Προς το περιεχόμενο

Το Tesla Model 3 παρουσιάζει τις περισσότερες… βλάβες από όλα τα οχήματα


toniantoing

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 69
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

37 λεπτά πριν, pW είπε

γελάω με τη μπαρούφα που παίζει ΓΕΝΙΚΑ ΠΑΝΤΟΥ!
εαν γράψεις Most reliable EV Θα βρεις στην κορυφή την Tesla σε 10 διαφορετικά Sites και βγαίνει ένα και λέει ότι είναι το χειρότερο. Τράβα βγάλε άκρη, όλα πληρωμένα? λένε χαζομάρεοι οι Γερμανοι? τι ισχύει??

παραθέτω και ενα τυχαίο https://www.topspeed.com/the-most-reliable-electric-cars-according-to-consumer-reports/#tesla-model-3
 

Η TUV δεν είναι Site.

Αναφορά σε κείμενο

Η έκθεση του φορέα επιθεώρησης, πιστοποίησης, δοκιμών και εκπαίδευσης αξιολόγησε 221 μοντέλα αυτοκινήτων από τον Ιούλιο του 2022 έως τον Ιούνιο του 2023 και διαπίστωσε ότι το Model 3 παρουσίασε ποσοστό βλαβών ύψους 14,7% με αποτέλεσμα να βρεθεί στην τελευταία θέση της κατάταξης.

 

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

19 λεπτά πριν, nickolasemp είπε

Sorry, αλλά έχει δίκιο ο

https://www.consumerreports.org/cars/car-reliability-owner-satisfaction/tesla-and-nissan-make-the-most-reliable-electric-vehicles-a1003912076/

Στα περισσότερα sites βλέπεις άλλα.

εβαλες ηλεκτρικα οχι γενικα αυτοκινητα εκει ειναι το θεμα

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

19 λεπτά πριν, Paladin-}LoA{- είπε

Το οδηγάω 4 χρόνια και 2 μήνες. Πριν από 2 μήνες μου έβγαλε μήνυμα ότι έχει βλάβη η 12V μπαταρία. Το μήνυμα βγήκε απόγευμα, μπήκα στο app, το ανέφερα και ζήτησα ραντεβού, και αφού καθόρισα τον τύπο της βλάβης, την επόμενη ήρθε η Tesla στο σπίτι μου 8 το πρωί και χωρις καν αν μου χτυπήσει την πόρτα, την άλλαξαν και έφυγαν. Μηδενικό κόστος. Επίσης πρόσφατα πήγα για το 4ετες service. 220 ευρώ στη Νορβηγία αν γνωρίζετε τι τιμές γενικά παίζουν εδώ! Επίσης έφταξαν το recall που συσχετιζόνταν με το καλώδιο της πίσω κάμερας, αν και ποτέ δεν μου παρουσίασε θέμα. Το 2ετές service είχε επίσης ανάλογο κόστος το 2021. Αν εσεις γνωρίζετε πολλές κατασκευάστριες εταιρίες να έρχονται σπίτι να στο φτιάχνουν και να έχουν κόστος service 450 € στην 4ετία να αναφέρετε ποιες είναι αυτές να το ξέρω στην επόμενη αγορά. 😉

Όλα αυτά στην Νορβηγία. Άλλο Ελλάδα , άλλο Νορβηγία. 

  • Like 3
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 λεπτά πριν, HALF EVIL είπε

Όλα αυτά στην Νορβηγία. Άλλο Ελλάδα , άλλο Νορβηγία. 

Επιβεβαιώνω. Ελλάδα, δεν είχα προλάβει καν να δηλώσω τη βλάβη όταν είδα ένα ειδικά διαμορφωμένο βανάκι της εταιρείας που μου πηρε τα προβληματικά καλώδια. 5 το πρωί. Χωρίς να χτυπήσουν καν την πόρτα.

image.png.671f821aaaec93a210cdab5b7b8b523b.png

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 minutes ago, HALF EVIL said:

Όλα αυτά στην Νορβηγία. Άλλο Ελλάδα , άλλο Νορβηγία. 

Το σχόλιο πάει στις τιμές ή στη  ταχύτητα και την ποιότητα του service;

Στην Ελλάδα αν δεν κάνω λάθος οι μόνες πόλεις στις οποίες έχει παρουσία σαν εταιρία είναι η Αθήνα και η Θεσσαλονίκη. Άρα λοιπόν για να σου κάνει κατ όικον service σε περιοχές πιο απομακρυσμένες δεν είναι εφικτό. Γνωρίζω ότι σε κάποιες πόλεις έχουν κάνει συμφωνία με κάποιες τοπικές αντιπροσωπείες για την επισκευή σε συγκεκρικένους τύπους βλαβών. Απο κει και πέρα όταν κάποιος πάρει την απόφαση να το αγοράσει παρόλο που είναι μακριά από τα δύο αυτά αστικά κέντρα, αναλαμβάνει και το ρίσκο που εμπεριέχει αυτό το εγχείρημα. Επίσης η Tesla είναι σχετικά νέα στην Ελλάδα. Και εδώ η παροχή υπηρεσιών αρχικά δεν ήταν η καλύτερη στην αρχή, αλλά έχουν γίνει θεαματικές βελτιώσεις. Τώρα για τις τιμές δεν μπορώ να σχολιάσω. Δεν γνωρίζω τι χρεώνει στην Ελλάδα. Ακόμα και τα ίδια χρήματα να χρεώνει πάντως, δεν τα λες και πολλά.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αγαπάμε ότι σας πονάει.

Το TUV της Γερμανίας δεν ήξερε να κάνει σωστό έλεγχο για το VW dieselgate αλλά ξέρει να ελέγχει τα Tesla. 

Αρχικά, ο αριθμός των model 3 2018-2020 στη Γερμανία παίζει να είναι μικρότερος από 300 οχήματα. Επίσης, λογικό είναι σε μοντέλο 1ης γενιάς να βγάζει θέματα, εδώ η VW έχει βγάλει 8 "γενιές" golf από το 1974 μέχρι και σήμερα και ακόμη βγάζει προβλήματα.

Αλλά πείτε την αλήθεια ποιος θα έδινε  42.600€ για VW ID.3 αντί για ένα model 3 με 42.000€?

 

  • Like 8
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

44 λεπτά πριν, Paladin-}LoA{- είπε

Το οδηγάω 4 χρόνια και 2 μήνες. Πριν από 2 μήνες μου έβγαλε μήνυμα ότι έχει βλάβη η 12V μπαταρία. Το μήνυμα βγήκε απόγευμα, μπήκα στο app, το ανέφερα και ζήτησα ραντεβού, και αφού καθόρισα τον τύπο της βλάβης, την επόμενη ήρθε η Tesla στο σπίτι μου 8 το πρωί και χωρις καν αν μου χτυπήσει την πόρτα, την άλλαξαν και έφυγαν. Μηδενικό κόστος. Επίσης πρόσφατα πήγα για το 4ετες service. 220 ευρώ στη Νορβηγία αν γνωρίζετε τι τιμές γενικά παίζουν εδώ! Επίσης έφταξαν το recall που συσχετιζόνταν με το καλώδιο της πίσω κάμερας, αν και ποτέ δεν μου παρουσίασε θέμα. Το 2ετές service είχε επίσης ανάλογο κόστος το 2021. Αν εσεις γνωρίζετε πολλές κατασκευάστριες εταιρίες να έρχονται σπίτι να στο φτιάχνουν και να έχουν κόστος service 450 € στην 4ετία να αναφέρετε ποιες είναι αυτές να το ξέρω στην επόμενη αγορά. 😉

Στη Νορβηγια το support μπορει να ειναι αψογο, αλλα στην Ελλαδα γενικα ειναι ανυπαρκτο απ οτι εχω διαβασει.

Εχουν μια αντιπροσωπεια στην Αθηνα, και αυτο.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators
6 λεπτά πριν, aerouto είπε

Αγαπάμε ότι σας πονάει.

Το TUV της Γερμανίας δεν ήξερε να κάνει σωστό έλεγχο για το VW dieselgate αλλά ξέρει να ελέγχει τα Tesla. 

Αρχικά, ο αριθμός των model 3 2018-2020 στη Γερμανία παίζει να είναι μικρότερος από 300 οχήματα. Επίσης, λογικό είναι σε μοντέλο 1ης γενιάς να βγάζει θέματα, εδώ η VW έχει βγάλει 8 "γενιές" golf από το 1974 μέχρι και σήμερα και ακόμη βγάζει προβλήματα.

Αλλά πείτε την αλήθεια ποιος θα έδινε  42.600€ για VW ID.3 αντί για ένα model 3 με 42.000€?

 

Εγώ πάντως σας καταλαβαίνω! Τα ίδια γράφω κι εγώ για την Apple! 😛 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

49 λεπτά πριν, Paladin-}LoA{- είπε

Το οδηγάω 4 χρόνια και 2 μήνες. Πριν από 2 μήνες μου έβγαλε μήνυμα ότι έχει βλάβη η 12V μπαταρία. Το μήνυμα βγήκε απόγευμα, μπήκα στο app, το ανέφερα και ζήτησα ραντεβού, και αφού καθόρισα τον τύπο της βλάβης, την επόμενη ήρθε η Tesla στο σπίτι μου 8 το πρωί και χωρις καν αν μου χτυπήσει την πόρτα, την άλλαξαν και έφυγαν. Μηδενικό κόστος. Επίσης πρόσφατα πήγα για το 4ετες service. 220 ευρώ στη Νορβηγία αν γνωρίζετε τι τιμές γενικά παίζουν εδώ! Επίσης έφταξαν το recall που συσχετιζόνταν με το καλώδιο της πίσω κάμερας, αν και ποτέ δεν μου παρουσίασε θέμα. Το 2ετές service είχε επίσης ανάλογο κόστος το 2021. Αν εσεις γνωρίζετε πολλές κατασκευάστριες εταιρίες να έρχονται σπίτι να στο φτιάχνουν και να έχουν κόστος service 450 € στην 4ετία να αναφέρετε ποιες είναι αυτές να το ξέρω στην επόμενη αγορά. 😉

Δηλαδή σου άνοιξαν το αμάξι χωρίς να το ξέρεις και το έφτιαξαν;

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε

Δηλαδή σου άνοιξαν το αμάξι χωρίς να το ξέρεις και το έφτιαξαν;

Φανταζομαι θα ειχε προηγηθει συννενοηση για contactless support 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 hours ago, G3orge_ said:

Σταμάτησα να διαβάζω εκεί που λέει ότι δεύτερο πιο αξιόπιστο αυτοκίνητο έβγαλε το vw…😂😂😂

Φίλε ΝΑΙ, γιατί απορείς;

Αρκεί στο πορτ-μπαγκαζ να έχεις ΠΑΝΤΑ 1 λίτρο λάδι ανά 1000 χιλ. που κάνεις, 1-2 ανταλακτικά για τα turbo που καίγονται κλπ κλπ κλπ, πολ/στες με το κιλό κλπ κλπ

Επεξ/σία από endeavour
  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...