Nabuko Δημοσ. 22 Δεκεμβρίου 2023 Δημοσ. 22 Δεκεμβρίου 2023 Σύμφωνα με τον CEO της ALFA ROMEO, που μεταξύ άλλων δήλωσε «Δε θέλω να γίνω μάρκα SUV, ακόμα κι αν ο κόσμος μεταβεί στα SUV», είπε σε δηλώσεις του ο διευθύνων σύμβουλος της Alfa Romeo, Jean-Philippe Imparato. Μιλώντας στη βρετανική ιστοσελίδα Autocar το υψηλόβαθμό στέλεχος της ιταλικής μάρκας προχώρησε ένα βήμα πιο μπροστά υπογραμμίζοντας ότι τα σεντάν είναι έτοιμα να κάνουν δυναμική επιστροφή, καθώς ευνοούνται μίας και η αεροδυναμική σχεδίαση και η ηλεκτροκίνηση πάνε χέρι-χέρι. 16 1
HALF EVIL Δημοσ. 22 Δεκεμβρίου 2023 Δημοσ. 22 Δεκεμβρίου 2023 Αν και το Ford Puma μου αρέσει πολύ, δεν θα έλεγα όχι σε μια Giulia . Αν αναβίωναν και την Giulietta .. 10
Nabuko Δημοσ. 22 Δεκεμβρίου 2023 Μέλος Δημοσ. 22 Δεκεμβρίου 2023 Βέβαια από τη μία λέει αυτό και από την άλλη παρουσιάζουν το νέο suv το Milano 😁 2 1 1
Δημοφιλής ανάρτηση basilis_k6 Δημοσ. 22 Δεκεμβρίου 2023 Δημοφιλής ανάρτηση Δημοσ. 22 Δεκεμβρίου 2023 μακάρι να πεθάνει η μοδα των "τζιπ για το σουπερμαρκετ" 35 10 1
phanispal Δημοσ. 22 Δεκεμβρίου 2023 Δημοσ. 22 Δεκεμβρίου 2023 17 λεπτά πριν, basilis_k6 είπε μακάρι να πεθάνει η μοδα των "τζιπ για το σουπερμαρκετ" Πραγματικά όμως. Κυκλοφορούν με τέτοια μες στην πόλη, δυσκολεύονται να τα παρκάρουν, δυσκολεύονται να στρίψουν στα στενά, εάν μπλοκάρουν με κανάν άλλον από απέναντι καληνύχτα, οι γυναίκες ειδικά που ζορίζονται με τον υπολογισμό του όγκου με αυτά είναι ακόμα χειρότερα. 18 3
papoys1 Δημοσ. 23 Δεκεμβρίου 2023 Δημοσ. 23 Δεκεμβρίου 2023 2 ώρες πριν, phanispal είπε Πραγματικά όμως. Κυκλοφορούν με τέτοια μες στην πόλη, δυσκολεύονται να τα παρκάρουν, δυσκολεύονται να στρίψουν στα στενά, εάν μπλοκάρουν με κανάν άλλον από απέναντι καληνύχτα, οι γυναίκες ειδικά που ζορίζονται με τον υπολογισμό του όγκου με αυτά είναι ακόμα χειρότερα. Δεν με πειράζουν αυτά αλλά για μένα το χειρότερο είναι όταν ακολουθώ ένα suv που μου κόβει τη θέα και δεν βλέπω μπροστά από αυτό τι γίνεται. Πολλές φορές γιαυτό το λόγο μπορεί να αλλάξω και λωρίδα. Μακάρι αυτό να το αλλάξει η ηλεκτροκίνηση. 24 2 1
basilis_k6 Δημοσ. 23 Δεκεμβρίου 2023 Δημοσ. 23 Δεκεμβρίου 2023 12 λεπτά πριν, papoys1 είπε Δεν με πειράζουν αυτά αλλά για μένα το χειρότερο είναι όταν ακολουθώ ένα suv που μου κόβει τη θέα και δεν βλέπω μπροστά από αυτό τι γίνεται. Πολλές φορές γιαυτό το λόγο μπορεί να αλλάξω και λωρίδα. Μακάρι αυτό να το αλλάξει η ηλεκτροκίνηση. εγω αλλάζω ΠΑΝΤΑ λωριδα για να βλεπω. ειναι τελειως ανασφαλες να καθεσαι πισω απο αυτα. 12 3
haris_216 Δημοσ. 23 Δεκεμβρίου 2023 Δημοσ. 23 Δεκεμβρίου 2023 (επεξεργασμένο) Ως προς τον ιδιοκτήτη/οδηγό τους έχουν δύο υπέρ. Μεγαλύτερους χώρους (συνήθως) και καλύτερη θέση του οδηγού ως προς το δρόμο (κάθεται ψηλότερα) Από κει και πέρα όμως έχουν αρκετά θέματα στην κίνηση μέσα στην πόλη (δεν αναφέρομαι σε Συγγρού και παραλιακή), και για τον οδηγό και για τους υπόλοιπους. Προφανώς για τα αμερικάνικα δεδομένα ή τα δεδομένα της Αυστραλίας είναι μια χαρά. Για τα δεδομένα όμως του ευρωπαϊκού αστικού τοπίου προφανώς δεν είναι η καλύτερη λύση. Μόδα είναι και θα περάσει. Είτε "βίαια" (πχ ban ή περιορισμοί στα κέντρα των πόλεων) είτε θα ξεφτίσει από τις εξελίξεις (πχ ηλεκτροκίνηση και αεροδυναμική, όπως αναφέρθηκε) Επεξ/σία 23 Δεκεμβρίου 2023 από haris_216 2 1
tutuyo Δημοσ. 23 Δεκεμβρίου 2023 Δημοσ. 23 Δεκεμβρίου 2023 Δεν θελουμε τα SUV, αλλα θα κατασκευασουμε το Milano και το Castello. Με την απαραμιλλη παντα ιταλικη ποιοτητα κατασκευης😉 τωρα για την διαμαχη SUV-χαμηλων, οσα δεν φτανει η αλεπου τα κανει κρεμασταρια 4 3
haris_216 Δημοσ. 23 Δεκεμβρίου 2023 Δημοσ. 23 Δεκεμβρίου 2023 28 λεπτά πριν, tutuyo είπε Δεν θελουμε τα SUV, αλλα θα κατασκευασουμε το Milano και το Castello. Με την απαραμιλλη παντα ιταλικη ποιοτητα κατασκευης😉 τωρα για την διαμαχη SUV-χαμηλων, οσα δεν φτανει η αλεπου τα κανει κρεμασταρια Προφανώς το ίδιο "τεκμηριωμένο" επιχείρημα μπορείς τελείως ανώδυνα να πεις και για "ηλεκτροκίνητα vs θερμικών", "χριστούγεννα στην Αράχωβα vs οικογενειακά στο σπίτι" ή "iphone vs android". Και γενικά για όλα τα "vs" 8
tutuyo Δημοσ. 23 Δεκεμβρίου 2023 Δημοσ. 23 Δεκεμβρίου 2023 ως ενα σημειο ναι Απο την αλλη τα SUV ειναι εδω, μοδα/ξεμοδα κατι κανουν καλα για να τα προτιμα ολος ο κοσμος και να τα επιδιωκουν οι εταιρειες. Και αυτο ειναι οτι τα κανουν ολα μετριως καλως οποτε απευθυνονται στην πλατια μαζα. Εχουν πολυ καλους χωρους σε μικρο μηκος, ευκολια προσβασης, ανετη θεση οδηγησης, ικανοποιητικη ακαμψια, στιβαρη κυλιση και καλη ηχομονωση. Ολα αυτα με μια ψευδαισθηση ελευθεριας οτι μπορει να χρησιμοποιηθει και για off road και να ξεφυγεις απο την προβληματικη ρουτινα σου. Και η αληθεια ειναι οτι λογω ελαστικων και αποστασης απο το εδαφος ως ενα βαθμο ισχυει Τα σενταν εχουν πεθανει, βασικα εχουν εκτοπιστει λογω καλυτερων μοντελων. Προβλεπω οτι στο (ηλεκτρικο) μας μελλον, θα εχεις μια μικρη κατηγορια πολης με μικρες μπαταριες που θα αρκουν για κινηση εντος και μια μεγαλυτερη κατηγορια με μεγαλυτερες μπαταριες για να καλυπτουν και τις εκτος πολη μετακινησεις. Η αυτοκινηση οπως την ξεραμε, θα εξελιχθει σε κατι πιο ταγμενο στο να καλυπτει λειτουργικες αναγκες, παρα γουστα 12 1
haris_216 Δημοσ. 23 Δεκεμβρίου 2023 Δημοσ. 23 Δεκεμβρίου 2023 6 λεπτά πριν, tutuyo είπε ως ενα σημειο ναι Απο την αλλη τα SUV ειναι εδω, μοδα/ξεμοδα κατι κανουν καλα για να τα προτιμα ολος ο κοσμος και να τα επιδιωκουν οι εταιρειες. Και αυτο ειναι οτι τα κανουν ολα μετριως καλως οποτε απευθυνονται στην πλατια μαζα. Εχουν πολυ καλους χωρους σε μικρο μηκος, ευκολια προσβασης, ανετη θεση οδηγησης, ικανοποιητικη ακαμψια, στιβαρη κυλιση και καλη ηχομονωση. Ολα αυτα με μια ψευδαισθηση ελευθεριας οτι μπορει να χρησιμοποιηθει και για off road και να ξεφυγεις απο την προβληματικη ρουτινα σου. Και η αληθεια ειναι οτι λογω ελαστικων και αποστασης απο το εδαφος ως ενα βαθμο ισχυει Τα σενταν εχουν πεθανει, βασικα εχουν εκτοπιστει λογω καλυτερων μοντελων. Προβλεπω οτι στο (ηλεκτρικο) μας μελλον, θα εχεις μια μικρη κατηγορια πολης με μικρες μπαταριες που θα αρκουν για κινηση εντος και μια μεγαλυτερη κατηγορια με μεγαλυτερες μπαταριες για να καλυπτουν και τις εκτος πολη μετακινησεις. Η αυτοκινηση οπως την ξεραμε, θα εξελιχθει σε κατι πιο ταγμενο στο να καλυπτει λειτουργικες αναγκες, παρα γουστα Τώρα αυτή είναι όντως τεκμηριωμένη θέση και (κατά τη γνώμη μου πάντα) σωστή Προφανώς δεν τεκμηριώνει την πρόθεση στον αντίλογο που λέγαμε παραπάνω (αυτά με τις αλεπούδες ) αλλά σίγουρα εξηγεί την διείσδυσή τους στην αγορά. 1
Dinos1973 Δημοσ. 23 Δεκεμβρίου 2023 Δημοσ. 23 Δεκεμβρίου 2023 13 hours ago, Nabuko said: Σύμφωνα με τον CEO της ALFA ROMEO, που μεταξύ άλλων δήλωσε «Δε θέλω να γίνω μάρκα SUV, ακόμα κι αν ο κόσμος μεταβεί στα SUV», είπε σε δηλώσεις του ο διευθύνων σύμβουλος της Alfa Romeo, Jean-Philippe Imparato. Μιλώντας στη βρετανική ιστοσελίδα Autocar το υψηλόβαθμό στέλεχος της ιταλικής μάρκας προχώρησε ένα βήμα πιο μπροστά υπογραμμίζοντας ότι τα σεντάν είναι έτοιμα να κάνουν δυναμική επιστροφή, καθώς ευνοούνται μίας και η αεροδυναμική σχεδίαση και η ηλεκτροκίνηση πάνε χέρι-χέρι. επειδή πάτωσε η Tonale, τωρα ειπαμε να αποδομησουμε τα SUV... 12 hours ago, phanispal said: Πραγματικά όμως. Κυκλοφορούν με τέτοια μες στην πόλη, δυσκολεύονται να τα παρκάρουν, δυσκολεύονται να στρίψουν στα στενά, εάν μπλοκάρουν με κανάν άλλον από απέναντι καληνύχτα, οι γυναίκες ειδικά που ζορίζονται με τον υπολογισμό του όγκου με αυτά είναι ακόμα χειρότερα. δεν είναι όλες οι πόλεις Αθήνα...... 2 hours ago, haris_216 said: Ως προς τον ιδιοκτήτη/οδηγό τους έχουν δύο υπέρ. Μεγαλύτερους χώρους (συνήθως) και καλύτερη θέση του οδηγού ως προς το δρόμο (κάθεται ψηλότερα) Από κει και πέρα όμως έχουν αρκετά θέματα στην κίνηση μέσα στην πόλη (δεν αναφέρομαι σε Συγγρού και παραλιακή), και για τον οδηγό και για τους υπόλοιπους. Προφανώς για τα αμερικάνικα δεδομένα ή τα δεδομένα της Αυστραλίας είναι μια χαρά. Για τα δεδομένα όμως του ευρωπαϊκού αστικού τοπίου προφανώς δεν είναι η καλύτερη λύση. Μόδα είναι και θα περάσει. Είτε "βίαια" (πχ ban ή περιορισμοί στα κέντρα των πόλεων) είτε θα ξεφτίσει από τις εξελίξεις (πχ ηλεκτροκίνηση και αεροδυναμική, όπως αναφέρθηκε) Δεν είναι όλες οι πόλεις σαν την Αθήνα, καταλάβετε το....... 4
Προτεινόμενες αναρτήσεις