james01gr Δημοσ. 5 Ιουνίου Δημοσ. 5 Ιουνίου Στις 3/6/2025 στις 9:00 ΜΜ, manolis940 είπε Σε συνδιασμό ότι και το κέντρο βάρους είναι στην μέση οπότε δεν κάνει κάποια τραμπάλα όπως θεωρητικά θα έκανε ένα θερμικό που το κέντρο βάρους είναι μπροστά. στην θεωρία πατάνε στα γαλλικά αυτοκίνητα που μπορούσαν να κινηθούν σε 3 ρόδες. το θέμα είναι πως αντιδρά το αυτοκίνητο σε συνεχόμενες λακούβες και όχι απλά σε μία λακκούβα. 18 ώρες πριν, manolis940 είπε Για δες μερικές Αγγλικές εταιρείες αυτοκινήτων πχ Rover, Austin, Morris, την Triumph που παράτησε τα αυτοκίνητα, Wolsey που έκλεισε το 1975 και είχε αρκετά χρόνια πορείας ιδρυμένη το 1901 Κάποιες άλλες επίσης εξαγοράστηκαν όπως η MG, Jaguar, Land Rover και Lotus οι περισσότερες από αυτές τις εταιρείες εξαγοράστηκαν και κάποιες εξαφανίστηκαν. όπως πάει να κάτι η VW με την SEAT πχ. επίσης, εξαφανίζονται εταιρείες σε όλους τους τομείς. κακοδιαχείριση, αδυναμία να ακολουθήσουν τις εξελίξεις, ανταγωνισμός κτλ. το εξωφρενικότερο παράδειγμα είναι η Vauxhall που η Opel κυκλοφορεί αυτοκίνητα με αυτό το σήμα μόνο στην Μ. Βρετανία. 29 λεπτά πριν, basilis_k6 είπε Πιο πολυ εχουν ξεφυγει στα θερμικα παρα στα ηλεκτρικα τους οι τιμες. Οι κινεζοι πουλανε στο κοστος ακομα, δεν θα κρατησει πολυ αυτο. Δες τιμη αττο2. Η κινα δεν μπορει να ειναι για παντα σημαντικα φθηνοτερη. Τα αμαξια δεν ειναι ραδιόφωνα, εχουν τεραστιο κοστος μεταφορας. Ειτε θα εχει φθηνα κινεζικα χερια και ακριβα μετσφορικα ειτε θα κανει εργοστασια εδω και θα πουλαει ελαχιστα πιο φθηνα απο πχ την vw. Μαγικες λυσεις μετά το τελος του τσαμπα χρηματος απο τη μαμα κινα δεν υπαρχουν. Με βιντεακια που κανεις χοπ χοπ στος λακουβες και παρκαρεις καταστρεφοντας λαστιχο δεν πουλας αμαξια στην Ευρώπη. https://finance.yahoo.com/news/suzuki-motor-halted-swift-production-044730580.html https://finance.yahoo.com/news/australias-lynas-surges-automakers-flag-061800673.html Αν το συνεχισει η κινα αυτο θα αναγκαστουν -επιτελους- να της βαλουν χερι απο την ευρωπη. η Κίνα έχει την ευελιξία να κάψει χρήματα μέχρι να βγάλει εταιρείες έξω από τον ανταγωνισμό. θα επιδοτήσει τα μεταφορικά, θα επιχορηγήσει απευθείας τις εταιρείες κτλ. οι ευρωπαίοι και οι αμερικάνοι δεν μπορούν να το κάνουν αυτό. Οι Κινέζοι έχουν πλέον στα χέρια τους ολόκληρη την παραγωγή υφασμάτων της Ιταλίας. Δεν υπάρχει εργοστάσιο με υφάσματα το οποίο να ανήκει σε Ιταλούς. είναι πλέον ελάχιστα αυτά που μένουν. είχαν ξεκινήσει πόλεμο με τις τιμές, με τον καιρό εξαπλώθηκαν, έκλεισαν πολλές εταιρείες ενώ αρκετές εξαγοράστηκαν από Κινέζους που φέρνουν Κινέζους να δουλεύουν εκεί. έτσι θα γίνει και με τις υπόλοιπες εταιρείες και η Ευρώπη με τον τρόπο που δουλεύει δεν μπορεί να αποτρέψει το μοιραίο. 1
haHa Δημοσ. 5 Ιουνίου Δημοσ. 5 Ιουνίου (επεξεργασμένο) 19 ώρες πριν, basilis_k6 είπε στον πιο ευκολο τεχνολογικο τομεα που μπηκαν, τα κινητα, με απειρο κλεμμενο υλικο και τις γραμμες παραγωγης κυριολεκτικα δικες τους, ακομα στην δυση δεν εχουν απειλησει κορεα και ηπα. ειναι τελειως αμπαλοι σε advanced tech. για μαγνητακια ψυγειου ειναι τοπ παντως. Δεν ισχυει. Και στα κινητα (που δεν ειναι ο πιο ευκολος τεχνολογικος τομεας οπως λανθασμενα γραφεις), δεν εχουν απειλησει τους αλλους γιατι απλα εβαλε η Δυση περιορισμους. Εντωμεταξυ, οι Κινεζοι εχουν την καλυτερη τεχνολογια σε 5g infrastructure και απο αυτους αγοραζουν οι επικοινωνιακοι παροχοι στην Ευρωπη. Γενικοτερα, ας παει καποιος στο Hong Kong και θα δει ποσο πισω τεχνολογικα ειναι η Ευρωπη και η Αμερικη. Επεξ/σία 5 Ιουνίου από haHa 1
Doubt Δημοσ. 5 Ιουνίου Δημοσ. 5 Ιουνίου 50 λεπτά πριν, james01gr είπε το εξωφρενικότερο παράδειγμα είναι η Vauxhall που η Opel κυκλοφορεί αυτοκίνητα με αυτό το σήμα μόνο στην Μ. Βρετανία Vauxhall & Opel είχαν εξαγοραστεί από general motors και κυκλοφορούσαν τα ίδια αυτοκίνητα με διαφορετικό σήμα, σε διαφορετικές αγορές. Πριν από 7-8 χρόνια η general motors έβαλε πωλητήριο και στις 2 με αγοραστή την PSA (Peugeot Citroen). Πλέον όλες αυτές μαζί με το γκρουπ fiat Chrysler αποτελούν την stellantis
majunior Δημοσ. 5 Ιουνίου Δημοσ. 5 Ιουνίου 2 ώρες πριν, teodor_ch είπε Έχουν φτάσει σε επίπεδα 2010 που αν υπολογίσεις και τον πληθωρισμό η πτώση είναι χαοτική. Το γυρίζει στα όπλα μπας και μείνει στη ζωή. Έχει καμία ένδειξη ότι θα πάει καλύτερα στο μέλλον? Και την Ευρώπη την έχει πάρει ο διάολος και δεν βλέπω προοπτικές εξέλιξης. Το μόνο "καλό" νέο για την Ευρώπη είναι οι μαλακίες του Τραμπ που στέλνει τα λεφτά εδώ (και αλλού...). Το χρηματιστήριο είναι από τα πιο αναξιόπιστα metrics. Βλέπε TESLA με 9 συνεχόμενες χρονιές με ζημιές αλλά μετοχή στο Θεό. Πάνε οι εποχές που το χρηματιστήριο έδειχνε πραγματική εικόνα. 4 ώρες πριν, manolis940 είπε Ότι πάνω κάτω έγινε και με τους κορεάτες. Πριν 20 χρόνια η Hyundai δεν είχε την ίδια αποδοχή. Όμως έπαιξε το παιχνίδι τιμής και ποιότητας, αναγνωρίστηκε και πήρε ένα μεγάλο μερίδιο της αγοράς. Όμως τώρα έχουμε κάτι διαφορετικό. Έχουμε μια τεχνολογική εξέλιξη που οι Ευρωπαϊκές εταιρείες δεν μπορούν να την ακολουθήσουν στο βαθμό που να είναι ανταγωνιστικές. Αυτό φυσικά μπορεί και να τις κάνει να βαρέσουν κανόνι. Και ξαναλέω, από την TESLA τι διαφορά τεχνολογική έχουν οι Κινέζοι; Ποια είναι τέλος πάντων αυτή η τεχνολογία που δεν έχουν οι υπόλοιποι; Μπαταρίες; Κι εγώ κι εσύ μπορούμε να αγοράσουμε την πιο εξελιγμένη μπαταρία του κόσμου αν δώσουμε το σωστό ποσό. Εκεί είναι το κλειδί. Τις ίδιες μπαταρίες που έχουν οι Κινέζοι μπορούν να βάλουν και οι υπόλοιποι, ΟΧΙ όμως στην τιμή των Κινέζων. Είναι θέμα κόστους, όχι τεχνολογίας. Κι εκεί ακριβώς λέω ότι οι πωλήσεις που κάνουν είναι λόγω χαμηλότερης τελικής τιμής του αυτοκινήτου. Πόσο χαμηλότερη; Θα ρωτήσεις τη BYD. Σίγουρα τους βγαίνει πιο φθηνά αλλά €10000 πιο φθηνά (Dolphin vs ID.3); Δε νομίζω (και βασίζομαι στα προηγούμενα παραδείγματα των Ασιατών). Η πραγματική διαφορά είναι μικρότερη αλλά με το επιθετικό pricing φτάνει τα 10k. Και κάνουν επιθετικό pricing για να κατακτήσουν market share. Είναι από τις πιο κλασσικές τεχνικές πωλήσεων για πρωτοεμφανιζόμενους. Το ίδιο ακριβώς έκαναν οι Ιάπωνες και οι Κορεάτες. Αυτές οι τιμές όμως δεν μπορούν να διατηρηθούν για πάντα. Είναι μέρος ενός στρατηγικού πλάνου και έχουν ημερομηνία λήξης (ακριβώς όπως συνέβη με τους προαναφερθέντες). 1
Ntinaras Δημοσ. 5 Ιουνίου Δημοσ. 5 Ιουνίου 18 ώρες πριν, majunior είπε Αυτές έκλεισαν εξαιτίας των Ιαπώνων ή των Κορεατών; Όχι. Εν μερει ναι. Οταν ειχαν ξεκινησει οι ασιατες, απλα εφτιαχναν κακα αντιγραφα βρετανικων ΙΧ. Τους κοροιδευαν, αλλα καποιοι τα αγοραζαν επειδη ηταν φτηνα. Μετα απο καποια χρονια οι Βρετανοι εμειναν στασιμοι, ενω οι ασιατες τους ξεπερασαν. 1
chek2fire Δημοσ. 5 Ιουνίου Μέλος Δημοσ. 5 Ιουνίου 4 ώρες πριν, basilis_k6 είπε Πιο πολυ εχουν ξεφυγει στα θερμικα παρα στα ηλεκτρικα τους οι τιμες. Οι κινεζοι πουλανε στο κοστος ακομα, δεν θα κρατησει πολυ αυτο. Δες τιμη αττο2. Η κινα δεν μπορει να ειναι για παντα σημαντικα φθηνοτερη. Τα αμαξια δεν ειναι ραδιόφωνα, εχουν τεραστιο κοστος μεταφορας. Ειτε θα εχει φθηνα κινεζικα χερια και ακριβα μετσφορικα ειτε θα κανει εργοστασια εδω και θα πουλαει ελαχιστα πιο φθηνα απο πχ την vw. Μαγικες λυσεις μετά το τελος του τσαμπα χρηματος απο τη μαμα κινα δεν υπαρχουν. Με βιντεακια που κανεις χοπ χοπ στος λακουβες και παρκαρεις καταστρεφοντας λαστιχο δεν πουλας αμαξια στην Ευρώπη. https://finance.yahoo.com/news/suzuki-motor-halted-swift-production-044730580.html https://finance.yahoo.com/news/australias-lynas-surges-automakers-flag-061800673.html Αν το συνεχισει η κινα αυτο θα αναγκαστουν -επιτελους- να της βαλουν χερι απο την ευρωπη. οι κινέζοι μπορούν να το κάνουν αυτό να πουλάνε ακόμα και κάτω από το κόστος μέχρι να επικρατήσουν στην αγορά. Αν υπάρχει στρατηγικός σχεδιασμός από το κομμουνιστικό κόμμα της Κίνας να επικρατήσουν στην αγορά αυτοκινήτου τότε θα το κάνουν και την χασούρα θα τους την επιδοτεί το κράτος. Γιαυτό γκρινιάζουν όλοι στην δύση γιατί η Κίνα ουσιαστικά έχει κάνει exploit όλο το καπιταλιστικό σύστημα. Το ίδιο πράγμα έχουν κάνει σε άπειρους τομείς της οικονομίας μέχρι να επικρατήσουν. Bλέπω γενικά στις ταξινομήσεις ότι τα Inster πουλανε αρκετά καλά. 1
kostasbm Δημοσ. 5 Ιουνίου Δημοσ. 5 Ιουνίου On 04/06/2025 at 11:37, Jiakometi said: Δεν είναι κακή ιδέα …… και αν έχει και υδραυλικούς βραχίονες με λάδι + σουστες όπως τα παλιά MGB(έχω ένα) Triumph , Austin healey.......στριβουν σα τραινο 1
Ntinaras Δημοσ. 5 Ιουνίου Δημοσ. 5 Ιουνίου 6 λεπτά πριν, chek2fire είπε οι κινέζοι μπορούν να το κάνουν αυτό να πουλάνε ακόμα και κάτω από το κόστος μέχρι να επικρατήσουν στην αγορά. Αν υπάρχει στρατηγικός σχεδιασμός από το κομμουνιστικό κόμμα της Κίνας να επικρατήσουν στην αγορά αυτοκινήτου τότε θα το κάνουν και την χασούρα θα τους την επιδοτεί το κράτος. Γιαυτό γκρινιάζουν όλοι στην δύση γιατί η Κίνα ουσιαστικά έχει κάνει exploit όλο το καπιταλιστικό σύστημα. Το ίδιο πράγμα έχουν κάνει σε άπειρους τομείς της οικονομίας μέχρι να επικρατήσουν. Bλέπω γενικά στις ταξινομήσεις ότι τα Inster πουλανε αρκετά καλά. Ενω οι δυτικοι δεν επιδοτουν τις αυτοκινητοβιομηχανιες τους... 2
@pnea1973 Δημοσ. 5 Ιουνίου Δημοσ. 5 Ιουνίου 18 λεπτά πριν, Ntinaras είπε Ενω οι δυτικοι δεν επιδοτουν τις αυτοκινητοβιομηχανιες τους... Μπα καθόλου...
basilis_k6 Δημοσ. 5 Ιουνίου Δημοσ. 5 Ιουνίου 3 ώρες πριν, chek2fire είπε οι κινέζοι μπορούν να το κάνουν αυτό να πουλάνε ακόμα και κάτω από το κόστος μέχρι να επικρατήσουν στην αγορά. Αν υπάρχει στρατηγικός σχεδιασμός από το κομμουνιστικό κόμμα της Κίνας να επικρατήσουν στην αγορά αυτοκινήτου τότε θα το κάνουν και την χασούρα θα τους την επιδοτεί το κράτος. Γιαυτό γκρινιάζουν όλοι στην δύση γιατί η Κίνα ουσιαστικά έχει κάνει exploit όλο το καπιταλιστικό σύστημα. Το ίδιο πράγμα έχουν κάνει σε άπειρους τομείς της οικονομίας μέχρι να επικρατήσουν. Bλέπω γενικά στις ταξινομήσεις ότι τα Inster πουλανε αρκετά καλά. μα το κρατος εβαλε χερι στη byd να σταματησει να ριχνει τιμες. τρωγονται μεταξυ τους γιατι εχουν παρα πολλες εταιρείες και υπερπαραγωγη χωρις πελατες.
manolis940 Δημοσ. 5 Ιουνίου Δημοσ. 5 Ιουνίου 11 ώρες πριν, basilis_k6 είπε Πιο πολυ εχουν ξεφυγει στα θερμικα παρα στα ηλεκτρικα τους οι τιμες. Οι κινεζοι πουλανε στο κοστος ακομα, δεν θα κρατησει πολυ αυτο. Δες τιμη αττο2. Η κινα δεν μπορει να ειναι για παντα σημαντικα φθηνοτερη. Τα αμαξια δεν ειναι ραδιόφωνα, εχουν τεραστιο κοστος μεταφορας. Ειτε θα εχει φθηνα κινεζικα χερια και ακριβα μετσφορικα ειτε θα κανει εργοστασια εδω και θα πουλαει ελαχιστα πιο φθηνα απο πχ την vw. Μαγικες λυσεις μετά το τελος του τσαμπα χρηματος απο τη μαμα κινα δεν υπαρχουν. Με βιντεακια που κανεις χοπ χοπ στος λακουβες και παρκαρεις καταστρεφοντας λαστιχο δεν πουλας αμαξια στην Ευρώπη. https://finance.yahoo.com/news/suzuki-motor-halted-swift-production-044730580.html https://finance.yahoo.com/news/australias-lynas-surges-automakers-flag-061800673.html Αν το συνεχισει η κινα αυτο θα αναγκαστουν -επιτελους- να της βαλουν χερι απο την ευρωπη. Αρχικά χέρι έχει μπει ήδη. Άλλα όπως είπαν και πριν η Ευρώπη είναι πλέον ικανή μόνο για δασμούς. Για καινοτομία, παραγωγή και τεχνολογία το πουλάκι φαίνεται να πέταξε. πλην ελάχιστων εξαιρέσεων. Η Κίνα είναι μεγάλος μάγκας όσον αφορά τις μεταφορές καθώς χρόνια τώρα έχει επενδύσει στις οικονομικές μεταφορές εμπορευμάτων για να μπορούν ΟΛΟΙ οι Κινέζοι να εξάγουν προς την Ευρώπη. Υπάρχουν από πίσω φορολογικά Κίνητρα, πιθανών μεγάλος περιορισμός της γραφειοκρατίας, πρόσβαση των επιχειρήσεων σε τεχνογνωσία και πολλά άλλα που εμείς εδώ στην Ευρώπη μπορούσαμε να έχουμε αλλά προτιμήσαμε να μείνουμε γραφειοκράτες. Δεν θαυμάζω τον τρόπο που τα έχει πετύχει απόλυτα αλλά τα αποτελέσματα είναι αυτά που βλέπεις. Να διανύουν χιλιόμετρα και να έρχονται στην πόρτα σου οικονομικότερα. Το επιτέλους λοιπόν για την Ευρώπη είναι να ανοίξει τα μάτια της και να δει πως θα μπει και εκείνη στο παιχνίδι. 10 ώρες πριν, james01gr είπε οι περισσότερες από αυτές τις εταιρείες εξαγοράστηκαν και κάποιες εξαφανίστηκαν. όπως πάει να κάτι η VW με την SEAT πχ. επίσης, εξαφανίζονται εταιρείες σε όλους τους τομείς. κακοδιαχείριση, αδυναμία να ακολουθήσουν τις εξελίξεις, ανταγωνισμός κτλ. το εξωφρενικότερο παράδειγμα είναι η Vauxhall που η Opel κυκλοφορεί αυτοκίνητα με αυτό το σήμα μόνο στην Μ. Βρετανία. Διαφωνούμε κάπου ως προς τα παραπάνω; Αυτή την στιγμή αυτό δεν συμβαίνει και με τις ευρωπαϊκές εταιρείες; Το αν αγοράσει η TATA την BMW δεν έχει και τεράστια διαφορά με το αν έκλεισε καθώς μεγάλο μέρος των κερδών άρα και των φόρων θα χαθούν. 9 ώρες πριν, majunior είπε Και ξαναλέω, από την TESLA τι διαφορά τεχνολογική έχουν οι Κινέζοι; Ποια είναι τέλος πάντων αυτή η τεχνολογία που δεν έχουν οι υπόλοιποι; Μπαταρίες; Κι εγώ κι εσύ μπορούμε να αγοράσουμε την πιο εξελιγμένη μπαταρία του κόσμου αν δώσουμε το σωστό ποσό. Εκεί είναι το κλειδί. Τις ίδιες μπαταρίες που έχουν οι Κινέζοι μπορούν να βάλουν και οι υπόλοιποι, ΟΧΙ όμως στην τιμή των Κινέζων. Είναι θέμα κόστους, όχι τεχνολογίας. Κι εκεί ακριβώς λέω ότι οι πωλήσεις που κάνουν είναι λόγω χαμηλότερης τελικής τιμής του αυτοκινήτου. Πόσο χαμηλότερη; Θα ρωτήσεις τη BYD. Σίγουρα τους βγαίνει πιο φθηνά αλλά €10000 πιο φθηνά (Dolphin vs ID.3); Δε νομίζω (και βασίζομαι στα προηγούμενα παραδείγματα των Ασιατών). Η πραγματική διαφορά είναι μικρότερη αλλά με το επιθετικό pricing φτάνει τα 10k. Και κάνουν επιθετικό pricing για να κατακτήσουν market share. Είναι από τις πιο κλασσικές τεχνικές πωλήσεων για πρωτοεμφανιζόμενους. Το ίδιο ακριβώς έκαναν οι Ιάπωνες και οι Κορεάτες. Αυτές οι τιμές όμως δεν μπορούν να διατηρηθούν για πάντα. Είναι μέρος ενός στρατηγικού πλάνου και έχουν ημερομηνία λήξης (ακριβώς όπως συνέβη με τους προαναφερθέντες). Πως φέρνεις σωστά επιχειρήματα και καταλήγεις σε λάθος συμπέρασμα; Είναι ξεκάθαρα θέμα τεχνολογίας. Όταν πρέπει να αγοράσεις μια μπαταρία που την έχω εγώ και μου κοστίζει 5000€ και εσύ πρέπει να την αγοράσεις 10000€ προφανώς και είναι θέμα τεχνολογίας. Ελλείψει της τεχνολογικής προόδου δεν αυξάνεται το κόστος; Επίσης οι Ευρωπαϊκές εταιρείες προσπαθούν ακόμη να ξεζουμίσουν ότι υπάρχει στην αγορά των θερμικών ενώ εταιρείες όπως η BYD έχει δώσει βάση στην παραγωγή ηλεκτρικών. Το να πουλήσει η VW το ID3 στα 26000€ αυτομάτως θα κάνει ζημιά σε ένα ICE golf για παράδειγμα που ξεκινάει λίγο πιο κάτω σε τιμή. Επίσης όπως είπα και στον Βασίλη πιο πίσω η διαφορά της Ευρώπης με την Κίνα είναι στο ότι την τεχνολογική εξέλιξη την φέρνει και σε κρατικό επίπεδο. Μεγάλο μέρος λοιπόν της δαπάνης του R&D μειώνεται ενώ οι Ευρωπαϊκές εταιρείες παλεύουν μόνες τους και συνεχώς φαίνεται να ανακαλύπτουν τον τροχό. Αν η BYD και οι άλλες κινεζικές εταιρείες αποκτήσουν θετική φήμη στο Ευρωπαϊκό κοινό προφανώς και οι τιμές θα ανέβουν. Μην κρυβόμαστε όμως πίσω απ' την δικαιολογία ότι τώρα πουλάνε στο κόστος. Κάνουν το ίδιο και στην Κίνα που τα αμάξια τους κοστίζουν σχεδόν τα μισά με ελάχιστα λιγότερα μπιχλιμπίδια;
avacan23 Δημοσ. 9 Ιουνίου Δημοσ. 9 Ιουνίου https://www.gocar.gr/news/feed/50545,Ayto_einai_to_neo_SUV_phre_pinakides_Ell.html Διαβάζω πολυ καλές κριτικές για αυτό εδω και βλέπω οτι πήρε και 5 αστερια αν εχει ποιοτητα volvo ανυπομονώ να το δω απο κοντά. Βέβαια αν η τιμή ειναι στα 40.000 ευρώ δεν ξερω πως θα πουλήσει..
manolis940 Δημοσ. 9 Ιουνίου Δημοσ. 9 Ιουνίου 3 ώρες πριν, avacan23 είπε https://www.gocar.gr/news/feed/50545,Ayto_einai_to_neo_SUV_phre_pinakides_Ell.html Διαβάζω πολυ καλές κριτικές για αυτό εδω και βλέπω οτι πήρε και 5 αστερια αν εχει ποιοτητα volvo ανυπομονώ να το δω απο κοντά. Βέβαια αν η τιμή ειναι στα 40.000 ευρώ δεν ξερω πως θα πουλήσει.. Εμένα δεν μου αρέσει ο πολύ minimal σχεδόν Tesla σχεδιασμός. Βασικά κουμπάκια ρε παιδιά για λειτουργίες που πρέπει να κάνουμε την ώρα που οδηγάμε όπως ο κλιματισμός.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα