Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 2k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
2 ώρες πριν, chek2fire είπε

Η Toyota παρουσιάσε ένα φουλ ηλεκτρικό C-HR

 

και μια ανανεωμένη έκδοση του ηλεκτρικου της bZ4X

 

 

64icd0.jpg

  • Haha 2
Δημοσ.
3 ώρες πριν, SaFiS είπε

Ποιος ο λόγος για ηλεκτρικό C-HR όταν έχει το bZ4X?? Σχεδόν ίδια αυτοκίνητα είναι...

Σε ένα χρόνο το πολύ θα έβγαζε facelift οπότε απλά προσθέτει νέο μοντέλο και ρίχνει άκυρο στο υπάρχον.. 

Προσπαθεί να κάνει μία τρύπα στο νερό με λίγα λόγια..

Δημοσ.

Ένα είναι σίγουρο.

Ανεβαίνει δυνατά ο ανταγωνισμός στα ηλεκτρικά μέσα στο 2025 και έρχονται ακόμα περισσότερα το 2026.

Αυτό είναι θετικό για τον καταναλωτή.

  • Like 1
Δημοσ.
18 λεπτά πριν, QuantumWanderer είπε

Ένα είναι σίγουρο.

Ανεβαίνει δυνατά ο ανταγωνισμός στα ηλεκτρικά μέσα στο 2025 και έρχονται ακόμα περισσότερα το 2026.

Αυτό είναι θετικό για τον καταναλωτή.

Αν συνεχίσει το κινούμαι ηλεκτρικά ναι κατι παιζει αλλα χωρις αυτο ολα οσα εχουμε δει είναι ειτε πολυ αδυναμα, ειτε μικρα ειτε πολυ ακριβα. Το ev3 που ειναι νορμαλ αμαξι σε μεγεθος και δυναμη, χωρις να ειναι κανενα premium οχημα, κανει 40 χιλιαρικα. 

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Πιστεύω ακράδαντα ότι αν κοπεί η επιδότηση για πάντα, οι ονομαστικές τιμές θα πέσουν τουλάχιστον κατά 60-80% του τωρινού ποσού επιδότησης, ανάλογα με το μοντέλο και τον κατασκευαστή. Σε μερικά μοντέλα περιμένω και πλήρη «απορρόφηση» της πρώην επιδότησης από την ελληνική αντιπροσωπεία σε συνδυασμό με τον κατασκευαστή.

Μην κοροϊδευόμαστε. Το μεγαλύτερο ποσό της επιδότησης, επί της πράξης, μακροοικονομικά πάει στον κατασκευαστή και ΟΧΙ στον καταναλωτή. Ωραία τα χάφτουν μερικοί αυτά τα τυράκια.

Υπό μια έννοια, καλύτερα να τελειώσουν παντού οι επιδοτήσεις, για να μειώσουν τιμή οι κατασκευαστές και να ενταθεί ο ανταγωνισμός σε αυτό το κομμάτι. Αυτή τη στιγμή έχουμε μια διαταραχή της προσφοράς/ζήτησης.

Επεξ/σία από QuantumWanderer
  • Like 3
Δημοσ.

Διορθωσε αραγε στα νέα ηλεκτρικα η Toyota το απαραδεκτο τιμονι του bz4x??

Ποιο κακη ιδεα της τελευταίας 20ετιας αυτο με τον πινακα οργανων πάνω απ το τιμονι, και το τιμονι χαμηλα.στα ποδια..αγνωστο τι σκςφτηκε

Δημοσ.
16 ώρες πριν, QuantumWanderer είπε

Πιστεύω ακράδαντα ότι αν κοπεί η επιδότηση για πάντα, οι ονομαστικές τιμές θα πέσουν τουλάχιστον κατά 60-80% του τωρινού ποσού επιδότησης, ανάλογα με το μοντέλο και τον κατασκευαστή. Σε μερικά μοντέλα περιμένω και πλήρη «απορρόφηση» της πρώην επιδότησης από την ελληνική αντιπροσωπεία σε συνδυασμό με τον κατασκευαστή.

Μην κοροϊδευόμαστε. Το μεγαλύτερο ποσό της επιδότησης, επί της πράξης, μακροοικονομικά πάει στον κατασκευαστή και ΟΧΙ στον καταναλωτή. Ωραία τα χάφτουν μερικοί αυτά τα τυράκια.

Υπό μια έννοια, καλύτερα να τελειώσουν παντού οι επιδοτήσεις, για να μειώσουν τιμή οι κατασκευαστές και να ενταθεί ο ανταγωνισμός σε αυτό το κομμάτι. Αυτή τη στιγμή έχουμε μια διαταραχή της προσφοράς/ζήτησης.

Πιστευω πως φετος θα ειναι η τελευταια χρονια επιδοτησεων.

  • Like 1
Δημοσ.
6 ώρες πριν, Ntinaras είπε

Πιστευω πως φετος θα ειναι η τελευταια χρονια επιδοτησεων.

εάν κόψουν τις επιδοτήσεις, ο κόσμος δεν θα έχει απολύτως κανένα κίνητρο για να πάει στα ηλεκτρικά μετά και τις τελευταίες εξελίξεις με την ΕΕ και το ότι το 2035 θα πάει για 2050. το μοναδικό κίνητρο είναι το οικονομικό. το δωρεάν πάρκινγκ στο κέντρο της Αθήνας για πολλούς είναι αδιάφορο

23 ώρες πριν, QuantumWanderer είπε

Πιστεύω ακράδαντα ότι αν κοπεί η επιδότηση για πάντα, οι ονομαστικές τιμές θα πέσουν τουλάχιστον κατά 60-80% του τωρινού ποσού επιδότησης, ανάλογα με το μοντέλο και τον κατασκευαστή. Σε μερικά μοντέλα περιμένω και πλήρη «απορρόφηση» της πρώην επιδότησης από την ελληνική αντιπροσωπεία σε συνδυασμό με τον κατασκευαστή.

Μην κοροϊδευόμαστε. Το μεγαλύτερο ποσό της επιδότησης, επί της πράξης, μακροοικονομικά πάει στον κατασκευαστή και ΟΧΙ στον καταναλωτή. Ωραία τα χάφτουν μερικοί αυτά τα τυράκια.

Υπό μια έννοια, καλύτερα να τελειώσουν παντού οι επιδοτήσεις, για να μειώσουν τιμή οι κατασκευαστές και να ενταθεί ο ανταγωνισμός σε αυτό το κομμάτι. Αυτή τη στιγμή έχουμε μια διαταραχή της προσφοράς/ζήτησης.

υπάρχει τέτοια διαφορά τιμής στα ηλεκτρικά σε άλλες χώρες που σε κάνει να το πιστεύεις αυτό; το οποιοδήποτε Tesla έχει την ίδια τιμή σε όλη την Ευρώπη με ή χωρίς επιδοτήσεις. δεν θα πέσουν οι τιμές στην Ελλάδα από την στιγμή που οι τιμές στην Ελλάδα βρίσκονται στα ίδια επίπεδα πάνω κάτω με την υπόλοιπη Ευρώπη. Άσε που εμείς έχουμε ΦΠΑ 24% ενώ οι Γερμανοί 19%... η τιμή στην Γερμανία είναι υψηλότερη έτσι και αλλιώς εάν υπολογίσεις την τιμή προ ΦΠΑ.

  • Like 1
Δημοσ.
23 hours ago, basilis_k6 said:

Αν συνεχίσει το κινούμαι ηλεκτρικά ναι κατι παιζει αλλα χωρις αυτο ολα οσα εχουμε δει είναι ειτε πολυ αδυναμα, ειτε μικρα ειτε πολυ ακριβα. Το ev3 που ειναι νορμαλ αμαξι σε μεγεθος και δυναμη, χωρις να ειναι κανενα premium οχημα, κανει 40 χιλιαρικα. 

γιατι σου κανει εντυπωση? εδω το Polo....... ναι polo εχει πάει 25 χιλιαρικα..... σκέψου σε αυτα τα 25 χιλιαρικα αντι για τον κινιτηρα εσωτερικής καύσης να μπουν μπαταρίες και ηλεκτροκινητήρας... μονο απο μπαταρίες 1 χιλιαρικα πάνω θα παει....

εδω στην ιδια την πηγή.....κινα δλδ για να καταφέρουν 10 χιλιαρικα ποιο κατω σε σχέση με τους άλλους πήραν κρατική  επιδότηση.......

ερχονται χρονια (σχεδον ηρθαν δλδ) που το αυτοκίνητο θα ξανα γίνει πολυτέλεια και θα ειναι για λίγους (καινουργιο  τουλαχιστον)

  • Like 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, james01gr είπε

εάν κόψουν τις επιδοτήσεις, ο κόσμος δεν θα έχει απολύτως κανένα κίνητρο για να πάει στα ηλεκτρικά μετά και τις τελευταίες εξελίξεις με την ΕΕ και το ότι το 2035 θα πάει για 2050. το μοναδικό κίνητρο είναι το οικονομικό. το δωρεάν πάρκινγκ στο κέντρο της Αθήνας για πολλούς είναι αδιάφορο

Αν χώσουν κανένα χαράτσι στα θερμικά όμως;;;

  • Like 2
Δημοσ.
43 λεπτά πριν, Black Demis είπε

γιατι σου κανει εντυπωση? εδω το Polo....... ναι polo εχει πάει 25 χιλιαρικα..... σκέψου σε αυτα τα 25 χιλιαρικα αντι για τον κινιτηρα εσωτερικής καύσης να μπουν μπαταρίες και ηλεκτροκινητήρας... μονο απο μπαταρίες 1 χιλιαρικα πάνω θα παει....

εδω στην ιδια την πηγή.....κινα δλδ για να καταφέρουν 10 χιλιαρικα ποιο κατω σε σχέση με τους άλλους πήραν κρατική  επιδότηση.......

ερχονται χρονια (σχεδον ηρθαν δλδ) που το αυτοκίνητο θα ξανα γίνει πολυτέλεια και θα ειναι για λίγους (καινουργιο  τουλαχιστον)

μπορείτε να ευχαριστήσετε την ΕΕ για τα συστήματα που έχει επιβάλει να έχουν τα αυτοκίνητα. το είχαν επισημάνει πως όλα τα αυτοκίνητα θα γίνουν ακριβότερα. βάλε τα υβριδικά, τα αυτόματα, τα συστήματα αποφυγής κτλ. και συνεχίζουμε

Δημοσ.

Καμία απόφαση δεν υπάρχει, ακόμα, για αλλαγή του 2035 και το τέλος πώλησης θερμικών. Τα 3+ δις που θα δώσει η ΕΕ αφορά τις πρώτες ύλες για μπαταρίες, την ανάπτυξη ΑΙ τεχνολογιών και την αύξηση των φορτιστών στην Ευρώπη.

Δημοσ.
27 minutes ago, james01gr said:

μπορείτε να ευχαριστήσετε την ΕΕ για τα συστήματα που έχει επιβάλει να έχουν τα αυτοκίνητα. το είχαν επισημάνει πως όλα τα αυτοκίνητα θα γίνουν ακριβότερα. βάλε τα υβριδικά, τα αυτόματα, τα συστήματα αποφυγής κτλ. και συνεχίζουμε

Δυστιχος είναι χρήσιμα όλα αυτά τα συστήματα καθος πλειοψηφία ούτε να οδηγάει μπορεί ούτε θέλει να μάθει λόγο ότι απλά δεν τους ενδιαφέρει και έχουν το αυτοκινιτο υποχρεωτικά για μετακινήσεις. Εμ όλα αυτά τα άτομα πέθαιναν σαν μύγες στον δρόμο και έπαιρναν και άλλα άτομα μαζί τους.

Το θέμα δεν είναι ότι αυτοκινιτο είναι ακριβό, όλα έχουν γίνει ακριβά σπίτια ρεύμα νερό αυτοκινιτα φαγιτο όλα, το θέμα είναι ότι όλα είναι ακριβά ενώ μισθοί στης 95% περιπτώσεων ίδιος, και μικρή αύξηση σημειώνει ο βασικός μισθός (το οποίο δεν λύνει κάτι)

Δημοσ.
9 λεπτά πριν, Black Demis είπε

Δυστιχος είναι χρήσιμα όλα αυτά τα συστήματα καθος πλειοψηφία ούτε να οδηγάει μπορεί ούτε θέλει να μάθει λόγο ότι απλά δεν τους ενδιαφέρει και έχουν το αυτοκινιτο υποχρεωτικά για μετακινήσεις. Εμ όλα αυτά τα άτομα πέθαιναν σαν μύγες στον δρόμο και έπαιρναν και άλλα άτομα μαζί τους.

Το θέμα δεν είναι ότι αυτοκινιτο είναι ακριβό, όλα έχουν γίνει ακριβά σπίτια ρεύμα νερό αυτοκινιτα φαγιτο όλα, το θέμα είναι ότι όλα είναι ακριβά ενώ μισθοί στης 95% περιπτώσεων ίδιος, και μικρή αύξηση σημειώνει ο βασικός μισθός (το οποίο δεν λύνει κάτι)

Το αυτόματο κιβώτιο,η υβριδική τεχνολογία ακόμη και στις μικρές μηχανές δεν είναι απαραίτητα για έναν κουβά πόλης και ούτε θα προκαλέσουν ατύχημα οι οδηγοί χωρίς αυτά. Ενώ παράλληλα το αυτόματο επιβαρύνει και την κατανάλωση...τα αυτοκίνητα πόλης θα έπρεπε όπως παλιά να έχουν 70-80 ιππους. Χρειάζονται παραπάνω; Οχι. Ανεβάζουμε τους ίππους, ανεβαίνει το βάρος,προσθέτουμε μπιχλιμπιδια πάνω, ξέφυγε η τιμή. Ξεχνάμε τι καταναλώσεις είχαν τα 1000αρια μοτέρ; Το polo έχει φτάσει στις διαστάσεις που είχε το golf πριν δέκα χρόνια. Πριν τόσα χρόνια το golf έπαιζε γύρω στα 18 χωρίς αυτόματα και λοιπά. Μόνο το αυτόματο ήταν 2κ τοτε χωρίς πολλά στάνταρ που έχουν σήμερα όπως κάμερες,κλιματισμός κτλ. Συγχωρα με εάν θυμάμαι λάθος,αλλά δε νομίζω να πέφτω τόσο έξω. 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...