να είχες βγάλει τα αυτοκόλλητα από το πλαίσιο κ το μάτι tv/κοντρολ Τόσες μέρες δεν την είχες βγάλει από ρευμα ή εννοείς κυριολεκτικά καλώδιο κεραίας? Μην είσαι σίγουρος ότι με doa θα σ ρθει καλύτερη...πχ αν δεν έχεις τώρα tv shadows,bleeding μπορεί η αλλη να εχει.. Θύμησες μ ο κωτσοβολος ακομη βγάζει tv από κουτί κ την βάζει πρίζα να δει αν έχει σπάσει? 1. Πήγα Κωτσο Σάββατο πρωί με το τηλεκοντρόλ στη τσέπη. Σε μέσες άκρες, δεν ήθελαν να αναλάβουν καμια ευθύνη, ούτε καν να ελέγξουν το τηλεκοντρολ σε μια απο τις υπάρχουσες τηλεοράσεις του καταστήματος. Η λογική ήταν "ο, τι πει η LG". Αν αποφανθεί η LG ότι χρήζει αντικατάστασης, θα τους δώσει εντολή για DOA. 2. Ολα τα αυτοκόλλητα έχουν αφαιρεθεί. Αλλα και να μην είχαν αφαιρεθεί, δεν εξηγειται από αυτό ότι πριν δεν επαιζε ενώ τώρα ξαφνικά παίζει. 3. Από ρεύμα την ειχα βγάλει. Απλά σήμερα σε ένα κανάλι έκανε παράσιτα, έβγαλα το καλώδιο κεραιας, τα ξαναέβαλα και ασυναίσθητα ενώ είχα απομακρυνθεί απ την τβ, πάτησα να αλλάξω καναλι και έπιασε. Από τότε και μέχρι τώρα δουλεύει κανονικά.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα