QuantumWanderer Δημοσ. Κυριακή στις 06:27 μμ Δημοσ. Κυριακή στις 06:27 μμ Τί θα πει αναίτια στην εποχή του καπιταλισμού, όταν οι αγοραστές είναι διαθέσιμοι να πληρώσουν κάτι που οι κατασκευαστές διαθέτουν, και συναντιέται η προσφορά με τη ζήτηση στην κατάλληλη τιμή; 1
phanispal Δημοσ. Κυριακή στις 06:34 μμ Δημοσ. Κυριακή στις 06:34 μμ Ποια προσφορά συναντάται με τη ζήτηση στην κατάλληλη στιγμή; Που έχουν ανέβει όλα στα θεό. Ήμαρτον δηλαδή. 2
leolipop Δημοσ. Κυριακή στις 06:39 μμ Δημοσ. Κυριακή στις 06:39 μμ (επεξεργασμένο) 10 λεπτά πριν, phanispal είπε Ποια προσφορά συναντάται με τη ζήτηση στην κατάλληλη στιγμή; Που έχουν ανέβει όλα στα θεό. Ελα ντε, αυτο το πραγμα που μας εξηγουν οτι τα ηλεκτρικα πχ , ειναι 90% (υπερβαλω) πιο απλα απο μηχανολογικης αποψης απο τα εσωτερικης καυσης θα ηθελα καποιος να μου αιτιολογισει γιατι ειναι τοσο ακριβοτερα. "Το νέο Fiat Grande Panda είναι πλέον διαθέσιμο για παραγγελία στην ελληνική αγορά σε υβριδική και σε αμιγώς ηλεκτρική έκδοση. Οι πρώτες παραδόσεις θα ξεκινήσουν άμεσα, στο τέλος Ιουνίου 2025. Η τιμή της εισαγωγικής έκδοσης Pop στην υβριδική έκδοση είναι 20.800 ευρώ, ενώ η έκδοση Icon κοστίζει μόλις 1.000 ευρώ επιπλέον. Το κορυφαίο la Prima κοστίζει 23.800 ευρώ. Τα ηλεκτρικά RED και la Prima κοστίζουν από 25.800 και 28.100 ευρώ αντίστοιχα." Γιατι ;;; Γιατι το 20χιλιαρο να ειναι πια η τιμη εκκινησης καθε αυτοκινητου ; Τι κανει το ηλεκτρικο να κοστιζει 4500€ περισσοτερo. Ξερω οτι εφυγα αρκετα εκτος θεματος αλλα και παλι suv ειναι και το panda. 😁 Επεξ/σία Κυριακή στις 06:45 μμ από leolipop
phanispal Δημοσ. Κυριακή στις 07:21 μμ Δημοσ. Κυριακή στις 07:21 μμ Εν τω μεταξύ η ποιότητα υλικών έχει φθίνουσα πορεία τα τελευταία χρόνια. Στα τρία και στα πέντε χρόνια ξεκολλάνε ταπετσαρίες και φθείρονται τα ανακυκλωμένα πλαστικά. Αλλά οι τιμές ανεβαίνουν. Ρε ου ρε. 5
QuantumWanderer Δημοσ. Κυριακή στις 07:57 μμ Δημοσ. Κυριακή στις 07:57 μμ 1 ώρα πριν, phanispal είπε Ποια προσφορά συναντάται με τη ζήτηση στην κατάλληλη στιγμή; Που έχουν ανέβει όλα στα θεό. Ήμαρτον δηλαδή. Οι πωλήσεις σε κάθε προϊόν είναι ακριβώς εκεί που συναντάται η προσφορά με τη ζήτηση. Πάντα στην ιστορία της ανθρωπότητας, με την εξαίρεση των αγορών που έχουν σχηματίσει καρτέλ. Η αυτοκινητοβιομηχανία δεν είναι παράδειγμα καρτέλ. Το ότι στην Ελλάδα είμαστε επισήμως φτωχοί τα τελευταία 15 χρόνια, δεν σημαίνει ότι ο υπόλοιπος πλανήτης δεν αγοράζει αυτοκίνητα. Επί του θέματος, τα SUV συνεχίζουν και αγοράζονται και αυξάνουν μερίδιο.
leolipop Δημοσ. Κυριακή στις 08:00 μμ Δημοσ. Κυριακή στις 08:00 μμ Μόλις τώρα, QuantumWanderer είπε Επί του θέματος, τα SUV συνεχίζουν και αγοράζονται και αυξάνουν μερίδιο. Προφανως , αλλα αυτο συμβαινει επειδη ο κοσμος τα επιλεγει η επειδη ειναι μονοδρομος των αυτοκινητοβιομηχανιων ; Θελω να αγορασω νεο οχημα ποσες επιλογες μη suv εχω ; Ποσο λιγοτερο κοστιζουν αυτες οι επιλογες ; Αυτο πουλανε ολοι , αυτο αγοραζουν ολοι. 2
QuantumWanderer Δημοσ. Κυριακή στις 08:01 μμ Δημοσ. Κυριακή στις 08:01 μμ Μόλις τώρα, leolipop είπε Θελω να αγορασω νεο οχημα ποσες επιλογες μη suv εχω ; Ποσο λιγοτερο κοστιζουν αυτες οι επιλογες ; Αυτο πουλανε ολοι , αυτο αγοραζουν ολοι. Το εξηγήσαμε παραπάνω πώς ξεκίνησε και πώς έφτασε ως εδώ. Αν θέλεις μπορείς να διαβάσεις.
NT1G Δημοσ. Κυριακή στις 08:27 μμ Δημοσ. Κυριακή στις 08:27 μμ 27 λεπτά πριν, leolipop είπε Προφανως , αλλα αυτο συμβαινει επειδη ο κοσμος τα επιλεγει η επειδη ειναι μονοδρομος των αυτοκινητοβιομηχανιων ; Θελω να αγορασω νεο οχημα ποσες επιλογες μη suv εχω ; Ποσο λιγοτερο κοστιζουν αυτες οι επιλογες ; Αυτο πουλανε ολοι , αυτο αγοραζουν ολοι. Όσους ξέρω πάντως που πήραν πρόσφατα SUV δεν το κάναν γιατί δεν υπήρχαν άλλες επιλογές σε άλλα αμαξώματα.
primeragt Δημοσ. Κυριακή στις 08:44 μμ Δημοσ. Κυριακή στις 08:44 μμ (επεξεργασμένο) Καλά σίγουρα δεν παίρνουν όλοι suv γιατί δεν βρίσκουν κάτι άλλο. Αλλά γενικά δεν υπάρχουν αντίστοιχες πολλές επιλογές εκτός suv κ μικρών hatch σε όλα τα βαλαντια. Sedan, wagon, coupe η sport κατασκευές πλέον είναι από μέση κ πάνω της αγοράς. Επεξ/σία Κυριακή στις 08:45 μμ από primeragt
11osmikrosmhtsos Δημοσ. Κυριακή στις 08:48 μμ Δημοσ. Κυριακή στις 08:48 μμ (επεξεργασμένο) 3 ώρες πριν, leolipop είπε Fiat Grande Panda Τι αγοραζεις τωρα με 21.000 ευρω... VS τι αγοραζες τοτε με 21.000 ευρω προοδος οχι αστεια 2 ώρες πριν, phanispal είπε ξεκολλάνε ταπετσαρίες και φθείρονται τα ανακυκλωμένα πλαστικά. διοτι εχει επιβληθει παραπανω κυκλος lifecycle... Αυτα απο τεχνικο φυλλαδιο 2006 EOLV.pdf 3 ώρες πριν, leolipop είπε και το panda το panda επρεπε να ηταν οτι ειχε σχεδιαστει αρχικα ενα ελαφρυ οικονομικο και ικανοτατο μικρο 4x4 αλλιως δεν τιμας το ονομα panda, το παντα πηγαινε παντου για παντα... wait wait εκανα μια μικρη βελτιωση Επεξ/σία Κυριακή στις 10:19 μμ από 11osmikrosmhtsos 2
phanispal Δημοσ. Κυριακή στις 09:24 μμ Δημοσ. Κυριακή στις 09:24 μμ 1 ώρα πριν, QuantumWanderer είπε Το ότι στην Ελλάδα είμαστε επισήμως φτωχοί τα τελευταία 15 χρόνια, δεν σημαίνει ότι ο υπόλοιπος πλανήτης δεν αγοράζει αυτοκίνητα. Για την Ελλάδα συζητάμε και λέμε ότι έχουν γεμίσει οι δρόμοι και οι γειτονιές με ογκώδη SUV. 1 ώρα πριν, QuantumWanderer είπε Το εξηγήσαμε παραπάνω πώς ξεκίνησε και πώς έφτασε ως εδώ. Αν θέλεις μπορείς να διαβάσεις. Όταν ο κόσμος αγόραζε σεντάν αναθεμάτιζε και έλεγε μα γιατί δε βγάζουν οι εταιρείες πιο ψηλά και ογκώδη αυτοκίνητα και στριμωχνόμαστε σε αυτά τα μη βολικά και άσχημα κονσερβοκούτια.
Thechosennone Δημοσ. Κυριακή στις 09:29 μμ Δημοσ. Κυριακή στις 09:29 μμ (επεξεργασμένο) Εγώ έχω μια άλλη απορία αν κάποιος γνωρίζει. Είμαι Πήλιο κ παρατηρώ ότι στις στροφές όλα τα suv κόβουν σε βαθμό κακούργηματος. Επειδη δεν έχω οδηγήσει ποτέ suv δεν στρίβουν από στήσιμο τους ή έτυχα σε εντελώς αμπαλους; Επεξ/σία Κυριακή στις 09:31 μμ από Thechosennone
cyberguy Δημοσ. Κυριακή στις 09:34 μμ Δημοσ. Κυριακή στις 09:34 μμ 4 minutes ago, Thechosennone said: Εγώ έχω μια άλλη απορία αν κάποιος γνωρίζει. Είμαι Πήλιο κ παρατηρώ ότι στις στροφές όλα τα suv κόβουν σε βαθμό κακούργηματος. Επειδη δεν έχω οδηγήσει ποτέ suv δεν στρίβουν από στήσιμο τους ή έτυχα σε εντελώς αμπαλους; οσο πιο ψηλο κεντρο βαρους και όσο πιο ψηλα κάθεσαι, τόσο μεγαλύτερη κλίση παίρνει το σώμα και το αμάξωμα. Ο μεσος οδηγος εαν νιωσει οτι γερνει θεωρει οτι παει γρηγορα, οποτε εξου και η ταχύτητα χελώνας 4
11osmikrosmhtsos Δημοσ. Κυριακή στις 09:36 μμ Δημοσ. Κυριακή στις 09:36 μμ 6 λεπτά πριν, Thechosennone είπε Επειδη δεν έχω οδηγήσει ποτέ suv δεν στρίβουν από στήσιμο τους ή έτυχα σε εντελώς αμπαλους; υπαρχουν 2 ειδη, αυτα που σου λενε την αληθεια γερνωντας και αυτα που εχουν κατι μοσκαρια αντιστρεπτικες και δεν παιρνουν εντονες κλισεις, τα επικίνδυνα ειναι τα 2α 1
lector Δημοσ. Κυριακή στις 09:44 μμ Δημοσ. Κυριακή στις 09:44 μμ 7 ώρες πριν, QuantumWanderer είπε Βλέπεις τον κόσμο κάνοντας προβολή δικών σου θεμάτων, κι εσύ και άλλοι. Πέραν του ότι είναι προσβλητική η γενίκευσή σου για το γεγονός μιας επιλογής αγοράς. Στο δικό σου το μυαλό, 54% των ευρωπαίων καταναλωτών αγοράζουν SUV για επίδειξη. Τί άλλο να αναλύσουμε. Το υπολοιπο 46% ειναι 2 κατηγοριες καταναλωτων: αυτοι που δε νοιαζονται να πουλησουν μουρη αυτοι που δεν εχουν αρκετα φραγκα και αναγκαστικα βολευονται με κατι μικροτερο και φθηνοτερο 1 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις