basilis_k6 Δημοσ. 30 Ιουνίου Δημοσ. 30 Ιουνίου 1 ώρα πριν, teodor_ch είπε Για να το πάω παρακάτω (χωρίς πολύ σκέψη!) ένα βαρύ όχημα σε σύγκριση με ένα ελαφρύ που έχουν ίδια βαθμολογία στην προστασία των επιβαινόντων είναι ΠΟΛΥ πιο ασφαλές σε μεταξύ τους σύγκρουση. Δε νομίζω η βαθμολογία το υπολογίζει αυτό. Δεν είναι σωστό να συγκρίνει κάποιος SUV 1500 vs 2000 κιλών. το βαρος του οχηματος θα ειναι μειονεκτημα επειδη κανει μεγαλυτερη ζημια σε οτιδηποτε πεσει πανω, ειτε πεζος ειτε οχημα. πολυ πιθανο να βαλουν και το υψος της μουρης. ειναι ακομα σε συζητηση παντως το θεμα αλλα νομιζω το βαρος εχει ηδη δρομολογηθει να μετραει αρνητικα. ενδεχομενως να εξαρταται και απο το μεγεθος. δηλαδη ενα σαντα φε δεν θα παιρνει αυτοματως χειροτερο βαθμο απο ενα κλιο. θα κοιτανε το βαρος ανα κατηγορια.
teodor_ch Δημοσ. 30 Ιουνίου Δημοσ. 30 Ιουνίου Είχα διαβάσει μελέτες (απο Νορβηγία αν θυμάμαι καλά) και στα στατιστικά το βαρύτερο όχημα προστάτευε πολύ περισσότερο τα άτομα μέσα. Στατιστικά λοιπόν υπάρχει όφελος στην πραγματική ζωή. Όπως είπα δεν ισχύει πάντα αλλά δεν διαλέγουμε εμείς πώς (αν...) τρακάρουμε. Στατιστικά λοιπόν μας συμφέρει να είμαστε σε βαρύ όχημα
basilis_k6 Δημοσ. 30 Ιουνίου Δημοσ. 30 Ιουνίου 6 λεπτά πριν, teodor_ch είπε Είχα διαβάσει μελέτες (απο Νορβηγία αν θυμάμαι καλά) και στα στατιστικά το βαρύτερο όχημα προστάτευε πολύ περισσότερο τα άτομα μέσα. Στατιστικά λοιπόν υπάρχει όφελος στην πραγματική ζωή. Όπως είπα δεν ισχύει πάντα αλλά δεν διαλέγουμε εμείς πώς (αν...) τρακάρουμε. Στατιστικά λοιπόν μας συμφέρει να είμαστε σε βαρύ όχημα το ξερουμε αυτο αλλα θα κανουμε διαφωνισμο ποιος θα αγορασει το βαρυτερο οχημα στο τελος. εκει εχουμε καταληξει δηλαδη.. τα αυτοκινητα πρεπει να εινια ελαφρια οχι 3 τονους. δεν φτιαει ο απεναντι επειδη εσυ εχεις 2τ αμαξι και αυτος 1300κιλα. κανονικα επρεπε να τρωνε και τρελλα τελη κυκλοφοριας αυτοι. 2
teodor_ch Δημοσ. 30 Ιουνίου Δημοσ. 30 Ιουνίου Πιστεύεις ότι κάποιος διαλέγει να έχει βαρύ όχημα? Κοιτάει στα χαρακτηριστικά το βάρος? Προφανώς και όλοι θέλουμε ελαφρύτερο όχημα αλλά σαν κριτήριο είναι τελευταίο. Στο καπιταλιστικό σύστημα που ζούμε έτσι είναι οι κανόνες. Κοιτούσα τα cayenne παλιά και έλεγα γιατί τα διαλέγουν. Ε, είναι ασφαλέστερα απο ένα qasqai πώς να το κάνουμε? Αν είχα τα λεφτά θα έπαιρνα και εγώ γιατί θέλω το καλύτερο που μπορώ για την οικογένεια μου. 1
malakudi Δημοσ. 30 Ιουνίου Δημοσ. 30 Ιουνίου Όλα τα αυτοκίνητα θα γίνουν ηλεκτρικά και όλα θα είναι πιο βαριά από τα σημερινά θερμικά. Ακόμα κι αν σε 10 χρόνια έχουμε solid state σε ικανή τιμή να μπορεί να μπει σε όλες τις κατηγορίες αυτοκινήτων, θα προτιμά κάποιος μια μπαταρία με το σημερινό βάρος ώστε να έχει 150KWh για μεγαλύτερη αυτονομία παρά μία 200 κιλά ελαφρύτερη με τη μισή αυτονομία. Αν φυσικά η διαφορά στο κόστος είναι μικρή. Για να επανέλθω στο KIA EV3, με την 58αρα μπαταρία βγαίνει 2000 ακριβότερο από το Atto3, 33990 το Atto3 και 35990 το KIA EV3. 1
Doubt Δημοσ. 30 Ιουνίου Δημοσ. 30 Ιουνίου 1 ώρα πριν, teodor_ch είπε Όπως είπα δεν ισχύει πάντα αλλά δεν διαλέγουμε εμείς πώς (αν...) τρακάρουμε. Στατιστικά λοιπόν μας συμφέρει να είμαστε σε βαρύ όχημα
mike15 Δημοσ. 30 Ιουνίου Δημοσ. 30 Ιουνίου κια ενω εμεις ειμαστε στον μικρο κοσμος μας εκει εξω καποιοι λαοι ειναι παλι πολυ μπροστα. https://www.newsauto.gr/news/h-souidia-egkeniazi-ton-proto-aftokinitodromo-me-fortisi-en-kinisi/ 1
malakudi Δημοσ. 30 Ιουνίου Δημοσ. 30 Ιουνίου 16 λεπτά πριν, mike15 είπε κια ενω εμεις ειμαστε στον μικρο κοσμος μας εκει εξω καποιοι λαοι ειναι παλι πολυ μπροστα. https://www.newsauto.gr/news/h-souidia-egkeniazi-ton-proto-aftokinitodromo-me-fortisi-en-kinisi/ Δεν ισχύει - απορώ με τέτοια site που γράφουν κάτι χωρίς να έχουν μια παραπομπή στην πηγή της είδησης. Εδώ https://en.wikipedia.org/wiki/Swedish_Transport_Administration_electric_road_program μπορείς να διαβάσεις πως το πρόγραμμα ακυρώθηκε τέλος του 2024 επειδή δεν έχει νόημα οικονομικά και πρακτικά. 2
Doubt Δημοσ. 30 Ιουνίου Δημοσ. 30 Ιουνίου 56 λεπτά πριν, malakudi είπε Δεν ισχύει - απορώ με τέτοια site που γράφουν κάτι χωρίς να έχουν μια παραπομπή στην πηγή της είδησης. Το συγκεκριμένο είναι για κλωτσιές πολλά χρόνια τώρα, απορώ πως ασχολείστε.
manolis940 Δημοσ. 1 Ιουλίου Δημοσ. 1 Ιουλίου 17 ώρες πριν, basilis_k6 είπε το ξερουμε αυτο αλλα θα κανουμε διαφωνισμο ποιος θα αγορασει το βαρυτερο οχημα στο τελος. εκει εχουμε καταληξει δηλαδη.. τα αυτοκινητα πρεπει να εινια ελαφρια οχι 3 τονους. δεν φτιαει ο απεναντι επειδη εσυ εχεις 2τ αμαξι και αυτος 1300κιλα. κανονικα επρεπε να τρωνε και τρελλα τελη κυκλοφοριας αυτοι. Βέβαια γι αυτό πρέπει και το όχημα που αγοράζουμε να σκεφτόμαστε πολλές φορές που θα το κυκλοφορίσουμε. Δεν μπορείς με το Αυγό να βγαίνεις στην Εθνική οδό. Είναι βέβαιο ότι σε μία τράκα θα γίνει ομελέτα. Δεν γίνεται να πάρουν αυγά όσοι βγαίνουν σε εθνική οδό γιατί χρειάζονται αυτοκίνητα που να μπορούν και να τρέξουν αλλά και να είναι ασφαλή με ενισχυμένο σασί το οποίο φυσικά προσθέτει και βάρος στο όχημα.
Dante80 Δημοσ. 1 Ιουλίου Δημοσ. 1 Ιουλίου Ουσιαστικά πολύ δυνατή εναλλακτική για όσους κοιτούν προς Tesla Y. 1
basilis_k6 Δημοσ. 1 Ιουλίου Δημοσ. 1 Ιουλίου 13 λεπτά πριν, Dante80 είπε Ουσιαστικά πολύ δυνατή εναλλακτική για όσους κοιτούν προς Tesla Y. ακομα και αυτοι θα το σκεφτουν με τετοιο μηκος Length, 4,999 mm
jaguar13 Δημοσ. 1 Ιουλίου Δημοσ. 1 Ιουλίου 1 ώρα πριν, chek2fire είπε γύρω στα 40k θα το περιμένουμε στην ευρώπη Ποια 40k? Αν έρθει κάτω από 70 θα είναι τεράστια έκπληξη. 40 κάνει στην Κίνα. 3 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα