sattack Δημοσ. Τρίτη στις 11:27 πμ Δημοσ. Τρίτη στις 11:27 πμ Δεν πρεπει να σκεφτόμαστε μόνο τον εαυτό μας. Κι εγώ πήρα για πλάκα ένα 2ο model Y και συντηρώ 6 αυτοκίνητα και δεν θα αγόραζα ποτέ ένα τέτοιο. Όμως υπάρχουν πολλοί συμπολίτες μας που κυκλοφορούν με τέτοια σαράβαλα σαν το παρακάτω που τους κοστίζουν πανάκριβα στη συντήρηση και ακόμα και 10.000 δεν έχουν να δώσουν και θα φτύσουν αίμα για να πάρουν ακόμα και ένα τέτοιο. Αλλά όταν το βλέπουν να υπάρχει στην Κίνα, λένε μακάρι να υπήρχε και εδώ. Με τέτοια κυκλοφορούν τώρα... 4 1
teodor_ch Δημοσ. Τρίτη στις 02:23 μμ Δημοσ. Τρίτη στις 02:23 μμ Το παραπάνω σαράβαλο βάζω στοίχημα ότι είναι ΠΟΛΥ πιο ασφαλές απο το κινέζικο παιχνίδι των jumbo. 1 1 1
sattack Δημοσ. Τρίτη στις 02:47 μμ Δημοσ. Τρίτη στις 02:47 μμ 18 λεπτά πριν, teodor_ch είπε Το παραπάνω σαράβαλο βάζω στοίχημα ότι είναι ΠΟΛΥ πιο ασφαλές απο το κινέζικο παιχνίδι των jumbo. Εντάξει, κόλλησες εσύ με αυτό που δεν σου αρέσει! Κοίτα τι άλλα υπάρχουν αυτή τη στιγμή στην Κινα! Το BYD Seagull είναι αυτό που εδώ το λένε Dolphin Surf και κανει 21.000 εδώ. 5 αστέρια πήρε στα crash test. Αν το πούλαγαν σε τοσο χαμηλή τιμη, δεν θα το αγόραζαν όλοι? Μέσα στο 2025 θα αρχίσει να παράγεται στην Ουγγαρία. Θα πέσει λίγο η τιμή του, αλλά δυστυχώς όχι τοσο χαμηλά που κάνει στην Κίνα. Αν έρθουν τέτοιες προτάσεις σε τέτοιες τιμές στην Ευρώπη, κανείς δεν θα αγοράζει πλέον μικρά θερμικά και σιγά σιγά θα μπορέσουν όλοι να ξεφορτωθούν τα παραπάνω σαράβαλα.
cmaniac Δημοσ. Τρίτη στις 02:53 μμ Δημοσ. Τρίτη στις 02:53 μμ 4 λεπτά πριν, sattack είπε είναι αυτό που εδώ το λένε Dolphin Surf Κάπου διάβασα ότι δεν είναι. Τσέκαρε διαστάσεις κινέζικου - ευρωπαϊκού.
teodor_ch Δημοσ. Τρίτη στις 02:54 μμ Δημοσ. Τρίτη στις 02:54 μμ 2 λεπτά πριν, sattack είπε Εντάξει, κόλλησες εσύ με αυτό που δεν σου αρέσει! Κοίτα τι άλλα υπάρχουν αυτή τη στιγμή στην Κινα! Το BYD Seagull είναι αυτό που εδώ το λένε Dolphin Surf και κανει 21.000 εδώ. 5 αστέρια πήρε στα crash test. Αν το πούλαγαν σε τοσο χαμηλή τιμη, δεν θα το αγόραζαν όλοι? Μέσα στο 2025 θα αρχίσει να παράγεται στην Ουγγαρία. Θα πέσει λίγο η τιμή του, αλλά δυστυχώς όχι τοσο χαμηλά που κάνει στην Κίνα. Αν έρθουν τέτοιες προτάσεις σε τέτοιες τιμές στην Ευρώπη, κανείς δεν θα αγοράζει πλέον μικρά θερμικά και σιγά σιγά θα μπορέσουν όλοι να ξεφορτωθούν τα παραπάνω σαράβαλα. Μα τώρα μου συγκρίνεις αμάξια (dolphin surf) με παιχνίδια. Άλλο το ένα και άλλο το άλλο. Στην Κίνα μήπως κοστίζουν τα μισά γιατί εκτός των άλλων λείπουν και συστήματα ασφαλείας? (πχ. abs) Ας έρθουν Ευρώπη, ας πάρουν τουλάχιστον 4 αστέρια και μετά μιλάμε. Βέβαια κάτι μου λέει ότι δεν θα κοστίζουν λιγότερο απο 16-17κ οπότε δύσκολα κάποιος θα τα προτιμήσει. Και μάλλον για αυτό δεν έρχονται Εγώ είμαι έτοιμος να αντικαταστήσω το swift των 5 αστέρων το 2011 με ένα ηλεκτρικό των 15.000 ΑΥΡΙΟ. Παρόλο που και πάλι δεν βγαίνουν τα νούμερα και δε με συμφέρει.
sattack Δημοσ. Τρίτη στις 03:00 μμ Δημοσ. Τρίτη στις 03:00 μμ 3 λεπτά πριν, cmaniac είπε Κάπου διάβασα ότι δεν είναι. Τσέκαρε διαστάσεις κινέζικου - ευρωπαϊκού. Το αμάξωμα είναι το ίδιο. Έχουν κάνει μικρές αλλαγές σε μπαταρία, κινητήρα, ανάρτηση και σε λεπτομέρειες του εσωτερικού. Είναι έτοιμοι να το πουλήσουν απο το εργοστάσιο της Ουγγαρίας μέσα στο 2025. Το κακό είναι οτι λόγω έλλειψης ανταγωνισμού, δεν πρόκειται να ρίξουν πολύ χαμηλά την τιμή του. Θα τη ρίξουν λίγο σε σχέση με το πόσο κοστίζει τωρα που το φέρνουν από Κινα, αλλά αν βρίσκουν αγοραστές δεν ειναι χαζοί να μην μαζέψουν οσο περισσότερο χρήμα μπορούν. Αλλά έτσι πάνε τα πράγματα. Θα χρειαστεί να υπάρξει ανταγωνισμός, και τότε θα μειώνουν τις τιμές.
oykas2001 Δημοσ. Τρίτη στις 03:44 μμ Δημοσ. Τρίτη στις 03:44 μμ 45 minutes ago, sattack said: Το κακό είναι οτι λόγω έλλειψης ανταγωνισμού, δεν πρόκειται να ρίξουν πολύ χαμηλά την τιμή του. Όλο το ζουμί είναι αυτή η πρόταση... 1
malakudi Δημοσ. Τρίτη στις 04:03 μμ Δημοσ. Τρίτη στις 04:03 μμ 53 λεπτά πριν, sattack είπε Το αμάξωμα είναι το ίδιο. Έχουν κάνει μικρές αλλαγές σε μπαταρία, κινητήρα, ανάρτηση και σε λεπτομέρειες του εσωτερικού. Είναι έτοιμοι να το πουλήσουν απο το εργοστάσιο της Ουγγαρίας μέσα στο 2025. Το κακό είναι οτι λόγω έλλειψης ανταγωνισμού, δεν πρόκειται να ρίξουν πολύ χαμηλά την τιμή του. Θα τη ρίξουν λίγο σε σχέση με το πόσο κοστίζει τωρα που το φέρνουν από Κινα, αλλά αν βρίσκουν αγοραστές δεν ειναι χαζοί να μην μαζέψουν οσο περισσότερο χρήμα μπορούν. Αλλά έτσι πάνε τα πράγματα. Θα χρειαστεί να υπάρξει ανταγωνισμός, και τότε θα μειώνουν τις τιμές. Οι δασμοί που θα γλυτώσουν είναι 10% προ φόρων που είναι για όλες τις εταιρείες + 17% για την BYD. Δηλαδή 27% προ φόρων είναι το κέρδος τους από τους δασμούς. Επίσης γλυτώνουν το κόστος μεταφοράς από την Κίνα. Από την άλλη το κόστος κατασκευής εντός Ευρώπης είναι σίγουρα μεγαλύτερο, πόσο μεγαλύτερο δυστυχώς δε θα το μάθουμε ποτέ. Κόστος ενέργειας σίγουρα μεγαλύτερο στην Ευρώπη, εργατικά επίσης, πιο αυστηρές περιβαλλοντολογικές προδιαγραφές, πρώτες ύλες αν έρχονται από Κίνα θα έχουν επίσης έξοδα μεταφοράς και δασμούς, μπαταρίες πχ αν έρχονται από Κίνα θα έχουν έξοδα μεταφοράς και δασμούς κτλ κτλ 2
@pnea1973 Δημοσ. Τρίτη στις 06:14 μμ Δημοσ. Τρίτη στις 06:14 μμ 2 ώρες πριν, malakudi είπε Οι δασμοί που θα γλυτώσουν είναι 10% προ φόρων που είναι για όλες τις εταιρείες + 17% για την BYD. Δηλαδή 27% προ φόρων είναι το κέρδος τους από τους δασμούς. Επίσης γλυτώνουν το κόστος μεταφοράς από την Κίνα. Από την άλλη το κόστος κατασκευής εντός Ευρώπης είναι σίγουρα μεγαλύτερο, πόσο μεγαλύτερο δυστυχώς δε θα το μάθουμε ποτέ. Κόστος ενέργειας σίγουρα μεγαλύτερο στην Ευρώπη, εργατικά επίσης, πιο αυστηρές περιβαλλοντολογικές προδιαγραφές, πρώτες ύλες αν έρχονται από Κίνα θα έχουν επίσης έξοδα μεταφοράς και δασμούς, μπαταρίες πχ αν έρχονται από Κίνα θα έχουν έξοδα μεταφοράς και δασμούς κτλ κτλ Και μη ξεχνάς και το κόστος κατασκευής του εργοστασίου που πρέπει να γίνει απόσβεση θεωρητικά κάποια στιγμή 1
basilis_k6 Δημοσ. Τρίτη στις 10:00 μμ Δημοσ. Τρίτη στις 10:00 μμ 5 ώρες πριν, malakudi είπε Οι δασμοί που θα γλυτώσουν είναι 10% προ φόρων που είναι για όλες τις εταιρείες + 17% για την BYD. Δηλαδή 27% προ φόρων είναι το κέρδος τους από τους δασμούς. Επίσης γλυτώνουν το κόστος μεταφοράς από την Κίνα. Από την άλλη το κόστος κατασκευής εντός Ευρώπης είναι σίγουρα μεγαλύτερο, πόσο μεγαλύτερο δυστυχώς δε θα το μάθουμε ποτέ. Κόστος ενέργειας σίγουρα μεγαλύτερο στην Ευρώπη, εργατικά επίσης, πιο αυστηρές περιβαλλοντολογικές προδιαγραφές, πρώτες ύλες αν έρχονται από Κίνα θα έχουν επίσης έξοδα μεταφοράς και δασμούς, μπαταρίες πχ αν έρχονται από Κίνα θα έχουν έξοδα μεταφοράς και δασμούς κτλ κτλ Μεγαλο ρίσκο. Εχουν εμπιστοσύνη στις δυνατότητες τους για να κανουν εδω γραμμες. Με τις τιμες που θα πουλανε Ευρώπη αν κατασκευαζουν εδω χανουν το πλεονεκτημα της τιμης σιγουρα. Αν δεν φτιαξουν τα σχεδια τους και το δίκτυο που τώρα ειναι ανυπαρκτο το πιο πιθανο ειναι να καταληξουν να τα πουλησουν ολα σαν θυγατρικες σε ευρωπαικες εταιρείες και να φυγουν. Δεν βλεπω πως θα επιβιωσουν πανω απο 2-3 μεγαλες φιρμες και μεσα σε αυτες βαζω και τη Volvo.
Doubt Δημοσ. Τρίτη στις 10:04 μμ Δημοσ. Τρίτη στις 10:04 μμ 2 λεπτά πριν, basilis_k6 είπε Αν δεν φτιαξουν τα σχεδια τους και το δίκτυο που τώρα ειναι ανυπαρκτο το πιο πιθανο ειναι να καταληξουν να τα πουλησουν ολα σαν θυγατρικες σε ευρωπαικες εταιρείες και να φυγουν. Μάλλον το αντίθετο θα συμβεί. Οι Κινέζοι έχουν τις πωλήσεις στη χώρα τους ως στήριγμα, οι Ευρωπαίοι τι έχουν; Πόσα ηλεκτρικά πουλάνε εκτός Ευρώπης; 3
basilis_k6 Δημοσ. Τρίτη στις 10:14 μμ Δημοσ. Τρίτη στις 10:14 μμ 7 λεπτά πριν, Doubt είπε Μάλλον το αντίθετο θα συμβεί. Οι Κινέζοι έχουν τις πωλήσεις στη χώρα τους ως στήριγμα, οι Ευρωπαίοι τι έχουν; Πόσα ηλεκτρικά πουλάνε εκτός Ευρώπης; Δεν έχω ιδεα αλλα τωρα ουτως η αλλως δεν πουλανε γενικως τα ηλεκτρικα για να εχουμε καποιο δεικτη. Το αντίθετο δεν θα συμβει γιατι ειναι αδυνατον τουλαχιστον οσο υπαρχει ΕΕ. Οι Ευρωπαϊκές φιρμες μπορει να απορροφηθουν σιγα σιγα μεταξυ τους η να βγαζουν τα ιδια αμαξια με αλλο σημα. Αλλωστε τα ηλεκτρικα ειναι πανω κατω ολα το ίδιο οχημα με αλλο μεγεθος και σχεδιασμο. Δεν εχουμε πλεον χαρακτηρα μοτερ ουτε διαταξη κυλινδρων, ουτε κιβωτια... Ολα ιδια θα γινουν αναγκαστικα.
Dante80 Δημοσ. Τετάρτη στις 07:35 πμ Δημοσ. Τετάρτη στις 07:35 πμ (επεξεργασμένο) 9 hours ago, basilis_k6 said: Δεν έχω ιδεα αλλα τωρα ουτως η αλλως δεν πουλανε γενικως τα ηλεκτρικα για να εχουμε καποιο δεικτη. 25% αύξηση πωλήσεων βλέπω για το εξάμηνο σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο 2024. https://eleport.com/ev-sales-in-europe-2025-the-first-half/ Αυτή την στιγμή, με ψόφιο ανταγωνισμό και χωρίς σοβαρές ηλεκτρικές επιλογές για τα λαϊκά στρώματα, ήδη το ένα από τα έξι αμάξια που πωλούνται στην Ευρώπη είναι πλήρως ηλεκτρικό. Επεξ/σία Τετάρτη στις 07:37 πμ από Dante80 1
majunior Δημοσ. Τετάρτη στις 08:45 πμ Δημοσ. Τετάρτη στις 08:45 πμ (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, Dante80 είπε 25% αύξηση πωλήσεων βλέπω για το εξάμηνο σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο 2024. https://eleport.com/ev-sales-in-europe-2025-the-first-half/ Αυτή την στιγμή, με ψόφιο ανταγωνισμό και χωρίς σοβαρές ηλεκτρικές επιλογές για τα λαϊκά στρώματα, ήδη το ένα από τα έξι αμάξια που πωλούνται στην Ευρώπη είναι πλήρως ηλεκτρικό. Από Google μετά από ερώτηση για τις μεγαλύτερες αγορές αυτοκινήτων (όλων των τύπων) στην Ευρώπη: Here is a breakdown of the leading markets: Germany: Remains the largest market in Europe, accounting for the highest volume of new car sales. United Kingdom: Consistently holds the second-largest market position. France: The third-largest market, though its share can vary year-to-year. Italy: The fourth-largest market in Europe. Spain: Often ranks fifth, showing significant growth in recent periods. Από άρθρο: Επίσης από άρθρο: France: 148 332 EVs sold in Jan-June 2025, declining -6,4% year-over-year. The EV market share rose from 17,3% to 17,6%. Επεξ/σία Τετάρτη στις 08:49 πμ από majunior 1
manolis940 Δημοσ. Τετάρτη στις 10:18 πμ Δημοσ. Τετάρτη στις 10:18 πμ 18 ώρες πριν, malakudi είπε Οι δασμοί που θα γλυτώσουν είναι 10% προ φόρων που είναι για όλες τις εταιρείες + 17% για την BYD. Δηλαδή 27% προ φόρων είναι το κέρδος τους από τους δασμούς. Επίσης γλυτώνουν το κόστος μεταφοράς από την Κίνα. Από την άλλη το κόστος κατασκευής εντός Ευρώπης είναι σίγουρα μεγαλύτερο, πόσο μεγαλύτερο δυστυχώς δε θα το μάθουμε ποτέ. Κόστος ενέργειας σίγουρα μεγαλύτερο στην Ευρώπη, εργατικά επίσης, πιο αυστηρές περιβαλλοντολογικές προδιαγραφές, πρώτες ύλες αν έρχονται από Κίνα θα έχουν επίσης έξοδα μεταφοράς και δασμούς, μπαταρίες πχ αν έρχονται από Κίνα θα έχουν έξοδα μεταφοράς και δασμούς κτλ κτλ Όσον αφορά το κόστος μεταφοράς, είναι πιο εύκολο να στοιβάζεις σε ένα καράβι ανταλλακτικά που μπαίνει το ένα πάνω στο άλλο παρά ολόκληρα αυτοκίνητα. Λογικά στα ανταλλακτικά δεν θα βάλουν περεταίρω δασμούς γιατί τα ίδια ανταλλακτικά πηγαίνουν και στις ευρωπαϊκές εταιρείες οπότε θα έχουμε μία καθολική αύξηση των τιμών των ηλεκτρικών. Όσον αφορά τα εργατικά χέρια παντού χρειάζεται αλλά ένα μεγάλο μέρος της παραγωγής της BYD είναι αυτοματοποιημένο. Οπότε ανάλογα την παραγωγή το κόστος ανά όχημα μπορεί να είναι αμελητέο και έτσι η αποφυγή του σχεδόν 30% που έχει από δασμούς να μεταφρέζετε εν τέλει σε περισσότερα χρήματα. Θεωρώ ότι τέτοιες εταιρείες μελετάνε τέτοιες κινήσεις πολύ πριν τις κάνουν και αν δεν είχαν κάποιο όφελος από αυτές δεν θα έμπαιναν στον κόπο. Τώρα αν θα πέσουν οι τιμές εξαρτάται απ' το τι θέλει να καταφέρει η BYD. Αν θέλει να αυξήσει τις πωλήσεις της και να φτιάξει ένα καλύτερο brand name σίγουρα όλα αυτά θα μεταφραστούν σε χαμηλότερες τιμές. Αν θεωρεί ότι το Brand της είναι πολύ δυνατό αυτή την στιγμή μάλλον ψάχνει για μεγάλυτερο κέρδος και την αποφυγή μεγαλύτερων δασμών στο μέλλον. Θεωρώ όμως ότι ακόμη στοχεύει στο brand. 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα