Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Δεν πρεπει να σκεφτόμαστε μόνο τον εαυτό μας. Κι εγώ πήρα για πλάκα ένα 2ο model Y και συντηρώ 6 αυτοκίνητα και δεν θα αγόραζα ποτέ ένα τέτοιο. 

Όμως υπάρχουν πολλοί συμπολίτες μας που κυκλοφορούν με τέτοια σαράβαλα σαν το παρακάτω που τους κοστίζουν πανάκριβα στη συντήρηση και ακόμα και 10.000 δεν έχουν να δώσουν και θα φτύσουν αίμα για να πάρουν ακόμα και ένα τέτοιο. Αλλά όταν το βλέπουν να υπάρχει στην Κίνα, λένε μακάρι να υπήρχε και εδώ. 

 

Με τέτοια κυκλοφορούν τώρα...

 

DSC02920-scaled.jpg

DSC02928-scaled.jpg

  • Like 4
  • Απαντ. 3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
18 λεπτά πριν, teodor_ch είπε

Το παραπάνω σαράβαλο βάζω στοίχημα ότι είναι ΠΟΛΥ πιο ασφαλές απο το κινέζικο παιχνίδι των jumbo.

Εντάξει, κόλλησες εσύ με αυτό που δεν σου αρέσει! 

Κοίτα τι άλλα υπάρχουν αυτή τη στιγμή στην Κινα!

Το BYD Seagull είναι αυτό που εδώ το λένε Dolphin Surf και κανει 21.000 εδώ. 5 αστέρια πήρε στα crash test. Αν το πούλαγαν σε τοσο χαμηλή τιμη, δεν θα το αγόραζαν όλοι? Μέσα στο 2025 θα αρχίσει να παράγεται στην Ουγγαρία. Θα πέσει λίγο η τιμή του, αλλά δυστυχώς όχι τοσο χαμηλά που κάνει στην Κίνα.

Αν έρθουν τέτοιες προτάσεις σε τέτοιες τιμές στην Ευρώπη, κανείς δεν θα αγοράζει πλέον μικρά θερμικά και σιγά σιγά θα μπορέσουν όλοι να ξεφορτωθούν τα παραπάνω σαράβαλα. 

 

Screenshot_20250916_134103_Chrome.jpg

Δημοσ.
4 λεπτά πριν, sattack είπε

είναι αυτό που εδώ το λένε Dolphin Surf

Κάπου διάβασα ότι δεν είναι. Τσέκαρε διαστάσεις κινέζικου - ευρωπαϊκού.

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, sattack είπε

Εντάξει, κόλλησες εσύ με αυτό που δεν σου αρέσει! 

Κοίτα τι άλλα υπάρχουν αυτή τη στιγμή στην Κινα!

Το BYD Seagull είναι αυτό που εδώ το λένε Dolphin Surf και κανει 21.000 εδώ. 5 αστέρια πήρε στα crash test. Αν το πούλαγαν σε τοσο χαμηλή τιμη, δεν θα το αγόραζαν όλοι? Μέσα στο 2025 θα αρχίσει να παράγεται στην Ουγγαρία. Θα πέσει λίγο η τιμή του, αλλά δυστυχώς όχι τοσο χαμηλά που κάνει στην Κίνα.

Αν έρθουν τέτοιες προτάσεις σε τέτοιες τιμές στην Ευρώπη, κανείς δεν θα αγοράζει πλέον μικρά θερμικά και σιγά σιγά θα μπορέσουν όλοι να ξεφορτωθούν τα παραπάνω σαράβαλα. 

 

 

Μα τώρα μου συγκρίνεις αμάξια (dolphin surf) με παιχνίδια. 

Άλλο το ένα και άλλο το άλλο. 

Στην Κίνα μήπως κοστίζουν τα μισά γιατί εκτός των άλλων λείπουν και συστήματα ασφαλείας? (πχ. abs)

Ας έρθουν Ευρώπη, ας πάρουν τουλάχιστον 4 αστέρια και μετά μιλάμε. Βέβαια κάτι μου λέει ότι δεν θα κοστίζουν λιγότερο απο 16-17κ οπότε δύσκολα κάποιος θα τα προτιμήσει.  Και μάλλον για αυτό δεν έρχονται :)

 

Εγώ είμαι έτοιμος να αντικαταστήσω το swift των 5 αστέρων το 2011 με ένα ηλεκτρικό των 15.000 ΑΥΡΙΟ. Παρόλο που και πάλι δεν βγαίνουν τα νούμερα και δε με συμφέρει.

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, cmaniac είπε

Κάπου διάβασα ότι δεν είναι. Τσέκαρε διαστάσεις κινέζικου - ευρωπαϊκού.

Το αμάξωμα είναι το ίδιο. Έχουν κάνει μικρές αλλαγές σε μπαταρία, κινητήρα, ανάρτηση και σε λεπτομέρειες του εσωτερικού.  

Είναι έτοιμοι να το πουλήσουν απο το εργοστάσιο της Ουγγαρίας μέσα στο 2025. Το κακό είναι οτι λόγω έλλειψης ανταγωνισμού, δεν πρόκειται να ρίξουν πολύ χαμηλά την τιμή του. Θα τη ρίξουν λίγο σε σχέση με το πόσο κοστίζει τωρα που το φέρνουν από Κινα, αλλά αν βρίσκουν αγοραστές δεν ειναι χαζοί να μην μαζέψουν οσο περισσότερο χρήμα μπορούν. 

Αλλά έτσι πάνε τα πράγματα. Θα χρειαστεί να υπάρξει ανταγωνισμός, και τότε θα μειώνουν τις τιμές. 

 

 

 

Δημοσ.
45 minutes ago, sattack said:

Το κακό είναι οτι λόγω έλλειψης ανταγωνισμού, δεν πρόκειται να ρίξουν πολύ χαμηλά την τιμή του.

Όλο το ζουμί είναι αυτή η πρόταση...

  • Like 1
Δημοσ.
53 λεπτά πριν, sattack είπε

Το αμάξωμα είναι το ίδιο. Έχουν κάνει μικρές αλλαγές σε μπαταρία, κινητήρα, ανάρτηση και σε λεπτομέρειες του εσωτερικού.  

Είναι έτοιμοι να το πουλήσουν απο το εργοστάσιο της Ουγγαρίας μέσα στο 2025. Το κακό είναι οτι λόγω έλλειψης ανταγωνισμού, δεν πρόκειται να ρίξουν πολύ χαμηλά την τιμή του. Θα τη ρίξουν λίγο σε σχέση με το πόσο κοστίζει τωρα που το φέρνουν από Κινα, αλλά αν βρίσκουν αγοραστές δεν ειναι χαζοί να μην μαζέψουν οσο περισσότερο χρήμα μπορούν. 

Αλλά έτσι πάνε τα πράγματα. Θα χρειαστεί να υπάρξει ανταγωνισμός, και τότε θα μειώνουν τις τιμές. 

 

 

 

Οι δασμοί που θα γλυτώσουν είναι 10% προ φόρων που είναι για όλες τις εταιρείες + 17% για την BYD. Δηλαδή 27% προ φόρων είναι το κέρδος τους από τους δασμούς. Επίσης γλυτώνουν το κόστος μεταφοράς από την Κίνα. Από την άλλη το κόστος κατασκευής εντός Ευρώπης είναι σίγουρα μεγαλύτερο, πόσο μεγαλύτερο δυστυχώς δε θα το μάθουμε ποτέ. Κόστος ενέργειας σίγουρα μεγαλύτερο στην Ευρώπη, εργατικά επίσης, πιο αυστηρές περιβαλλοντολογικές προδιαγραφές, πρώτες ύλες αν έρχονται από Κίνα θα έχουν επίσης έξοδα μεταφοράς και δασμούς, μπαταρίες πχ αν έρχονται από Κίνα θα έχουν έξοδα μεταφοράς και δασμούς κτλ κτλ

 

  • Like 1
Δημοσ.
2 ώρες πριν, malakudi είπε

Οι δασμοί που θα γλυτώσουν είναι 10% προ φόρων που είναι για όλες τις εταιρείες + 17% για την BYD. Δηλαδή 27% προ φόρων είναι το κέρδος τους από τους δασμούς. Επίσης γλυτώνουν το κόστος μεταφοράς από την Κίνα. Από την άλλη το κόστος κατασκευής εντός Ευρώπης είναι σίγουρα μεγαλύτερο, πόσο μεγαλύτερο δυστυχώς δε θα το μάθουμε ποτέ. Κόστος ενέργειας σίγουρα μεγαλύτερο στην Ευρώπη, εργατικά επίσης, πιο αυστηρές περιβαλλοντολογικές προδιαγραφές, πρώτες ύλες αν έρχονται από Κίνα θα έχουν επίσης έξοδα μεταφοράς και δασμούς, μπαταρίες πχ αν έρχονται από Κίνα θα έχουν έξοδα μεταφοράς και δασμούς κτλ κτλ

 

Και μη ξεχνάς και το κόστος κατασκευής του εργοστασίου που πρέπει να γίνει απόσβεση θεωρητικά κάποια στιγμή 

  • Like 1
Δημοσ.
5 ώρες πριν, malakudi είπε

Οι δασμοί που θα γλυτώσουν είναι 10% προ φόρων που είναι για όλες τις εταιρείες + 17% για την BYD. Δηλαδή 27% προ φόρων είναι το κέρδος τους από τους δασμούς. Επίσης γλυτώνουν το κόστος μεταφοράς από την Κίνα. Από την άλλη το κόστος κατασκευής εντός Ευρώπης είναι σίγουρα μεγαλύτερο, πόσο μεγαλύτερο δυστυχώς δε θα το μάθουμε ποτέ. Κόστος ενέργειας σίγουρα μεγαλύτερο στην Ευρώπη, εργατικά επίσης, πιο αυστηρές περιβαλλοντολογικές προδιαγραφές, πρώτες ύλες αν έρχονται από Κίνα θα έχουν επίσης έξοδα μεταφοράς και δασμούς, μπαταρίες πχ αν έρχονται από Κίνα θα έχουν έξοδα μεταφοράς και δασμούς κτλ κτλ

 

Μεγαλο ρίσκο. Εχουν εμπιστοσύνη στις δυνατότητες τους για να κανουν εδω γραμμες. Με τις τιμες που θα πουλανε Ευρώπη αν κατασκευαζουν εδω χανουν το πλεονεκτημα της τιμης σιγουρα. Αν δεν φτιαξουν τα σχεδια τους και το δίκτυο που τώρα ειναι ανυπαρκτο το πιο πιθανο ειναι να καταληξουν να τα πουλησουν ολα σαν θυγατρικες σε ευρωπαικες εταιρείες και να φυγουν. Δεν βλεπω πως θα επιβιωσουν πανω απο 2-3 μεγαλες φιρμες και μεσα σε αυτες βαζω και τη Volvo.

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, basilis_k6 είπε

Αν δεν φτιαξουν τα σχεδια τους και το δίκτυο που τώρα ειναι ανυπαρκτο το πιο πιθανο ειναι να καταληξουν να τα πουλησουν ολα σαν θυγατρικες σε ευρωπαικες εταιρείες και να φυγουν.

Μάλλον το αντίθετο θα συμβεί. Οι Κινέζοι έχουν τις πωλήσεις στη χώρα τους ως στήριγμα, οι Ευρωπαίοι τι έχουν; Πόσα ηλεκτρικά πουλάνε εκτός Ευρώπης;

  • Like 2
Δημοσ.
7 λεπτά πριν, Doubt είπε

Μάλλον το αντίθετο θα συμβεί. Οι Κινέζοι έχουν τις πωλήσεις στη χώρα τους ως στήριγμα, οι Ευρωπαίοι τι έχουν; Πόσα ηλεκτρικά πουλάνε εκτός Ευρώπης;

Δεν έχω ιδεα αλλα τωρα ουτως η αλλως δεν πουλανε γενικως τα ηλεκτρικα για να εχουμε καποιο δεικτη. 

Το αντίθετο δεν θα συμβει γιατι ειναι αδυνατον τουλαχιστον οσο υπαρχει ΕΕ. Οι Ευρωπαϊκές φιρμες μπορει να απορροφηθουν σιγα σιγα μεταξυ τους η να βγαζουν τα ιδια αμαξια με αλλο σημα. Αλλωστε τα ηλεκτρικα ειναι πανω κατω ολα το ίδιο οχημα με αλλο μεγεθος και σχεδιασμο. Δεν εχουμε πλεον χαρακτηρα μοτερ ουτε διαταξη κυλινδρων, ουτε κιβωτια... Ολα ιδια θα γινουν αναγκαστικα.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...