Προς το περιεχόμενο

Αγορά πρώτου αυτοκινήτου


Vassilis_Pyrgos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα σας και καλώς σας βρήκα στο φόρουμ

Σκέφτομαι να αγοράσω και εγώ το πρώτο μου αυτοκίνητο όντας κάτοχος διπλώματος εδώ και 2 χρόνια . Να πω ότι ο πατέρας μου είχε ένα Citroen Xsara στο οποίο έμαθα να οδηγώ , επίσης έχω οδηγήσει και Hyundai Getz . Είμαι ψιλοάσχετος από αυτοκίνητα οπότε συγχωρέστε με αν δεν ξέρω . Το ποσό που μπορώ να διαθέσω είναι μέχρι 2.500€ , καταλαβαίνω ότι δεν θα βρω και κάτι ουαου αλλά what you see is what you get 😛 . Θα χαρώ λοιπόν να ακούσω τις απόψεις και τις γνώμες σας .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 347
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

2 λεπτά πριν, tutuyo είπε

Με 2,5 χιλιάρικα δεν παίρνεις αμάξι. Παίρνεις κάτι σαν αμάξι 

λες να μην το ξέρω;

Αλλά βλέπεις ο πατέρας μου λείπει εκτός περιοχής που μένω και δεν έχω πως να μετακινούμαι στη δουλειά τώρα ειδικά που χειμωνιάζει

Υ.Γ : Μένω σε επαρχία

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κοιτάς αυτοκίνητα 15ετιας και ανω . Το παλιό μου opel astra του 2005 είχε βγει πολύ καλό και αυτός που το πήρε συνεχίζει να το χρησιμοποιει χωρίς πρόβλημα . Και με υγραέριο είναι πολύ οικονομικό .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

39 λεπτά πριν, Vassilis_Pyrgos είπε

Καλησπέρα σας και καλώς σας βρήκα στο φόρουμ

Σκέφτομαι να αγοράσω και εγώ το πρώτο μου αυτοκίνητο όντας κάτοχος διπλώματος εδώ και 2 χρόνια . Να πω ότι ο πατέρας μου είχε ένα Citroen Xsara στο οποίο έμαθα να οδηγώ , επίσης έχω οδηγήσει και Hyundai Getz . Είμαι ψιλοάσχετος από αυτοκίνητα οπότε συγχωρέστε με αν δεν ξέρω . Το ποσό που μπορώ να διαθέσω είναι μέχρι 2.500€ , καταλαβαίνω ότι δεν θα βρω και κάτι ουαου αλλά what you see is what you get 😛 . Θα χαρώ λοιπόν να ακούσω τις απόψεις και τις γνώμες σας .

δες σε punto , όχι οτι δε θα σου βγάζει θέματα , απλά έχει φθηνά ανταλλακτικά