Προς το περιεχόμενο

Παραδόσεις ρεκόρ 1,8 εκατομμυρίων EV για την Tesla το 2023


nchatz

Προτεινόμενες αναρτήσεις

8 hours ago, Jiakometi said:

Οπότε όσοι έχουν Mild Hybrids,  Plug in Hybrids, ή καίνε CNG ή LPG, μένουν στην προβλήτα στη Σάμο….

Λογικό ακούγεται ……

 

 

Οχι ακριβώς

Οι εταιρείες εφαρμόζουν τον νόμο (που μπορει να λέει εσύ αποφάσισε)

Ο νόμος λέει για τα ασυνόδευτα, τα κράτη θέλουν να σπρώξουν τα ηλεκτρικά.

Το ερώτημα είναι εσύ τι κάνεις?

Κινδυνεύεις ή δεν κινδυνεύεις εσύ και η οικογένειά σου ?

Πάμε κι όπου βγεί ?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 41
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

15 ώρες πριν, Dimitris_1981 είπε

Δηλαδή δεν έχουν λάστιχα , τακάκια , υγρά φρενών, ψυκτικά υγρά;;;;;

την αλλαγη ελαστικου την θεωρεις service? καθε ποτε αλλαζεις ελαστικα;; 
τακακια μπορουν να κανουν αλλαγη και πιο αργα απο τα θερμικα, μη ξεχνας οτι τα φρεναρει ο ηλεκτροκινητηρας οταν σηκωνεις το ποδι απο το γκαζι, αρα δεν καταπονουνται οπως τα θερμικα που αναγκαστικα πατας φρενο
τα ιδια με υγρα φρενων, ενω ψυκτικα υγρα καθε 4-5 χρονια 

καμια σχεση τα εξοδα που εχουν, σε σχεση με τα θερμικα

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, JailbrokenDiesel είπε

την αλλαγη ελαστικου την θεωρεις service? καθε ποτε αλλαζεις ελαστικα;; 
τακακια μπορουν να κανουν αλλαγη και πιο αργα απο τα θερμικα, μη ξεχνας οτι τα φρεναρει ο ηλεκτροκινητηρας οταν σηκωνεις το ποδι απο το γκαζι, αρα δεν καταπονουνται οπως τα θερμικα που αναγκαστικα πατας φρενο
τα ιδια με υγρα φρενων, ενω ψυκτικα υγρα καθε 4-5 χρονια 

καμια σχεση τα εξοδα που εχουν, σε σχεση με τα θερμικα

Γιατί τα θερμικά δεν επιβραδύνουν από τον κινητήρα όταν αφήνεις το γκάζι (και έχεις ταχύτητα); αν βάζεις νεκρά και φρενάρεις κακώς το κάνεις για πολλούς λόγους.

Επίσης τα ηλεκτρικά είναι κατά κανόνα πιο βαριά.

Το πρόβλημα με τα ηλεκτρικά είναι αν μπορείς να κρατήσεις αυτοκίνητο για 10+ χρόνια χωρίς σημαντικά έξοδα.

Τα θερμικά καλώς ή κακώς μπορείς να τα έχεις αποδεδειγμένα πολλά χρόνια με αρκετά λογικό κόστος.

Αν είσαι από τους τυχερούς που έχεις εταιρικό αυτοκίνητο οκ δεν σε νοιάζει και ας γεμίσουν οι χωματερές σκουπίδια, αλλά αν είναι να επενδύσεις ένα σημαντικό ποσό (για κάτι που έχεις στο δρόμο και από πολλές απόψεις δεν μπορείς να το πεις επένδυση) μου φαίνεται κακή περίπτωση να ξέρω ότι λόγω των μπαταριών έχει συγκεκριμένο χρόνο ζωής σε αντίθεση με έναν θερμικό κινητήρα που με συντήρηση μπορεί να κρατήσει "για πάντα".

Επεξ/σία από logistoulis
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, logistoulis είπε

Γιατί τα θερμικά δεν επιβραδύνουν από τον κινητήρα όταν αφήνεις το γκάζι (και έχεις ταχύτητα); αν βάζεις νεκρά και φρενάρεις κακώς το κάνεις για πολλούς λόγους.

Επίσης τα ηλεκτρικά είναι κατά κανόνα πιο βαριά.

Το πρόβλημα με τα ηλεκτρικά είναι αν μπορείς να κρατήσεις αυτοκίνητο για 10+ χρόνια χωρίς σημαντικά έξοδα.

Τα θερμικά καλώς ή κακώς μπορείς να τα έχεις αποδεδειγμένα πολλά χρόνια με αρκετά λογικό κόστος.

Αν είσαι από τους τυχερούς που έχεις εταιρικό αυτοκίνητο οκ δεν σε νοιάζει και ας γεμίσουν οι χωματερές σκουπίδια, αλλά αν είναι να επενδύσεις ένα σημαντικό ποσό (για κάτι που έχεις στο δρόμο και από πολλές απόψεις δεν μπορείς να το πεις επένδυση) μου φαίνεται κακή περίπτωση να ξέρω ότι λόγω των μπαταριών έχει συγκεκριμένο χρόνο ζωής σε αντίθεση με έναν θερμικό κινητήρα που με συντήρηση μπορεί να κρατήσει "για πάντα".

δεν εχει σχεση η επιβραδυνση με γκαζι, σε σχεση με την ανακτηση ενεργειεας. 

το γεγονός ότι κάθε φορά που σηκώνεις το πόδι από το γκάζι επιτρέπει στο σύστημα ανάκτησης να μετατρέπει αυτομάτως την κινητική ενέργεια σε επιπλέον ηλεκτρική, έχει σαν αποτέλεσμα να ασκείται λιγότερη πίεση σε μέρη όπως τα ελαστικά και τα φρένα.

στα ηλεκτρικα, μπορεις να αλλαξεις (υστερα απο πολλα χρονια) κατεστραμενες κυψελες, και απλα συνεχιζεις, δεν ειναι τοσο ακραιο, οσο για το "παντα" υπαρχουν ηδη Tesla τα οποια ηδη εχουν γραψει +1Μ χιλιομετρα.. 

Ένας συμβατικός κινητήρας είναι κατασκευασμένος από εκατοντάδες κινούμενα μέρη και αυτός είναι ένας από τους λόγους που κατά πάσα πιθανότητα θα χρειαστεί επισκευή κάποια στιγμή στο μέλλον. 

Ένας ηλεκτροκινητήρας δεν έχει μηχανικά εξαρτήματα, δεν χρειάζεται αλλαγή λαδιών, φίλτρων ή ακόμα και ιμάντων. Κάτι που καθιστά τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα πιο αξιόπιστα, πιο εύκολο να επισκευαστούν και με φθηνότερο κόστος συντήρησης σε βάθος χρόνου.

αναλογικα, σε 10 χρονια, πιο πολλα εξοδα εχεις με ετησια σερβισ, κτεο, σηματα. 
 

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, JailbrokenDiesel είπε

την αλλαγη ελαστικου την θεωρεις service? καθε ποτε αλλαζεις ελαστικα;; 
τακακια μπορουν να κανουν αλλαγη και πιο αργα απο τα θερμικα, μη ξεχνας οτι τα φρεναρει ο ηλεκτροκινητηρας οταν σηκωνεις το ποδι απο το γκαζι, αρα δεν καταπονουνται οπως τα θερμικα που αναγκαστικα πατας φρενο
τα ιδια με υγρα φρενων, ενω ψυκτικα υγρα καθε 4-5 χρονια 

καμια σχεση τα εξοδα που εχουν, σε σχεση με τα θερμικα

Δεν μιλάμε για συγκριση κόστους συντήρησης αλλά για το αν έχει. Και φυσικά έχει.

Δεν έκανα καν κουβέντα για κόστη. 

Αν θυμάσαι το σχόλιο σου ήταν ότι τι service για υγρό υαλοκαθαριστήρων;

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

38 λεπτά πριν, Dimitris_1981 είπε

Δεν έκανα καν κουβέντα για κόστη. 

ανεφερες οτι τα ηλεκτρικα κανουν τακτικα service. 

τι οριζουμε τακτικο; μια φορα τον χρονο ή μετα απο συγκεκριμενα χιλιομετρα

και σου εξηγησα οτι δεν εχουν αναγκη οπως τα συμβατικα και πως αυτα που κανουν σαν ελεγχο, καμια σχεση δεν εχουν με τα θερμικα

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, JailbrokenDiesel είπε

ανεφερες οτι τα ηλεκτρικα κανουν τακτικα service. 

τι οριζουμε τακτικο; μια φορα τον χρονο ή μετα απο συγκεκριμενα χιλιομετρα

και σου εξηγησα οτι δεν εχουν αναγκη οπως τα συμβατικα και πως αυτα που κανουν σαν ελεγχο, καμια σχεση δεν εχουν με τα θερμικα

Επειδή μιλάω ελληνικά είπα «κάνουν τα τακτικά service» όχι κάνουν τακτικά service 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Dimitris_1981 είπε

Επειδή μιλάω ελληνικά είπα «κάνουν τα τακτικά service» όχι κάνουν τακτικά service 

Δεν υπάρχουν τακτικά service.

Το μόνο που τυπικά οφείλεις να τσεκάρεις είναι τα υγρά των φρένων κάθε κάποια χρόνια.

 

Μπορείς να δεις τι προτείνει η Tesla εδώ: https://www.tesla.com/ownersmanual/modely/el_gr/GUID-E95DAAD9-646E-4249-9930-B109ED7B1D91.html

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 ώρες πριν, grayden είπε

Δεν υπάρχουν τακτικά service.

Το μόνο που τυπικά οφείλεις να τσεκάρεις είναι τα υγρά των φρένων κάθε κάποια χρόνια.

 

Μπορείς να δεις τι προτείνει η Tesla εδώ: https://www.tesla.com/ownersmanual/modely/el_gr/GUID-E95DAAD9-646E-4249-9930-B109ED7B1D91.html

https://www.myev.com/research/ev-101/what-does-it-take-to-maintain-an-electric-vehicle?loaded=1704484140004

 

Αναφορά σε κείμενο

Just in case

IMG_0281.jpeg.837bcd46f5e9d245d4fab8d63ec4cbeb.jpeg

 

 

Επεξ/σία από Dimitris_1981
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 ώρες πριν, JailbrokenDiesel είπε

δεν εχει σχεση η επιβραδυνση με γκαζι, σε σχεση με την ανακτηση ενεργειεας. 

το γεγονός ότι κάθε φορά που σηκώνεις το πόδι από το γκάζι επιτρέπει στο σύστημα ανάκτησης να μετατρέπει αυτομάτως την κινητική ενέργεια σε επιπλέον ηλεκτρική, έχει σαν αποτέλεσμα να ασκείται λιγότερη πίεση σε μέρη όπως τα ελαστικά και τα φρένα.

στα ηλεκτρικα, μπορεις να αλλαξεις (υστερα απο πολλα χρονια) κατεστραμενες κυψελες, και απλα συνεχιζεις, δεν ειναι τοσο ακραιο, οσο για το "παντα" υπαρχουν ηδη Tesla τα οποια ηδη εχουν γραψει +1Μ χιλιομετρα.. 

Ένας συμβατικός κινητήρας είναι κατασκευασμένος από εκατοντάδες κινούμενα μέρη και αυτός είναι ένας από τους λόγους που κατά πάσα πιθανότητα θα χρειαστεί επισκευή κάποια στιγμή στο μέλλον. 

Ένας ηλεκτροκινητήρας δεν έχει μηχανικά εξαρτήματα, δεν χρειάζεται αλλαγή λαδιών, φίλτρων ή ακόμα και ιμάντων. Κάτι που καθιστά τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα πιο αξιόπιστα, πιο εύκολο να επισκευαστούν και με φθηνότερο κόστος συντήρησης σε βάθος χρόνου.

αναλογικα, σε 10 χρονια, πιο πολλα εξοδα εχεις με ετησια σερβισ, κτεο, σηματα. 
 

ποιος εχει τεσλα με 1μυριο χλμ??

επισης κτεο γιατι οχι? εχουν εξαιρεση? ακομη και αν εχουν δεν θα κρατησει πολυ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
39 λεπτά πριν, Jiakometi είπε

what the actual F?

He considers driving a hobby and he has put 600 km a day on the car on average.

The longtime Tesla owner has actually driven even more electric miles since he also put over 600,000 km on a Tesla Roadster, but back to the Model S.

 

ok ο τυπος ειναι τρελλος τελειως. πλησιάζει τα 2 mil

 

Επεξ/σία από basilis_k6
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...