Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Mια και πήγα χθές επίδαυρος αν και πήγα και ήρθα χωρίς φόρτηση αλλά είπα να σταματήσω στα Μέγαρα να πιω ένα καφέ και μετά να συνεχίσω. 

Η κατάσταση με τους φορτιστές μέχρι κόρινθο παραμένει τραγική. Μόνο στα Μέγαρα στο ΣΕΑ έχει και αυτό τις κακιάς ώρας από NRG. Μικρό καλώδιο δεν φτάνει πουθενά συν ότι στο dc ήταν άλλο ένα αυτοκίνητο που του είχε μπλοκάρει μέσα το καλώδιο και δεν ήξερε ο τύπος πως να το ξεμπλοκάρει.

Είδα ότι φτιάχνουν και άλλο σταθμό εκεί στο βενζινάδικο με πιο καινούργιο μηχάνημα αλλά δεν το είχαν βάλει σε λειτουργία. 

Μετά το επόμενο dc για επίδαυρο είναι στο Βασιλόπουλο στην διασταυρωση για την πόλη της αρχαίας επίδαυρου και κάνεις μια μικρή παράκληση για να πας. Μικρό το κακό βέβεια αν χρειάζεσαι επιγόντος φόρτιση. 

τι είναι τούτο?

 

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, chek2fire είπε

 

τι είναι τούτο?

 

Aν βγάλει τέτοιο εξάμβλωμα (πλάι κ πισω όψη) θα γίνει το Fiat Multipla των ηλεκτρικών αυτοκινήτων. 

Επεξ/σία από Red_Bear
Δημοσ.
2 ώρες πριν, chek2fire είπε

τι είναι τούτο?

Πλάκα έχει. Θέλω να το δώ απο κοντά για να εκφέρω άποψη. 

Αυτό που με χαλάει σε όλα πλέον είναι η μεσαία κονσόλα ανάμεσα σε οδηγό/συνοδηγό.

Στο ioniq5 υπάρχει κενό και νιώθεις τεράστια άπλα. Τα κάνουν όλα τόσο κλειστοφοβικά 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
21 hours ago, chek2fire said:

Mια και πήγα χθές επίδαυρος αν και πήγα και ήρθα χωρίς φόρτηση αλλά είπα να σταματήσω στα Μέγαρα να πιω ένα καφέ και μετά να συνεχίσω. 

Η κατάσταση με τους φορτιστές μέχρι κόρινθο παραμένει τραγική. Μόνο στα Μέγαρα στο ΣΕΑ έχει και αυτό τις κακιάς ώρας από NRG. Μικρό καλώδιο δεν φτάνει πουθενά συν ότι στο dc ήταν άλλο ένα αυτοκίνητο που του είχε μπλοκάρει μέσα το καλώδιο και δεν ήξερε ο τύπος πως να το ξεμπλοκάρει.

Είδα ότι φτιάχνουν και άλλο σταθμό εκεί στο βενζινάδικο με πιο καινούργιο μηχάνημα αλλά δεν το είχαν βάλει σε λειτουργία. 

Μετά το επόμενο dc για επίδαυρο είναι στο Βασιλόπουλο στην διασταυρωση για την πόλη της αρχαίας επίδαυρου και κάνεις μια μικρή παράκληση για να πας. Μικρό το κακό βέβεια αν χρειάζεσαι επιγόντος φόρτιση. 

Μας έχουν κακομάθει τα ηλεκτρικά με το ποσοστό μπαταρίας ανά 1%. Είναι λίγο αγχωτικό…

Ίσως θα έπρεπε να δείχνει ανά 10% και κάτω από 20% να ήταν αναλυτικό.  

100%,90%,80%,70%…20%,19%,18% κλπ.

Επίσης, οι χάρτες σε Android auto/Apple CarPlay θα έπρεπε να είχαν μια επιλογή να σου εμφανίζει πάντα τους κοντινούς φορτιστές κάπου πάνω δεξιά ξέρωγω να είσαι πάντα σίγουρος ότι έχεις κάπου κοντά σου.  

Επεξ/σία από Vasilisxd
Δημοσ.
Στις 3/7/2025 στις 5:22 ΜΜ, Jiakometi είπε

Αν βαλεις αυτο στο tesla, και σοτ βγαλει ζημια η οθονη η' καποιο ηλεκτρικο συστημα, μπορουν να πατήσουν οτι πειραξες τα ηλεκτρικά συστήματα του αυτοκινητου και να καλυψει η εγγύηση 

Δημοσ.
4 ώρες πριν, Vasilisxd είπε

Μας έχουν κακομάθει τα ηλεκτρικά με το ποσοστό μπαταρίας ανά 1%. Είναι λίγο αγχωτικό…

Ίσως θα έπρεπε να δείχνει ανά 10% και κάτω από 20% να ήταν αναλυτικό.  

100%,90%,80%,70%…20%,19%,18% κλπ.

Επίσης, οι χάρτες σε Android auto/Apple CarPlay θα έπρεπε να είχαν μια επιλογή να σου εμφανίζει πάντα τους κοντινούς φορτιστές κάπου πάνω δεξιά ξέρωγω να είσαι πάντα σίγουρος ότι έχεις κάπου κοντά σου.  

σε μένα η οθόνη πάντα μου εμφανίζει τους κοντινούς φορτιστές. 

  • Like 2
Δημοσ.
11 ώρες πριν, Vasilisxd είπε

Μας έχουν κακομάθει τα ηλεκτρικά με το ποσοστό μπαταρίας ανά 1%. Είναι λίγο αγχωτικό…

Ίσως θα έπρεπε να δείχνει ανά 10% και κάτω από 20% να ήταν αναλυτικό.  

100%,90%,80%,70%…20%,19%,18% κλπ.

Επίσης, οι χάρτες σε Android auto/Apple CarPlay θα έπρεπε να είχαν μια επιλογή να σου εμφανίζει πάντα τους κοντινούς φορτιστές κάπου πάνω δεξιά ξέρωγω να είσαι πάντα σίγουρος ότι έχεις κάπου κοντά σου.  

Ας πάρει λεφτά και κάποιος άλλος. :P.

Δημοσ.

Έκανα test-drive το KIA EV3.

Δεν μπορώ να πω ότι με άφησε ικανοποιημένο.

Καλό σε χώρους για την κατηγορία του, ποιοτικό σε μερικά σημεία, τελείως πλαστικούρα σε κάτι διακόπτες.

Εκεί που με έχασε είναι η ποιότητα κύλισης. Δεν ένιωθα ωραία που ήμουν μέσα ως οδηγός. Ήθελα να το επιστρέψω και να φύγω. Σαν να το ένιωθα ότι σέρνεται. Σπανίως το έχω νιώσει αυτό σε δοκιμές. Επίσης, εντελώς σπαστικό για τα γούστα μου το μη στρογγυλό τιμόνι.

Όσο σκέφτομαι ότι χρειάζεται περίπου 34000 στη βασική του έκδοση, μετά την επιδότηση, νομίζω ότι είναι σαν να μην υπάρχει.

Για παράδειγμα ήμουν σαφώς πιο ικανοποιημένος από το Skoda Elroq σε κάτι ανάλογο.

Κάτι μου μυρίζει εδώ να πηγαίνει τάπα η BYD για καιρό ακόμα, και μένει να δούμε τί θα γίνει με τη δυνατή είσοδο της Toyota με λύσεις στους επόμενους μήνες.

  • Like 1
Δημοσ.
9 ώρες πριν, Nabuko είπε

 

Μικρη μπαταρια,μικρο πορτ.μπαγκαζ και μακρυυυυ. Εξω ωραιο, μεσα κινεζικο στυλ. Τιμη αρκετα καλη παντως.

Δημοσ.
Στις 30/6/2025 στις 1:20 ΜΜ, basilis_k6 είπε

το βαρος του οχηματος θα ειναι μειονεκτημα επειδη κανει μεγαλυτερη ζημια σε οτιδηποτε πεσει πανω, ειτε πεζος ειτε οχημα. πολυ πιθανο να βαλουν και το υψος της μουρης. ειναι ακομα σε συζητηση παντως το θεμα αλλα νομιζω το βαρος εχει ηδη δρομολογηθει να μετραει αρνητικα. ενδεχομενως να εξαρταται και απο το μεγεθος. δηλαδη ενα σαντα φε δεν θα παιρνει αυτοματως χειροτερο βαθμο απο ενα κλιο. θα κοιτανε το βαρος ανα κατηγορια. 

Δλδ ένα ίδιο μοντέλο θα έχει άλλη βαθμολογία εάν είναι μεκ και άλλη εάν είναι ηλεκτρικό μιας και είναι περίπου 20% βαρύτερο...

Στις 4/7/2025 στις 4:52 ΜΜ, manolis940 είπε

Τι θα άλλαζε αν διαχωριζόταν; 

Υπάρχει υποχρέωση το 25% του εταιρικου στόλου να είναι ηλεκτρικά ή τουλάχιστον plug in. Εκεί θα βλέπαμε τι ακριβώς γίνεται στις πωλήσεις 

Δημοσ.
8 ώρες πριν, basilis_k6 είπε

Μικρη μπαταρια,μικρο πορτ.μπαγκαζ και μακρυυυυ. Εξω ωραιο, μεσα κινεζικο στυλ. Τιμη αρκετα καλη παντως.

Τι αδιανοητη επιλογη να ειναι ολο λευκο ( ταμπλο, κτλ)???θελει καθε μερα καθαρισμα αλλιως σε 2 χρόνια θα ειναι ολο γκρι μεσα...

Δημοσ.

Έχει κανείς εικόνα για το πότε έρχεται το C-HR+; Είδα την ανακοίνωση για αυτή την εβδομάδα αλλά δε βλέπω κάτι στο site της toyota

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...