Προς το περιεχόμενο

Αγορά ηλεκτρικού αυτοκινήτου - Γνώμες, απόψεις για νέα μοντέλα


chek2fire

Προτεινόμενες αναρτήσεις

1 minute ago, Burgos said:

Τι φάση με τα καλώδια ρε παιδιά; Τα καλώδια που έχει το αυτοκίνητο είναι οκ για παντού. Ένα για οικιακή πρίζα που θέλει 30 ώρες να φορτίσει και ένα Type 2 που ταιριάζει σε όλους τους AC ταχυφορτιστές. Οι DC έχουν ΟΛΟΙ δικό τους καλώδιο. Γιατί τέτοιο μπέρδεμα;

Δε τους δίνουν καλώδια οι τσιπιδες

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 463
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

13 minutes ago, Burgos said:

Σε EV δεν δίνουν καλώδια;; Έλεος

απο οσο εχω καταλανει μονο η τεσλα τα χει ολα μεσα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 hour ago, Burgos said:

Τι φάση με τα καλώδια ρε παιδιά; Τα καλώδια που έχει το αυτοκίνητο είναι οκ για παντού. Ένα για οικιακή πρίζα που θέλει 30 ώρες να φορτίσει και ένα Type 2 που ταιριάζει σε όλους τους AC ταχυφορτιστές. Οι DC έχουν ΟΛΟΙ δικό τους καλώδιο. Γιατί τέτοιο μπέρδεμα;

Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα στάνταρ έχουν μόνο το καλώδιο για οικιακή πρίζα, το καλώδιο type 2 συνήθως δεν δίδεται με το αυτοκίνητο και αγοράζεται ξεχωριστά.

Επίσης οι AC δεν είναι ταχυφορτιστές, για την ακρίβεια δεν είναι καν φορτιστές, σταθμοί φόρτισης λέγονται. Φορτιστές είναι μόνο οι DC γιατί μόνο αυτοί παρέχουν συνεχές ρεύμα φόρτισης που απαιτείται για να φορτίσει η μπαταρία, οι AC απλά τροφοδοτούν με ρεύμα τον ενσωματωμένο φορτιστή του αυτοκινήτου.

Να γιατί τέτοιο μπέρδεμα.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, chek2fire είπε

και η MG, δεν ξέρω η BYD αν δίνει. Πάντως η ΚΙΑ δίνει μόνο το οικιακό για τις σούκο πρίζες 

Η byd δίνει οικιακό φορτιστή, καλώδιο type 2 και καλώδιο v2l

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, Joshua21 είπε

Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα στάνταρ έχουν μόνο το καλώδιο για οικιακή πρίζα, το καλώδιο type 2 συνήθως δεν δίδεται με το αυτοκίνητο και αγοράζεται ξεχωριστά.

Επίσης οι AC δεν είναι ταχυφορτιστές, για την ακρίβεια δεν είναι καν φορτιστές, σταθμοί φόρτισης λέγονται. Φορτιστές είναι μόνο οι DC γιατί μόνο αυτοί παρέχουν συνεχές ρεύμα φόρτισης που απαιτείται για να φορτίσει η μπαταρία, οι AC απλά τροφοδοτούν με ρεύμα τον ενσωματωμένο φορτιστή του αυτοκινήτου.

Να γιατί τέτοιο μπέρδεμα.

Τι να σου πω. PHEV έχω και είχε ένα Type 2 και ένα για οικιακή πρίζα. Και δε νομίζω να παίρνεις Tesla, Audi, Merc ηλεκτρικό και να μη σου δίνουν καλώδια. Ασιατική τσιπιά μου κάνει η έλλειψη καλωδίου

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

19 minutes ago, Burgos said:

Τι να σου πω. PHEV έχω και είχε ένα Type 2 και ένα για οικιακή πρίζα. Και δε νομίζω να παίρνεις Tesla, Audi, Merc ηλεκτρικό και να μη σου δίνουν καλώδια. Ασιατική τσιπιά μου κάνει η έλλειψη καλωδίου

Και Γερμανική, πχ τα golf GTE και τα e-golf δίνονται μόνο με το καλώδιο για οικιακή πρίζα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Και Γερμανική, πχ τα golf GTE και τα e-golf δίνονται μόνο με το καλώδιο για οικιακή πρίζα.

Ενώ ο Ασιάτης- Κινέζος έχει μέχρι και το v2l καλώδιο.. Οπότε αν πέσει το ρεύμα στο εξοχικό θα έχω το ψυγείο το ίντερνετ και την TV ανοιχτή!!!! 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 6/5/2024 στις 9:52 ΜΜ, Federacion είπε

Καλησπέρα,

Η σύντροφός μου παρέλαβε εταιρικό leasing ένα καινούργιο Cupra Leon υβριδικό. Ξέρετε αν πρέπει να έχουμε "ενισχυμένη" πρίζα στο σπίτι, τι μπαλαντέζα-επέκταση να πάρω, και γενικά τι πρέπει να προσέξουμε στη φόρτιση;

Ευχαριστώ

Εχω το σχεδον ιδιο cupra formentor.

Ο φορτιστης σουκο που δινει μαζι τραβαει max 10A.

Οποτε δεν εχεις θεμα.

Απλα να ξερεις πως με 2.3kw θες 5μιση ωρες για 0-100

16 ώρες πριν, sndev είπε

Δε τους δίνουν καλώδια οι τσιπιδες

Ουτε σε μενα ειχαν δωσει, αλλα το ζητησα απο την hertz και μου το εδωσαν (τσαμπα)

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
13 hours ago, Joshua21 said:

Και Γερμανική, πχ τα golf GTE και τα e-golf δίνονται μόνο με το καλώδιο για οικιακή πρίζα.

Τα VW id έχουν type 2 to type 2  καλώδιο και τον μικρό φορτιστή για μπρίζες σούκο.

Ο σταθμός φόρτισης δε της VW εχει δικό του καλώδιο ενσωματωμένο.

Βασικά μόνο αυτό χρησιμοποιώ και καμιά φορά στην εθνική όταν βρώ ccs2 40-50-60 kwatt ταχυφορτιστή που πάντα έχει δικό του καλώδιο (αυτό το δικάμπυλο). 

Το type 2 καλώδιο το έχω χρησιμοποιήσει άντε 2-3 φορές σε δωρεάν φορτιστές σε lidl, εκπτωτικό χωριό κτλ.

Τον μικρό φορτιστή σούκο τον χρησιμοποιούσα 2-3 μήνες στην αρχή και φόρτιζα απο σούκο στο σπίτι αλλά ήθελα κάτι του στύλ 12 ώρες για 50% φόρτιση. Γίνεται και με αυτόν δουλειά αλλά είναι λίγο ταλαιπωρία.

Τώρα πλεον τον χρησιμοποιώ αν πάω σε κανά νησί και με αφήσουν να φορτίσω στο ξενοδοχείο και όταν πάω σε κανά εξοχικό.

Τραβάει αρκετά και αυτός. Φέτος χριστούγεννα στο χωριό με θερμοπομπούς, κουζίνα, θερμοσίφωνο, μόλις έμπαινε και ο φορτιστής έπεφτε το ρεύμα σε διπλοκατοικία με μονοφασικό ενισχυμένο.  

Γενικά για 10-11 kwatt φόρτιση στο σπίτι μόνο με τριφασικό γίνεται. 

Επεξ/σία από yiannis_1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 minutes ago, yiannis_1 said:

Τα VW id έχουν type 2 to type 2  καλώδιο και τον μικρό φορτιστή για μπρίζες σούκο.

Ο σταθμός φόρτισης δε της VW εχει δικό του καλώδιο ενσωματωμένο.

Βασικά μόνο αυτό χρησιμοποιώ και καμιά φορά στην εθνική όταν βρώ ccs2 40-50-60 watt ταχυφορτιστή που πάντα έχει δικό του καλώδιο.

Το type 2 καλώδιο το έχω χρησιμοποιήσει άντε 2-3 φορές σε δωρεάν φορτιστές σε lidl, εκπτωτικό χωριό κτλ.

Τον μικρό φορτιστή σούκο τον χρησιμοποιούσα 2-3 μήνες στην αρχή και φόρτιζα απο σούκο στο σπίτι αλλά ήθελα κάτι του στύλ 12 ώρες για 50% φόρτιση. Γίνεται και με αυτόν δουλειά αλλά είναι λίγο ταλαιπωρία.

Τώρα πλεον τον χρησιμοποιώ αν πάω σε κανά νησί και με αφήσουν να φορτίσω στο ξενοδοχείο και όταν πάω σε κανά εξοχικό.

Τραβάει αρκετά και αυτός. Φέτος χριστούγεννα στο χωρίο με θερμοπομπούς, κουζίνα, θερμοσίφωνο, μόλις έμπαινε και ο φορτιστής έπεφτε το ρεύμα σε διπλοκατοικία με μονοφασικό ενισχυμένο.  

Το γνωρίζω, όλες οι εκδόσεις ID.x έχουν και καλώδιο type 2 στον στάνταρ εξοπλισμό, απλά ανέφερα τα golf ως απάντηση στο φίλο παραπάνω που έγραψε ότι η έλλειψη του συγκεκριμένου καλωδίου είναι "ασιατική" τσιπιά.

Επίσης το wallbox εκτός από ταχύτερη φόρτιση έχει ακόμα ένα πλεονέκτημα σε σχέση με το καλώδιο σούκο, τις μικρότερες απώλειες φόρτισης, καλά έκανες που τον έχεις σχεδόν καταργήσει.

Σκέψου μήπως κάποια στιγμή αναβαθμίσεις την παροχή στο σπίτι σε τριφασική.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 hour ago, Joshua21 said:

Σκέψου μήπως κάποια στιγμή αναβαθμίσεις την παροχή στο σπίτι σε τριφασική.

Μα τριφασικό εχω στο σπίτι. Στο χωριό έχω μονοφασικό και φορτίζω απο σούκο. Δεν έχω φυσικά παντού σταθμό φόρτισης ούτε με νοιάζει να βάλω.:lol:

Στο σπίτι που είναι σημαντικό.

Θυμάμε όταν ήταν να αγοράσω φορτιστή είχα επιλογή είτε για τριφασικό είτε για μονοφασικό να μπει στη μια απ τις 3 φάσεις.

Όταν ρώτησα τον ηλεκτρολόγο μου αν αξίζει η διαφορά για φόρτιση απο 7kw στα 11kw μου είπε τα εξής.

Αποκλείεται με μονοφασικό να φορτίζει με 7kw. Mόνο αν δεν δουλεύει τπτ άλλο στο σπίτι και επέλεξα τον κατά κάποια κατοστάρικα ακριβότερο τροφασικό.

Και με 5kw φορτιστή πάντως γίνεται δουλειά. Απ τις 12 μέχρι τις 8 εχει προσθέσει 75% με βραδινό ρεύμα σε 60άρα μπαταρία δλδ περίπου 250-300 αστικά χλμ. Νομίζω είναι αρκετά... 

Επεξ/σία από yiannis_1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 minute ago, yiannis_1 said:

Μα τριφασικό εχω στο σπίτι. Στο χωρίο έχω μονοφασικό και φορτίζω απο σούκο. Δεν έχω φυσικά παντού σταθμό φόρτισης ούτε με νοιάζει να βάλω.:lol:

Στο σπίτι που είναι σημαντικό.

Όταν ήταν να αγοράσω φορτιστή είχα επιλογή είτε για τριφασικό είτε για μονοφασικό να μπει στη μια απ τις 3 φάσεις.

Όταν ρώτησα τον ηλεκτρολόγο μου αν αξίζει η διαφορά για φόρτιση απο 7kw στα 11kw μου είπε τα εξής.

Αποκλείεται με μονοφασικό να φορτίζει με 7kw. Mόνο αν δεν δουλεύει τπτ άλλο στο σπίτι και επέλεξα τον κατά κάποια κατοστάρικα ακριβότερο τροφασικό.

Sorry, δεν πρόσεξα ότι το ρεύμα έπεφτε στο εξοχικό, νόμισα πως ήταν στο σπίτι.

Κατά τα άλλα σωστά στα είπε ο ηλεκτρολόγος, η επιλογή τριφασικού wallbox ήταν μονόδρομος μια και είχες ήδη τριφασική παροχή. Στη θέση σου θα επέλεγα wallbox στα 22KW για να είναι future proof, παρόλο που στο σπίτι έχω μονοφασικό.

45 minutes ago, yiannis_1 said:

Και με 5kw φορτιστή πάντως γίνεται δουλειά. Απ τις 12 μέχρι τις 8 εχει προσθέσει 75% με βραδινό ρεύμα σε 60άρα μπαταρία δλδ περίπου 250-300 αστικά χλμ. Νομίζω είναι αρκετά... 

Σε καθημερινές συνθήκες όχι μόνο τα 5KW, αλλά ακόμα και τα 2-2,2 KW του καλωδίου με σούκο είναι αρκετά, η πλειοψηφία κάνει πολύ λιγότερα αστικά χλμ καθημερινά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Στο wallbox μπορείς να βάλεις και ένα Power Meter και να αυξομειώνει αυτόματα τα KW που δίνει στο αμάξι σύμφωνα με την κατανάλωση που κάνεις στο σπίτι ώστε να μην σου κρεμάσει την παροχή σου. 

https://www.ebay.com/sch/i.html?_from=R40&_nkw=wallbox+power+meter&_sacat=0

αυτό το powermeter είναι χρήσιμο και όταν έχεις κάνει εγκατάσταση με φωτοβολταικά και συνδέσεις τη μπαταρία στο wallbox σου για να φορτίζεις κυρίως από εκεί.

Επεξ/σία από chek2fire
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...