Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Σύμφωνα με τον CEO της ALFA ROMEO, που μεταξύ άλλων δήλωσε

«Δε θέλω να γίνω μάρκα SUV, ακόμα κι αν ο κόσμος μεταβεί στα SUV», είπε σε δηλώσεις του ο διευθύνων σύμβουλος της Alfa Romeo, Jean-Philippe Imparato. Μιλώντας στη βρετανική ιστοσελίδα Autocar το υψηλόβαθμό στέλεχος της ιταλικής μάρκας προχώρησε ένα βήμα πιο μπροστά υπογραμμίζοντας ότι τα σεντάν είναι έτοιμα να κάνουν δυναμική επιστροφή, καθώς ευνοούνται μίας και η αεροδυναμική σχεδίαση και η ηλεκτροκίνηση πάνε χέρι-χέρι.

 

  • Like 16
  • Haha 1
  • Απαντ. 311
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
17 λεπτά πριν, basilis_k6 είπε

μακάρι να πεθάνει η μοδα των "τζιπ για το σουπερμαρκετ"

Πραγματικά όμως.

Κυκλοφορούν με τέτοια μες στην πόλη, δυσκολεύονται να τα παρκάρουν, δυσκολεύονται να στρίψουν στα στενά, εάν μπλοκάρουν με κανάν άλλον από απέναντι καληνύχτα, οι γυναίκες ειδικά που ζορίζονται με τον υπολογισμό του όγκου με αυτά είναι ακόμα χειρότερα.

  • Like 18
  • Thanks 3
Δημοσ.
2 ώρες πριν, phanispal είπε

Πραγματικά όμως.

Κυκλοφορούν με τέτοια μες στην πόλη, δυσκολεύονται να τα παρκάρουν, δυσκολεύονται να στρίψουν στα στενά, εάν μπλοκάρουν με κανάν άλλον από απέναντι καληνύχτα, οι γυναίκες ειδικά που ζορίζονται με τον υπολογισμό του όγκου με αυτά είναι ακόμα χειρότερα.

Δεν με πειράζουν αυτά αλλά για μένα το χειρότερο είναι όταν ακολουθώ ένα suv που μου κόβει τη θέα και δεν βλέπω μπροστά από αυτό τι γίνεται. Πολλές φορές γιαυτό το λόγο μπορεί να αλλάξω και λωρίδα. Μακάρι αυτό να το αλλάξει η ηλεκτροκίνηση.

  • Like 24
  • Thanks 2
  • Haha 1
Δημοσ.
12 λεπτά πριν, papoys1 είπε

Δεν με πειράζουν αυτά αλλά για μένα το χειρότερο είναι όταν ακολουθώ ένα suv που μου κόβει τη θέα και δεν βλέπω μπροστά από αυτό τι γίνεται. Πολλές φορές γιαυτό το λόγο μπορεί να αλλάξω και λωρίδα. Μακάρι αυτό να το αλλάξει η ηλεκτροκίνηση.

εγω αλλάζω ΠΑΝΤΑ λωριδα για να βλεπω. ειναι τελειως ανασφαλες να καθεσαι πισω απο αυτα.

  • Like 12
  • Thanks 3
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ως προς τον ιδιοκτήτη/οδηγό τους έχουν δύο υπέρ. Μεγαλύτερους χώρους (συνήθως) και καλύτερη θέση του οδηγού ως προς το δρόμο (κάθεται ψηλότερα)

Από κει και πέρα όμως έχουν αρκετά θέματα στην κίνηση μέσα στην πόλη (δεν αναφέρομαι σε Συγγρού και παραλιακή), και για τον οδηγό και για τους υπόλοιπους. Προφανώς για τα αμερικάνικα δεδομένα ή τα δεδομένα της Αυστραλίας είναι μια χαρά. Για τα δεδομένα όμως του ευρωπαϊκού αστικού τοπίου προφανώς δεν είναι η καλύτερη λύση.

Μόδα είναι και θα περάσει. Είτε "βίαια" (πχ ban ή περιορισμοί στα κέντρα των πόλεων) είτε θα ξεφτίσει από τις εξελίξεις (πχ ηλεκτροκίνηση και αεροδυναμική, όπως αναφέρθηκε)

Επεξ/σία από haris_216
  • Like 2
  • Haha 1
Δημοσ.

Δεν θελουμε τα SUV, αλλα θα κατασκευασουμε το Milano και το Castello. Με την απαραμιλλη παντα ιταλικη ποιοτητα κατασκευης😉

τωρα για την διαμαχη SUV-χαμηλων, οσα δεν φτανει η αλεπου τα κανει κρεμασταρια

  • Like 4
  • Confused 3
Δημοσ.
28 λεπτά πριν, tutuyo είπε

Δεν θελουμε τα SUV, αλλα θα κατασκευασουμε το Milano και το Castello. Με την απαραμιλλη παντα ιταλικη ποιοτητα κατασκευης😉

τωρα για την διαμαχη SUV-χαμηλων, οσα δεν φτανει η αλεπου τα κανει κρεμασταρια

Προφανώς το ίδιο "τεκμηριωμένο" επιχείρημα μπορείς τελείως ανώδυνα να πεις και για "ηλεκτροκίνητα vs θερμικών", "χριστούγεννα στην Αράχωβα vs οικογενειακά στο σπίτι" ή "iphone vs android".

Και γενικά για όλα τα "vs"

  • Like 8
Δημοσ.

ως ενα σημειο ναι

Απο την αλλη τα SUV ειναι εδω, μοδα/ξεμοδα κατι κανουν καλα για να τα προτιμα ολος ο κοσμος και να τα επιδιωκουν οι εταιρειες.

Και αυτο ειναι οτι τα κανουν ολα μετριως καλως οποτε απευθυνονται στην πλατια μαζα. Εχουν πολυ καλους χωρους σε μικρο μηκος, ευκολια προσβασης, ανετη θεση οδηγησης, ικανοποιητικη ακαμψια, στιβαρη κυλιση και καλη ηχομονωση. Ολα αυτα με μια ψευδαισθηση ελευθεριας οτι μπορει να χρησιμοποιηθει και για off road και να ξεφυγεις απο την προβληματικη ρουτινα σου. Και η αληθεια ειναι οτι λογω ελαστικων και αποστασης απο το εδαφος ως ενα βαθμο ισχυει

Τα σενταν εχουν πεθανει, βασικα εχουν εκτοπιστει λογω καλυτερων μοντελων. Προβλεπω οτι στο (ηλεκτρικο) μας μελλον, θα εχεις μια μικρη κατηγορια πολης με μικρες μπαταριες που θα αρκουν για κινηση εντος και μια μεγαλυτερη κατηγορια με μεγαλυτερες μπαταριες για να καλυπτουν και τις εκτος πολη μετακινησεις. 

Η αυτοκινηση οπως την ξεραμε, θα εξελιχθει σε κατι πιο ταγμενο στο να καλυπτει λειτουργικες αναγκες, παρα γουστα

  • Like 12
  • Thanks 1
Δημοσ.
6 λεπτά πριν, tutuyo είπε

ως ενα σημειο ναι

Απο την αλλη τα SUV ειναι εδω, μοδα/ξεμοδα κατι κανουν καλα για να τα προτιμα ολος ο κοσμος και να τα επιδιωκουν οι εταιρειες.

Και αυτο ειναι οτι τα κανουν ολα μετριως καλως οποτε απευθυνονται στην πλατια μαζα. Εχουν πολυ καλους χωρους σε μικρο μηκος, ευκολια προσβασης, ανετη θεση οδηγησης, ικανοποιητικη ακαμψια, στιβαρη κυλιση και καλη ηχομονωση. Ολα αυτα με μια ψευδαισθηση ελευθεριας οτι μπορει να χρησιμοποιηθει και για off road και να ξεφυγεις απο την προβληματικη ρουτινα σου. Και η αληθεια ειναι οτι λογω ελαστικων και αποστασης απο το εδαφος ως ενα βαθμο ισχυει

Τα σενταν εχουν πεθανει, βασικα εχουν εκτοπιστει λογω καλυτερων μοντελων. Προβλεπω οτι στο (ηλεκτρικο) μας μελλον, θα εχεις μια μικρη κατηγορια πολης με μικρες μπαταριες που θα αρκουν για κινηση εντος και μια μεγαλυτερη κατηγορια με μεγαλυτερες μπαταριες για να καλυπτουν και τις εκτος πολη μετακινησεις. 

Η αυτοκινηση οπως την ξεραμε, θα εξελιχθει σε κατι πιο ταγμενο στο να καλυπτει λειτουργικες αναγκες, παρα γουστα

Τώρα αυτή είναι όντως τεκμηριωμένη θέση και (κατά τη γνώμη μου πάντα) σωστή :)

Προφανώς δεν τεκμηριώνει την πρόθεση στον αντίλογο που λέγαμε παραπάνω (αυτά με τις αλεπούδες ;)) αλλά σίγουρα εξηγεί την διείσδυσή τους στην αγορά.

  • Like 1
Δημοσ.
13 hours ago, Nabuko said:

Σύμφωνα με τον CEO της ALFA ROMEO, που μεταξύ άλλων δήλωσε

«Δε θέλω να γίνω μάρκα SUV, ακόμα κι αν ο κόσμος μεταβεί στα SUV», είπε σε δηλώσεις του ο διευθύνων σύμβουλος της Alfa Romeo, Jean-Philippe Imparato. Μιλώντας στη βρετανική ιστοσελίδα Autocar το υψηλόβαθμό στέλεχος της ιταλικής μάρκας προχώρησε ένα βήμα πιο μπροστά υπογραμμίζοντας ότι τα σεντάν είναι έτοιμα να κάνουν δυναμική επιστροφή, καθώς ευνοούνται μίας και η αεροδυναμική σχεδίαση και η ηλεκτροκίνηση πάνε χέρι-χέρι.

 

επειδή πάτωσε η Tonale, τωρα ειπαμε να αποδομησουμε τα SUV...

12 hours ago, phanispal said:

Πραγματικά όμως.

Κυκλοφορούν με τέτοια μες στην πόλη, δυσκολεύονται να τα παρκάρουν, δυσκολεύονται να στρίψουν στα στενά, εάν μπλοκάρουν με κανάν άλλον από απέναντι καληνύχτα, οι γυναίκες ειδικά που ζορίζονται με τον υπολογισμό του όγκου με αυτά είναι ακόμα χειρότερα.

δεν είναι όλες οι πόλεις Αθήνα......

2 hours ago, haris_216 said:

Ως προς τον ιδιοκτήτη/οδηγό τους έχουν δύο υπέρ. Μεγαλύτερους χώρους (συνήθως) και καλύτερη θέση του οδηγού ως προς το δρόμο (κάθεται ψηλότερα)

Από κει και πέρα όμως έχουν αρκετά θέματα στην κίνηση μέσα στην πόλη (δεν αναφέρομαι σε Συγγρού και παραλιακή), και για τον οδηγό και για τους υπόλοιπους. Προφανώς για τα αμερικάνικα δεδομένα ή τα δεδομένα της Αυστραλίας είναι μια χαρά. Για τα δεδομένα όμως του ευρωπαϊκού αστικού τοπίου προφανώς δεν είναι η καλύτερη λύση.

Μόδα είναι και θα περάσει. Είτε "βίαια" (πχ ban ή περιορισμοί στα κέντρα των πόλεων) είτε θα ξεφτίσει από τις εξελίξεις (πχ ηλεκτροκίνηση και αεροδυναμική, όπως αναφέρθηκε)

Δεν είναι όλες οι πόλεις σαν την Αθήνα, καταλάβετε το.......

  • Like 4
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...