Προς το περιεχόμενο

Formula 1 2024


ASFE

Προτεινόμενες αναρτήσεις

20 ώρες πριν, Stergios74 είπε

Με την φυγή του lewis η mercedes έχει το χρήμα για να φέρει τον max. Το ερώτημα είναι γιατί ο max να θέλει να πάει σε μια ομάδα που δεν κερδίζει. Πρέπει να είναι πάρα πολύ το χρήμα ή να τον έχουν πείσει ότι με τους νέους κανονισμούς θα φτιάξουν κάτι φοβερό που δεν θα μπορεί να το ανταγωνιστεί με τη red bull. 

Εγώ αν ήμουν Τότο και ήθελα να φέρω τον Μάξ θα προσπαθούσα να του το πουλήσω κάπως έτσι:

Έχεις το ταλέντο να γίνεις GOAT, αλλά για να γίνεις GOAT ή πρέπει η RB να συνεχίσει να κάνει dominate για πολλά χρόνια ακόμη (που με το τοξικό κλίμα μάλλον δεν δείχνει να πηγαίνει προς τα εκεί) ή πρέπει να κάνεις κάτι που δεν έχουν κάνει οι Lewis/Schumacher: 

Να φύγεις από την ομάδα που έχει ξεκάθαρα μακράν το καλύτερο μονοθέσιο και να πας σε μια άλλη ομάδα (σε εμάς) όπου σε λίγα χρόνια μαζί θα σε κάνουμε να ανταγωνίζεσαι πάλι σε πρωταθλήματα. Θα είσαι ο μόνος που είχε τ' @@ να φύγει από dominating team μετά από τρια σερί πρωταθλήματα και να πας να γίνεις dominant σε άλλη team, αποδεικνύοντας παραπάνω απ' όσα απέδειξαν Lewis/Michael. 

Φυσικά πάντα έχεις το ρίσκο ότι δεν θα βγεί αυτό, αλλά ούτως η άλλως όπως και να έχει πας για top 10 of all time. To θέμα είναι θες να μείνεις εκεί που είσαι και κάτα πάσα πιθανότητα να πας top 5 αλλά όχι top 1 ή να τα γυρίσεις όλα ανάποδα και να κυνηγήσεις τοπ 1; 

Προφανώς επιστημονική φαντασία βγαλμένη απ' τον πάτο μου, αλλά εγώ έτσι θα του το πούλαγα :D Αλλά νομίζω υπάρχει λόγος που δεν είμαι Τότο.... :D 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

10 λεπτά πριν, f1vettel είπε

Ιση μεταχειριση ειχαν σαν οδηγοι, και αυτο ηταν που ενοχλουσε τον Ισπανο, καθως ενιωθε πως πρεπει να εχει προνομιακη μεταχειριση.

Στα χαρτια μπορει να ακουγεται αδικο ενας δις πρωταθλητης να εχει ιδια μεταχειριση με εναν νεαρο πρωτοεμφανιζομενο, ωστόσο βασει ταλέντου που είχαν οι πιλότοι ήταν η πιο δικαια μεταχειριση που θα μπορουσε να γινει. Το αν ο εγωισμος του ενος πιλοτου δεν μπορουσε να το ανεχτει, δεν ειναι θεμα του διευθυνοντα, αλλα του πιλοτου

Όλο αυτό που έγραψες επίσης ταιριάζει ακριβώς αν στη θέση του Αλόνσο βάλεις τον Χαμ και στην άλλη τον Ροσμπεργκ. 

  • Like 2
  • Haha 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 λεπτά πριν, Nabuko είπε

Όλο αυτό που έγραψες επίσης ταιριάζει ακριβώς αν στη θέση του Αλόνσο βάλεις τον Χαμ και στην άλλη τον Ροσμπεργκ. 

Απειλησε ποτε ο Χαμιλτον να καταστρεψει την ομαδα αν δεν του προσφερουν προνομιακη μεταχειριση στην Mercedes εναντι του Rosberg; Ζητησε ποτε να κανουν underfuel τον Rosberg για να μην τερματισει;

 

Αντιθετα, ο Χαμιλτον δεχτηκε τα τερτιπια του Rosberg που μαλισταν οδηγησαν σε επαφες με φταιξιμο του Rosberg.

Επεξ/σία από haHa
  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, haHa είπε

Απειλησε ποτε ο Χαμιλτον να καταστρεψει την ομαδα αν δεν του προσφερουν προνομιακη μεταχειριση στην Mercedes εναντι του Rosberg; Ζητησε ποτε να κανουν underfuel τον Rosberg για να μην τερματισει;

Καλά κρασιά. Πρέπει να έγιναν ακριβώς τα ίδια περιστατικά? Η θες να μας πεις ότι ο κοτσίδας ήταν άνετος με την παρουσία του Ροσμπεργκ και δεν συμπεριφέρθηκε ποτέ με φούστικο τρόπο?

4 λεπτά πριν, haHa είπε

Αντιθετα, ο Χαμιλτον δεχτηκε τα τερτιπια του Rosberg που μαλισταν οδηγησαν σε επαφες με φταιξιμο του Rosberg.

Γελάει ο κόσμος. Επιβεβαιώνεις το νικνέημ σου προφανώς 😄

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
16 ώρες πριν, Nabuko είπε

Καλά κρασιά. Πρέπει να έγιναν ακριβώς τα ίδια περιστατικά? Η θες να μας πεις ότι ο κοτσίδας ήταν άνετος με την παρουσία του Ροσμπεργκ και δεν συμπεριφέρθηκε ποτέ με φούστικο τρόπο?

Μπορεις να αναφερεις μερικα απο αυτα τα περιστατικα που ο Χαμιλτον φερθηκε με φουστικο τροπο; Kατι μου λεει οτι δεν θα το κανεις..

Πχ εμενα μου ερχονται μερικα περιστατικα απο τον Rosberg που σε μερικα απο αυτα εφαγε μεχρι και ποινη:
1. Monaco 2014 οπου το εχασε κατα πολυ περιεργο τροπο στο qualifying και ετσι κλειδωσε την pole.
https://www.reddit.com/r/formula1/comments/bokc0h/monaco_2014_qualifying_nico_rosbergs/

 

2. Βελγιο 2014, οπου ο Rosberg τρακαρε  τον Χαμιλτον(και τον εβγαλε DNF) και παραδεχθηκε το λαθος του. Η Μερσεντες αναγκαστηκε να του επιβαλει disciplinary actions
Nico Rosberg has accepted blame for collision with Lewis Hamilton at Spa

 

3. Αustria 2016, οπου ο Rosberg τρακαρε στον τελευταιο γυρο τον Χαμιλτον γιατι δεν ηθελε να φαει προσπεραση. Φυσικα, τιμωρηθηκε για αυτο ο Rosberg.

Rosberg penalised, stays fourth, after Hamilton clash
 

Εσυ λοιπον μπορει αυτα να μην τα θεωρεις τερτιπια, αλλα βλεπεις οτι για μερικα οι αγωνοδικες ειχαν διαφορετικη αποψη.

Και προσεξε, δεν μιλαμε για λαθη(ολοι οι οδηγοι μπορει να κανουν λαθη), αλλα για εσκεμμενες ενεργειες που κοστισαν στην ομαδα.


-----------------------------------------------------

16 ώρες πριν, Nabuko είπε

Γελάει ο κόσμος. Επιβεβαιώνεις το νικνέημ σου προφανώς 😄

Ακριβως για να μην γελαει ο κοσμος, επιλεγω να μιλαει με δεδομενα κατι που μεχρι στιγμης εχεις αποφυγει.
Οτι μαλιστα αντι για επιχειρηματα, καταφευγεις να σχολιαζεις nickname, δειχνει πολλα.


 

Επεξ/σία από haHa
  • Like 6
  • Haha 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

39 λεπτά πριν, Nabuko είπε

Όλο αυτό που έγραψες επίσης ταιριάζει ακριβώς αν στη θέση του Αλόνσο βάλεις τον Χαμ και στην άλλη τον Ροσμπεργκ. 

Αλλες περιπτωσεις.

Εκει υπηρχε ιση μεταχειριση προς τους πιλοτους, αλλα οι μηχανικοι του Χαμιλτον ηταν σαφως καλυτεροι απο εκεινους του Ροσμπεργκ. Αυτο που εκανε ο Ροσμπεργκ ηταν να παρει κατω απο το τραπεζι μηχανικους απο την πλευρα του Χαμιλτον στο μονοθεσιο του, κινηση που πυροδοτησε τον "Ασημι πολεμο" μεσα στην ομαδα.

Η ουσιαστικη διαφορα με το 2007 ειναι οτι η κατασταση στο 2007 ηταν τελειως μονοπλευρη(οτι εκανε η πλευρα του Αλονσο), ενω το 2016 συμμετειχαν και οι 2 πλευρες

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

23 λεπτά πριν, haHa είπε

Μπορεις να αναφερεις μερικα απο αυτα τα περιστατικα που ο Χαμιλτον φερθηκε με φουστικο τροπο

Να μην αναφέρω το γιατί το μονοθέσιο του είχε μεγαλύτερη τελική απ' του νέου teammate του. 

Δεν ήταν φουστιά αυτό που έκανε στο Abu Dhabi το 2016? Ευτυχώς ο Φέτελ κατάλαβε αμέσως τι γινόταν και δεν έκανε κίνηση. 

Ακόμα δεν ήρθε ο κοτσίδας στο αλογάκι και φόρεσες την μπέρτα να τον υπερασπιστείς. Βγάλτη προς το παρόν, άσε το φανμποϋσμό στην άκρη και φόρα τη απ' του χρόνου που θα τον δεις στα κόκκινα.  

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
47 λεπτά πριν, Nabuko είπε

Να μην αναφέρω το γιατί το μονοθέσιο του είχε μεγαλύτερη τελική απ' του νέου teammate του. 

Δεν ήταν φουστιά αυτό που έκανε στο Abu Dhabi το 2016? Ευτυχώς ο Φέτελ κατάλαβε αμέσως τι γινόταν και δεν έκανε κίνηση. 

Οχι δεν ειχε μεγαλυτερη τελικη.
Εκτος απο τις φορες που ειχαν διαφορετικη ρυθμιση στην πτερυγα και αυτο γινοταν και απο τις 2 πλευρες και γινεται παντα μεταξυ teammate(πχ ο Perez συχνα εχει υψηλοτερη τελικη απο τον Max λογω διαφορετικων ρυθμισεων στην πτερυγα).
Μπορεις να παραθεσεις δεδομενα για αυτο που ισχυριζεσαι;
Κατι μου λεει οτι παλι δεν θα παραθεσεις.

Γιατι ηταν φουστια; Ηταν κατι που επιτρεπεται και αν θυμαμαι καλα ολοι βγαζαμε το καπελο στον Sainz που εκανε κατι παρομοιο περυσι στην Σιγκαπουρη.
Θα μου πεις οτι στο Abu Dhabi το 2016 ηταν μεταξυ των teammate(και θα εχεις δικιο), αλλα μιλαμε για τον τελευταιο αγωνα που ειχε κριθει το πρωταθλημα κατασκευαστων και οι οδηγοι ειχαν πει οτι θα τρεξουν για το πρωταθλημα οδηγων.

Φυσικα αυτο δεν ηταν τιποτα μπροστα στις φουστιες του Rosberg που οδηγησαν σε επαφες(και χαμενους βαθμους και κοστος επισκευων για την ομαδα)  και μαλιστα εφαγε και ποινη απο τους κριτες.
Μην εξισωνουμε λοιπον παρανομες, εσκεμμενες ενεργειες που οδηγησαν σε επαφες και τιμωρηθηκαν με ενεργειες που επιτρεπονται.

Επεξ/σία από haHa
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
36 λεπτά πριν, Nabuko είπε

Ακόμα δεν ήρθε ο κοτσίδας στο αλογάκι και φόρεσες την μπέρτα να τον υπερασπιστείς. Βγάλτη προς το παρόν, άσε το φανμποϋσμό στην άκρη και φόρα τη απ' του χρόνου που θα τον δεις στα κόκκινα.  

Νομιζω οτι κανεις project σε εμενα το πως νιωθεις εσυ.
Ασε το φανμποϋσμό στην άκρη και δες ποιος προκαλεσε επαφες μεταξυ Rosberg-Hamilton, που κοστισαν βαθμους και χρηματα στην ομαδα και ποιος εφαγε ποινες για τις εσκεμμενες ενεργειες του.

---------------------------------------------

1 ώρα πριν, Babis_allos είπε

 ή πρέπει να κάνεις κάτι που δεν έχουν κάνει οι Lewis/Schumacher: 

Να φύγεις από την ομάδα που έχει ξεκάθαρα μακράν το καλύτερο μονοθέσιο και να πας σε μια άλλη ομάδα (σε εμάς) όπου σε λίγα χρόνια μαζί θα σε κάνουμε να ανταγωνίζεσαι πάλι σε πρωταθλήματα. Θα είσαι ο μόνος που είχε τ' @@ να φύγει από dominating team μετά από τρια σερί πρωταθλήματα και να πας να γίνεις dominant σε άλλη team, αποδεικνύοντας παραπάνω απ' όσα απέδειξαν Lewis/Michael. 

Μια μικρη παρατηρηση:

Ο Schumacher εφυγε απο την Benetton που ηταν dominating team και ειχε 2 σερι πρωταθληματα και πηγε στην Φερραρι που ειχε να δει πρωταθλημα 13+ χρονια.

Επεξ/σία από haHa
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

49 λεπτά πριν, haHa είπε

Μια μικρη παρατηρηση:

Ο Schumacher εφυγε απο την Benetton που ηταν dominating team και ειχε 2 σερι πρωταθληματα και πηγε στην Φερραρι που ειχε να δει πρωταθλημα 13+ χρονια.

Σωστά αλλά δε νομίζω ότι συγκρίνεται το dominance. MV θα έχει 4 σερί πρωταθλήματα most likely με 3 RB, η οποία έτρεχε μόνη πέρσι με πάνω από διπλάσιους βαθμούς απ' τον δεύτερο. Πέρσι μόνος του o Max είχε 575 βαθμούς με την δεύτερη Μερσέντες να έχει 409...

Η Benetton το 1994 δε κέρδισε constructors, o Schumi κέρδισε Driver's με 1 πόντο και προκαλώντας (?) τρακάρισμα με τον Hill όταν τον προσπέρναγε μετά το λάθος του στην προηγούμενη στροφή. Κάποιοι λένε το συγκεκριμένο μονοθέσιο το χειρότερο που κέρδισε πρωτάθλημα οδηγών ever (προφανώς αυτό είναι υπέρ του Σούμι γενικότερα, όχι κατά... Αλλά στο άν έφυγε από dominant team είναι αντίστροφο). 

Το 1995 ναι κέρδισε πρωτάθλημα και constructors με τον ομόσταβλο 4ο (και πάλι δεν θεωρώ το μονοθέσιο dominant όπως η Red bull πρόπερσι και ειδικά πέρσι (και ενδεχομένως και φέτος). Πάλι θετικό είναι αυτό για Σούμι. Απλά δεν είναι ότι έφυγε από dominant team. 

Τέλος τον επόμενο χρόνο η Benetton ηταν 3η (θα δούμε που θα είναι του χρόνου η RB, μπορει να είναι ακόμα dominant, μπορεί όχι). 

Τέλος πάντων, το γενικότερο νόημα του τι έγραψα ηταν ότι κάπως ως Τότο θα προσπαθούσα να πουλήσω στον Max ένα long-term πλάνο το οποίο τελειώνει με τον Μαξ να κυνηγάει GOAT status και ότι με το ρεζουμέ του και τα 4 (πιθανώς) πρωταθλήματα στα 26 αυτό πρέπει να κοιτάει. Όχι που έχει την μεγαλύτερη πιθανότητα να κερδίσει το 5ο και το 6ο στα 3-4 επόμενα χρόνια αλλά που έχει την μεγαλύτερη πιθανότητα να κερδίσει άλλα 4+ στα επόμενα δέκα χρόνια. Με έξτρα 'θετικό' το αν το κάνει φεύγοντας από dominance και ξαναφτιάχνοντας dominance κάπου αλλού.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 hours ago, haHa said:

 

 

Αντιθετα, ο Χαμιλτον δεχτηκε τα τερτιπια του Rosberg που μαλισταν οδηγησαν σε επαφες με φταιξιμο του Rosberg.

παράδειγμα spain 2016?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, eri77 είπε

παράδειγμα spain 2016?

Ναι κι αυτο ηταν μια ενεργεια του Rosberg οπου δεν αφησε πλατος ενος μονοθεσιου σε ευθεια οπως οριζει ο κανονισμος.

Εδω ο Χαμιλτον εχει βαλει στην ευθεια ηδη την αεροτομη του διπλα απο τις πισω ροδες του Rosberg (και ο κανονισμος οριζει οτι ο προπορευομενος Rosberg πρεπει να αφησει πλατος ενος μονοθεσιου) :
 

image.png.f364dbddab92ce7694a373513e40fc93.png

 

O Rosberg ομως αποφασιζει να στριψει το τιμονι του προς τα δεξια, μην αφηνοντας πλατος ενος μονοθεσιου στον Χαμιλτον και τον πεταει τελειως εκτος πιστας:

image.png.cd97823a6cfd6300d08f72a8556cfa40.png

image.png.4d90988afc8ed55fb33111f0737e85bc.png


Ο Χαμιλτον προσπαθησε να αποφυγει την επαφη και βγηκε εκτος πιστας στο γρασιδι. Αυτο τον οδηγησε στο να χασει το μονοθεσιο και μετα να πεσει πανω στον Rosberg που οδηγησε και τους 2 σε DNF(και στην πρωτη νικη του Max!) :
 

image.png.0051ccdf1cddbff12c3b504f78a47e72.png


Εδω τι ελεγε ο κανονισμος:

Αναφορά σε κείμενο

20.3 Any driver moving back towards the racing line, having earlier defended his position off-line, should leave at least one car width between his own car and the edge of the track on the approach to the corner.
20.4 Any driver defending his position on a straight, and before any braking area, may use the full width of the track during his first move, provided no significant portion of the car attempting to pass is alongside his.


To ελαφρυντικο του Rosberg ηταν οτι ο Χαμιλτον πηγε στο κενο που υπηρχε οταν κι αυτος ταυτοχρονα αρχισε να κινειται προς τα δεξια. 
Φερνει σε αγωνιστικο συμβαν μιας και δεν μπορει να πεσει ολο το φταιξιμο στον Rosberg.

Στις αλλες περιπτωσεις ομως που αναφεραμε πιο πριν(Βελγιο 2014 και Αυστρια 2016), το φταιξιμο ηταν αποκλειστικα του Rosberg και ηταν μαλιστα εσκεμμενο, οχι ενα οδηγικο λαθος(οπως πχ οδηγικο λαθος εκανε και ο Vettel οταν τρακαρε τον Leclerc στην ευθεια Brazil 2019).

Επεξ/σία από haHa
  • Like 1
  • Haha 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μικρή διακοπή για επιστροφή στο 2024,

Η F1 ήρθε σε συμφωνία για την αγορά του motoGP. Η Liberty Media, ιδιοκτήτης της F1, θα εξαγοράσει το 86% της Dorna Sports, ιδιοκτήτη του motoGP. Σύμφωνα με το τίμημα της εξαγοράς, η αξία του motoGP εκτιμάται σε 4,2 δις € με αξία ιδίων κεφαλαίων 3,5 δις €. Αυτό νομίζω ότι αυξάνει την πιθανότητα να βλέπουμε και τα δύο στην ίδια πλατφόρμα με μία συνδρομή.

συνεχίστε...

  • Like 7
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...