Προς το περιεχόμενο

Consumer Reports: Η αξιοπιστία των ηλεκτρικών οχημάτων υστερεί σε σχέση με τα συμβατικά


timk

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Πάντως επειδή είμαι στο να παίρνω ηλεκτρικό και παρατηρώ γενικά τι κυκλοφορεί στους δρόμους τα περισσότερα μην πω όλα που έχω δει είναι Tesla. Μετά έχω δει κάτι ξέμπαργκα Hyundai και κάτι ευρωπαϊκά 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 41
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

46 minutes ago, psaras10 said:

Ας τα πάρουμε με την σειρά γιατί έχεις απλώσει πολύ μεγάλο σεντόνι . 
 

Πρώτον κανένας δεν αμφισβητεί την εξέλιξη της ηλεκτροκίνησης στην Ελλάδα, γίνονται πολλές προσπάθειες από επαγγελματίες ιδιώτες και μη για εγκατάσταση σταθμών φόρτισης, παρ όλα αυτα είμαστε ακόμα πίσω στο να στηρίξουμε μια μετακίνηση η ένα ταξίδι χωρίς άγχος και τρελό προγραμματισμό στο που θα φορτίσω και στο αν πάει κάτι στραβά. 
 

Το δέχομαι μόνο για αυτοκίνητα με μικρή αυτονομία. Για οχήματα που έχουν πάνω από 400 χλμ αυτονομία δεν συμφωνώ,  πλέον ο χάρτης με φορτιστές στην Ελλάδα έχει αλλάξει ραγδαία,  και το λέω γιατί τον συγκρίνω με χαρτη του 2020 όταν πρωτοήρθα οδικώς. Σε απόσταση λίγων χιλιομέτρων λογικά θα βρεις άλλο. Κοινώς είναι θέμα προγραμματισμού. Μην πας σε φορτιστή με 20 χλμ αυτονομία υπόλοιπο. Πήγαινε με 50.

46 minutes ago, psaras10 said:

Δεύτερον μιλάς για ταξίδι Νορβηγίας - Ελλάδας διασχίζοντας κλάσης ανώτερα κράτη  σε οργάνωση προς την ηλεκτροκίνηση. 
 

Την 1η χρονιά πέρασα Σλοβενία,  Κροατία,  Σερβία,  Σκόπια και όλη την Ελλάδα από ευζώνους μέχρι Πειραιά. Το 2020 αυτό. Με ένα ταχυφορτιστη στο Νις της Σερβίας και μετά μόνο 50αρηδες και 22αρηδες στην Ελλάδα. Τώρα οι επιλογές είναι απείρως καλύτερες. 

46 minutes ago, psaras10 said:

Τριτον από προσωπική εμπειρία δεν δουλεύουν σωστά τα app και υπάρχουν πρατήρια τα οποία ενώ αναφέρουν ότι ο σταθμός δουλεύει πηγαίνεις και δεν υπάρχει ίχνος ρεύματος και καμία γνώση από το πρατήριο για το συμβαίνει μιας και που η εγκατάσταση έγινε από ιδιωτική εταιρία και δεν μπορείς να βγάλεις άκρη και για να μην είμαι ακραίος δεν μου εχει συμβεί πολλές φορές αλλά μου έχει συμβεί!!! 
 

Κατά κανόνα μια χαρά δουλεύουν. Και μένα έχει τύχει να πάω και να μαι ο 1ος που αναφέρει ότι δεν δουλεύει,  και μου έχει τύχει και να πέσει η ασφάλεια του φορτιστή την ωρα της φόρτισης. Αλλά μιλάμε για 1 στις 20 φορές που θα συμβουλευτώ εφαρμογή και θα είναι λάθος αυτό που δείχνει. Στο συγκεκριμένο κομμάτι θα πρέπει να αναφέρω ότι η αναφορά λειτουργικοτητας ειδικά των φορτιστων της Tesla είναι ακόμα πιο αξιόπιστος. Κοινώς ναι, συμβαίνει να μην ισχύει αυτό που δείχνει αλλά σπάνια. Προγραμματιστε το καλύτερα για να μην μπλεχτειτε σε περιπέτειες. 

 

46 minutes ago, psaras10 said:

Τέλος όσο για τις παπάντζες δεν έχουμε να αποδείξουμε κάτι σε κανέναν και καλό θα ήταν να μπορούμε να ξεχωρίσουμε τον σαρκασμό - την πλάκα και γενικά μια διάθεση στο να γελάσουμε και λίγο σε αυτούς τους χαλεπούς καιρούς που ζούμε! 
 

Το ανέφερα γιατί το θεωρώ κάπως ανεύθυνο κάποιος να αναφέρεται σε μπαλάντεζες και πολύπριζα. Όποιος χρειάζεται κάτι τέτοιο για φόρτιση,  καλύτερα να πάει σε αυτοκίνητο με κινητήρα εσωτερικής καύσης. Εκτός και αν μιλάμε για μικρό  EV πόλης που δεν έχει ιδιαίτερες απαιτήσεις στο συγκεκριμένο θέμα. 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτό λογικά θα είχε μηδέν προβλήματα. 

Roue_primitive.png.255517f5fe5d9e2d1b45cf6e8dac67a5.png

 

Η εξέλιξη πρέπει να είναι καλοδεχούμενη δίχως γκρίνια και φοβίες και είναι επόμενο να την συνοδεύουν τα προβλήματα. 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
On 02/12/2023 at 19:41, KukuRukuGR said:

Τα ηλεκτρικα ειναι μια παγιδα, πχ ενα μεταχειρισμενο Yaris 8 χρονων εχει πεσει ελαχιστα η αξια του , ενω ενα ηλεκτρικο που θελει αλλαγη μπαταριες μετα απο 8 χρονια κοστος απο 15¨000 η αξια του πεφτει κατακορυφα γιατι θα πρεπει να υποστει και αυτο το κοστος αυτος που θα το παρει. Αντιστοιχα αν φυγουμε απο μπαταριες λιθιου και παμε σε κατι καλυτερο που φορτιζει και πιο γρηγορα ΚΑΝΕΝΑΣ δεν θα θελει μεταχειρισμενο με την ξεπερασμενη τεχνολογια . Ειναι σαν τα smartphone τα πρωτα χρονια που βγηκανε. 

Τα 8 χρόνια διάρκεια μπαταρίας δεν ισχύουν σε καμία περίπτωση, από τη στιγμή που εταιρίες δίνουν 10 χρόνια εγγύηση. Οι μπαταρίες άνετα πάνε 20 χρόνια ζωής και ακόμα παραπάνω. Το υπόλοιπο αμάξι σαφώς "κρατάει" πολύ παραπάνω από ένα θερμικό, λόγω έλλειψης εξαρτημάτων που θα έχουν φθαρεί. (κινητήρας, σύστημα μετάδοσης κλπ.)   

Το κόστος αλλαγής σε ~20 χρόνια θα πέσει κατακόρυφα, ειδικά από τη στιγμή που θα βρίσκεις και μεταχειρισμένες (π.χ από τρακαρισμένα)/ανακατασκευασμένες. Οι μπαταρίες δεν είναι ένα κομμάτι, αποτελούνται με τη σειρά τους από πολύ μικρές μπαταρίες. Είναι σαν να έχεις μια συστοιχία από μπαταρίες AA και αυτές να αποτελούν ένα Module, και πολλά Module αποτελούν τη "μπαταρία". Οι μικρές αυτές AA μπαταρίες μπορούν να αντικατασταθούν και έτσι δε χρειάζεται να αλλάξει όλο το Module, πόσο μάλλον όλη η "μπαταρία". 

Ήδη έχουν ξεπηδήσει αρκετές εταιρίες/συνεργεία στο εξωτερικό που κάνουν ανακατασκευές σε σημαντικά χαμηλότερο κόστος και μάλιστα αυξάνουν και τη χωρητικότητα.   

Όσο αφορά τον χρόνο φόρτισης, στα 120Kw που είναι τα περισσότερα ηλεκτρικά, είναι μια χαρά. Μην περιμένετε φόρτιση σε 5 λεπτά στο άμεσο μέλλον.

image.png.df8f7e1f84c70fcb08e81911d68252a4.png

Επεξ/σία από Vasilisxd
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θυμαστε καποτε που μας ερχοταν στα ξαφνικα να παμε μια βόλτα με το αμαξι;

Ακομα και το τραγουδι το ελεγε ωραια "μπηκε στο αμαξι του και ενταξει του"

Τωρα πρεπει να τη προγραμματισεις τη ξαφνικη βολτα...να δεις αν εχει φορτισει...αν οχι και θες να πας παραλια ξερωγω να δεις τι φορτιστες εχει...να διαβάσεις και μερικα σχολια για την αξιοπιστια τους...μπααα χεστηνε τη παραλια θα παω πεντελη να φορτισω και στη κατηφορα....α εχει κενα λιντλ εκει να φορτισω δωρεαν...ας παρω και τη λιστα του σουπερ μιας και παω που θα παω....

 

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα ίδια έλεγαν το 1900 "Ε μωρέ, ποιο αυτοκίνητο; Σκουπίδια που όλα χαλάνε! Έχω το υπερσύχρονο και υπεραξιόπιστο κάρο μου των 2 ίππων και πάω παντού. Ποιος χρειάζεται νέες τεχνολογίες για να πάει μπροστά;"

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 hours ago, Fubar1916 said:

Θυμαστε καποτε που μας ερχοταν στα ξαφνικα να παμε μια βόλτα με το αμαξι;

Ακομα και το τραγουδι το ελεγε ωραια "μπηκε στο αμαξι του και ενταξει του"

Τωρα πρεπει να τη προγραμματισεις τη ξαφνικη βολτα...να δεις αν εχει φορτισει...αν οχι και θες να πας παραλια ξερωγω να δεις τι φορτιστες εχει...να διαβάσεις και μερικα σχολια για την αξιοπιστια τους...μπααα χεστηνε τη παραλια θα παω πεντελη να φορτισω και στη κατηφορα....α εχει κενα λιντλ εκει να φορτισω δωρεαν...ας παρω και τη λιστα του σουπερ μιας και παω που θα παω....

Εάν δεν έχεις δικιά σου θέση στάθμευσης, δεν παίρνεις ηλεκτρικό.

Εάν έχεις, είσαι κάθε μέρα φορτισμένος όταν ξεκινάς από το σπίτι, έτοιμος για οτιδήποτε, σε αντίθετη περίπτωση, με το θερμικό ψάχνεις για βενζινάδικα να ακουμπήσεις το 50€.  

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
On 02/12/2023 at 19:00, JcD said:

Και πάλι ο κόσμος θα ήταν έτοιμος να τα υιοθετήσει αν οι τιμές και ο χρόνος φόρτισης ήταν ποιο λογικά. 

πιο

Επεξ/σία από Dr.Fuzzy
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 4/12/2023 στις 9:39 ΠΜ, csontheline είπε

Τα ίδια έλεγαν το 1900 "Ε μωρέ, ποιο αυτοκίνητο; Σκουπίδια που όλα χαλάνε! Έχω το υπερσύχρονο και υπεραξιόπιστο κάρο μου των 2 ίππων και πάω παντού. Ποιος χρειάζεται νέες τεχνολογίες για να πάει μπροστά;"

Ναι έτσι ήταν, για αυτό το αυτοκίνητο έγινε μαζικό δεκαετίες αργότερα. Τώρα υπάρχει μια πίεση μέσα σε λιγότερο από 10 έτη να σταματήσουν να κυκλοφορούν τα εσωτερικής καύσης, χωρίς να υπάρχουν οι αντίστοιχες τεχνολογικές εξελίξεις και υποδομές να ανταποκρίνονται σε κάτι τέτοιο. 

Στις 4/12/2023 στις 6:26 ΠΜ, georgiosmag είπε

Η εξέλιξη πρέπει να είναι καλοδεχούμενη δίχως γκρίνια και φοβίες και είναι επόμενο να την συνοδεύουν τα προβλήματα. 

 

Η εξέλιξη είναι καλοδεχούμενη αλλά με κριτική ικανότητα και όχι μεσσιανισμό.
https://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/Ereyna-TUV-Patwse-to-Tesla-Model-3%2C-teleytaio-anamesa-se-111-montela_259248.asp

 

Επίσης θεωρώ πολύ πιο σημαντικό τον εξηλεκτρισμό των ΜΜΜ παρά των ΙΧ. Στην τελική έχεις:
1. Λεωφορείο 12 μέτρων και βάρους 5 τόνων που υποστηρίζει μεικτό βάρος 20 τόνους. Μπορείς να το επιβαρύνεις με 1 τόνο μπαταρίες, οι οποίες θα φορτίζουν σε τερματικούς σταθμούς, άρα θα εξασφαλίζουν την απαιτούμενη αυτονομία. Τα οδηγούν επαγγελματίες οδηγοί με προκαθορισμένα όρια ταχύτητας. 

2. ΙΧ, τα οποία κυμαίνονταν σε 1.2-1,8 τόνους, να τα επιβαρύνεις με >30% παραπάνω βάρος για να γίνουν ηλεκτρικά. Αυτά τα αυτοκίνητα πέραν του ότι έχουν βάρος αντίστοιχο από πολύ μεγαλύτερα αυτοκίνητα (βαν),  έχουν και ακραία ιπποδύναμη, άμεσα διαθέσιμη ως επιτάχυνση. Και τα οδηγούν μη επαγγελματίες μέσα σε αστικό ιστό, απλά επειδή μπορούν να καλύψουν το +30% κόστος αγοράς έναντι των συμβατικών. 

Τι αποφασίζεται για αυτό π.χ. στην Ελλάδα; Φυσικά αποφασίζεται να ενισχυθεί η κατηγορία #2 με επιδοτήσεις σε αυτοκίνητα που οι περισσότεροι δεν μπορούν ή δεν θέλουν να αποκτήσουν. 

Εδώ και ένα ενδιαφέρον άρθρο: https://www.vox.com/future-perfect/23939076/norway-electric-vehicle-cars-evs-tesla-oslo

Επεξ/σία από butters
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το πρόβλημα δεν είναι τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, αλλά ο τρόπος τροφοδότησης. Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα υπερτερούν σε ΟΛΟΥΣ τους τομείς σε σχέση με τις ΜΕΚ. Εκτός από την αποθήκευση ενέργειας. Όταν λυθεί αυτό, δεν θα υπάρχει λόγος να παράγεται μεκ για ευρεία χρήση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

On 03/12/2023 at 00:36, sharke said:

και τα  volkswagen σκυλιά τα  βλέπω τα άτιμα

συναρμολογούνται στο Ηνωμένο Βασίλειο , οχι στη γερμανια που παράγει τα πιο ζημιαρικα αυτοκινητα,

Τώρα το διάβασες αυτό που είπες? 

 

Στο ΗΒ έχουν με διαφορά βγει τα πιο αναξιόπιστα οχήματα. Εδώ κλονιστηκε ακόμα και η αξιοπιστία της Honda που τους έδωσε να φτιάξουν τα civic 8ης γενιάς και τα κάναν.... 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 4/12/2023 στις 6:26 ΠΜ, georgiosmag είπε

Η εξέλιξη πρέπει να είναι καλοδεχούμενη δίχως γκρίνια και φοβίες και είναι επόμενο να την συνοδεύουν τα προβλήματα. 

 

Οταν η εξέλιξη είναι προϊόν κεντρικού σχεδιασμού γραφειοκρατών και όχι τεχνολογικής ,παύει να ειναι εξέλιξη αλλά ευσεβείς πόθοι.
Αν υιοθετήσει ο καταναλωτής μια τεχνολογία ή οχι ,θα πρέπει να εξαρτάται ελεύθερα μόνο απο τον ίδιο.
Με το στανιό για να βγούνε τα 10 years plans δεν γίνεται.
Οταν το προϊόν θα είναι ελκυστικό ,δεν θα χρειάζεται καμία επιδοτηση,ούτε ο μπαμπούλας της απαγόρευσης για να υιοθετηθεί μαζικά απο τον κόσμο.
 

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...