efib Δημοσ. 9 Μαρτίου Δημοσ. 9 Μαρτίου 1 ώρα πριν, chek2fire είπε έχουν τελειώσει τα χρήματα εδώ και κανά τρίμηνο. Ολοι είναι στην αναμονή αν και όποτε ανοίγει ξανά η πλατφόρμα αλλά μην νομίζεις ότι προλαβαίνει παρά ελαχιστοι να περάσουν τις αιτήσεις τους. Με λίγα λόγια μην υπολογίζεις καν την κρατική επιδότηση. Το είδα στο Instagram της Volvo ότι έχει 9000€ επιδότηση+ 5000€ έκπτωση από την Volvo. Ήδη τα 30000€ μου φαίνονται υπερβολικά για αμάξι, στα 25000€ κάτι συζητάω. Μάλλον έχω μείνει σε προ COVID εποχές τιμών... 1
djuan1988 Δημοσ. 9 Μαρτίου Δημοσ. 9 Μαρτίου (επεξεργασμένο) 6 hours ago, bill999r said: Πάντως μετά το πάγωμα του κινούμαι ηλεκτρικά, και μιας είναι εξαιρετική απίθανο να συνεχιστούν οι επιδοτήσεις όχι μόνο στην ψωροκωσταινα,αλλά και πανευρωπαϊκά, ήδη οι διαφορές αυτοκινητοβιομηχανίες άρχισαν γενναίες εκπτώσεις. Η Honda έριξε αρκετά την τιμή του zr v, η BMW άρχισε να δίνει ηλεκτρική επιδότηση για να αντισταθμίσει την απώλεια της κρατικής, το ίδιο ακούγεται ότι θα εφαρμόσει και η VW, τα καινούρια cupra, έρχονται επίσης με επιδότηση, ενώ η Nissan κάνει σημαντική έκπτωση στο qashqai. Εκπτώσεις και η Opel που πάει για φούντο. Βέβαια όλες οι παραπάνω εταιρίες εφάρμοζαν τιμολογιακή πολιτική για αρχοντους και όχι για λινατσες και οι οποίες εκπτώσεις προς το παρόν δεν λογίζονται σαν ευκαιρίες, τουλάχιστον για τον μέσο Έλληνα. Όμως πιστεύω πως ήρθε η ώρα το μπαλόνι να ξεφουσκώσει και οι τιμές να επανέλθουν στα κανονικά επίπεδα. Θεωρώ πώς οι επίδοξοι αγοραστές θα πρέπει να τηρήσουν στάση αναμονής. Τραμπ και Κινέζοι δεν έχουν κάνει ακόμα κίνηση και θεωρώ ότι σε 3 μήνες το σκηνικό θα είναι πολύ διαφορετικό. Και η Renault/Dacia έριξε τιμές αφού άλλαξε εισαγωγική. Γενικά υπάρχουν αρκετές μειώσεις τον τελευταίο καιρό. Επεξ/σία 9 Μαρτίου από djuan1988 2
MikhailBakurin Δημοσ. 9 Μαρτίου Δημοσ. 9 Μαρτίου Συμφωνώ. Κι εγώ μάλλον θα αποφύγω την αγορά για 3-4 μήνες ακόμα. Μελετάω και συγκεντρώνω στοιχεία .
QuantumWanderer Δημοσ. 10 Μαρτίου Δημοσ. 10 Μαρτίου Είδα σήμερα από κοντά το Skoda Elroq, και το έκανα και μια σύντομη βόλτα. Εξαιρετική ποιότητα κύλισης, κάτι που μού έλειπε από όσα ηλεκτρικά έχω δοκιμάσει οδηγικά ως σήμερα, από Tesla, BYD, Volvo, Jeep, MG. Δεν έπαιξα ιδιαίτερα με όλα τα άλλα, ηλεκτρονικά, ευκολίες, κλπ για να έχω ολοκληρωμένη άποψη. Θεωρώ ότι στα 26000 μετά επιδότησης, αρχική 35000, δεν έχει αντίπαλο. Μη ξεχνάμε, ότι είναι C SUV segment. 1
turbat0s Δημοσ. 10 Μαρτίου Δημοσ. 10 Μαρτίου 21 λεπτά πριν, QuantumWanderer είπε στα 26000 μετά επιδότησης Ούτε καν η ίδια η σκόντα δεν αναφέρει πλέον τιμή με επιδότηση
QuantumWanderer Δημοσ. 10 Μαρτίου Δημοσ. 10 Μαρτίου 3 λεπτά πριν, turbat0s είπε Ούτε καν η ίδια η σκόντα δεν αναφέρει πλέον τιμή με επιδότηση Στα 35000, λοιπόν, δεν έχει αντίπαλο στα ηλεκτρικά.
chek2fire Δημοσ. 10 Μαρτίου Μέλος Δημοσ. 10 Μαρτίου 2 ώρες πριν, QuantumWanderer είπε Είδα σήμερα από κοντά το Skoda Elroq, και το έκανα και μια σύντομη βόλτα. Εξαιρετική ποιότητα κύλισης, κάτι που μού έλειπε από όσα ηλεκτρικά έχω δοκιμάσει οδηγικά ως σήμερα, από Tesla, BYD, Volvo, Jeep, MG. Δεν έπαιξα ιδιαίτερα με όλα τα άλλα, ηλεκτρονικά, ευκολίες, κλπ για να έχω ολοκληρωμένη άποψη. Θεωρώ ότι στα 26000 μετά επιδότησης, αρχική 35000, δεν έχει αντίπαλο. Μη ξεχνάμε, ότι είναι C SUV segment. Μπες και σε ένα KIA η Hyundai. Φοβερή οδηγική συμπεριφορά.
manolis940 Δημοσ. 10 Μαρτίου Δημοσ. 10 Μαρτίου Η επιδότηση της Skoda τι φάση είναι; Στην δίνει μετά όπως το Κινούμε Ηλεκτρικά ; 😂
mike15 Δημοσ. 11 Μαρτίου Δημοσ. 11 Μαρτίου συμφωνα με αποφαση της ευρωπαικης ενωσης ,θα επιδοτουνται τα εταιρικα τα οποια θα ειναι υποχρεωμενοι ,1 προς 4 ειναι σημερα ,να ειναι ολα ηλεκτρικα.αυτα τα ηλεκτρικα μετα την χρηση τους,θα πωλουνται σαν μεταχειρισμενα με την ευρωπαικη ενωση να επιδοτει με την αγορα ενος τετοιου την αλλαγη μπαταριας.ετσι σιγα-σιγα θα γεμισει ηλεκτρικα η ευρωπη. αξιοσημειωτο ειναι οτι πριν 6 χρονια ειχαμε 88 ηλεκτρικα στην ελλαδα και τωρα εχουμε πανω απο 8.000 .σαυτο συνεβαλε η επιδοτηση αλλα και η πυκνωση του δικτυου φορτισης.ωστοσο πρεπει τωρα να διπλασιαστουν λογω οτι τα ηλεκτρικα εχουν λιγες θεσεις φορτισης στους σταθμους και ο χρονος αναμονης ειναι μεγαλυτερος ,λογω του χρονου φορτισης που απαιτειται. για μενα το μεγαλυτερο θεμα ειναι η αξια μεταπωλησης.αν βρεθει τροπος να επιδοτειται και το ιδιωτικο εκτος απο εταιρικο,τοτε πραγματικα θα επικρατησει.
Doubt Δημοσ. 11 Μαρτίου Δημοσ. 11 Μαρτίου 37 λεπτά πριν, mike15 είπε συμφωνα με αποφαση της ευρωπαικης ενωσης ,θα επιδοτουνται τα εταιρικα τα οποια θα ειναι υποχρεωμενοι ,1 προς 4 ειναι σημερα ,να ειναι ολα ηλεκτρικα. Αυτό περιλαμβάνει και τα leasing φαντάζομαι.
basilis_k6 Δημοσ. 11 Μαρτίου Δημοσ. 11 Μαρτίου 2 ώρες πριν, mike15 είπε συμφωνα με αποφαση της ευρωπαικης ενωσης ,θα επιδοτουνται τα εταιρικα τα οποια θα ειναι υποχρεωμενοι ,1 προς 4 ειναι σημερα ,να ειναι ολα ηλεκτρικα.αυτα τα ηλεκτρικα μετα την χρηση τους,θα πωλουνται σαν μεταχειρισμενα με την ευρωπαικη ενωση να επιδοτει με την αγορα ενος τετοιου την αλλαγη μπαταριας.ετσι σιγα-σιγα θα γεμισει ηλεκτρικα η ευρωπη. αξιοσημειωτο ειναι οτι πριν 6 χρονια ειχαμε 88 ηλεκτρικα στην ελλαδα και τωρα εχουμε πανω απο 8.000 .σαυτο συνεβαλε η επιδοτηση αλλα και η πυκνωση του δικτυου φορτισης.ωστοσο πρεπει τωρα να διπλασιαστουν λογω οτι τα ηλεκτρικα εχουν λιγες θεσεις φορτισης στους σταθμους και ο χρονος αναμονης ειναι μεγαλυτερος ,λογω του χρονου φορτισης που απαιτειται. για μενα το μεγαλυτερο θεμα ειναι η αξια μεταπωλησης.αν βρεθει τροπος να επιδοτειται και το ιδιωτικο εκτος απο εταιρικο,τοτε πραγματικα θα επικρατησει. οι τιμες στα μτχ ηλεκτρικα ειναι πραγματικα υπερβολικα χαμηλα. αν δηλαδη καταληξεις να το πουλησεις οχι μονο δεν εκανες οικονομια (συν την ταλιπωρια) αλλα έχασες κιολας. 2-3 ετων αμαξια παιζουν -20.000ευρω. ακραιο... οσο για τους σταθμους φορτισης, σημερα σε μεγαλο σμ απλως ειχαν παρκαρει κανονικα αυτοκινητα οπως και τις περισσοτερες φορες που περναω. στην αρχη ισως εκαναν τον κοπο να τους το λενε τωρα πια δεν ασχολουνται. σε μια ακτινα 1 χλμ απο το σπιτι μου δεν υπαρχει κανενας φορτιστης. ενω στα χαρτια εχει 5-6, στην πραξη δεν υπαρχει κανενας ελευθερος για τον ενα η τον αλλο λογο. μονο βραδυ ,μετα τις 9-10, αδειαζουν οι περισσοτεροι. 1
chek2fire Δημοσ. 11 Μαρτίου Μέλος Δημοσ. 11 Μαρτίου 14 λεπτά πριν, basilis_k6 είπε οι τιμες στα μτχ ηλεκτρικα ειναι πραγματικα υπερβολικα χαμηλα. αν δηλαδη καταληξεις να το πουλησεις οχι μονο δεν εκανες οικονομια (συν την ταλιπωρια) αλλα έχασες κιολας. 2-3 ετων αμαξια παιζουν -20.000ευρω. ακραιο... οσο για τους σταθμους φορτισης, σημερα σε μεγαλο σμ απλως ειχαν παρκαρει κανονικα αυτοκινητα οπως και τις περισσοτερες φορες που περναω. στην αρχη ισως εκαναν τον κοπο να τους το λενε τωρα πια δεν ασχολουνται. σε μια ακτινα 1 χλμ απο το σπιτι μου δεν υπαρχει κανενας φορτιστης. ενω στα χαρτια εχει 5-6, στην πραξη δεν υπαρχει κανενας ελευθερος για τον ενα η τον αλλο λογο. μονο βραδυ ,μετα τις 9-10, αδειαζουν οι περισσοτεροι. εδώ ότι BYD έχει τα βλέπω σε τιμή αγοράς https://www.car.gr/used-cars/byd.html?from_suggester=1&make=37075&activeq=BYD και τα ΚΙΑ EV6 του 22 που πουλάνε τα 2 δηλαδή γιατί τα άλλα είναι καινούργια δεν έχουν χάσει και μεγάλη αξία https://www.car.gr/used-cars/byd.html?from_suggester=1&make=37075&activeq=BYD και τα hyundai ioniq 5 είναι ελάχιστα προς πώληση και σε σε καλές τιμές δηλαδή που βλέπεις αυτό που γράφεις?
manolis940 Δημοσ. 11 Μαρτίου Δημοσ. 11 Μαρτίου 10 λεπτά πριν, basilis_k6 είπε οι τιμες στα μτχ ηλεκτρικα ειναι πραγματικα υπερβολικα χαμηλα. αν δηλαδη καταληξεις να το πουλησεις οχι μονο δεν εκανες οικονομια (συν την ταλιπωρια) αλλα έχασες κιολας. 2-3 ετων αμαξια παιζουν -20.000ευρω. ακραιο... οσο για τους σταθμους φορτισης, σημερα σε μεγαλο σμ απλως ειχαν παρκαρει κανονικα αυτοκινητα οπως και τις περισσοτερες φορες που περναω. στην αρχη ισως εκαναν τον κοπο να τους το λενε τωρα πια δεν ασχολουνται. σε μια ακτινα 1 χλμ απο το σπιτι μου δεν υπαρχει κανενας φορτιστης. ενω στα χαρτια εχει 5-6, στην πραξη δεν υπαρχει κανενας ελευθερος για τον ενα η τον αλλο λογο. μονο βραδυ ,μετα τις 9-10, αδειαζουν οι περισσοτεροι. Να ας πούμε μία απόδειξη ότι το μεταχειρισμένο ηλεκτρικό χάνει την αξία του (not): https://www.car.gr/classifieds/cars/view/44918695-tesla-model-3 https://www.car.gr/classifieds/cars/view/42982759-hyundai-ioniq-5 www.car.gr/classifieds/cars/view/333703591-tesla-model-3 https://www.car.gr/classifieds/cars/view/333703591-tesla-model-3 https://www.car.gr/classifieds/cars/view/44548787-bmw-i3 Το θέμα με τους φορτιστές είναι σοβαρό βέβαια και με εκείνους που τους χρησιμοποιούν σαν Parking. Δυστηχώς αν το κατάστημα δεν κάνει κάτι γι αυτό για μην δυσαρεστήσει τον πελάτη δεν μπορείς να κάνεις κάτι. Όσον αφορά τώρα τις δημόσιες θέσεις φόρτισης εκεί συνοδεύονται με πινακίδα απαγόρευσης στάθμευσης και μπορείς να καλέσεις την αστυνομία. Γενικά οι θέσεις στάθμευσης μέσα στην πόλη θα παραμείνουν για πολύ καιρό πρόβλημα μέχρι να αλλάξει η νοοτροπία μας. Λύση για τα ταξίδια είναι το να σταματάς σε καφέ - πρατήρια πάνω στον δρόμο που εκεί δεν παρκάρει ο κάθε τυχάρπαστος. 1 1
basilis_k6 Δημοσ. 11 Μαρτίου Δημοσ. 11 Μαρτίου 6 λεπτά πριν, manolis940 είπε Να ας πούμε μία απόδειξη ότι το μεταχειρισμένο ηλεκτρικό χάνει την αξία του (not): https://www.car.gr/classifieds/cars/view/44918695-tesla-model-3 https://www.car.gr/classifieds/cars/view/42982759-hyundai-ioniq-5 www.car.gr/classifieds/cars/view/333703591-tesla-model-3 https://www.car.gr/classifieds/cars/view/333703591-tesla-model-3 https://www.car.gr/classifieds/cars/view/44548787-bmw-i3 Το θέμα με τους φορτιστές είναι σοβαρό βέβαια και με εκείνους που τους χρησιμοποιούν σαν Parking. Δυστηχώς αν το κατάστημα δεν κάνει κάτι γι αυτό για μην δυσαρεστήσει τον πελάτη δεν μπορείς να κάνεις κάτι. Όσον αφορά τώρα τις δημόσιες θέσεις φόρτισης εκεί συνοδεύονται με πινακίδα απαγόρευσης στάθμευσης και μπορείς να καλέσεις την αστυνομία. Γενικά οι θέσεις στάθμευσης μέσα στην πόλη θα παραμείνουν για πολύ καιρό πρόβλημα μέχρι να αλλάξει η νοοτροπία μας. Λύση για τα ταξίδια είναι το να σταματάς σε καφέ - πρατήρια πάνω στον δρόμο που εκεί δεν παρκάρει ο κάθε τυχάρπαστος. πατησα το 1ο μονο. 2022 performance απο 40 εώς 35 στην ελλαδα. ποσο ειχε καινουργιο πριν μολις 2 χρονια?
Ntinaras Δημοσ. 11 Μαρτίου Δημοσ. 11 Μαρτίου 9 λεπτά πριν, basilis_k6 είπε πατησα το 1ο μονο. 2022 performance απο 40 εώς 35 στην ελλαδα. ποσο ειχε καινουργιο πριν μολις 2 χρονια? 57.000 εχει το highland καινουριο χωρις επιδοτηση. Αρα με επιδοτηση παει στα ~48.000 Ποσο πιστευεις θα πρεπε να πωλειται το μεταχειρισμενο? 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα