Προς το περιεχόμενο

Ποιά μάρκα σε πιεσόμετρα είναι η πλέον ακριβής σε μέτρηση;;


Nikola83

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Έγινε αλλαγή τίτλου σε Ποιά μάρκα σε πιεσόμετρα είναι η πλέον ακριβής σε μετρήσεις;
  • Απαντ. 30
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • Έγινε αλλαγή τίτλου σε Ποιά μάρκα σε πιεσόμετρα είναι η πλέον ακριβής σε μέτρηση;;
29 λεπτά πριν, Nikola83 είπε

Είμαι άσχετος με το θέμα αλλά ψάχνω κάποιο άμεσα.Ηλεκτρονικό ψηφιακό μπράτσου.

Μια πρακτική που μου έχουν πει και κάνω κι εγώ με τα πιεσόμετρα, είναι να μετράς 3 φορές ανά τρία με πέντε λεπτά και να βγάζεις μέσο όρο. Σε γενικές γραμμές η OMRON είναι η καλύτερη και πιο αξιόπιστη σε οικιακά πιεσόμετρα. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα αναλογικά είναι τα καλύτερα. Είναι λίγο μανούρα όμως. 

Από κει και πέρα τα omron όντως είναι καλά. Μετράς 3 φορές κ βγάζεις το μέσο όρο. Δες κριτικές στο skroutz. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Απο 'μενα Α&D πηρα προσφατα για τον πατερα μου, για αντικατασταση του παλιου του (επισης A&D) ειναι λιγο τσιμπημενα σε τιμη αλλα αξιζουν, εχουν και τεσσερα χρονια εγγυηση. Αν θες περισσοτερες λεπτομερειες μοντελα κτλπ, κανε παραθεση αυτο το μηνυμα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 hours ago, Nikola83 said:

Είμαι άσχετος με το θέμα αλλά ψάχνω κάποιο άμεσα.Ηλεκτρονικό ψηφιακό μπράτσου.

Υπάρχει η παρακάτω λίστα με όλα τα πιεσόμετρα που είναι πιστοποιημένα για κατ' οίκον μετρήσεις:

http://www.dableducational.org/sphygmomanometers/devices_2_sbpm.html#ArmTable

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 3 μήνες μετά...
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
On 24/12/2023 at 17:45, tasanton said:

OMRON φίλε, 5 χρόνια εγγύηση (από φαρμακείο, όχι παρα-εισαγωγή), ιαπωνικό. Κορυφή.

Γιατί από φαρμακείο κ όχι πχ από Σκρουτζομάγαζο;

Επισης βλέπω υπάρχουν κ κάποια πιεσόμετρα καρπού… αυτά είναι το ίδιο αξιόπιστα με του μπράτσου;

Επεξ/σία από zoranb